Foute topic.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja20 uur in de week... mandag begin ik voor 40 uur in de week, en ik heb woensdag nog een sollicitatiegesprek voor weer een andere baan
20 u/pw is lang zat joh.Had vandaag een wereldschokkend lange dag van,hou je vast:1,5 uur.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja20 uur in de week... mandag begin ik voor 40 uur in de week, en ik heb woensdag nog een sollicitatiegesprek voor weer een andere baan
Daar ga ik zo ff kijken. Tenminste airco onderwegquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
Daar ga ik zo ff kijken. Tenminste airco onderweg
en anders kwam ie er niet zelf meer uit gok ik zoquote:Op maandag 3 juli 2006 15:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat deed vast pijn ..
Maar er zat ws niemand in ..
Tsssssquote:Op maandag 3 juli 2006 14:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Met een opengeboord gaatje ga je in een Alfa niet meer zitten, terwijl de heerlijk zachte stoelen en vering van een Jap alle pijntjes snel wegnemen![]()
Best johquote:
Waarom niet een station?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
Daar ga ik zo ff kijken. Tenminste airco onderweg
Nah, wat ik nu nog doe is wel een reïntegratiegebeuen voor paupers steuntrekkers jaquote:Op maandag 3 juli 2006 14:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Foute topic.![]()
![]()
Heb je het werkelozenleven nu voorgoed voorbij gezegd?![]()
Ja, ik weet het, zeker met dit weer... Ik heb het liefst ook een part time baan, maar als ik een fulltime betaalde baan kan krijg gata de part time onbetaalde baan het jiskefet inquote:Op maandag 3 juli 2006 15:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
20 u/pw is lang zat joh.Had vandaag een wereldschokkend lange dag van,hou je vast:1,5 uur.
quote:
Theorieën genoeg, maar geen id of er iets van waar is ...quote:Op maandag 3 juli 2006 17:02 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
Wat doet de zon met batterijen!? Normaal is me batterij van me mp3 al behoorlijk snel leeg, maar altijd met snikheet weer houdt hij het veeeeeel langer vol!![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 17:05 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Theorieën genoeg, maar geen id of er iets van waar is ...
quote:Op maandag 3 juli 2006 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, ik kan bevestigen dat batterijen in de kou sneller leeg gaan
Bedankt voor het makenquote:Op maandag 3 juli 2006 16:51 schreef -XX- het volgende:
Mijn oog ziet m'n Fok mc smiley in de OP!
![]()
![]()
Hooiii
quote:Op maandag 3 juli 2006 17:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bedankt voor het maken![]()
[mierenneuk]
Als je nou achter "FOK" en achter "MC" een uitroepteken zet is het helemaal okee
voorbeeld:
FOK! MC!
[/miereneuk]![]()
![]()
![]()
@Kratjuh & Roderick
Goeie vakantie als ik jullie niet meer spreek![]()
Ik had gister een dag van 15 uurquote:Op maandag 3 juli 2006 15:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
20 u/pw is lang zat joh.Had vandaag een wereldschokkend lange dag van,hou je vast:1,5 uur.
Maar als je een accu oid in de vriezer stopt dan kan ie weleens een tijd lang langer meegaan dusquote:Op maandag 3 juli 2006 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, ik kan bevestigen dat batterijen in de kou sneller leeg gaan
2 weekjes griekenlandquote:Op maandag 3 juli 2006 18:42 schreef worldpimber het volgende:
Damn lutsers, lekker op vakantie. Kwil ook![]()
Waar leidt Rodericks vakantie heen dan?
quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:50 schreef -XX- het volgende:
Waarom vind ik dees zo grappig [afbeelding]
[afbeelding]
JA HIJ IS GRAPPIG [afbeelding]
Ik doe standaard 60 uur in de week, en dan nog enkele uren in het weekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rib-i for presidentwanneer kom je mij gitaarles geven. Heb al 15 jaar zo'n ding.
![]()
Volgens mij is de hals nog wel recht.Actief dingetje met een dubbele humbucker.
![]()
2 jaar gitaarlessen. <insert. bla bla smiley> Van oefenen kwam het nooit.![]()
![]()
Niks mis mee met de kwaliteit van Italiaanse voertuigen.Tegenwoordig tenminste niet meer.25 jaar geleden was alles wat uit Italie kwam een beetje discutabel.Roesten doet zowat niks uit Italie meer,omdat ze alle onderdelen van auto's eerst verzinken,en een Italiaanse motor kan bij normaal gebruik ook heel lang mee gaan.Inderdaaad bij extreem gebruik is alles kapot te krijgen,zelfs japanse voertuigen.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:14 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Topic deeltje 500![]()
Echt heel mooi die Aprillia's!Ik vraag me alleen af in hoeverre de kwaliteit zo goed is van die motoren.
Ik lijk als twee druppels water op hem, hij was toen namelijk iets jonger dan ik nu ben. En op de rest van de foto's heb ik zn hoofd niet bedekt, ik bedacht me ineens dat dat neit hoefdequote:Op maandag 3 juli 2006 21:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar ook lelijk, daarom heb je iets op z'n hoofd geplakt heH?
Qua lef erken ik in jou mijn meerderequote:Op maandag 3 juli 2006 21:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Niks mis mee met de kwaliteit van Italiaanse voertuigen.Tegenwoordig tenminste niet meer.25 jaar geleden was alles wat uit Italie kwam een beetje discutabel.Roesten doet zowat niks uit Italie meer,omdat ze alle onderdelen van auto's eerst verzinken,en een Italiaanse motor kan bij normaal gebruik ook heel lang mee gaan.Inderdaaad bij extreem gebruik is alles kapot te krijgen,zelfs japanse voertuigen.
Inderdaad ik durf als ik weer voor supersportief zou kiezen,gewoon op een Aprillia te stappen.
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik lijk als twee druppels water op hem, hij was toen namelijk iets jonger dan ik nu ben. En op de rest van de foto's heb ik zn hoofd niet bedekt, ik bedacht me ineens dat dat neit hoefde
Wat brengt een stel reljongeren uit Amsterdam en een motorrijder uit Den Bosch samen?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, deze week wordt er gepraat over een eventueel vervolg. Mocht het zo zijn dat we samen een tour maken dan probeer ik wel voor vrijkaartjes voor jullie te regelen
Mn ouders zijn de slechtse fotografen die ik ken.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
Lex, zijn die foto's van pauperkwaliteit of heb je een pauperscanner?
Hoezo?quote:
Duidelijkquote:Op maandag 3 juli 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn ouders zijn de slechtse fotografen die ik ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |