Ik ben meestal nog wel op tot ergens tussen 23.30 en 0.00 maar ik post niet altijd.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij bent nog laat op, morgen vrij?
![]()
Alleen in je dromen vrees ik ..quote:Op maandag 3 juli 2006 23:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dus naaktfoto's mogen wel geplaatst worden?![]()
Denk dat ie zelf wel in z'n eigen dromen voorkomt ja ..quote:Op maandag 3 juli 2006 23:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch niet dat Fullcum daar in voorkomt![]()
Wat is pron nu zonder cumquote:Op maandag 3 juli 2006 23:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch niet dat Fullcum daar in voorkomt![]()
oeps, ze heeft het naar de verkeerde Bazziek gestuurdquote:
Ja, druk hoort erbij tegenwoordig, tell me.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:16 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik ben meestal nog wel op tot ergens tussen 23.30 en 0.00 maar ik post niet altijd.![]()
Morgen ben ik inderdaad wel vrij, maar ik heb het op zo'n dag meestal wel erg druk.Ik heb maar één vertaalopdracht liggen die bijna af is, maar er is altijd genoeg te doen. Zo moet ik dringend de administratie bijwerken en wat dingen voor de belastingdienst invullen.
![]()
Babes & h.. kan hij genoeg wegdromen.quote:
Motorenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:21 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Waar hebben we het over?
Watje.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb nog wel een aantal.. maar als ik er niet voor gebanned wordt. Beloof je me dat, Alex?![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kunnen we jou niet klonen, eindelijk een vrouw die het snapt
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Watje.![]()
[afbeelding]
![]()
Oke, facial.![]()
[afbeelding]
Nagenoeg onherkenbaar, dat wel.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
oeps, ze heeft het naar de verkeerde Bazziek gestuurd![]()
Ieuwquote:Op maandag 3 juli 2006 23:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Watje.![]()
[afbeelding]
![]()
Oke, facial.![]()
[afbeelding]
![]()
LEF LEF LEF!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Watje.![]()
[afbeelding]
![]()
Oke, facial.![]()
[afbeelding]
![]()
Je mag m'n avatar wel lenen.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kunnen we jou niet klonen, eindelijk een vrouw die het snapt
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Motorenpost es een piccie van de jouwe
![]()
Je hebt de huiskamerkleuren in ieder geval afgestemd op je CBRquote:Op maandag 3 juli 2006 23:29 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kon niks leukers vinden bij de Ikea
Nog zon hondaquote:Op maandag 3 juli 2006 23:29 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oh maar er is dan ook helemaal niets mis met dit dressoir.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:29 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb ooit eens een ZX7-R gehad maar kan niet zo goed sleutelen....quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:34 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Heb ooit eens een ZX7-R gehad maar kan niet zo goed sleutelen....
Blijkbaar wel geld teveel dus ?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:34 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Helemaal niet....ik rijd Harley maar vond die Fireblade toch mooier in de woonkamer dus daar staat ie sinds 5 jaar.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:29 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:34 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Je hebt een harley en een fireblade voor in de woonkamer en dan zeggen dat je geen geld teveel hebtquote:Op maandag 3 juli 2006 23:37 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Helemaal niet....ik rijd Harley maar vond die Fireblade toch mooier in de woonkamer dus daar staat ie sinds 5 jaar.
'k zou ze d'r maar alvast opzetten...quote:
Tuurlijk heb ik geen Harley....als ik een onbetrouwbare fiets wil had ik die ZX7-R ook wel kunnen houden.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je hebt een harley en een fireblade voor in de woonkamer en dan zeggen dat je geen geld teveel hebt
Neequote:Op maandag 3 juli 2006 23:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je jouw Honda MT'je al verkocht ?![]()
Alleen van lekkere vrouwen.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dus naaktfoto's mogen wel geplaatst worden?![]()
Na mijn vakantie kom ik wel langs, de meet-frequentie moet toch omhoogquote:Op maandag 3 juli 2006 21:02 schreef Worldbeater het volgende:
Rib-i for presidentwanneer kom je mij gitaarles geven. Heb al 15 jaar zo'n ding.
![]()
Volgens mij is de hals nog wel recht.Actief dingetje met een dubbele humbucker.
![]()
2 jaar gitaarlessen. <insert. bla bla smiley> Van oefenen kwam het nooit.![]()
![]()
Uhmmmm... soort zoekt soortquote:Op maandag 3 juli 2006 21:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat brengt een stel reljongeren uit Amsterdam en een motorrijder uit Den Bosch samen?
Maar wel tof
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zal ik hem er dan maar voor je weg halen! !
[afbeelding]
En dan ga jij je verstoppenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik ben nog wakker
over ongeveer een uurtje staat m'n pa voor de deur
quote:
Welke vlucht pak je dan, er zijn toch geen nachtvluchten meer?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
laten we dat maar niet doen.... wil toch wel mee dat vliegtuig in
damn, begin nu al moe te worden.... dat word een lange dag![]()
ik geloof dat het vliegtuig om half 5 ofzo vertrektquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Welke vlucht pak je dan, er zijn toch geen nachtvluchten meer?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik geloof dat het vliegtuig om half 5 ofzo vertrekt
half uurtje rijden.... me pa heeft een half uurtje gerekend voor het van lang parkeren naar binnen komen... dan nog eens 2,5 uur van te voren inchecken...
zal het vliegtuig wel om 5 uur vertrekken
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:06 schreef Roderick2085 het volgende:dank je...
ik ga afsluitennog ff wat ontbijt klaarmaken
tot over 2 weken![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, wat ik nu nog doe is wel een reïntegratiegebeuen voor paupers steuntrekkers jaMaar maandag dus eindelijk een betaalde baan
werd tijd
Half jaar 'thuis gezeten', zoals dat heet (ben niet zo vaak thuis als ik een dag mn tijd zelf in kan delen dus gaat bij mij niet helemaal op
)
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:45 schreef dribbel79 het volgende:
Moguh!!
Gnehehe, kwam mijn buurmeisje vanmorgen tegen, op een FZR, was een alleraardigst gesprek...
Hey Dennis
- Hey (buurmeisje), leuke motorfiets
Jah, cool hé, heb 'm net
- Goh, hoeveel CC is ie?
260, op 't achterwiel![]()
- Ehm, OK, da's hard
En de jouwe??
- 600 CC, 4 in lijn (je weet tog?)
Oh, OK, die van jou is best oud hè?
- Mwah, 1994, valt wel mee
Hmm, dat vind ik oud
- De jouwe is dus ook oud?
Nee, de mijne is van 2001, staat op 't kenteken
- Sorry, maar ik heb toevallig je kenteken ff gecheckt en de jouwe is 3 maanden ouder dan de mijne, datum van invoeren is niet het bouwjaar...
Oh, is dat zo
- Ja, ik ga werken, doei!
Wat een manier om je dag te starten, ghehe...
Moguh!!
Gnehehe, kwam mijn buurmeisje vanmorgen tegen, op een FZR, was een alleraardigst gesprek...
Hey Dennis
Jah, cool hé, heb 'm net
- Goh, hoeveel CC is ie?
- Ehm, OK, da's hard
En de jouwe??
Hmm, dat vind ik oud
- Sorry, maar ik heb toevallig je kenteken ff gecheckt en de jouwe is 3 maanden ouder dan de mijne, datum van invoeren is niet het bouwjaar...
Oh, is dat zo
*knip*
Neuhh!!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]![]()
Rest de vraag, is ze wel neukbaar?
Klopt, wél een leren combijack aan, maar teenslippers eronder...wél een motor willen rijden, maar geen onderhoud doen (gortdroge ketting, slicks etc.)quote:
Teenslippers?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:15 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Klopt, wél een leren combijack aan, maar teenslippers eronder...wél een motor willen rijden, maar geen onderhoud doen (gortdroge ketting, slicks etc.)
Ken wel een leuke quote: liever een leren combi vol zweet, dan geen vel meer op mijn reet...zo iemand dus...maar ze was gister zeker niet de enige...als 't je te warm is, laat je 'm toch staan, pak dan de fiets (al kan je daar ook aardig hard op vallenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Teenslippers?![]()
Kan me nog iets herinneren over rijden met sportschoenen.![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:17 schreef Faithy het volgende:
goedemorgen schatjes
kijk, MF is niet kapot, en ik kom jullie even eenknuffel
geven
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:17 schreef Faithy het volgende:
goedemorgen schatjes
kijk, MF is niet kapot, en ik kom jullie even eenknuffel
geven
Iddquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]![]()
Rest de vraag, is ze wel neukbaar?
Jeutjuhquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:15 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Klopt, wél een leren combijack aan, maar teenslippers eronder...wél een motor willen rijden, maar geen onderhoud doen (gortdroge ketting, slicks etc.)
Ga je naakt lessenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:40 schreef Faithy het volgende:vanavond zal ik wat foto's posten van ik tijdens mn rijles
![]()
Idd, waarom nietquote:
Moguh!!
Hey Dennis
Jah, cool hé, heb 'm net
- Goh, hoeveel CC is ie?
- Ehm, OK, da's hard
En de jouwe??
Hmm, dat vind ik oud
Oh, is dat zo
Ik weet de vakantiepooiers wel te vinden hoor.quote:
Ach, ik rij nu ook rond met een jet-helm/potje.quote:
Wel opletten dat je een motor mee krijgt waar het stuur rechts zit hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:27 schreef Faithy het volgende:
vakantievolgend jaar ja
maar dan wel lekker door de UK touren met de motor![]()
Ik heb wel alles aan, inc. integraal helm. Inderdaad wel rits wat open voor wat frisse lucht. En zo nu en dan je hakken even optillen om wat lucht door de laarzen te krijgenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:40 schreef bwt het volgende:
[..]
Ach, ik rij nu ook rond met een jet-helm/potje.
Veels te warm om meet een integraal helm rond te gaan rijden.
Leren jas wel aan maar op een goeie kier
Wind - erg veel wind langs je lijf is het devies
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wel opletten dat je een motor mee krijgt waar het stuur rem/schakelsetje rechts andersom zit he.
Ah, dat is nu nog steeds zo dus? De BSA M20 van mijn vader heeft dus ook de schakelpook rechts en de achterrem links. Vroeg me al af of ze dat nu nog steeds zo hebben in Engeland.. maar ja dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
De huidige Triumphs zijn "normaal"hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ah, dat is nu nog steeds zo dus? De BSA M20 van mijn vader heeft dus ook de schakelpook rechts en de achterrem links. Vroeg me al af of ze dat nu nog steeds zo hebben in Engeland.. maar ja dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |