Iddquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]![]()
Rest de vraag, is ze wel neukbaar?
Jeutjuhquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:15 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Klopt, wél een leren combijack aan, maar teenslippers eronder...wél een motor willen rijden, maar geen onderhoud doen (gortdroge ketting, slicks etc.)
Ga je naakt lessenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:40 schreef Faithy het volgende:vanavond zal ik wat foto's posten van ik tijdens mn rijles
![]()
Idd, waarom nietquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:45 schreef dribbel79 het volgende:
Moguh!!
Gnehehe, kwam mijn buurmeisje vanmorgen tegen, op een FZR, was een alleraardigst gesprek...
Hey Dennis
- Hey (buurmeisje), leuke motorfiets
Jah, cool hé, heb 'm net
- Goh, hoeveel CC is ie?
260, op 't achterwiel![]()
- Ehm, OK, da's hard
En de jouwe??
- 600 CC, 4 in lijn (je weet tog?)
Oh, OK, die van jou is best oud hè?
- Mwah, 1994, valt wel mee
Hmm, dat vind ik oud
- De jouwe is dus ook oud?
Nee, de mijne is van 2001, staat op 't kenteken
- Sorry, maar ik heb toevallig je kenteken ff gecheckt en de jouwe is 3 maanden ouder dan de mijne, datum van invoeren is niet het bouwjaar...
Oh, is dat zo
- Ja, ik ga werken, doei!
Wat een manier om je dag te starten, ghehe...
Ik weet de vakantiepooiers wel te vinden hoor.quote:
Ach, ik rij nu ook rond met een jet-helm/potje.quote:
Wel opletten dat je een motor mee krijgt waar het stuur rechts zit hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:27 schreef Faithy het volgende:
vakantievolgend jaar ja
maar dan wel lekker door de UK touren met de motor![]()
Ik heb wel alles aan, inc. integraal helm. Inderdaad wel rits wat open voor wat frisse lucht. En zo nu en dan je hakken even optillen om wat lucht door de laarzen te krijgenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:40 schreef bwt het volgende:
[..]
Ach, ik rij nu ook rond met een jet-helm/potje.
Veels te warm om meet een integraal helm rond te gaan rijden.
Leren jas wel aan maar op een goeie kier
Wind - erg veel wind langs je lijf is het devies
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wel opletten dat je een motor mee krijgt waar het stuur rem/schakelsetje rechts andersom zit he.
Ah, dat is nu nog steeds zo dus? De BSA M20 van mijn vader heeft dus ook de schakelpook rechts en de achterrem links. Vroeg me al af of ze dat nu nog steeds zo hebben in Engeland.. maar ja dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
De huidige Triumphs zijn "normaal"hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ah, dat is nu nog steeds zo dus? De BSA M20 van mijn vader heeft dus ook de schakelpook rechts en de achterrem links. Vroeg me al af of ze dat nu nog steeds zo hebben in Engeland.. maar ja dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |