2 weekjes griekenlandquote:Op maandag 3 juli 2006 18:42 schreef worldpimber het volgende:
Damn lutsers, lekker op vakantie. Kwil ook![]()
Waar leidt Rodericks vakantie heen dan?
quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:50 schreef -XX- het volgende:
Waarom vind ik dees zo grappig [afbeelding]
[afbeelding]
JA HIJ IS GRAPPIG [afbeelding]
Ik doe standaard 60 uur in de week, en dan nog enkele uren in het weekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rib-i for presidentwanneer kom je mij gitaarles geven. Heb al 15 jaar zo'n ding.
![]()
Volgens mij is de hals nog wel recht.Actief dingetje met een dubbele humbucker.
![]()
2 jaar gitaarlessen. <insert. bla bla smiley> Van oefenen kwam het nooit.![]()
![]()
Niks mis mee met de kwaliteit van Italiaanse voertuigen.Tegenwoordig tenminste niet meer.25 jaar geleden was alles wat uit Italie kwam een beetje discutabel.Roesten doet zowat niks uit Italie meer,omdat ze alle onderdelen van auto's eerst verzinken,en een Italiaanse motor kan bij normaal gebruik ook heel lang mee gaan.Inderdaaad bij extreem gebruik is alles kapot te krijgen,zelfs japanse voertuigen.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:14 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Topic deeltje 500![]()
Echt heel mooi die Aprillia's!Ik vraag me alleen af in hoeverre de kwaliteit zo goed is van die motoren.
Ik lijk als twee druppels water op hem, hij was toen namelijk iets jonger dan ik nu ben. En op de rest van de foto's heb ik zn hoofd niet bedekt, ik bedacht me ineens dat dat neit hoefdequote:Op maandag 3 juli 2006 21:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar ook lelijk, daarom heb je iets op z'n hoofd geplakt heH?
Qua lef erken ik in jou mijn meerderequote:Op maandag 3 juli 2006 21:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Niks mis mee met de kwaliteit van Italiaanse voertuigen.Tegenwoordig tenminste niet meer.25 jaar geleden was alles wat uit Italie kwam een beetje discutabel.Roesten doet zowat niks uit Italie meer,omdat ze alle onderdelen van auto's eerst verzinken,en een Italiaanse motor kan bij normaal gebruik ook heel lang mee gaan.Inderdaaad bij extreem gebruik is alles kapot te krijgen,zelfs japanse voertuigen.
Inderdaad ik durf als ik weer voor supersportief zou kiezen,gewoon op een Aprillia te stappen.
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik lijk als twee druppels water op hem, hij was toen namelijk iets jonger dan ik nu ben. En op de rest van de foto's heb ik zn hoofd niet bedekt, ik bedacht me ineens dat dat neit hoefde
Wat brengt een stel reljongeren uit Amsterdam en een motorrijder uit Den Bosch samen?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, deze week wordt er gepraat over een eventueel vervolg. Mocht het zo zijn dat we samen een tour maken dan probeer ik wel voor vrijkaartjes voor jullie te regelen
Mn ouders zijn de slechtse fotografen die ik ken.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
Lex, zijn die foto's van pauperkwaliteit of heb je een pauperscanner?
Hoezo?quote:
Duidelijkquote:Op maandag 3 juli 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn ouders zijn de slechtse fotografen die ik ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |