Goed zeg! (dat is bijna 10 km/uquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:39 schreef Iksje het volgende:
12 dagenje mag het hebben!
Gelukkig maar dat het dan eindelijk voorbij is...
Ik heb gisteren de looptest gedaan van Start to Run: +- 5km (we liepen niet op een piste maar door een parcours op het bosrijke domein) in 31 min.![]()
En nu zelf netjes 2x per week blijven lopen![]()
hmmz dat wel erg lang ik vind het al erg dat ik het altijd 6 of 7 dagen ben.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:22 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben EINDELIJK niet meer ongesteld... Door het beginnen met de pil en daaroverheen die antibioticakuur, ben ik ruim 12 dagen ongesteld geweest. Als het nog veel langer had geduurt, was ik een bloedtransfusie aan gaan vragen![]()
erg snel is nooit goed, net zoals erg veel, of erg weinig of erg traagquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:49 schreef _Dizzy_ het volgende:
Verbeterd je conditie erg snel als je begint met hardlopen?
Hmpf... zeg maar 13 dagenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:58 schreef Riann het volgende:
[..]
hmmz dat wel erg lang ik vind het al erg dat ik het altijd 6 of 7 dagen ben.
Ja dat is wel heel erg lang. En dan met dit warme weer is dat helemaal erg.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hmpf... zeg maar 13 dagenHet is dus nog steeds niet weg. Heb net de huisarts even gebeld, moet toch maar stoppen met de pil. Waarschijnlijk houdt het dan wel op...
Ik heb dat en keer halverwege een strip gehad, ik moest juist gewoon doorslikken, het zou vanzelf wel ophouden. Na ruim twee weken deed het dat inderdaadquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hmpf... zeg maar 13 dagenHet is dus nog steeds niet weg. Heb net de huisarts even gebeld, moet toch maar stoppen met de pil. Waarschijnlijk houdt het dan wel op...
Als het over twee weken maar weg isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb dat en keer halverwege een strip gehad, ik moest juist gewoon doorslikken, het zou vanzelf wel ophouden. Na ruim twee weken deed het dat inderdaad
Maar met dit weer zou ik ook inderdaad gewoon stoppen met de strip, maarja, voor hetzelfde duurt het dan ook nog langer.
Het is maar net wat je erg snel vindt natuurlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:49 schreef _Dizzy_ het volgende:
Verbeterd je conditie erg snel als je begint met hardlopen?
Dat is toch best snel! Als ik dat zo hoor is het zeker het proberen waard om ook te gaan hardlopen, al is het alleen maar om meer conditie te krijgen! Bedankt !quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:31 schreef Iksje het volgende:
@dizzy: wat is erg snel?
voor mezelf vind ik dat ik heel snel resultaat heb gehaald, zeker de laatste weken. Op 10 weken tijd ben ik van geen 5 min kunnen lopen naar 30 min lopen zonder stoppen gegaan. (2à3 keer per week lopen).
Ik weet dat er hier mensen zijn- die wel de discipline hadden om op hun eentje een internetloopschema te volgen- en die ook heel mooie resultaten behaald hebben. Al ken ik daar de termijn niet van...
heeee, hebben jullie de rino stikstof roadshow op bezoek gehad???quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:42 schreef teigan het volgende:
pf, het is hier warm..
net heb ik een danoontje ijsje gehad, een aantal studentjes hadden die gemaakt mbv. vloeibare stikstof, is het zo bevroren...
en dat was best lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |