abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:54:51 #201
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39516303
Laat het lekker smaken

Ijs is lekker met dit weer. Ik eet te weinig ijs. ijs als verkoeling

Weet je wat ik denk over de huidige stand van zaken hier

De laatste loodjes van de ellende zijn er nog. Maar die wegen niet zwaar. Nog conflicten her en der maar die pak ik dus aan. Conflicten met mezelf dus ook nog. Er zitten nog fouten in mijn systeem. Conflicten in mijn innerlijke systeem heb ik. Daarnaast kom ik conflicten tegen tijdens de interactie met mensen die conflicten hebben in zich. Genoeg mensen die conflicten hebben nog. Mensen die gestoord zijn dus Kom ik als individu in aanmerking met mensen die conflicten met zich meedragen in het echte leven. Dan ontstaat er vanzelf een conflict. Ik heb geen conflicten, de ander heeft een conflict. En doordat de ander een conflict heeft, krijg ik vanzelf te maken met het conflict van die ander. Mijn omgeving krijg dan een conflict. In principe zou de hele wereld conflict-loos moeten zijn. Dan pas is de wereld gezond

En wie weet zitten er nog conflicten in de realiteit of achter de realiteit. Zitten er conflicten in de realiteit en achter de realiteit. Dan krijg ik weer te maken met conflicten. Heb vanaf mijn eerste jaar te maken gehad met conflicten. Het systeem was nooit gezond. Misschien was het in de baarmoeder al een conflict te noemen. Maar die pak ik dus allemaal aan Ik pak ieder conflict aan. Doe ik dat niet, dan zal ik nooit genezen zijn. Ieder conflict moet eruit. Hoe klein het conflict ook mag zijn.

En dan ben ik klaar voor het echte werk

Het afwerken van problemen heeft 6 jaar mogen duren, en daarna is het een eeuwigheid aan opbouwen.

Eerst afbouwen van ellende en daarna het leven opbouwen. En opbouwen kent geen grenzen.

De lucht in

De lucht in

An dir production. Ik wilde bijna nemen als onder-titel. " klaar voor het echte werk".

Wat het echte werk is dat komt later naar voren. Maar ik wil dus werken Hobby als werken.

Eerst verder met problemen afwerken

Deleting all problems

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-07-2006 20:00:40 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:02:38 #202
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39516514
Het systeem kan zo mooi zijn

Het systeem kan ultiem zijn Ultiem en zonder grenzen.

En dan ben je vrij binnen het systeem dus. Je bent compleet vrij. Het plakt niet meer aan elkaar en het zit niet meer in elkaar geweven.

Het systeem kan ultiem zijn. En dan valt alles naar beneden. Of het valt uit elkaar. Het systeem valt uit elkaar en het systeem stopt met functioneren. Mensen krijgen het voor het zeggen. Het systeem verliest zijn kracht en macht. Dat geldt voor alle systemen. Het grootste systeem en het kleinste systeem. Ieder systeem dat een nadelige invloed doet uitoefenen wordt stop gezet.

Die tijd gaat zeker nog komen. Ik heb sowieso een missie en dat is dat ik zelf 100 procent gezond ben.

Is het zo dat externe conflicten mijn gezondheid aantasten. Dan is het logisch dat ik aan conflict-hantering ga doen. Dan is dat mijn volste recht.

Raak ik ziek door andere mensen of instanties of overheden, dan ben ik bevoegd tot aanpassingen doorvoeren. Aanpassingen doorvoeren dus. Onafhankelijkheid nastreven. De klefheid uit het systeem halen. Het mis-functioneren van het systeem weghalen. Tot het kleinste detail. Tot de wortel gaan van alles.

Als ik straks toegang heb tot alles, dan pas ik ook alles aan. Mensen vinden geen schade eronder op dat moment. Integendeel, ze zullen gezonder dan ooit worden door mijn acties.

En zo voeren meer mensen acties. Miljoenen mensen voeren actie. Maar goed. Samen staan we sterk.

Ik ga me gewoon 1010010110 procent inzetten op een rustige manier.

Voor eens en voor altijd het probleem oplossen. Oplossen

Oplossing is een scheikundige reactie. Zo zal ik scheikunde nog moeten bekijken.

Oplossing van problemen. Het probleem lost op in het niets en verdwijnt

[ Bericht 30% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-07-2006 20:08:35 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:09:37 #203
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39516762
En dan mogen mensen best zeggen dat ik weinig te vertellen heb

Maar ik heb een missie voor ogen. Net zoals er overal mensen zijn met een missie.

Ieder mens kan de wereld veranderen, dus ik wil dat ook doen op mijn eigen manier. En dan laat ik mensen met rust.

Ik zorg alleen ervoor dat het conflict wordt opgelost. De fouten eruit gehaald worden.

Etc etc etc.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:20:42 #204
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39517204
Kaoma - Lambada

Lekker nummer

Mijn externe harde schijf kun je als barbecue gebruiken

Dat ding is echt overhit. Maar goed, hopelijk kan hij tegen een stootje.

Als ik nu een ei kapot sla dan kan ik dat ei bakken

Volgens mij niet genoeg koeling of iets dergelijks
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:24:30 #205
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39517366
Over the matrix even. Die agent kan ik best begrijpen, een perfect systeem zonder menselijke virussen. En dan kan ik Neo ook begrijpen dat hij een individu wilt blijven.

Maar je hebt altijd nog de gulden middenweg.

Een optimaal foutloos systeem waar iedereen een individu blijft. Zonder dat je een onlosmakend onderdeel vormt van het geheel. Je bent compleet vrij en los van alles. Je kunt doen en laten wat je wilt. Alleen zitten er geen fouten meer in. Op elk gebied zijn de fouten eruit gehaald. Het is dan het beste computer-systeem dat bestaat. Dan valt er niets op af te dingen meer. Dan is het ultiem perfect en zal het altijd zo blijven.

Complete vrijheid binnen het systeem. En een goede afscheiding door middel van grenzen.

Zo hoort een systeem te zijn. Een goed beheerd systeem. Mensen die niet elkaars gedachtes kunnen lezen en mensen die niet in andermans domein komen. Mensen die niet vertellen wat de ander moet doen. Ook overheden niet en instanties. Complete vrijheid en eigen wil. De eigen wil is het belangrijkste in het systeem. En nogmaals erbij vermelden, geen grenzen, geen limiet. Zelfs de sky niet als limiet. De enige grens is de grens van je domein. Daar waar jou veilige haven ligt. Waar geen enkele persoon of instantie macht op kan uitoefenen. De hoogste macht zelfs niet. Omdat er amper machten zijn nog. Macht moet dan verdwijnen en onderdrukking. Alle machten weg. Zelf-beschikking. Alle onderdrukking weg.

Iedereen heeft een eigen terrein of domein, maar er zitten geen fouten in. Mensen zijn baas over het eigen domein Totaal de baas. Niemand die kan of mag vertellen hoe iemand moet handelen.

Op de heao geleerd tijdens controle-processen. Scheiding is belangrijk. Op de heao ging het om functie-scheiding. Nu gaat het om de scheiding van domeinen. Mensen die met hun domein naast elkaar leven. Maar geen overlapping van domeinen.

Overlapping is denk ik fout. De circel waar je werkzaam in bent, mag niet onderdeel vormen van de circel van iemand anders.

Komt overlapping naar voren, dan ontstaat klefheid. Dan raakt het ook in de war. En het mag niet in de war raken.

Het moet helder en duidelijk blijven.

En natuurlijk vliegen erbij

Vliegen

[ Bericht 15% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-07-2006 20:34:10 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:36:07 #206
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39517789
En om even verder te gaan.

Er is dan ook geen macht meer nodig. Als mensen van elkaar afblijven doordat ze niet in andermans domein komen. Dan heb je niet meer te maken met ruzies en nog meer.

Mensen bemoeien zich niet meer met de ander. Mensen laten de ander met rust en ga zo door. Ook landen. Amerika bemoeit zich met eigen zaken, landen als China bemoeit zich niet met de burgers. En Iran houdt zich ook bezig met eigen zaken en eigen zaken. Niemand wilt de ander aanvallen of de ander kapot maken. Met rust laten dus.

Omdat mensen buiten het gebied blijven van de ander, komt er vanzelf naar voren dat er nooit een conflict ontstaat.

En praten met elkaar is dan nog steeds mogelijk. Je kunt de diepste gesprekken voeren. Maar je laat elkaar in de waarde en zeker ook met rust.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:47:14 #207
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39518182

Alles gaat goed komen

Zoveel mensen die inspanning verrichten

Ik voel zo sterk aan mijn water dat het straks einde oefening is

Einde oefening van het slechte gedeelte dus

Daarna komen de mooie gedeeltes

2 unlimited - let the beat controle your body.

En zo ga ik door.

It's just a rap-game. Scripting and programming

Amerika als nieuwe derde rijk gaat vallen

Dan valt het 3e rijk. Net zoals hier het kabinet gevallen is

En zo valt alles dat niet in orde is

Al het slechte valt uit elkaar

Dus ook Amerika valt als wereld-macht. En zo zullen meer machten gaan vallen

Als al het slechte uit elkaar valt, dan blijft alleen het goede over

En dan kun je gaan bouwen. Wie weet valt de hele realiteit wel uit elkaar die we altijd gekend hebben
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:02:48 #208
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39518688
Oranje boven in dit topic klopt niet.

Het koningshuis moet ook weg. En de 1e en 2e kamer moet weg.

Alles moet weg.

Geen regering meer. Regering en koningshuis dat onnodig is. Het is straks niet nodig. De wereld houdt zichzelf in stand. Het individu heeft straks een vinger in de pap. Het is allemaal overbodig straks. Er gelden geen overheden meer. Er zijn geen instanties meer die jou verplichtingen opleggen. Niets blijft meer over ervan. Alles gaat naar de klote

Dat nu nog staat dat oranje boven moet staan is even zo. Nog ongeveer 80 reacties en het topic gaat toch op slot

Geen oranje boven, geen koningshuis. Geen macht. Geen regering.

Het complete beleid komt straks in handen van ons hier. Van ons alleen.

Het beleid gaat straks door totaal andere mensen bepaald worden.

Het wereldwijde beleid ook.

1 vlag straks. 1 universele vlag. 1 vlag die staat voor de ultieme vrijheid. En dan is er niemand die de vlag kan veroveren. Die vlag die staat dan als een blok beton

Er zullen dan ook weinig regels gelden. Bureaucratie zal ook verdwijnen.

A whole new world.

En geloof me maar dat het gaat gebeuren.

Ik wil dat, en met mij zijn er genoeg mensen die het ook willen.

Wil kan wet zijn. Geloof dat maar

En dan wordt het allemaal beter. Dan wordt het eindelijk goed.

Je kunt het niet eens geloof noemen. Het is een manier van leven. Een compleet nieuwe wereld. Een vrije wereld. Waar geen regels gelden.

Politie zal verdwijnen. Politie zal onnodig zijn.

Nooit meer een politie-auto op straat. Geen agenten meer. Brandweer ook niet meer. Branden zullen niet meer voorkomen.

Omdat het totale systeem gaat kloppen
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:07:14 #209
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39518864
En wie weet is er ooit geen beleid meer nodig

Alles gaat vanzelf.

Geen regels, geen regulering. Geen onderdrukking.

En geen armoede en geweld

Dan kun je

Zwaaien naar koninginnedag. Dan is het iedere dag feest.

Maar aanbidding van het koningshuis zal verdwijnen.

Niemand wordt tegenop gekeken. Niemand zet zichzelf op een standbeeld.

Niemand wordt aanbeden. Mensen zullen zichzelf kunnen aanbidden. En daar blijft het bij. Er is geen persoon meer die totale aanbidding krijgt van miljoenen
mensen. Omdat iedereen aanbidding verdient. Gelijkheid. Rechtvaardigheid en ga zo door.

Dus ik zwaai even naar het koningshuis

Tot ziens.

Ooit is het verleden tijd. En nogmaals einde oefening.

Vrijheid en gelijkheid

"It's the end of the world as we know it "

dinsdag 4 juli 2006 @ 21:13:00 #210
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39519040
Het konings-huis is dus ook een virus

Daarom moet het verdwijnen.

1e en 2e kamer zijn een virus.

Daarom moeten die 2 ook verdwijnen.

Maar dat komt vanzelf naar voren

Dat bepaald de toekomst. En de toekomst heeft grote plannen in verschiet

De toekomst wordt geweldig

De hele wereld verliest de politiek. De politiek zal verdwijnen overal.

Omdat de wereld zonder politiek gerust kan doorgaan. Daarom juist.

Politiek kan straks in de afvalbak

Politiek samen met politie

Beiden in de shredder. Zodat ze nooit meer kunnen terugkeren
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:23:11 #211
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39519348
Een echte vent wordt geen agent

En zo is het maar net.

Als je agent wordt, dan naai je je medemens.

Je bent dan een maten-naaier.

Vooral als ze bekeuringen uitschrijven onnodig. Als ze doen mieren-neuken.

Ze naaien hun mede-mens op dat moment.

Agenten zijn maten-naaiers.

Maar agenten kicken daarop.

Agenten zijn ook niet nodig. En heb je ze nodig dan zijn ze nergens.

Overbodig. Nee eerder lastig.

Als ik een politie-auto zie rond rijden, dan denk ik van. Daar heb je ze weer. De agenten. De mensen die denken dat ze boven de bevolking staan.

En dan heb je van die agenten die denken dat ze Rambo zijn

Van die agenten die dus echt gestoord zijn.

Maar iedere agent is gestoord. Dat is juist het probleem bij de politie.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:31:29 #212
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39519593
Nou ik ken ook een aardige agent met een hele stoet pleegkindertjes. Die is best wel geschikt, als mens dan.
Die man is echt niet gestoord.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_39519643
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:14 schreef The_Shining het volgende:

Ja, ik geloof in samenwerken. Maar da's een beetje moeilijk als niemand het eigenlijk beter weet.
Ik geloof ook in samenwerken. Daarom heb ik zo mijn best gedaan degene in de depressie te helpen met zijn problemen. Maar ergens is iets mis gegaan denk ik. Ergens is het samenwerken eenrichtingsverkeer geworden. Ik stopte er alleen maar energie in en kreeg niks terug (ook misschien wel logisch aangezien dat lastig is voor depressieve mensen). Ik heb nog steeds het idee dat ik gefaald heb omdat ik hem niet kon helpen. Ik weet wel dat hij het zelf moet doen en dat ik het niet voor hem kan doen, maar hij gaf mij wel het verwijt dat ik hem in de steek gelaten heb.

Het is alleen zo vreselijk zwaar om met zo'n iemand samen te leven. Ik kon het iig echt niet aan. Ik voel me best wel schuldig dat ik het niet aan kon. Onterecht misschien, ik heb echt mijn best gedaan nl., maar daardoor verdwijnt het gevoel niet.
quote:
Ik merk dat als ik dingen wil doen voor mezelf, dat die "spirituele flow" waar ik in zit stopt en zelfs tegen mij keert. Of eigenlijk niet tegen mij keren, ik ben er gewoon niet meer in omdat ik het zelf zo goed lijk te weten, of dat ik vind dat ik pauze nodig heb. Hoe dan ook, zodra "ik" iets wil en denk dat dat goed voor mij is dan ben ik uit die flow en als ik me eropricht dan verlies ik mezelf zó terwijl ik er toch ben. Beetje vreemd. Toen ik in mijn meest depri periode was, was ik het verst weg van die flow maar op de 1 of andere manier kon ik hem toch voelen.
Ik denk dat ik wel weet wat je met 'flow' bedoeld. Ik heb dat zelf ook wel. Maar juist door de flow waar ik in zit, of de verbinding met 'God', hoe je het ook maar wilt noemen, juist daardoor kan ik het me moeilijk voorstellen hoe het is om depressief te zijn.

Ik heb altijd intern een soort verbinding gehad. Een soort directe link tot iets hogers. Een vertrouwen dat ik altijd en overal veilig was en dat alles precies goed was. Op m'n 17e ben ik in een dipje beland omdat mijn leven opeens totaal veranderde op een manier die ik niet wou. Toch ben ik daar weer uit gekomen, o.a. dankzij die link. Dankzij dat vertrouwen dat het goed was.

Ik denk dat de enige manier waarop ik depressief zou worden is als ik mijn link met 'God' kwijtraak. Zonder dat ben ik niemand. Alsof ik dan mijn ziel kwijt zou zijn.
quote:
Zit je erin dan sta je ahw met je ene been in deze realiteit en met de andere in droomwereld. Maar zodra je ergens op reageert in deze wereld, dat iets je frustreert of boos of bang maakt dan verlies je die verbinding en sta je met beide benen in deze realiteit. Wat volgens mij "onvolledig" is zegmaar en jouw "zicht" op dit alles is dan vertroebeld. Het gebeurt me nog al te vaak maar ik wordt er steeds beter in, vooral door tegenstand van anderen.
Wel herkenbaar . Maar misschien moet je niet proberen de flow te zijn? Je bent het namelijk al.

En nu kan je niet stoppen met fok! want nu moet je reageren op mijn post . Ik zou het iig jammer vinden als je stopt.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:36:25 #214
129732 MostValuablePrincess
welke kant draait 'ie op?
pi_39519731
--WAT DE MATRIX IS--

De Matrix is het systeem gebruikt door buiten het systeemzijnde intelligentie op deze planeet, om spirituele keuzes van elk individu te beinvloeden, zonder de vrije wil te schaden/negeren.

Ze gebruiken aardse vormen om zo als personen onder ons te leven -vermomd- geinfiltreerd in onze samenleving, terwijl ze zich exact zo gedragen als 'normale' mensen.
Sinds enkele decennia gaat de aarde al gebukt onder deze buitensysteemse Interventie.

De Matrix is een systeem van controle gebaseerd op gedachte-lezen, Pavloviaanse associatie van ideeen en op de manipulatie van taal en 'doubletalk'.

Het is ook gebaseerd op subliminale technieken van controle die sommige triviale antwoorden over je dagelijkse leven uit je vist, die je manipulators al lang bekend zijn.

Het zoekt bewust naar wiskundige overeenkomsten tussen je leven en dat van de levens van de Intelligentie achter de schermen.

Het creeert gevoelens van zelf-medelijden door kunstmatig dingen op te zetten met een sterke overenkomst met aspecten uit je verleden.

Het gebruikt de structuur van het menselijk geheugen -dat gelijkende informatie in verschillende deposits sorteert en ze opelkaar 'stapelt'- om zo een Bel-achtige sensatie bij de bewuste persoon te genereren, door associatie van ideeen tussen de leven en de facetten (woorden,ideeen, feiten, gebeurtenissen, ervaringen, trauma's) die zich boven op de geheugenstapel bevinden.

Het projecteert kunstmatige afbeeldingen gedurende nacht in je dromen, symbolen en archetypes manipulerend.

Het manipuleert -en verstrooit soms- hedendaagse beschavings-waarden (zoals geld, seks, succes, roem, intellectuele erkenning, etc. om zo "dromen" in je te plaatsen waarvan je nooit gedacht had dat je ze zou hebben.

Het systeem is blijkbaar ontworpen op het ware gevoel van liefde uit je hart te onderdrukken, om zodoende je '(be)ziel(ing) te verliezen'. Desondanks, als je er in slaagt altijd je hart te volgen, zal je jezelf steeds meer spiritualiseren en kan je je Kundalini-energie laten ontwaken en jezelf verlichten.

De Matrix is een systeem dat werkelijkheden rond jou vormt, gebaseerd op je eigen gevoelens, angsten, begeerten, verwachtingen, overtuigingen, emoties en gedachten.

Het is een interactief systeem dat automatisch nieuwe ideeen 'update', afhankelijk van je reacties op voorgaande. Het is een systeem dat constan werkt met uitzondering, duidelijk zoekende naar een scheurtje in je overtuigingen.

"This is the world that you know.
It exists now only as part of a neural interactive simulation,
that we call 'the Matrix'"

(Morpheus to Neo, in "The Matrix")
Het probeert je overtuigingen kapot te maken en ze tegen je te laten keren, door elementen te grbuiken met sterk wiskundige overeenkomsten met de elementen die voorkomen in je overtuigingen.

--OVER DE REGELS VAN DE MATRIX--
Yet their strength and their speed are still based in a world that is built on rules. Because of that, they will never be as strong or as fast as you can be."
(Morpheus, in "The Matrix")
"THEY are the gatekeepers. THEY are holding all the keys, THEY are guarding all the doors"

"ZIJ" zijn de buitensysteem zijnden die leven op de aarde, asl ook de aardse leden van hun groep, de "bewakers van de zichtbare wereld"...

Welnu, enkele regels (meer volgt):

1. Ze kunnen alleen de elemten tegen je gebruiken die je ze zelf overhandigt.

Dit is een belangrijke regel die je in bijna alle situatie kunt zien, van veiligheidsmaatregelen tot de kracht van stilte, van het wissen van je persoonlijke geschiedenis tot situatie waarbij je kundalini-energie een rol speelt.

Denk aan het jongetje uit "The Matrix" : "It's not the spoon that bends, it's only yourself".

In elk gesprek waar hun karakters bij zijn betrokken geldt dit. Als ze jouw persoonlijke geschiednis achterhalen, of bepaalde infotmatie over je, of je mening over ietsm, of gewoonweg een wetenswaardigheid betreffende een onderwerp, dan gebruiken ze het tegen je, door het manipuleren van hun dubbele-bodem sleutelwoorden, of door de realiteit in stukje te delen pratend over spelletjes of sport bijvoorbeeld. Als je geinteresseerd raakt in een bepaald gesprek, dan proberen ze jouw enthousiasme tegen je te gebruiken.

Het valt je misschien op dat ze een typische manier van praten hebben: ze gaan niet meteen 'to the point'; ze willen je deelname uitlokken, dus praten ze over een onderwerp zonder de kernpunten aan te snijden. Wanneer ze willen dat je iets zegt, vragen ze het je gewoonlijks niet direct: ze insinueren de zinnen, de ideeen, de woorden, alles.

Je moet leren deze techniek te bespeuren en alleen te antwoorden op wat je precies en direct is gevraagd, je zegt alleen wat je wil zeggen, niet wat zij willen dat je zegt.

Het is heel moeilijk om vlot al je zinnen te controleren, en al je bewegingen, maar je kan het blijven oefenen en trainen. Je kan ook trainen wat Castaneda noemt "the power of silence" : bewust zijn van hun 'vis-pogingen' en ze te vermijden.

Verder, als je realiteit rationaliseert -ergens over denken, gebruikend de aardse logica- kunnen ze proberen je te "straffen" met behulp van doubletalk en linguistische manipulatie. Rationalisatie als: 'Ik moet er op tijd zijn'; 'Dit is goedkoper dan de ander; ' Ik kan dit voedsel niet weggooien'; etc. Afhankelijk van de situatie zijn deze redeneringen niet langer geldig.

Ze willen je leven en je energieeen controleren. Net als jijzelf. Al het andere is een gevolg van dit feit: een gedissimuleerde oorlog om je lot te controren.

Laten we eens kijken naar een voorbeeld van het tegen je gebruiken van wat je doet, op het gebied van veiligheidsmaatregelen. Laten we zeggen dat je een homepage hebt over Nagual-zaken, en dat je veel prijst stel op je anonimiteit, en dat je een extra kopie van alles op een cd-roms hebt, die op je werk in je bureaula liggen-ver naar achter geschoven. Wanner je werkt, blijft de la open omdat je iets moet pakken. Maar niemand durft je la open te maken. Dat is jouw privacy.

Op een dag neemt je collega een 4-jarige koter mee naar kantoor. Het kind maakt een flinke rommel van het kantoor. Een voor een, verlaat iederen het kantoor, totdat je alleen over blijf met het kind. Je begint een beetje te spelen met het kind, en voor de grap leer je het kind hoe het moet typen op de computer. Je voelt je gelukkig, omdat het kind duidelijk niet een van hun speculatoren is: het kind is niet cynisch of hypocriet, het is gewoon een kind. Thuisgekomen die dag bedenk je hoe fijn het wel niet zou zijn als iedereen zich als die kind zou gedragen.

Drie dagen later, is het kind er weer. Dit keer gaat de koter direct naar je bureau, je hebt tenslotte eerst een vriendschap met het kindje gestart. In je gedachte heb je toen de "onschuldigheid" van het kind geprezen. Niemand schenkt er echt aandacht aan, maar het kind geraakt verwonderd over de objecten op je bureau, je la, etc.

Nu heb je dus een probleem. Het kind is ook een 'fantoom' -een van hun speculatoren- die nu jouw blijdschap en je aardigheid tegen je gebruikt. 's Nachts stoppen ze een andere droom in je hersenen : je droomt erover dat je "per ongeluk" -door het kind- je anonimiteit verliest en beken wordt. Dat is hoe ze werken: door proefballonnetjes op te laten insinueren ze hun ideeen en proberen ze je acties tegen je te gerbuiken.

Je realiseert je dat als je niks doet, het kind vroeg of laat "toevallig" je cd's vind en ze in de pc stopt en dat als je er niet bent dat iemand anders "toevallig" aan het kind laat zien hoe je een cd-rom - die het kind reeds in zijn handen heeft- in de pc stopt, en hoe je de bestanden op die cd-rom opent, en -TADAA!- weg is je anonimiteit.

Dus je bedenkt de oplossing: je stopt al je cd-roms in een doos, die je hermetisch afsluit alsof het een pakketje voor op de post is. Nu is er geen reden meer voor hun speculaties. Dus het kind reageert op je acties en verschint niet meer voor een op z'n minst een lange periode.

"Yet their strength and their speed are still based in a world that is built on rules. Because of that, they will never be as strong or as fast as you can be"

Het bovenstaande voorbeeld is een goede illustratie bij dit citaat uit "The Matrix"-film. Ze moeten je vrije wil respecteren. Ze moeten eerst elementen insinueren - vaak meerdere keren, in maat toennemend- zo dat wanneer je niks doet, ze het je kunnen verwijten in de toekomst voor hun kunstmatige bewegingen, en zodoende proberen ze energie van je af te nemen. Ze kunnen niet simpelweg je anonimiteit breken. Ze moeten insinueren op een of andere manier, en ze doen het rustig, dag na dag.

--------------------------------------------------------------------------------

2. Hun karakters respecteren altijd je vrije wil

--------------------------------------------------------------------------------

3. Ze dwingen je nooit voorbij je grenzen

Het betekent dat, wat de omstandigheden ook zijn, alles om je heen is altijd zorgvuldig gedoseerd zodat je in staat bent om de situatie correct af te handelen, mits je je hart volgt.

Illusie kent een limiet. De kracht van deze Matrix reality -deze "Stage World" waar we leven- moet nooit onderschat worden. Tenzij je je paranomale gaven ontwikkelt en de elementen rondom je kan controleren, is er altijd een grens aan je perceptie-veld. En tenzijn je specifieke oefeningen krijgt, zal er ook altijd een grens aan je Kundalini-energei zitten.

Desondanks hoef je niet bang te zijn dat je de controle verliest of je "ziel verliest", als je eenmaal begrijpt, ontvangt en voelt dat ze GEDWONGEN zijn deze regel te volgen.

Je zal nooit bloot gesteld worden aan elementen die sterker dan jij zijn langer dan je het uit kan houden. M.a.w. alles is gedoseerd in voorkomendheid of in duur van blootstelling. Als voorbeeld, van tijd tot tijd kan een machtige mooie "verpakking" (matrix-verpakking je voorbijlopen in de straat - op berekende gedoseerde wijze, maar ze zal niet regelmatig in je werplaats, je klas of je sportschool zijn, tenzij je er klaar voor bent.
En mooie verpakkingen in het algmeen (van je "broeders" of "zusters") zullen altijd de situatie rondom jou doseren" lange haren kunnen gebonden of losgegooid worden, wanneer dat nodig is, ze kunnen ergens komen of gaan, meer of minder sexy worden, etc.

Ze kun je angsten en verlangens alleen dupliceren. Alles wat buiten je bestaat, bestaat ook binnen in je. Onthoud: er zijn geen Neutrale personen in je omgeving meer, zo dat letterlijk elk element dat significant is voor je gedachten waarschijnlijk gesynchroniseerd is met je acties, gevoelens of gedachten. Dat betekent dat ze slecht regelmatig een element kunnen presenteren boven je limiet, als je eerst een duidelijke en herhaardelijke interesse toont in de zoektocht er naar.

Het spirituele pad is oneindig, zodat je altijd iets leert, ofwel voor ofwel na het beginnen van de fysieke relatie met je geliefde. Ze zijn gedwongen zich aan te passen aan je limieten, voor na of tijdens deze relatie.

4. Ze zullen proberen je te straffen als je je actie rationaliseert

5. Ze proberen jou te verwijten- of verantwoordelijk te laten voelen voor- hun eigen acties, in het verleden of het heden.

6. Ze houden ervan om je te beschuldigen van wat zij zijn

7. Ze manipuleren de top van je geheugen-stapel en synchronizeren je gedachten met hun acties

8. Ze manipuleren de as natuurlijk versus kunstmatig, claimen dat hun kunstmatig acties natuurlijk zijn

9. Ze willen je graag doen geloven dat je een karakter bent

I)- Je Militaire Perceptie "Uitzetten":

Een belangrijk startpunt is het "uitschakelen" van de sensatie van "militaire perceptie" die ze je soms opdringen, door opzettelijk fouten te creeeren, opzettelijke ongelukken, opzettelijke ziektes, alswel constante veranderingen in hun routines.

Verder, er zijn GEEN "men in black" die je onderzoekeen, geen AIVD-ventjes, geen MJ-12 of Bilderburgers, geen zwarte helikopters, geen militaire inlichtingendienst, geen KGB, geen MI-6 of Scotland Yard, geen Surete', NIKS ! Tenslotte doen ze maar alsof, en moeten ze je eigen overtuigingen dupliceren en respecteren ze je vrij wil.

In "The Truman Show", staat er op de poster op de muur van het reisagentschap:

"TRAVELER'S BEWARE : TERRORISTS - DISEASES - WILD ANIMALS - STREET GANGS"

"Listen to me, Truman. There's no more truth out there than there is in the world that I created for you. The same lies, the same deceit, but in my world you have nothing to fear. (...) You're afraid. That's why you can't leave. It's OK, Truman. I understand. I have been watching you your whole life. (...) You can't leave, Truman. You belong here, with me."

(Christoff to Truman, in the final scene of "The Truman Show")

Ik hoop dat jullie nog volgen, het is wat...

Hun karakters doen absurde dingen om de mensen in de gevangenis der militaire perceptie te houden: ze vinden zeldzame fossielen van uitgestorven dinosaurussen en laten leeuwen uit een circuskooi ontsnappen. Ze praten over het gebruik van rattengif of het doden van paarden. Ze kunnen 'belletjes' met niets dan geruis maken. Ze vergissen zich opzettelijk, en laten je zien dat ze wisselende gewoontes hebben.

Ze kunnen triviale en opzettelijke problemen associeren voor je geest (zoals het defect van een koffie-apparaar of een vaag probleem met de kantoorprinter) met vergezelde militaire acties aan de Andere Kant, etc.

The naakte ruwe waarheid is dat al deze potentiele dreiginge slechts denkbeeldig zijn. Het zijn fantasieen die ze in je hoofd stoppen. De eerste stap in het 'legen van jezelf' is het overtuigen van je hersenen dat er geen Lizards, agents, of camera's om je heen zijn.

II) - Continu je opzettelijk fouten maken

Je kan 'jezelf legen' door hun modus operandi te imiteren. Een natuurlijk gevolg hiervan is dat je hersenen stoppen met het zoeken van occulte verklaringen voor de opzettelijke fouten van hun karakters, omdat je ze zelf ook creeert. Je zal zien dat in veel gevallen zij ook slechts zich zelf 'legen', net als jij en niks anders.

Je moet natuurlijk niet overdrijven met het maken van zulke fouten, omdat in sommige gevallen ze kunnen proberen je fouten tegen je te gebruiken.

Mijn suggestie is wanneer je voelt dat hun fouten opzettelijk zijn gecreeerd vanwege jou, je onmiddelijk zelf een fout maakt. Dit zal hun fout van de top van je geheugenstapel wissen, doordat het jouwe erboven op komt.

Het is raadzaam dat je dagelijks een flinke hoeveelheid fouten creeert om zo je zelf te legen. Het is ook verstandig dat je varieert in je fouten en de type fouten en vermijd dat je steeds de zelfde fout na elkaar maakt, om zo een ongedwongen natuurlijke vertoning van je fouten te creeeren. Anders oogt het gekunsteld en dat is niet strategisch.

Gebruik je verbeelding. Je kan je sleutels de hele tijd laten vallen, bijvoorbeeld. Het punt is dat het beter is dat je dit doet voordat zij het doen, zodat wanneer zij hun sleutels laten vallen, er niks gebeurt in je hersenen. Er zal geen ongewenste draaikolk van gedachten over je 'problemen' ontstaan.

De waarheid is dat er geen problemen zijn. Het enige echte probleem is dat ze zeggen dat je problemen hebt om zo je leven en je lot in hun macht te krijgen.

Dit is een fragment uit het boek "Journey to Ixtlan" van Carlos Castaneda :

"Look at the shadow of that boulder. The shadow is the boulder, and yet it isn't. To observe the boulder in order to know what the boulder is, is doing, but to observe its shadows is not-doing. (...) Shadows are like doors, the doors of not-doing."

"Shadows" zijn een eufemisme voor hun linguistische speculatie, doubletalk en gekunstelde acties in het algemeen. In plaats van te zoeken naar iets op de top van je geheugenstapel dat een overeenkomst met een of ander element vertegenwoordigt, analyseer je het mechanisme van speculatie zelf, en/of je pakt het web achter het element aan: het element is het element en niks anders.

En als ze hun sleutels eerst laten vallen, kun je de jouwe het volgende ogenblik laten vallen, om zo hun fouten te kopieren

Een paar andere voorbeeld-ideeen.

Als je een bril hebt; laat hem vallen.
Je kan je knie stoten tegen een tafel.
Je kan de lift uitstappen op een verkeerde verdieping.
Je kan de verkeerde bus nemen.
Je ken de bus opzettelijk missen.
Je kan je computer "per ongeluk" onafgesloten uitzetten.
De mogelijkheden zijn eindeloos, gebruik gewoon je fantasie.

Soms kun je een fout maken die schade of gevaar oplevert, laat bijvoorbeeld eens een kop hete koffie vallen in een publieke ruimte.

Een ander belangrijk type fout is vergeetachtigheid. Je kan praktisch alles vergeten, van een afspraak met je tandarts tot je autosleutels.

Je kan je paraplu vergeten tijdens een regenachtige dag, en zodoende het archetype "nat zijn" creeren. Letterlijkt. "Maar ik kan verkouden worden", zeg je misschien. Ja dus... dat kan. Geeft niet. Zij raken opzettelijk verkouden, dus waarom jij niet? Zie je hoe belangrijk het is de aardse rationalosme uit te schakelen?

Op kantoor kun je een hoop fouten creeren. Tijdens het schrijven of typen kun je lettrse omdraiaen, etc. Je kan documenten op de kop leggen of verkeerd sorteren, etc.

Deze berekende fouten zijn noodzakelijk om je zelf te legen en ook om het effect van hun fouten op je brein te minimaliseren. Observeer wat ze doen en imiteer hun fouten wanneer dat mogelijk is.

[i]"They are the gatekeepers. They are holding all the keys, they are guarding all the doors"./[i]
(morpheus to Neo, in "The Matrix")
Opzettelijke fouten zijn deel van de routine van de karaktersm, dus waarom kunnen ze niet ook deel van jouw routine zijn?

Desondanks zul je je realiseren dat je niet alles wat ze doen kunt imiteren, omdat je niet de zelfde krachten noch de complexiteit van deze personen bezit.

Een gevolg hiervan is dat het niet reeel is dat je opzettelijk je been breekt, bijvoorbeeld, of dat je auto opzettelijk tengen een boom knalt, terwijl je weet dat zij het soms wel met opzet doen. Maar zij manipuleren de factoren, zij kunnen de fysieke pijn onderdrukken gebruik makend van de geest, zij kunnen vervangen worden door kopieeen en zij kunnen gebruik maken van buitensysteemse dingen om de schade te doseren.

Een ander belangrijk punt is dat je linguistische fouten kunt maken. M.a.w., fouten die archetypen produceren.
Of je kan kleuren verwisselen!

Je kan ook hun fouten kopieeren, door een ander. Iemand laat bijvoorbeeld zijn hoed vallen, jij hebt geen hoed, maar wel een bril dus laat je die vallen, of je sleutels Iemand lult over het "verschrikkelijke nadeel" van voetballen zonder schoenen, je kunt dat je schoen kapotsnijden, etc.

Het brein werkt met beelden, symbolen en associatie van ideeen. Daarom kan een variatie op de mehode hierboven beschreven zijn om je bepaalde beelden en/of een combinatie van beelden en woorden in te beelden om je zelf te legen, meteen nadat ze hun zinnen of acties.

[ Bericht 0% gewijzigd door MostValuablePrincess op 04-07-2006 21:43:07 ]
pi_39519778
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik geloof dat mensen hun eigen problemen kunnen en moeten oplossen. Heb ik ook moeten doen tijdens mijn depressie. Vooral in een depressie is het zo dat je zelf de enige bent die weet hoe je in elkaar zit. Anderen kunnen wel je ogen openen, maar als je niet vatbaar bent voor eye-openers dan ben je nog op jezelf aangewezen en moet je je eigen boontjes doppen.
Klopt
quote:
Dan kan de beste psycholoog niet helpen. Je moet dan in je eentje zoeken naar oorzaken van de ziekte en de oplossing.
Een psycholoog kan je toch wel helpen bij je eigen zoektocht? Als een soort spiegel? Het is naar mijn ervaring juist handig om af en toe een buitenstaander te raadplegen. Iemand die wat minder dicht op de zaak zit.
quote:
Je bent alleen geboren en zult alleen sterven denk ik zelfs. Ondanks dat je mensen om je heen kunt hebben zul je in zekere mate altijd alleen zijn in je eigen wereld. Sowieso omdat je een eigen unieke wereld hebt. Een unieke denk en voel wereld.
Alleen en niet alleen tegelijk idd .
quote:
Heb ik gemerkt ook in mijn vriendengroep, die heb ik bewust op afstand gehouden omdat mijn problemen zo zwaar waren dat ik zelf een weg moest zoeken.
Ik heb diep respect voor deze beslissing. Dat je ondanks je toestand een dergelijk besluit hebt kunnen maken, dat zegt heel wat over jout bewustzijn.
pi_39519891
Oh en de tentoonstelling over de Daila Lama's was erg tof . Alleen wat weinig uitleg bij de beelden, maar verder erg mooi om te zien.

Vooral de zandmandala was schitterend..

Is dat niet een oplossing voor mensen met geestelijke problemen, zandmandala's maken? Het schijnt een enorm meditatieve en diepe ervaring te zijn om een dergelijke tekening te maken.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:43:04 #217
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39519929
Geen enkele psycholoog die mij een spiegel kan voorhouden

Geen enkele zielen-knijper die weet hoe ik ben.

Ik ben degeen die weet hoe ik ben. Niemand anders kan dat weten.

Vandaar hecht ik weinig waarde aan die amateuren. Want amateuren zijn ze, en zullen ze altijd zijn.

Verder heb ik het gevoel dat psychologen een hobby hebben eraan om anderen te willen doorlichten. Misschien hoeven ze dan minder naar zichzelf te kijken.

Als ik op gesprek ga. Heb ik altijd een of andere drang om de "psycholoog" te gaan analyseren. Dan zie ik aan die persoon dat die persoon niet in balans is. En wil ik de rollen omdraaien

Want nogmaals, er is geen enkele persoon die weet hoe ik ben.

En ook wat ik eerder zei. Geen enkele persoon die mij hoeft te vertellen hoe ik denken of handelen moet.

Gedachten-politie noem ik dat ook wel. Dat zie je in de zorg ook vaak genoeg terug.
pi_39519970
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Geen enkele psycholoog die mij een spiegel kan voorhouden

Geen enkele zielen-knijper die weet hoe ik ben.

Ik ben degeen die weet hoe ik ben. Niemand anders kan dat weten.

Vandaar hecht ik weinig waarde aan die amateuren. Want amateuren zijn ze, en zullen ze altijd zijn.
Ze weten ook niet wie jij bent. Dat hoeven ze ook niet te weten. Maar ze zijn erg goed in de juiste vragen stellen. En daarvoor hoeven ze jou echt niet te kennen.

De juiste vragen kunnen jou prikkelen op zoek te gaan naar antwoorden op gebieden waar jij zelf niet aan gedacht had.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:45:33 #219
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39520003
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:44 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Ze weten ook niet wie jij bent. Dat hoeven ze ook niet te weten. Maar ze zijn erg goed in de juiste vragen stellen. En daarvoor hoeven ze jou echt niet te kennen.

De juiste vragen kunnen jou prikkelen op zoek te gaan naar antwoorden op gebieden waar jij zelf niet aan gedacht had.
En als ik dan geen behoefte heb aan die vragen?

Ik stel die vragen wel aan mezelf. Heb ik geen zielen-knijper voor nodig. Omdat ik ook twijfel aan de bedoelingen van zo'n zielen-knijper.

Ik stel mezelf de vragen, en ik geef zelf de antwoorden.

Heb ik niemand voor nodig

Lekker zelf alles doen. Is veel beter. Weet je tenminste dat je het altijd bij het juiste eind hebt

Niemand die weet hoe je in elkaar steekt. Behalve jezelf
pi_39520055
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:45 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

En als ik dan geen behoefte heb aan die vragen?
Dan moet je het natuurlijk niet doen .
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:47:20 #221
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39520058
Al die zielen-knijpers over de hele wereld zijn nodig omdat de zieke mensen geen inzicht hebben.

Heeft ieder mens de juiste inzichten dan is het beroep psychiater of psycholoog onnodig.

Kunnen ze die handel ook opdoeken
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:48:12 #222
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39520082
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:47 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Dan moet je het natuurlijk niet doen .
Juist

Daarom ga ik het in de toekomst ook alleen doen

Alleen geboren dus. En alleen de zaakjes opknappen.

Zogenaamde mensen die je willen helpen doen het toch alleen voor zichzelf. Omdat het hun beroep is.

Het boeit ze in principe totaal niet waar je mee rondloopt. Het is hun werk. Hun werk en hun hobby.

Volgens mij vinden ze zichzelf ook nog interessant dat ze mensen helpen.

Zogenaamde wereld-verbeteraars die het uit eigen belang doen.

En nogmaals, omdat het hun beroep is.

Lopende band werk ook wel.

Merk ik vaak genoeg, dan proberen ze je over een kam te scheren. Proberen ze je in een hoekje te drukken.

Zo gaan ze om met mensen.

En dan hanteren ze DSM IV.

Ze willen dan ook bepalen wat je moet doen in de toekomst. Wat voor werk bij je past, waar je je wel en niet mee moet bezig houden en ga zo door.

Zo werkt de zorg.

Heeft Loesje nog een sterke tekst over gepubliceerd. Ben alleen de tekst kwijt.

Maar deze jongen laat zich niet gek maken

Soms denk ik wel eens dat de zorg je gekker maakt dan je al bent. Dat het middel erger is dan de kwaal.

Vooral omdat ze ook pogingen doen om voor jou te denken.

Ze denken het recht te hebben om voor jou te praten en voor je belissen.

Alsof ze het lot in je handen nemen geforceerd.

Zo doen ze dat

Maar dat is maar bijzaak. De hoofdzaak is oplossing.

Ook oplossing van de zorg. Zodat de zorg verdwijnt.

Dat je geen zorg meer nodig hebt. Kunnen ze meteen de zieken-fondsen schrappen

Scheelt weer een hoop maandelijkse kosten. Onnodige kosten.

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-07-2006 21:56:18 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:58:59 #223
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39520449
Maar dat komt vanzelf op de pootjes terecht

Mondriaan zorg gaat ook nog wel eens de deuren sluiten. Al moet ik daar zelf voor zorgen. Dan sluit ik op afstand zelf de deuren van die klote instelling

Snap ook niet dat ze Mondriaan genomen hebben als naam. Die schilder maakt oer-lelijke kunst.

Hokjes tekent hij. Hokjes en lijnen.

Ik zie niet in wat daar mooi aan is. Ik kan dus echt niet genieten van die kunst. En ga ik dan weer op bezoek voor een gesprek waar ik niets aan heb. Dan zie ik boven de deur van de ingang een schilderij hangen van Mondriaan En dan denk ik weer bij mezelf. " Wat doe ik hier???" Ik hoor hier niet thuis Ik ben dus ook niet ziek. Ik ben anders. En anders zijn wilt niet zeggen dat je ziek bent. Hoewel de maatschappij dat wel al snel doet. Ben je anders dan ben je ziek. Omdat je binnen deze maatschappij moet passen in de massa. En ik weiger me aan te passen aan de massa.

Misschien typerend voor de mondriaan zorg. Dat ze zelf ook graag in hokjes denken

Dat die instelling graag alle mensen die afwijken in hokjes willen plaatsen. Dat ze denken dat hokjes denken de oplossing is. Net zoals DSM IV ook in hokjes denkt.

Ze zetten mensen met een afwijking in een hokje en plaatsen een etiket erop.

Mensen verzamelen met bepaalde symtomen en lekker makkelijk alles over 1 kam scheren.

Makkelijkste manier. Maar wel een foute manier.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:04:40 #224
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39520664
Mijn gespreks-partner dus. MBO afgerond. Ik zit met denken op universitair niveau. Hoe kan iemand met MBO iemand helpen die slimmer is???

Af en toe denk ik dat het een omgekeerde wereld is. Als ik daar op gesprek ben, dan begrijpen ze het niet.

Ze falen op dat moment.

Ze bereiken mijn niveau niet. Zonder op te scheppen. Het is een feit dat ik boven die instelling sta.

Wat moet ik op zo'n gesprek. Ze begrijpen het toch niet. En dan proberen ze alsnog mijn denken te bepalen. Dan zeggen ze dat ik me zus en zo moet gedragen. Dat ik daar niet aan moet denken. Dan willen ze bepalen waar ik me mee bezig moet houden.

Dat klopt niet

Ik zou moeten bepalen hoe die instelling zich gedraagd. Ik zou daar de touwtjes in handen moeten hebben.

En dus echt niet andersom

Maar de wereld zit niet altijd even logisch in elkaar. De wereld is niet klaar voor een doorbraak.

Dus ik neem het ze niet eens kwalijk. Ze zijn niet ver genoeg ontwikkeld. Onder ontwikkeld zoals een 3e wereld land.

En zo zijn heeeeel veel zaken nog niet ver genoeg ontwikkeld

Ik ga dus gewoon nog naar die gesprekken. Het heeft ook veel humor in zich. Af en toe speel ik ook een spelletje daar. Dan ben ik bezig met spelen

1 ding doe ik dus niet. Mijn leven laten bepalen.

Die instelling gek maken misschien ooit. Dat mag wel.

Voor verwarring zorgen.

Leuk is het leven

Als je weet hoe je moet spelen binnen het spel. Dan is het groot vermaak

Hoe je mensen kunt bespelen die jou willen vertellen hoe je leven moet. Weet je mensen te bespelen en weet je de bal terug te kaatsen.

Dan is het gewoon een leuk spel
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:11:31 #225
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39520878
Zo is het hele leven dus een spel.

Iets of iemand wilt boven je komen te staan. En zo moet je zorgen dat je zelf weer een zet doet binnen het schaak-spel.

En uiteindelijk kom je als Koning uit de bus die het spel gewonnen heeft

En dan mag je nooit en te nimmer tegen mensen of instanties opkijken. En vooral moet je opletten binnen het spel.

Niet zomaar zaken voor waar aannemen ook.

Dan pas kun je het spel uitspelen en winnen.

Dan pas krijg je de troon terug en ben je koning.

Koning op een eerlijke manier dus. Niet vanwege het erf-recht.

Willem Alexander is geen eerlijke koning straks. Die is het geworden door een krui-wagen. Heeft ook geen zak uitgevoerd.

Sowieso voert het koningshuis geen zak uit. Luie mensen zijn het.

Luie mensen die denken wat voor te stellen

Mensen die ook nog nooit geproefd hebben aan het bestaan onderaan. Mensen die altijd hoog geleefd hebben en nog meer.

En als afsluiting van dit bericht.

Af en toe boos worden met kalmte. Anger is a gift.

Niet altijd even aardig zijn. Ook eens durven te zeggen waar het op staat. Voor jezelf opkomen.

Gal spugen en nog meer.

Ben je altijd aardig dan bereik je niets.

Staan waar je voor staat. Zeggen waar je voor staat.

En vooral jezelf niet laten onderdrukken.

Het uiteindelijke doel van het spel

Iedereen koning

Remise.

Alle macht weg. Geen enkel iets dat zichzelf meer vindt.

Blauw bloed my ass.

Weg met arrogantie en nog meer.

Gelijkheid.

Remise op alle gebieden.

Gelijkspel terwijl niemand winnaar is.

En dan zakt het koningshuis vanzelf in.

Dan worden ze net als ons simpele burgers.

Scheelt weer een hoop lintjes

[ Bericht 15% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-07-2006 22:16:47 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:21:38 #226
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39521229
Genoeg gewerkt

Ik ga afsluiten van de pc.

Ik schrijf het nu op hier.

Maar daar blijft het niet bij. Hoewel het schrijven al genoeg in werking zet.

Woorden en daden.

Maar misschien brengt het woord de daad aan.

Dat het woord de daad in leven roept.

Uiteindelijk wordt het een eerlijke wereld

En ik ben weg

Genoeg "gewerkt".

Morgen een verse nieuwe dag

Tot morgen

Alles soll recht sein
  woensdag 5 juli 2006 @ 07:37:42 #227
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39530468
Guten morgen

Nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen en nieuwe etappe

6 uur opgestaan, moeilijk in slaap gevallen maar zo fit als een hoentje

Tijd om vandaag het beste ervan te maken

Het beste van 2 werelden
  woensdag 5 juli 2006 @ 08:56:33 #228
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39531128
mogge allemaal ik moet al weer een hoop bijlezen zie ik
Net in de stromende regen naar mijn auto gehold , was het open dak vergeten dicht te doen

was wel lekker koel die regen:9
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 5 juli 2006 @ 08:59:01 #229
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39531168
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 08:56 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal ik moet al weer een hoop bijlezen zie ik
Net in de stromende regen naar mijn auto gehold , was het open dak vergeten dicht te doen

was wel lekker koel die regen:9
En jij woont waar?
Hier alleen bewolking, vind ik ook heerlijk
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:17:53 #230
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39531516
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 08:59 schreef Atuniel het volgende:

[..]

En jij woont waar?
Hier alleen bewolking, vind ik ook heerlijk
Schiedam, tis hier momenteel bewolt, beetje onweer. wel weer droog nu
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Mijn gespreks-partner dus. MBO afgerond. Ik zit met denken op universitair niveau. Hoe kan iemand met MBO iemand helpen die slimmer is???
Je zou toch moeten weten dat opleiding niet zoveel zegt? Iemand met een MBO opleiding kan best wel een hoop meer mensenkennis hebben dan iemand met een universitaire opleiding.

Iedereen heeft zo zijn eigen kwaliteiten toch De ene heeft het meer op het vlak van logisch beredeneren en op het exacte gebied en de ander is meer bezig met mensen en mensenkennis, psychologie en filosofie. Dat staat verder los van je niveau vind ik.

Natuurlijk merk je altijd wel verschillen tussen opleidingsniveaus. Voornamelijk in logisch redeneren en inzicht maar hoeveel mensenkennis je hebt, hoe iemand in je hoofd kan kijken, dat staat imho los van je opleidingsniveau.
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar dat komt vanzelf op de pootjes terecht

Mondriaan zorg gaat ook nog wel eens de deuren sluiten. Al moet ik daar zelf voor zorgen. Dan sluit ik op afstand zelf de deuren van die klote instelling

Snap ook niet dat ze Mondriaan genomen hebben als naam. Die schilder maakt oer-lelijke kunst.

Hokjes tekent hij. Hokjes en lijnen.

Ik zie niet in wat daar mooi aan is. Ik kan dus echt niet genieten van die kunst. En ga ik dan weer op bezoek voor een gesprek waar ik niets aan heb. Dan zie ik boven de deur van de ingang een schilderij hangen van Mondriaan En dan denk ik weer bij mezelf. " Wat doe ik hier???" Ik hoor hier niet thuis Ik ben dus ook niet ziek. Ik ben anders. En anders zijn wilt niet zeggen dat je ziek bent. Hoewel de maatschappij dat wel al snel doet. Ben je anders dan ben je ziek. Omdat je binnen deze maatschappij moet passen in de massa. En ik weiger me aan te passen aan de massa.

Misschien typerend voor de mondriaan zorg. Dat ze zelf ook graag in hokjes denken

Dat die instelling graag alle mensen die afwijken in hokjes willen plaatsen. Dat ze denken dat hokjes denken de oplossing is. Net zoals DSM IV ook in hokjes denkt.

Ze zetten mensen met een afwijking in een hokje en plaatsen een etiket erop.

Mensen verzamelen met bepaalde symtomen en lekker makkelijk alles over 1 kam scheren.

Makkelijkste manier. Maar wel een foute manier.
In hokjes denken, bah wat heb ik daar een hekel aan.
En ja als je anders bent dan de maatschappij, niet op kunt of wilt gaan in de massa dan ben je raar, afwijkend en ben je waarschijnlijk ziek in je kop Daar heb ik me altijd over verbaasd. 6 miljard mensen op aarde, zoveel verschillende individuen.

Niet iedereen hecht enorm veel waarde aan materialisme. Niet iedereen wil opgaan in de massa. Niet iedereen vindt hetzelfde belangrijk in het leven. De een wil graag een grote luxe villa met 10 auto's. De ander wil graag wat meer vrije tijd, de ander wil het liefst helemaal niet werken, de ander wil niet indirect werken voor zijn eten en onderkomen en wil het liefst zelfstandig een boerderij hebben ofzo.

Iedereen is anders in dat opzicht maar in deze maatschappij krijg je maar weinig spelingsruimte om je eigen te zijn. Als je afwijkt wordt je platgespoten en behandeld omdat je ziek bent.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:59:35 #231
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39532348
Ik zal straks ingaan op je bericht Metro

Individuen zijn we inderdaad. Maar de maatschappij wilt dat we allemaal hetzelfde zijn. Dat zie je al in de mode gebeuren. Kleuren lanceren die de massa moet dragen. En dan heb je gelukkig genoeg mensen die niet meedoen met de trend die gezet wordt.

Trenden worden gezet om te verkopen. Bewust lanceren ze een trend zodat iedereen als een kip zonder kop meedoet ermee. En zo worden mensen onderdeel van een massa. Ze verliezen alles waar ze voor staan.

Maar ik ben hele even naar de bibliotheek nu.

Wil een boek lenen dat ik nodig heb Een belangrijk boek

En dan ben ik straks weer online

Heb nog een tijd online te zijn. Totdat ik klaar ben met de analyse

Tot straks
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:51:00 #232
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39533594
Terug van de bieb

Op rustig tempo gelopen en om me heen staan kijken.

2 boeken genomen.

Martin Rees - ZES GETALLEN
De krachten die het universum in stand houden

Plus nog 1 boek.

Kleurenleer.

Van Johannes Itten

Dus dat wordt speurwerk verrichten

Vooral dat boek dat gaat over die 6 getallen waaronder pi en omega.

Boek dat gaat over die 6 getallen die wil ik dus van voren naar achteren helemaal uitlezen. Of van achteren naar voren Liever van voor naar achteren.

Bibliotheek barst van zulke boeken.

Tijd voor koffie

Kopje koffie, lekker kopje koffie.

Jongens daar knap je van op.

Oleeeee
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:10:55 #233
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39534125
ik ga ook maar even een kop koffie halen om wakker te blijven denk ik
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:23:06 #234
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39534535
Koffie is okey

Ik ben ook nog aan de koffie, zometeen aan de sport-drank of einstein-drank of power drank.

Heb nog 2 blikjes einstein drank liggen

Wie weet dat ik die zometeen doe opdrinken.

Stimuleert het denken dus die drankjes. Tis wel zoet spul maar als het stimuleert dan is het goed
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:30:34 #235
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39534840
ik weet nu geloof ik waarom mijn werkdagen zo op elkaar lijken. Ik heb echt ELKE dag weer precies dezelfde zeikerds aan de lijn. Ik kan aan het begin van de dag al een lijst maken met mensen die gaan bellen. Misschien moet ik ze van te voren bellen om te vragen of ze nog wat te zeiken hebben of zo

Misschien toch maar eens omkijken naar ander werk ofzo.
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:32:56 #236
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39534936
Ben redelijk rustig vandaag

Ik kan gewoon een moment van rust inlassen op dit moment

Volgens mij heeft mijn ziel me altijd liggen opjagen. Heb nu sterk het idee dat ik mijn ziel aan het temperen ben. Mijn ziel moet ik africhten

Ik heb mijn ziel en wil af te richten. Zover africhten totdat het prettig leven en denken is.

En dat is gewoon een beetje sleutelen.

Ik zat net even buiten en ik kon daadwerkelijk rustig zitten Zonder gedachtes. Gedachtes waren weg. Als ik denken nodig heb dan zal ik het denken aanzetten. Wil ik rust dan zet ik het denken uit.

Zo hoort dat te zijn Alles wat ik met me meedraag, bedienen alsof ik een afstands-bediening doe hanteren. Knop X staat voor uit. Knop Y staat voor aan. En zo zullen er straks meer knoppen bij komen. Hoewel ik dan nog steeds mens ben. Alleen een mens met de touwtjes in handen. Een mens die vat heeft op alles. Een mens die niet gek te maken is door omstandigheden. Totale controle op de omgeving en het mens zijn

En zo blijft het ook aangenaam om te vertoeven hier op aarde.

Ik jaag mezelf niet meer op. Mijn ziel jaagt mij niet meer op. Ik was nooit de persoon die mezelf deed opjagen. Het was mijn ziel dus. Een ziel met een eigen wil en eigen leven.

Een ziel die ik de baas moet worden. De ziel africhten dus

En zo is het vandaag een rustige dag. Maar het kan nog altijd beter

En dat betere komt nog wel

Op naar genezing
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:36:59 #237
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39535075
Rust, wat een heerlijk woord is dat. Ik heb geen rust op mijn werk. Constant alert op de telefoon, constant wachtend op berichtjes van msn. Stress krijg je er van.

Heb pas rust als ik thuis kom en daar alles aan kant is.
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:50:01 #238
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39535513
Rust op het werk is wel mogelijk. Maar dan moet je het juiste werk hebben. Stress op het werk is dus echt niet lekker. Stress is sowieso niet fijn. Stress wreet aan je. Stress maakt je helemaal kapot. Als het werk teveel van je verlangt, dan zou je beter werk kunnen zoeken waar je wel op je gemak bent. De juiste werkplek vinden dus ook wel Dat wil ik dus ook gaan doen. Ik ga niet zomaar werken om te werken. Voordat ik een baan aanneem dan wil ik gewoon leuk werk waar ik rustig mijn gang kan gaan. Waar ik ook niet op de neus wordt gekeken of ik het wel goed doe. Waar ik met rust gelaten wordt en waar ik mijn eigen weg kan gaan. En dan ook nog het liefst werk dat iedere dag anders is.

Ik heb nog vaak genoeg stress aan de kop. Maar lang niet meer zoals voorheen.

Ik probeer gewoon alles tot ontspanning te laten komen. Door niet te jagen.

Net dus even naar de bibliotheek gelopen. Vroeger ging ik als een idioot daarheen, alsof de bibliotheek zou wegrennen. Gewoonweg veels te gehaast en gejaagd was ik bezig. En dat werkt niet.

Vandaag naar de bibliotheek geweest en ik ging dus zo rustig erheen. Op langzaam tempo. Eigen tempo. Maar nog steeds te snel.

Ik ben liever een schildpad dan een haas.

Jagen jagen.

Het enige waar ik nog op doe jagen dat is hetgeen dat me niet bevalt. Opjagen en wegwerken.

Dus ik jaag mijn gejaagdheid weg

Ik heb voorlopig nog geen werk, maar alsnog heb ik geen gevoel van vakantie. Ik zit dan wel een paar jaar in de WAO. Maar het heeft nooit als vakantie gevoeld vanwege ellende en nog meer.

Nog steeds ervaar ik geen vakantie gevoel. Omdat er nog druk op de ketel is.

Maar goed, dat is weer over mij

Rust is inderdaad mooi jah. Ontspanning en rust. Helemaal kalm. Voor mij is dat belangrijk. Zo hou ik dus ook het hoofd koel altijd.

Nu is het behoorlijjk warm hier in Zuid-Limburg, maar ik heb het niet zo warm. Omdat ik zelf rustig ben. Dan doet de warmte me minder.

Zometeen muziek opzetten. Vanavond paar biertjes nuttigen. En dan is er weer een dag voorbij. En zo gaat het verhaal door en door

Totdat het verhaal ten einde loopt. Ik ga er dus vanuit dat er ooit een moment van totale bezinning gaat komen over de hele wereld. Dat de spanning overal eraf gaat zijn.

2012 als datum??? Nou dan wacht ik nog 6 jaar en blijf ik doorgaan op mijn manier

Zolang ik het mezelf maar aangenaam hou. Dat ik niet flippen en nog meer. Rustig

En zo schrijf ik mezelf richting rust
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:06:03 #239
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39536048
Ben weer aan het twijfelen of ik niet beter kan overschakelen naar mijn andere naam hier.

Sight_key

Dromenvanger. Dromenvanger doet nog terzake. Omdat mijn dromen nog steeds niet in orde zijn. Zodra ik alle dromen beheers, dan pas kan ik gaan wisselen van naam. Maar of ik moet wisselen dat is maar de vraag.

Sight_key dekt ook een grote lading als naam

Dromenvanger heeft te maken met het opvangen van dromen en dromen besturen. Dus ik ga nog ff door met dromenvanger

Lucide dromen verder beheersen.

Misschien is het overdag ook wel een lucide droom Dat we in een droom-realiteit leven die begrensd is. Dat we deze droom-realiteit moet kraken zodat we verder kunnen dromen. Dat we meer kunnen dromen. Dat we meer kunnen waarnemen.

Dat we alles in leven kunnen roepen.

Dat onze fantasie dus echt in leven gewekt kan worden. Dat dromen onderdeel uitmaken van de realiteit, als ware het een echte realiteit.

Toevoegingen doen. Maar die tijd is nog niet zover. Het heeft tijd nodig volgens mij.

En komt tijd, komt raad.

En komt tijd, komt grolsch

woensdag 5 juli 2006 @ 12:17:17 #240
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39536358
Grolsch

gewoon dromenvanger behouden
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:29:47 #241
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39536763
Grolsch is inderdaad

Maar brand en jupiler ook wel

En zo zijn er tig bieren die de moeite waard zijn

Dromenvanger behoud ik nog een tijdje, om verwarring te voorkomen sowieso. En kijken hoe het gaat met de post-aantallen op de naam dromenvanger. 30,000 berichten wil ik zeker nog halen met deze naam.

Misschien wel richting de 100,000

Maar dat ligt eraan hoeveel ik nog van me af moet schrijven

12:27 is de tijd hier. 0600 wakker dus dan gaat de dag niet zo snel om.

Had liever gezien dat het nu 14:30 was.

Als de dag wat sneller voorbij gaat, dan voelt dat hier prettiger aan

Maar vanavond is het bier-tijd weer.

Ooit komt er een tijd dat het alleen maar biertijd gaat zijn

Lekker bier drinken. Zonder bezopen te worden. Ik wil nooit meer bezopen worden. Alleen wil ik in een roes leven. Een prettige roes. Alsof ik in the twilight zone ben.

Als ik vaker naar het centrum loop, dan zie je altijd wel mensen die om 11:00 aan het bier zijn. Net liep ik even naar de bibliotheek en toen zaten ze in een kroeg al aan het bier. Dat was om 10:00.

Dat hoeven niet eens alcolisten te zijn. Gewoon mensen die graag een biertje drinken. Onschuldig dus. Genoeg mensen die een biertje niet afslaan. De Jehova's doen dat, maar die tikken niet helemaal

Ik vind 1600 of 1700 of 1800 een mooie tijd om te beginnen met bier drinken.

Vaak open ik de bar tussen 16:00 en 1800.

Een bar die de hele dag open is. Dat lijkt me wel wat Maar dat kan nog niet. Dat moet rustig worden gedaan. En ik zie mezelf ook niet om 12:00 aan het bier zitten eerlijk gezegd. Of wel?? Misschien ooit. Zou ik nu bier drinken dan zou ik omkieperen om 1800. En dat wil ik dus niet.

Een complete bar in huis hebben lijkt me al helemaal wat

Een bar met alle soorten sterke drank, en een bar met veel verschillende soorten pils en bier uit het vat.

Ooit ga ik dat aanleggen. Dan maak ik een eigen bar. Een eigen bar in huis heeft wel wat. Genoeg in voorraad hebben. Alle mix-dranken kunnen maken. Alle soorten whiskey tot je beschikking hebben.

Alcohol zuivert de hersens. En mijn lever is sterk genoeg. Ik word ieder half jaar gecontroleerd om de lever waardes.

Over de lever maak ik me sowieso geen zorgen. Die wordt straks vanzelf wel onverslaanbaar. Een lever van staal

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 05-07-2006 12:35:41 ]
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:37:17 #242
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39537007
Nu even naar buiten weer.

Straks even douchen, ijskoude douche nemen

En dan verder

Je moet toch wat

Niet moet, maar verveling mag niet gebeuren.
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:54:51 #243
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39537530
Tijd voor zweistein drank

Brain drink

E=MC2

Die 2 blikjes liggen al zeker 2-3 weken te wachten om opgedronken te worden. Dus dan drink ik ze nu maar op.

Spul smaakt lekker, alsof je een mix-drank drinkt van alcohol. Het smaakt een beetje als alcohol. Ginkgo-drank is het dus. Ginkgo schijnt te werken als bestandsdeel. Ginkgo kom ik vaker tegen. Ook die drank van Carpe Diem heeft die extract in zich zitten

woensdag 5 juli 2006 @ 13:33:31 #244
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39538872
Ik las gisteren over het peakoil verhaal in 2010? Zou dat soms een aankondiging zijn van 2012? 2 jaar overlevne zonder olie, helft vd mensheid is uitgestorven en in 2012 komt er een grote verandering in onze levenswijze?

Just a thought.
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:35:48 #245
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39538952
Ik denk dat er een vervanging komt voor olie. Nog voordat de olie op is, heb je te maken met een vervangbaar middel. Dat het toch allemaal goed komt en dat de tijd gewoon een vervangbaar middel met zich meebrengt.

Persoonlijk geloof ik niet in doem-scenario's. Maar dat heeft z'n reden. De reden is dat ik altijd positief in het leven wil blijven staan.

Dus als je met mij praat over doem-scenario's dan geloof ik daar niet in.

Tis een manier van leven dat ik alleen maar optimistisch kan blijven. Doe ik niet optimistisch blijven, dan word ik depressief.

Dus zou ik het doem-scenario gaan geloven, dan gaat dat mijn beleving en denken bepalen. Dan raak ik het optimisme kwijt

Optimistisch blijven altijd dus.

A way of living.

Altijd uitgaan van een goede afloop.

En dan denk ik tevens dat de toekomst gemaakt is om goed af te lopen. Misschien kom ik daar later nog op terug. Maar ik voel soms gewoon aan dat de toekomst goed af gaat lopen.

Tevens is het zo dat de mens toch flexibeler wordt en creatiever en nog meer. Dus komt er een moment van gevaar, dan zullen we beter kunnen anticiperen en handelen.

Dat je makkelijker met het probleem kunt omgaan dus. En dan is het vanzelf zo dat er sneller iets nieuws op de markt gaat komen. Maar daar zijn ze nu al mee bezig. Dus wie weet krijgt dat ooit een versnelling.

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 05-07-2006 13:40:54 ]
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:55:50 #246
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39539601
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:33 schreef Metro2005 het volgende:
Ik las gisteren over het peakoil verhaal in 2010? Zou dat soms een aankondiging zijn van 2012? 2 jaar overlevne zonder olie, helft vd mensheid is uitgestorven en in 2012 komt er een grote verandering in onze levenswijze?

Just a thought.
Oliebron raakt op he.. Neem aandelen in Shell die worden alleen maar meer waard in de komende 5 jaar wdb.
Dus uiteindelijk blijkt er allang een motor ontwikkeld te zijn die op water rijdt, of op zelfontwikkelde energie.. ik geloof wel dat die techniek op dit moment stil word gehouden door de grootte heren van de olie, zolang die er nog geld aan kunnen verdienen..
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:11:30 #247
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39540116
Geld inderdaad. Big money is het.

Big business.

Kun je met maffia vergelijken. Ze hebben de touwtjes in handen en laten de touwtjes niet los.

Net zoals je bij sigaretten-fabrikanten zulke zaken tegen komt.

Veel draait om geld op de wereld. Teveel draait om geld. Alsof geld alles is.
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:12:55 #248
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39540161

Kalm ben ik. Ik heb mezelf weten te kalmeren.

Dus ik ga buiten hangen

Wierrook erbij en het boek lezen over die 6 getallen

Even weg van de computer. Straks nog tijd genoeg om online te zijn.
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:52:35 #249
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39541357
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Geld inderdaad. Big money is het.

Big business.

Kun je met maffia vergelijken. Ze hebben de touwtjes in handen en laten de touwtjes niet los.

Net zoals je bij sigaretten-fabrikanten zulke zaken tegen komt.

Veel draait om geld op de wereld. Teveel draait om geld. Alsof geld alles is.
Veel mensen staren zich helaas blind op geld. Geld zorgt uiteindelijk voor de ondergang van de mensen ben ik bang. Geld is belangrijker dan een gezond leefmilieu, geld is belangrijker dan op tijd naar bed, geld is belangrijker dan ....

GELD
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:55:34 #250
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39541437
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:52 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Veel mensen staren zich helaas blind op geld. Geld zorgt uiteindelijk voor de ondergang van de mensen ben ik bang. Geld is belangrijker dan een gezond leefmilieu, geld is belangrijker dan op tijd naar bed, geld is belangrijker dan ....

GELD
Geld is belangrijker dan wat dan ook. Niet bij mij, maar een aantal mensen die leven voor het geld. Zoals je in video-clips ziet, dan zijn ze aan het patsen met wat ze allemaal wel niet in bezit hebben. Wordt je daar geestelijk niet armer van?

Mensen kopen spullen, van geld dat ze niet hebben om indruk te maken op mensen die ze niet mogen.

Zo'n spreuk had iemand ooit als ondertitel.

Ik zou niet eens rijk willen zijn. Geef mij geld om de dingen te doen die nodig zijn en laat het daar maar bij zitten.

Het liefst helemaal geen geld. Dat in de toekomst iets nieuws naar voren gaat komen.

Ook meer gelijkheid. Dat ieder mens evenveel heeft. En wat evenveel is dat is dan maar de vraag.

Materialistische dingen.

Maar dan vind ik het wel weer prettig om een pc te hebben en ook om muziek te luisteren. En een auto is ook wel handig als je verder moet reizen.

Dan lijkt het erop dat we niet zonder materialisme kunnen. Dat we afhankelijk zijn van het materialisme ook wel. Dat we slaaf zijn ervan. Omdat er anders weinig overblijft.

Even wat anders Ik begin weer een heldere realiteit om me heen te krijgen. Glas-helder is het weer aan het worden. Alsof straks alles verdwijnt van de realiteit en dat er gewoon wat nieuws naar voren kan komen ook wel.

Dat straks de realiteit vervaagd als het ware. Heb zo'n gevoel dat zoiets in de toekomst gaat gebeuren.

De realiteit vervaagt en zomaar ga je richting iets nieuws. Zonder dat het pijn doet. Je krijgt gewoon een nieuwe omgeving om je heen. De realiteit gaat dan weg.
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:59:16 #251
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39541554
Net trouwens even gelezen over die 6 getallen.

Je hebt een getal dat heet " D " dat getal staat voor 3.

Ik heb anti D in het bloed zitten. -3 zit in het bloed. En beide ogen zijn ook -3.

Wel vreemd. D staat voor 3, maar de D is de 4e letter van het alfabet.

Zo zit het als een puzzel in elkaar. En zo zit iedereen verbonden aan de puzzel.

Dat boek is interessant, dat boek ga ik dus helemaal uitlezen.

Ben weer even naar buiten

Ik wil rustig op internet zitten en niet de hele dag achter elkaar bezig zijn. Dan raak ik gespannen dus.

Vandaar af en toe een rust-moment. Scheelt ook een hoop RSI klachten mocht ik daar vatbaar voor zijn.
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:34:07 #252
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39542697
Zonder " D " was leven niet mogelijk

Dus ik heb geen leven

Gelukkig maar Ik wil ook geen leven hebben in deze realiteit

Tijd voor Amstel. Ik ga buiten een biertje drinken

En ben straks weer terug.

Er komt een tijd dan gaat de realiteit over op een paradijs. Dan zal de realiteit verdwijnen. Ik heb ooit een bureau-blad gehad van een jongetje dat richting het licht liep. En achter bij dat licht lagen gebouwen en nog meer.

Maar goed, ik ga even weg

Hier vliegen altijd Amerikaanse vliegtuigen over, Radar vliegtuigen. Dat die Amerikanen in hun eigen land blijven

Die hebben hier helemaal niets te zoeken.

Mij een beetje de rust wegnemen die ik hard nodig heb
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:51:16 #253
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39543251
De realiteit is aan het veranderen

Alles valt uit elkaar dat te maken heeft met deze realiteit

De realiteit zal straks verleden tijd zijn.

Ik begin van alle kanten uit elkaar te vallen gewoon

Heerlijk gevoel

Mijn hele materie valt uit elkaar. Volgens mij vallen de atomen uit elkaar en de moleculen veranderen. Scheikundige nieuwe reacties die optreden

Verlossing

Biertje smaak zalig !!!!!!!!!!!

Lang leve het bier

En dan ga ik weer naar buiten om lekker te ontspannen.

Nog 1 amstel en dan wordt het straks een getapt biertje. Mijn pa heeft een tap-installatie gekocht

Tappen van bier

Bier hier, bier hier, dankuwel, dankuwel

Bier kan er nooit genoeg zijn. 20 liter of 50 liter per dag. Maakt niet uit. Zolang het bier koud staat, is er niets aan het handje

Lang leve het bier

Weg met de realiteit

Lang leve het genot

En weg met alle ellende.

Open the gates

Alle poorten open

En zo ga ik naar buiten weer. Kleurenleer komt straks nog naar voren.

Ik ga me diep in de zaak verdiepen.

Kijken hoe ver het hol gaat. The rabbit hole

Tot de wortel van de zaak.

En nee. We leven niet allemaal in Amerika

Voorspelling voor 2006. Het Amerikaanse rijk gaat vallen

Het 3e rijk gaat vallen. Het 3e rijk van de 21ste eeuw gaat compleet ten onder
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:22:03 #254
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39544238
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Net trouwens even gelezen over die 6 getallen.

Je hebt een getal dat heet " D " dat getal staat voor 3.

Ik heb anti D in het bloed zitten. -3 zit in het bloed. En beide ogen zijn ook -3.

Wel vreemd. D staat voor 3, maar de D is de 4e letter van het alfabet.

Zo zit het als een puzzel in elkaar. En zo zit iedereen verbonden aan de puzzel.

Dat boek is interessant, dat boek ga ik dus helemaal uitlezen.

Ben weer even naar buiten

Ik wil rustig op internet zitten en niet de hele dag achter elkaar bezig zijn. Dan raak ik gespannen dus.

Vandaar af en toe een rust-moment. Scheelt ook een hoop RSI klachten mocht ik daar vatbaar voor zijn.
A 0
B 1
C 2
D 3

D R O M E N V A N G E R
3 16 13 1 4 12 10 20 0 6 4 16 = 105

Totaal:
of in 10 tallen

D R O M E N V A N G E R
3 6 3 11 4 2 9 10 0 6 4 6 = 64

weet niet of je iets met die getallen kunt .

[ Bericht 17% gewijzigd door Metro2005 op 05-07-2006 16:30:10 ]
pi_39544872
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:22 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

A 0
B 1
C 2
D 3

D R O M E N V A N G E R
3 16 13 1 4 12 10 20 0 6 4 16 = 105

Totaal:
of in 10 tallen

D R O M E N V A N G E R
3 6 3 11 4 2 9 10 0 6 4 6 = 64

weet niet of je iets met die getallen kunt .
Of nog verfijnder:
1 + 0 + 5 = 6

en
6 + 4 = 10 = 1 + 0 = 1
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:52:27 #256
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39545237
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Of nog verfijnder:
1 + 0 + 5 = 6

en
6 + 4 = 10 = 1 + 0 = 1
of 1+5 =6
5-1 = 4

6 4

woensdag 5 juli 2006 @ 16:59:51 #257
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39545473
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:52 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

of 1+5 =6
5-1 = 4

6 4

Duidelijk nooit van numerologie gehoord
  woensdag 5 juli 2006 @ 17:00:55 #258
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39545503
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:59 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Duidelijk nooit van numerologie gehoord
heej, het zijn mijn eerste stapjes ja
  woensdag 5 juli 2006 @ 17:05:16 #259
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39545652
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 17:00 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

heej, het zijn mijn eerste stapjes ja

Nou de basis is dat je terug gaat naar 1 getal.. door steeds de getallen bij elkaar op te tellen, behalve de 11 vlgs sommige.

Ik google even wat : http://www.jhk1.nl/page/num-getal-leer.htm
  woensdag 5 juli 2006 @ 17:59:32 #260
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39547139
Leuk al die getallen

Ben alleen iets te gaar om er nu verder op in te gaan Doe ik morgen of straks als het wat fitter is. Maar ik ben dus aardig moe nu Ik kan me ook niet goed concentreren, alsof ik wegval in trance lijkt het wel. Maar dat is niet slecht, juist goed.

Ben helemaal kapot. Heb wel vreemde verschijnselen meegemaakt buiten. Maar daar kan ik ook niet dieper op ingaan.

Ik zag een vierkant met groene rand voor mijn ogen.

En het leek alsof ik in slaap viel en wegviel.

Moet wel zeggen dat ik erg rustig ben. Meer moe ook. Alsof ik in trance verkeer.

Het leek ook alsof ik een stuk of 10 vliegen kon hypnotiseren tegelijk. Al die vliegen kon ik aansturen. En bijen kon ik op de grond laten zitten. Helemaal zonder focus.

Die vliegen wisten niet meer waar ze het zoeken moesten.

Moe zijn af en toe is niet erg Altijd helemaal alert en van de partij zijn, dat is nog vermoeiender.

Voel me een beetje loom nu

Aardig sloom
  woensdag 5 juli 2006 @ 18:03:49 #261
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39547234
Nog iets. Vandaag is al zeker 10 keer mijn sigaret uit de handen gevallen. Alsof het vanzelf uit mijn handen valt. En valt de sigaret uit mijn handen, dan voelt dat heel apart. Alsof het een diepere betekenis heeft. Het is niet zomaar vallen van de sigaret. Het is anders.

Maar wederom kan ik het niet uitleggen nu. Ik zal globaal schrijven. Ik kan niet meer zo diep spitten vandaag.

Weet wel dat het goed komt allemaal

Ik ga binnenkort op diepe reis. In de slaap of overdag. Ik kan overdag ook buiten op reis gaan. Waarheen de reis gaat leiden weet ik niet. Of het medititatie of iets anders is dat weet ik ook niet.

Maar ik ga op reis nog

En als ik terug kom van die reis, dan is het beter voor me. Ik kan het niet anders uitleggen maar ik moet tot de wortel gaan. Tot de kern. En het gaat diep. Het gaat erg diep. En dat heeft iets spannends in zich
  woensdag 5 juli 2006 @ 18:10:01 #262
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39547399
quote:

[..]

A 0
B 1
C 2
D 3

Inderdaad. Als je bij 0 begint dan is de D de letter 3.

Ik zal eens moeten zoeken waar anti D precies voor staat. Ik zeg wel dat het voor de 3 staat maar ik weet het niet zeker.

Ik weet wel dat ik ooit weg ben van deze planeet En dan keer ik terug op commando.

Of terugkeren uberhaupt nodig is dat weet ik niet eens. Hoe de toekomst gaat zijn is de vraag nog altijd.

Ik ben dromerig

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 05-07-2006 18:11:37 (verleden = toekomst :P) ]
  woensdag 5 juli 2006 @ 18:26:30 #263
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39547794
Tijd voor muziek om de trance-trip in werking te zetten.

Tap-installatie is in werking gesteld.

Tap-installatie passen 5 liter vaatjes in.

Een installatie voor 50 of 100 liter is het nog niet.

Maar dat komt later

Eerst afrekenen met alle vliegen. Die beesten zijn volgens mij een spelletje aan het spelen met mij. Maar daar reken ik wel mee af. Heb nu een vlieg om me heen die echt kapot gemaakt wilt worden door mijn gedachtes.

Dan laat ik die vlieg oplossen in het niets
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:28:45 #264
78780 deedeetee
pi_39553282
Heeej nummerologie,

Ik heb * getallen vertellen * van van de Zeeuw. Moet je een geboorte datum optellen en herleiden tot 1 getal . Bij dat ene getal krijg je een soort karakter schets in positieve en negatieve zin.
En de getallen reeks levert een soort van levens voorspelling op. Kan soms erg frappant zijn.
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:41:31 #265
78780 deedeetee
pi_39553911
Ik wilde net ff 't eindcijfer van DV uit rekenen maar de geboortedatum in 't profiel is niet duidelijk

Ik ben zelf een 7
Omschrijving : * die de eenzaamheid verdragen *
  Moderator woensdag 5 juli 2006 @ 21:55:29 #266
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39554417
Goedeavond allemaal,

Houden we het allemaal nog een beetje vol met de warmte?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 5 juli 2006 @ 22:00:01 #267
78780 deedeetee
pi_39554608
Hallo senesta, ikke wel hoor maar ik ben dan ook een koukleum die geniet van de warmte.
  Moderator woensdag 5 juli 2006 @ 22:32:46 #268
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39555878
Ik heb tot 5 uur vannacht lopen leuren met de kinderen, ik ben zo moe dat ik amper nog kan denken.
Ben blij dat het vannacht wat koeler is..
Ik ken niet zo goed tegen hitte, ben ook een koukleum overgens maar hou meer van de tussenseizoenen.
Maar ik ga naar bed, ik denk dat ik die nog net weet te vinden
Was het topic al even kwijt en nu is hij alweer bijna vol.
Ik zag dat droomvanger weer met de cijfers bezig was?
  Moderator woensdag 5 juli 2006 @ 22:34:32 #269
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39555957
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:41 schreef deedeetee het volgende:
Ik wilde net ff 't eindcijfer van DV uit rekenen maar de geboortedatum in 't profiel is niet duidelijk

Ik ben zelf een 7
Omschrijving : * die de eenzaamheid verdragen *
Kun je hem voor mij ook berekenen?
Ik ben van 08-08-1976
  woensdag 5 juli 2006 @ 23:02:02 #270
78780 deedeetee
pi_39557247
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 22:34 schreef senesta het volgende:

[..]

Kun je hem voor mij ook berekenen?
Ik ben van 08-08-1976
Doe ik morgen, ik ben óók al naar bed gegaan
  donderdag 6 juli 2006 @ 08:26:19 #271
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39563547
quote:

[..]

A 0
B 1
C 2
D 3

A=1
B=2
C=3
D=4

0 is om te beginnen al geen waarde.
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:28:03 #272
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39564333
deedeetee

01-06-1977

Ben ik geboren dus

Ben benieuwd wat je eruit kunt halen.

Heb lekker geslapen vannacht, nu tijd voor koffie

Goedemorgen allemaal
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:44:21 #273
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39564648
Net even rage against the machine geluisterd buiten

Muziek om wakker van te worden

Tijd om te scheren en dan ga ik proberen te ontsnappen verder
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 09:55:54 #274
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39564879
Goedemorgen Dromenvanger,

Ik heb ook heerlijk geslapen vannacht, en mijn kinderen zijn vrij vandaag, we konden dus even langer blijven liggen, Samara was om 09.15 wakker, we hebben dus lekker uitgeslapen.
Maar ik ga even pauseren, we gaan even lekker buiten ontbijten.

Tot straks!
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:58:43 #275
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39564939
Tot straks!!!!

Ik ga vandaag buiten hangen denk ik. Muziek erbij en proberen rustig te worden en in trance te vallen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:13:40 #276
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39565279
mogge allemaal
pi_39565501
Morge allemaal

Ik heb even gekeken naar de geboortegetallen.
Volgens de Westerse Numerologie vertegenwoordigt het geboortegetal de capaciteiten die een mens naar de fysieke wereld met zich meebrengt.
Sommige zien het als een lotsbestemmingsgetal of lesgetal, de belangrijkste les die iemand tijdens zijn leven moet leren.

Dedeetee = 7.
De 7 houdt zich meer met het spirituele of etherische bezig dan met de gewone wererld. De 7 heeft meer op met de hogere zaken van het leven.
Zijn intersses liggen op het gebied van de filosofie, religie en het mystieke.
De 7 is hoogstwaarschijnlijk leergierig en kan de dingen waar hij aan begint goed afmaken.
Hij is creatief maar zijn ideeen kunnen nogal duister zijn.
De 7 wil graag iets aan het leven bijdragen.
Astrologisch is de 7 verbonden met de planeet Uranus.

Senesta = 3
De sterke punten van de 3 zijn communicatie en analyse.
Het is een gunstig getal voor succes.
De 3 is energiek, gelukkig en trekt de aandacht.
Gewoonlijk volop voorzien van aangeboren talenten.
Astrologisch is de 3 verbonden met de planeet Mercurius.

Dromenvanger = 4
De 4 wordt geassocieerd met betrouwbaarheid, regelmat, voorspelbaarheid en praktisch denken.
Denk aan het geometrische vierkant, de vier seizoenen, die vier kompasstreken.
Langzaam beweegt de vier zich van de ene kant naar de andere, een voorspelbare beweging.
De 4 houdt van hard en regelmatig werken, zoekt dit ook op.
Vooruitgang moet op zekerheid zijn gebouwd, waarbij eventuele groei op een fundament rust.
De 4 is behoedzaam en eerlijk.
De 4 wil grag dat alles "rechtlijnig"verloopt.
Astrologisch is de 4 verbonden met de planeet Mars.
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:30:15 #278
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39565617
Bedankt LW

Ik kan er wel wat mee

Rechtlijnig inderdaad Ik heb dat sowieso nodig. Praktisch denken ook wel. Regelmaat ook.

Via het praktische denken ook afwijkend denken erbij, niet altijd rechtlijnig maar altijd terugkomend op de rechte lijn. Anders verdwaal ik dus. Vroeger ging ik met opzet afwijkend denken, maar dat past niet bij me. Ik kan best diep gaan door het praktische denken, dus dan kan ik het maar beter helder doen.

In chaos kan ik dus niet goed functioneren. Dan raak ik de kluts kwijt. Maar soms komt chaos naar voren en ga ik vanzelf orde scheppen in het denken en voelen.

Zo, weer genoeg.

Praktisch denken ook op de heao geleerd dus. Die opleiding pastte ook bij mij. Wie weet ooit afmaken nog. Tijd genoeg daarvoor.
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:32:43 #279
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39565683
Goede morgen ook

LW en Metro

Vandaag verder lezen in het boek over de 6 getallen. Op de een of andere manier denk ik dat het lezen alleen al iets in werking zet in mijn hoofd.

Vannacht dus op de bank in slaap gevallen. 1 seconde voordat de klok 00:00 sloeg in de huiskamer werd ik wakker. En ik dacht dat het de volgende dag al was. Dat het 's morgens was.

Aparte ervaring. Helemaal van de wereld was ik

Niet eens veel gedronken.
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:36:41 #280
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39565799
Tijd voor nieuwe koffie

Verdwaald op de wereld dus. Dat ben ik niet meer zo erg. Heb dat wel vaak gehad. Maar steeds meer is het duidelijker. Maar nog steeds niet helemaal. Er speelt veel mee nog. Maar ik heb de wortel geraakt op een aantal gebieden. De wortel van het kwaad en dus heb ik minder moeite met overleven nu.
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 10:37:52 #281
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39565837
Goedemorgen L-W en Metro

Oh bedankt Lillith, wat leuk.
Lief ook dat je het voor ons hebt nagekeken
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:40:18 #282
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39565900
Even naar buiten met muziek

En dan weer even binnen op de pc. En dan weer dit en dat. En zo hou ik me binnenshuis en in de tuin bezig. Volgende week nieuw salaris. Kijken of ik dit keer zuiniger kan zijn ermee. Soms smijt ik met geld.
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:46:44 #283
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39566097
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal

Ik heb even gekeken naar de geboortegetallen.
Volgens de Westerse Numerologie vertegenwoordigt het geboortegetal de capaciteiten die een mens naar de fysieke wereld met zich meebrengt.
Sommige zien het als een lotsbestemmingsgetal of lesgetal, de belangrijkste les die iemand tijdens zijn leven moet leren.

Dedeetee = 7.
De 7 houdt zich meer met het spirituele of etherische bezig dan met de gewone wererld. De 7 heeft meer op met de hogere zaken van het leven.
Zijn intersses liggen op het gebied van de filosofie, religie en het mystieke.
De 7 is hoogstwaarschijnlijk leergierig en kan de dingen waar hij aan begint goed afmaken.
Hij is creatief maar zijn ideeen kunnen nogal duister zijn.
De 7 wil graag iets aan het leven bijdragen.
Astrologisch is de 7 verbonden met de planeet Uranus.

Senesta = 3
De sterke punten van de 3 zijn communicatie en analyse.
Het is een gunstig getal voor succes.
De 3 is energiek, gelukkig en trekt de aandacht.
Gewoonlijk volop voorzien van aangeboren talenten.
Astrologisch is de 3 verbonden met de planeet Mercurius.

Dromenvanger = 4
De 4 wordt geassocieerd met betrouwbaarheid, regelmat, voorspelbaarheid en praktisch denken.
Denk aan het geometrische vierkant, de vier seizoenen, die vier kompasstreken.
Langzaam beweegt de vier zich van de ene kant naar de andere, een voorspelbare beweging.
De 4 houdt van hard en regelmatig werken, zoekt dit ook op.
Vooruitgang moet op zekerheid zijn gebouwd, waarbij eventuele groei op een fundament rust.
De 4 is behoedzaam en eerlijk.
De 4 wil grag dat alles "rechtlijnig"verloopt.
Astrologisch is de 4 verbonden met de planeet Mars.
En ik ?
pi_39566122
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:37 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen L-W en Metro

Oh bedankt Lillith, wat leuk.
Lief ook dat je het voor ons hebt nagekeken
Graag gedaan hoor

Let wel; dit is berekend op het geboortegetal, iets wat ik zelf bijna nooit gebruik omdat er zoveel mensen het zelfde geboortegetal kunnen hebben.
Er word wel beweert dat niet iedereen dezelfde mogelijkheden en taleten uit de kaders zal benutten en dat andere invloeden zoals de naam, cultuur en de omgeving waar men in opgroeit van belang zijn, maar toch.
Ik zelf werk liever met volledige namen, doopnamen ect.
Is toch veel persoonlijker vind ik.
pi_39566151
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:46 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

En ik ?
Geboortedatum?
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:50:22 #286
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39566224
Ik wil wel mijn volledige naam geven via email. Of is het teveel moeite om die te analyseren en te onderzoeken?

Volledige naam staat trouwens in mijn profiel.

Danny Gerardus Aleida zijn mijn 3 namen. Gerardus en Aleida als doopnamen.

Omgeving is Zuid-Limburg. Bijna in België. 15 minuten rijden naar Duitsland.

Achternaam staat in mijn profiel

Heerlen geboren en Brunssum gewoond voor zeeer lange tijd. Nog steeds leefzaam in Brunssum dus. Alsdorf is de zuster-gemeente van Brunssum Maar of je daar wat aan hebt.
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:56:22 #287
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39566390
2pac - California Love

Lekker nummer
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:02:43 #288
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39566586
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Geboortedatum?
25-07-1981

(stond ook in mijn profiel )
pi_39566812
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:02 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

25-07-1981

(stond ook in mijn profiel )
Ben nu, met dit warme weer, gewoon te lui om dat even aan te klikken

Oke, ik kijk het na, geldt ook voor jou DV, maar word wel morgen hoor.
Ik ga nu eerst een geweldige bos bloemen kopen voor mijn dochter.

Ze is geslaagd (MWD)
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:11:30 #290
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39566837
Doe maar rustig aan L-W, hoeft niet meteen nu te gebeuren maar dat bepaal jij sowieso zelf

Proficiat met je dochter

Ik ben aan het lezen over kleuren-leer, de betekenis van de verschillende kleuren. Ook het mengen van kleuren en nog meer. Interessant boek-werk. Niet te dik is het boek. Dus dat is sowieso prettig. Alles beknopt weergegeven in het boek.
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:15:06 #291
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39566937
waarom is het zo druk
Waarom kan ik niks afmaken
waarom snappen mensen zoveel dingen niet
waarom doe ik zoveel moeite voor mensen die toch de dag erna weer opnieuw bellen met hetzelfde probleem

ik word echt gestresst hier
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:23:37 #292
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39567226
Rustig an

Maar dat is makkelijk praten voor mij nu

Ik zit hier rustig.
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:38:04 #293
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39567699
Ik moet weer in the winning-mood komen

Ik zit niet in the winning mood. Weet je dat een winning-mood hebben prettig is???

Een mood van. Ik win het van de realiteit en alles. Dat mis ik de laatste tijd in mijn leven. Het gevoel van.... ik ga ontsnappen en ik ga vechten om te ontsnappen.

Ik mis de vecht-lust de laatste tijd

Misschien toch maar wat aan gaan doen.

Oppeppen van mezelf.

Pep-talk tegen mezelf voeren

Pep!!!!

Pep!!!!!

Pep!!!!
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 11:39:08 #294
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39567744
Zeg gewoon: "TSJAKAAAAAH"!!
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:44:23 #295
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39567907
Peppuh!!!!

Tsjakkah is al een woord die gebruikt wordt Ik wil een eigen woord in leven roepen voor mezelf

P E P P U H

Give me a P
Give me a E
Give me a P
Give me a P
Give me a U
Give me a H

Peppuh!!!

Even buiten bladeren in het boek van de 6 getallen. Wie weet is het al fijn om een getal te lezen

Dat het getal iets in werking zet in mijn hoofd.

Getallen

"Pep is een Engels woord voor pit, vuur, vaart en levenslust. Daarom is Pep een blad met pep".

http://nl.wikipedia.org/wiki/Pep
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:55:21 #296
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39568263
Dan zit ik ff buiten en ben ik weer onrustig en lijkt het alsof ik op hete kolen zit

Dus dat lezen gaat even niet.

Wel rage against the machine luisteren af en toe. Heb de mp3-speler buiten liggen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:56:02 #297
78780 deedeetee
pi_39568293
edit en deze keer niet wegens rekenfout.

[ Bericht 24% gewijzigd door deedeetee op 06-07-2006 20:19:03 ]
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:59:39 #298
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39568424
Ik heb 2 vieren op mijn handen

Maar dat heb ik al vaak gezegd.

"Anti D negatief" in het bloed en 2 vieren op de handen.

1 normale vier en 1 in spiegel-schrift

Volgens mij ben ik in staat tot ontsnapping. Ik ontsnap nog wel

D = 3

Getal D bedoel. Er is een getal met als naam D en die staat voor 3.

34.

Ik woon op nummer 34.

Zo heb je overal cijfers. In de boeken van de heao worden ook met opzet bepaalde cijfers gebruikt in de balans en resultatenrekening. Daar zitten ook verbanden in. En de pagina waarmee boeken beginnen.

En zo zit er in de bibliotheek in brunssum een stempel op blz 44.

Ieder boek wordt gestempeld op blz 44. Alle boeken krijgen een stempel op pagina 44. Alsof ze met opzet blz 44 eruit halen steeds. En zo hebben getallen een bepaalde trilling in zich zitten. Misschien zorgen al die trillingen dat de realiteit in stand wordt gehouden. Dat al die trillingen een hoge kracht uitoefenen en dat al die trillingen alles doet tegenhouden van andere werelden. Dat die trillingen een negatief schild zijn en een negatieve kracht ook.

En zo barst de hele wereld van de getallen. Dan zou je overal de getallen moeten combineren en kraken. De samenhang kraken misschien wel. Misschien is dat de manier van ontsnappen.

Door de samenhang te kraken. Wie weet is de samenhang wel slecht. Dat alles als een code erin zit, als een soort ketting. Als een code. Een slechte code Een code die de opening van de poorten doet tegenhouden?

[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-07-2006 12:04:43 ]
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:04:46 #299
78780 deedeetee
pi_39568583
DV jij bent een 1 en dat is een uitermate mannelijk getal.

Ik ga nu ff eten en zal daarna ff 't verhaal uit 't boek erbij typen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:16:34 #300
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39568943
Een man ben ik inderdaad

Even checken of het zaakje er nog hangt

Yep

Ben benieuwd wat je erbij te vermelden hebt straks

Smakelijk eten

Ik ben opgepept weer. Ik heb rage against the machine opstaan en ben de hele tijd aan het rondlopen buiten. Alsof ik helemaal opgepept ben

PEPPUH!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')