Ga je weer met een alfa?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nog anderhalve week. Morgenochtend eerst nog sollicitatiegesprek, vrijdag nog een semi-sollicitatie en dan volgende week donderdag gooi ik de auto vol en rijden we naar Frankrijk
Alfa is wegquote:
Euh succes.. ook nog met zulke textielen kleding van de rijschool. Zweet me in mijn koe al te pletterquote:Op maandag 3 juli 2006 12:15 schreef TimoBasso het volgende:
Heheh Middag!
Yeah morgen mijn 2de motor rijles.. can't wait![]()
Als die Alfa iets meer had opgeleverd he, nou, dan hadden we geld gehadquote:
Alfa wegquote:Op maandag 3 juli 2006 12:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Alfa is weg
Hopen dat alles in de toyota past, hoewel ik enigszins twijfel over nog snel een andere auto kopen voor de vakantie. Eentje met een echte achterbak en airco
textielen kleding van de rijschool.. jup,het zal morgen dus warm worden,,quote:Op maandag 3 juli 2006 12:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Euh succes.. ook nog met zulke textielen kleding van de rijschool. Zweet me in mijn koe al te pletter![]()
Ook nog speciale verrichtingen zeker? Dus lage snelheid.. oef
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:22 schreef stinkie het volgende:
Als die Alfa iets meer had opgeleverd he, nou, dan hadden we geld gehad![]()
kouwe kikkerlandjequote:Op maandag 3 juli 2006 11:32 schreef kratjuh het volgende:
Aloha
Ik ben nog een kleine 36 uur in dit kouwe kikkerlandje ..
500 delen Fok!MC SC
http://www.relatietip.nl/relatie_therapie.htmlquote:Op maandag 3 juli 2006 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Jij hebt hem voor een appel en een ei verpatst!
Jij had hem toch in elkaar laten draaien?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Jij hebt hem voor een appel en een ei verpatst!
stinkie reed...quote:Op maandag 3 juli 2006 13:01 schreef hollander172 het volgende:
Jij had hem toch in elkaar laten draaien?![]()
Als ze rijden rijd het best sportief ja. Als.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Alfa weg![]()
![]()
U had de alfa die de reputatie waar maakte toch![]()
Ik rij nu alweer meer dan 5 jaar soort van zorgeloos AlfaEn als je rijdt dan rij je ook echt, dan zit je niet in zo een karakterloze niet vooruit te branden koekblik
![]()
koop een alfa en sta met style op de vluchtstrook![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Als ze rijden rijd het best sportief ja. Als.
Maar voor lange stukken heb ik liever een Jap. Gewoon over de snel weg glijden zonder elk kuiltje te moeten voelen
Lekker belangrijk. Met een opengeboord gaatje ga je in een Alfa niet meer zitten, terwijl de heerlijk zachte stoelen en vering van een Jap alle pijntjes snel wegnemenquote:
PS.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Met een opengeboord gaatje ga je in een Alfa niet meer zitten, terwijl de heerlijk zachte stoelen en vering van een Jap alle pijntjes snel wegnemen![]()
Neuken?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:40 schreef Makster het volgende:
Ik rij nu alweer meer dan 5 jaar soort van zorgeloos AlfaEn als je rijdt dan rij je ook echt, dan zit je niet in zo een karakterloze niet vooruit te branden koekblik
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
PS.
Mss dat sommigen mijn woordkeus enigszins laakbaar vinden. Bij deze dan vast mijn excuses. Echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |