Zorg maar gewoon dat mijn foto er niet meer in hoeft, scheelt weer paniekreacties als ik weer eens iets over de OP zegquote:Op zondag 2 juli 2006 22:56 schreef Rib-i het volgende:
De OP heb ik gemaakt en iedereen kan nog steeds fotos insturen
Huilliequote:Op zondag 2 juli 2006 23:56 schreef stinkie het volgende:
Zorg maar gewoon dat mijn foto er niet meer in hoeft, scheelt weer paniekreacties als ik weer eens iets over de OP zeg
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, je hebt ook laatbloeiers net als onze buurvrouw. Vroeger toen ze nog getrouwd was kwam er weleens iemand over de vloer, nu ze gescheiden is is het er drukker dan bij de beste hoer op de wallen....
Van horen zeggen dan..........
Dat stukje over de wallen ...
denk ik...
geloof je me nog![]()
![]()
![]()
Is goed, volgende OP is het geregeld.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zorg maar gewoon dat mijn foto er niet meer in hoeft, scheelt weer paniekreacties als ik weer eens iets over de OP zeg
Anyway, adios maar weer
quote:
+2 voorspelbaar. Ik kan me de vorige goeroe nog herinneren, die had ook zulke reactiesquote:Op maandag 3 juli 2006 00:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Huillie![]()
Niet dat er een reden is dat je per se in de OP hoeft trouwens ...
muggenquote:Op maandag 3 juli 2006 09:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mogguh. Slaapt best lekker met de ramen open
Hor voor het raam, luxaflex en een klamboe over het bed en nog komen die krengen bij me 's nachtsquote:
Ze komen af op penetrante stinklucht heb ik ooit is gehoordquote:Op maandag 3 juli 2006 09:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hor voor het raam, luxaflex en een klamboe over het bed en nog komen die krengen bij me 's nachts
Heb alleen een luxaflex..quote:Op maandag 3 juli 2006 09:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hor voor het raam, luxaflex en een klamboe over het bed en nog komen die krengen bij me 's nachts
Jullie willen me echt weghebben hier hequote:Op maandag 3 juli 2006 10:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Ze komen af op penetrante stinklucht heb ik ooit is gehoord![]()
![]()
Goede reden om juist te blijven.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jullie willen me echt weghebben hier he![]()
Nee, ik pretendeer toch anders te zijn dan Riet en WPquote:
Lees Mark zijn opmerking anders nog eens en kijk even naar je eigen username.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, ik pretendeer toch anders te zijn dan Riet en WP
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jullie willen me echt weghebben hier he![]()
Daarom dus juist hequote:Op maandag 3 juli 2006 10:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lees Mark zijn opmerking anders nog eens en kijk even naar je eigen username.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:30 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ik niet, ik kon / kan altijd wel genieten van je geniale bijdrages
Zie dit puur als een vervroegde vrijdagmiddag![]()
Mogen we nu al?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:30 schreef Makster het volgende:
Zie dit puur als een vervroegde vrijdagmiddag![]()
Iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |