quote:Op maandag 26 juni 2006 16:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het duurde echt 2 seconden ofzo en nog steeds zeiken![]()
betraptquote:Op zondag 2 juli 2006 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, en jij kent Mercyful Fate vast niet.![]()
Youp is je dekmantel voor IJsmeis.![]()
[..]
is toch nergens voor nodigquote:[..]
Je kan ook nog via de zijstandaard de motor kantelen zoals Mercy mij samen met Hicham eens voordeed. Vond ik best "eng".![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
In dit jubileumdeel (waar ik een ieder mee wil feliciteren) wil ik graag even een memorabele quote van BazzieK met jullie delen.
BazzieK over vrouwen:
[..]
Was ijswijf niet ook tegenwoordig getrouwd?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
In dit jubileumdeel (waar ik een ieder mee wil feliciteren) wil ik graag even een memorabele quote van BazzieK met jullie delen.
BazzieK over vrouwen:
[..]
Misschien houd ie wel van plassexquote:Op zondag 2 juli 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
BazzieK over vrouwen:
[..]
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
Misschien houd ie wel van plassex.
Ga ik me verder maar niet mee bemoeien ook![]()
Geen idee.. Ze kleft met Hugster, maar knutselt ook nog steeds aan timmietjuh zn CRXquote:Op zondag 2 juli 2006 23:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was ijswijf niet ook tegenwoordig getrouwd?![]()
Jeetje en dat noemt zichzelf een Honda fanaat.. dikke 900cc Honda sportmotor en dan ineens een Apprillllllllllllllllialiaaiaalaaia willenquote:Op zondag 2 juli 2006 23:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
IK WIL OOK EEN MILLE![]()
alleen eerst maar eens een nieuwe bike voor Rausje gaan zoeken![]()
Oh ok, dacht al... moet niet gekker worden met die kids die hier trouwenquote:Op zondag 2 juli 2006 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee.. Ze kleft met Hugster, maar knutselt ook nog steeds aan timmietjuh zn CRX
dat felicitatietopic wat ik voor haar geopend had was uiteraard nep
Leuk ja, die sjonnies en anitasquote:Op zondag 2 juli 2006 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee.. Ze kleft met Hugster, maar knutselt ook nog steeds aan timmietjuh zn CRX
dat felicitatietopic wat ik voor haar geopend had was uiteraard nep
JA zegtie, nog nooit gedaan met het wiel op de grond. MAar come to think of it, waarom ook niet eigenlijkquote:Op zondag 2 juli 2006 22:43 schreef Youp het volgende:
[..]
daar heb je toch geen bok voor nodig mandat kan ook gewoon wanneer het achterwiel op de grond staat... houd er wel rekeing mee dat je links en rechts precies evenveel doet...
Fuck, bed = badquote:Op zondag 2 juli 2006 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, en jij kent Mercyful Fate vast niet.![]()
Youp is je dekmantel voor IJsmeis.![]()
[..]
Ga eerst douchen zou ik zeggen.Leuk voor je vriendin.
![]()
[..]
Je kan ook nog via de zijstandaard de motor kantelen zoals Mercy mij samen met Hicham eens voordeed. Vond ik best "eng".![]()
Niet nodig voor de ketting, maar wel handig voor ander onderhoud. Tenminste... Suomy aka die gast uit St. Oedenrode doet alle onderhoud ok deze wijzequote:
Whyquote:Op zondag 2 juli 2006 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Again, WB leaves when Rib-i enters.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
BazzieK over vrouwen:
[..]
Dik he, mooie roffel en veel powerrrrrrrrrquote:Op zondag 2 juli 2006 23:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
IK WIL OOK EEN MILLE![]()
alleen eerst maar eens een nieuwe bike voor Rausje gaan zoeken![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet nodig voor de ketting, maar wel handig voor ander onderhoud. Tenminste... Suomy aka die gast uit St. Oedenrode doet alle onderhoud ok deze wijzekrik onder de uitlaatbochten voor het voorwielwerk en krik onder de achterveer voor het achterwiel werk.
![]()
Jaman, toffe gasten. Hij kende jou en je broertje nog wel "Die waren vroeger al gek van brommers"quote:Op zondag 2 juli 2006 23:09 schreef hicham het volgende:
Nice OP Rib-iVooral het klachtencommissie gedeelte
Heb je nog met Brahim Fouradi gepraat, en wat heb je nou precies gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das kenkerquote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jaman, toffe gasten. Hij kende jou en je broertje nog wel "Die waren vroeger al gek van brommers"
WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coeliejoelie
Wasdameequote:![]()
In je achterbrug zit toch aan elke kant een gat op het scharnierpunt?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:13 schreef Makster het volgende:
Jij had er toch ook een LimEn hoe werkt ie bij jou ? Moet je werken met een dop uit een doppen set die je op die gedraaide pen zet
Zou bij mij namelijk de enige manier zijn. Die ene pen past prima in het oog van de achteras bout maar die andere kant van de bout zit uiteraard met een anders. Snaak bedoel
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jaman, toffe gasten. Hij kende jou en je broertje nog wel "Die waren vroeger al gek van brommers"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je geen pics ofzo?![]()
t voordeel is dat bij mijn motor de uitlaat niet onder het blok doorloopt...quote:Op zondag 2 juli 2006 23:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat doe je nou moeilijk man, heb je er weer zo eentje die zijn motor als cavia behandelt.
Ja nee, als je de krik gewoon langzaam omhoog draait, er een blok hout onder legt of wat dan ook dan breekt je motor heus niet in twee hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:21 schreef Youp het volgende:
t voordeel is dat bij mijn motor de uitlaat niet onder het blok doorloopt...
maargoed deuken in je uitlaat zijn niet goeden afgebroken uitlaatpijpen bij de cilinders zijn nog veel slechter....
Ben bang dat die pennen dan nie passen op de Raptor. Zal die knakker is mailen of ie andere kan draaien. Snaap bedoel sjonniequote:Op zondag 2 juli 2006 23:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In je achterbrug zit toch aan elke kant een gat op het scharnierpunt?Daar passen die pennen precies in, borging erin en heffen maar sjef
snaak je?
[..]![]()
Of je gebruikt gewoon geen krik. Net zo makkelijkquote:Op zondag 2 juli 2006 23:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja nee, als je de krik gewoon langzaam omhoog draait, er een blok hout onder legt of wat dan ook dan breekt je motor heus niet in twee hoor.En anders zoek je maar een punt onder het motorblok
Nee, deze week wordt er gepraat over een eventueel vervolg. Mocht het zo zijn dat we samen een tour maken dan probeer ik wel voor vrijkaartjes voor jullie te regelenquote:Op zondag 2 juli 2006 23:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In je achterbrug zit toch aan elke kant een gat op het scharnierpunt?Daar passen die pennen precies in, borging erin en heffen maar sjef
snaak je?
[..]![]()
toch zijn ze daar echt niet voor bedoeldquote:Op zondag 2 juli 2006 23:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja nee, als je de krik gewoon langzaam omhoog draait, er een blok hout onder legt of wat dan ook dan breekt je motor heus niet in twee hoor.En anders zoek je maar een punt onder het motorblok
Misschien moet je wat minder tijd in je SM poetsen en wat meer tijd in rijden steken en dan kan je ook rijden zoals Metzquote:Op zondag 2 juli 2006 23:28 schreef Youp het volgende:
[..]
toch zijn ze daar echt niet voor bedoeldkoop maar een mooie titanium uitlaat voor je motor
kijken of je het dan nog doet
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:33 schreef richardgie het volgende:
Ik ga maar eens kijken of het lukt om te gaan slapen met deze hitte.Adios
.
Als je een titanium uitlaat koopt kan er nog wel 20 euro vanaf voor een achterbokquote:Op zondag 2 juli 2006 23:28 schreef Youp het volgende:
[..]
toch zijn ze daar echt niet voor bedoeldkoop maar een mooie titanium uitlaat voor je motor
Word up dudequote:Op zondag 2 juli 2006 23:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Als je een titanium uitlaat koopt kan er nog wel 20 euro vanaf voor een achterbokSnaak bedoel
![]()
Hoe zit dat op de raptor dan? Deze gaten bedoel ik hequote:Op zondag 2 juli 2006 23:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Ben bang dat die pennen dan nie passen op de Raptor. Zal die knakker is mailen of ie andere kan draaien. Snaap bedoel sjonnie
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:24 schreef Rib-i het volgende:
Nee, deze week wordt er gepraat over een eventueel vervolg. Mocht het zo zijn dat we samen een tour maken dan probeer ik wel voor vrijkaartjes voor jullie te regelen
Oh man .. laat maarquote:Op zondag 2 juli 2006 23:28 schreef Youp het volgende:
Toch zijn ze daar echt niet voor bedoeldkoop maar een mooie titanium uitlaat voor je motor
die van mij word niet zo veel gepoetst, als ik dadelijk die van metz heb word hij wat vaker gepoetst... en dan word er ook naar het circuit gegaanquote:Op zondag 2 juli 2006 23:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder tijd in je SM poetsen en wat meer tijd in rijden steken en dan kan je ook rijden zoals Metz
is niet nodig voor een supermotardquote:Op zondag 2 juli 2006 23:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Als je een titanium uitlaat koopt kan er nog wel 20 euro vanaf voor een achterbokSnaak bedoel
![]()
Is toch leuk man, ik had nog gekeken of ik iemand herkende of dat ik 1 van jullie zag rijden toen we door en rond A'dam reden. Was trouwens erg goed beveiligd het festival, op elke 3 bezoekers was er zo'n security-guy aanwezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoeft niet, je hebt ook laatbloeiers net als onze buurvrouw. Vroeger toen ze nog getrouwd was kwam er weleens iemand over de vloer, nu ze gescheiden is is het er drukker dan bij de beste hoer op de wallen....quote:Op zondag 2 juli 2006 23:45 schreef Youp het volgende:
[..]
die van mij word niet zo veel gepoetst, als ik dadelijk die van metz heb word hij wat vaker gepoetst... en dan word er ook naar het circuit gegaanmetz rijdt overigens wel vanaf zn 5e dus nu al 15 jaar... de kans dat ik hem inhaal is zeg maar 0
Met zon instelling niet neequote:Op zondag 2 juli 2006 23:45 schreef Youp het volgende:
[..]
die van mij word niet zo veel gepoetst, als ik dadelijk die van metz heb word hij wat vaker gepoetst... en dan word er ook naar het circuit gegaanmetz rijdt overigens wel vanaf zn 5e dus nu al 15 jaar... de kans dat ik hem inhaal is zeg maar 0
Zorg maar gewoon dat mijn foto er niet meer in hoeft, scheelt weer paniekreacties als ik weer eens iets over de OP zegquote:Op zondag 2 juli 2006 22:56 schreef Rib-i het volgende:
De OP heb ik gemaakt en iedereen kan nog steeds fotos insturen
Huilliequote:Op zondag 2 juli 2006 23:56 schreef stinkie het volgende:
Zorg maar gewoon dat mijn foto er niet meer in hoeft, scheelt weer paniekreacties als ik weer eens iets over de OP zeg
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, je hebt ook laatbloeiers net als onze buurvrouw. Vroeger toen ze nog getrouwd was kwam er weleens iemand over de vloer, nu ze gescheiden is is het er drukker dan bij de beste hoer op de wallen....
Van horen zeggen dan..........
Dat stukje over de wallen ...
denk ik...
geloof je me nog![]()
![]()
![]()
Is goed, volgende OP is het geregeld.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zorg maar gewoon dat mijn foto er niet meer in hoeft, scheelt weer paniekreacties als ik weer eens iets over de OP zeg
Anyway, adios maar weer
quote:
+2 voorspelbaar. Ik kan me de vorige goeroe nog herinneren, die had ook zulke reactiesquote:Op maandag 3 juli 2006 00:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Huillie![]()
Niet dat er een reden is dat je per se in de OP hoeft trouwens ...
muggenquote:Op maandag 3 juli 2006 09:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mogguh. Slaapt best lekker met de ramen open
Hor voor het raam, luxaflex en een klamboe over het bed en nog komen die krengen bij me 's nachtsquote:
Ze komen af op penetrante stinklucht heb ik ooit is gehoordquote:Op maandag 3 juli 2006 09:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hor voor het raam, luxaflex en een klamboe over het bed en nog komen die krengen bij me 's nachts
Heb alleen een luxaflex..quote:Op maandag 3 juli 2006 09:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hor voor het raam, luxaflex en een klamboe over het bed en nog komen die krengen bij me 's nachts
Jullie willen me echt weghebben hier hequote:Op maandag 3 juli 2006 10:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Ze komen af op penetrante stinklucht heb ik ooit is gehoord![]()
![]()
Goede reden om juist te blijven.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jullie willen me echt weghebben hier he![]()
Nee, ik pretendeer toch anders te zijn dan Riet en WPquote:
Lees Mark zijn opmerking anders nog eens en kijk even naar je eigen username.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, ik pretendeer toch anders te zijn dan Riet en WP
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jullie willen me echt weghebben hier he![]()
Daarom dus juist hequote:Op maandag 3 juli 2006 10:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lees Mark zijn opmerking anders nog eens en kijk even naar je eigen username.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:30 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ik niet, ik kon / kan altijd wel genieten van je geniale bijdrages
Zie dit puur als een vervroegde vrijdagmiddag![]()
Mogen we nu al?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:30 schreef Makster het volgende:
Zie dit puur als een vervroegde vrijdagmiddag![]()
Iddquote:
Nog anderhalve week. Morgenochtend eerst nog sollicitatiegesprek, vrijdag nog een semi-sollicitatie en dan volgende week donderdag gooi ik de auto vol en rijden we naar Frankrijkquote:
Ga je weer met een alfa?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nog anderhalve week. Morgenochtend eerst nog sollicitatiegesprek, vrijdag nog een semi-sollicitatie en dan volgende week donderdag gooi ik de auto vol en rijden we naar Frankrijk
Alfa is wegquote:
Euh succes.. ook nog met zulke textielen kleding van de rijschool. Zweet me in mijn koe al te pletterquote:Op maandag 3 juli 2006 12:15 schreef TimoBasso het volgende:
Heheh Middag!
Yeah morgen mijn 2de motor rijles.. can't wait![]()
Als die Alfa iets meer had opgeleverd he, nou, dan hadden we geld gehadquote:
Alfa wegquote:Op maandag 3 juli 2006 12:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Alfa is weg
Hopen dat alles in de toyota past, hoewel ik enigszins twijfel over nog snel een andere auto kopen voor de vakantie. Eentje met een echte achterbak en airco
textielen kleding van de rijschool.. jup,het zal morgen dus warm worden,,quote:Op maandag 3 juli 2006 12:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Euh succes.. ook nog met zulke textielen kleding van de rijschool. Zweet me in mijn koe al te pletter![]()
Ook nog speciale verrichtingen zeker? Dus lage snelheid.. oef
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:22 schreef stinkie het volgende:
Als die Alfa iets meer had opgeleverd he, nou, dan hadden we geld gehad![]()
kouwe kikkerlandjequote:Op maandag 3 juli 2006 11:32 schreef kratjuh het volgende:
Aloha
Ik ben nog een kleine 36 uur in dit kouwe kikkerlandje ..
500 delen Fok!MC SC
http://www.relatietip.nl/relatie_therapie.htmlquote:Op maandag 3 juli 2006 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Jij hebt hem voor een appel en een ei verpatst!
Jij had hem toch in elkaar laten draaien?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Jij hebt hem voor een appel en een ei verpatst!
stinkie reed...quote:Op maandag 3 juli 2006 13:01 schreef hollander172 het volgende:
Jij had hem toch in elkaar laten draaien?![]()
Als ze rijden rijd het best sportief ja. Als.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Alfa weg![]()
![]()
U had de alfa die de reputatie waar maakte toch![]()
Ik rij nu alweer meer dan 5 jaar soort van zorgeloos AlfaEn als je rijdt dan rij je ook echt, dan zit je niet in zo een karakterloze niet vooruit te branden koekblik
![]()
koop een alfa en sta met style op de vluchtstrook![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Als ze rijden rijd het best sportief ja. Als.
Maar voor lange stukken heb ik liever een Jap. Gewoon over de snel weg glijden zonder elk kuiltje te moeten voelen
Lekker belangrijk. Met een opengeboord gaatje ga je in een Alfa niet meer zitten, terwijl de heerlijk zachte stoelen en vering van een Jap alle pijntjes snel wegnemenquote:
PS.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Met een opengeboord gaatje ga je in een Alfa niet meer zitten, terwijl de heerlijk zachte stoelen en vering van een Jap alle pijntjes snel wegnemen![]()
Neuken?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:40 schreef Makster het volgende:
Ik rij nu alweer meer dan 5 jaar soort van zorgeloos AlfaEn als je rijdt dan rij je ook echt, dan zit je niet in zo een karakterloze niet vooruit te branden koekblik
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
PS.
Mss dat sommigen mijn woordkeus enigszins laakbaar vinden. Bij deze dan vast mijn excuses. Echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |