Grolsch is inderdaad
![]()
Maar brand en jupiler ook wel
![]()
En zo zijn er tig bieren die de moeite waard zijn
![]()
Dromenvanger behoud ik nog een tijdje, om verwarring te voorkomen sowieso. En kijken hoe het gaat met de post-aantallen op de naam dromenvanger. 30,000 berichten wil ik zeker nog halen met deze naam.
Misschien wel richting de 100,000
![]()
Maar dat ligt eraan hoeveel ik nog van me af moet schrijven
![]()
12:27 is de tijd hier. 0600 wakker dus dan gaat de dag niet zo snel om.
Had liever gezien dat het nu 14:30 was.
Als de dag wat sneller voorbij gaat, dan voelt dat hier prettiger aan
![]()
Maar vanavond is het bier-tijd weer.
Ooit komt er een tijd dat het alleen maar biertijd gaat zijn
![]()
Lekker bier drinken. Zonder bezopen te worden. Ik wil nooit meer bezopen worden. Alleen wil ik in een roes leven. Een prettige roes. Alsof ik in the twilight zone ben.
Als ik vaker naar het centrum loop, dan zie je altijd wel mensen die om 11:00 aan het bier zijn. Net liep ik even naar de bibliotheek en toen zaten ze in een kroeg al aan het bier. Dat was om 10:00.
Dat hoeven niet eens alcolisten te zijn. Gewoon mensen die graag een biertje drinken. Onschuldig dus. Genoeg mensen die een biertje niet afslaan. De Jehova's doen dat, maar die tikken niet helemaal
![]()
Ik vind 1600 of 1700 of 1800 een mooie tijd om te beginnen met bier drinken.
Vaak open ik de bar tussen 16:00 en 1800.
Een bar die de hele dag open is. Dat lijkt me wel wat
![]()
Maar dat kan nog niet. Dat moet rustig worden gedaan. En ik zie mezelf ook niet om 12:00 aan het bier zitten eerlijk gezegd. Of wel?? Misschien ooit. Zou ik nu bier drinken dan zou ik omkieperen om 1800. En dat wil ik dus niet.
Een complete bar in huis hebben lijkt me al helemaal wat
![]()
Een bar met alle soorten sterke drank, en een bar met veel verschillende soorten pils en bier uit het vat.
Ooit ga ik dat aanleggen. Dan maak ik een eigen bar. Een eigen bar in huis heeft wel wat. Genoeg in voorraad hebben. Alle mix-dranken kunnen maken. Alle soorten whiskey tot je beschikking hebben.
Alcohol zuivert de hersens. En mijn lever is sterk genoeg. Ik word ieder half jaar gecontroleerd om de lever waardes.
Over de lever maak ik me sowieso geen zorgen. Die wordt straks vanzelf wel onverslaanbaar. Een lever van staal
[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 05-07-2006 12:35:41 ]