Waar gaat de reis naar toe?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jups .. Over ongeveer 24 uur zit ik in m'n hotelletje ..
Hammamet, Tunesië ..quote:Op maandag 3 juli 2006 22:08 schreef richardgie het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naar toe?
Inderdaad ik heb niet op zitten letten![]()
Jah .. Wist op moment van boeken niet waar het lag, maar lijkt me idd een bijzondere ervaring aangezien ik nooit buiten Europa ben geweest ..quote:Op maandag 3 juli 2006 22:19 schreef richardgie het volgende:
[..]
Lijkt me best mooi.Aan de overkant van de Middelandse Zee en toch in een ander werelddeel.
Maar maarquote:Op maandag 3 juli 2006 21:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Die uitroepteken achter MC hoeft niet, het is Fok!MC![]()
Noord Afrika,maar wel in de "groene zone"zeg maar,zijn niet voor niks de "moderne" populaire vakantie bestemmingenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah .. Wist op moment van boeken niet waar het lag, maar lijkt me idd een bijzondere ervaring aangezien ik nooit buiten Europa ben geweest ..
Nice nicequote:Op maandag 3 juli 2006 22:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wil je niet tegelijkertijd met mij gaan zitten postenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar maar!!!!!!! Dat is geen uitroepteken!
Dat is een muurtje!
?
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:27 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wil je niet tegelijkertijd met mij gaan zitten posten.
Dat kan niet want ik zit met twee vingers te typhuquote:Op maandag 3 juli 2006 22:29 schreef -XX- het volgende:
[..], JAAAAAAAA Ik was sneller
!!!!!!!!!!!!!!
Turkije raakt uit, Tunesië is de eerstvolgende .. Was nu nr 3 in de Last Minute top 10 bij D-Reizenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
Noord Afrika,maar wel in de "groene zone"zeg maar,zijn niet voor niks de "moderne" populaire vakantie bestemmingen.
Zou als ik op vakantie zou gaan ook voor zoiets kiezen denk ik.
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar maar!!!!!!! Dat is geen uitroepteken!
Dat is een muurtje!
?
![]()
M'n broertje ook altijdquote:Op maandag 3 juli 2006 22:31 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik zit met twee vingers te typhu.
Ah lekker!! Hele fijne vakantie!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Beide niet ..quote:Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Kratjuh, je wist niet waar Tunesie lag of waar Hammammet lag?
Zal ik hem er dan maar voor je weg halen! !quote:Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding] <-- zie 2 uitroeptekens
[..]
M'n broertje ook altijd
Kratjuh, je wist niet waar Tunesie lag of waar Hammammet lag?
De kwaliteit van de motoren is goed, betrouwbaar, duurzaam. De electronica is wat minder.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Echt heel mooi die Aprillia's!Ik vraag me alleen af in hoeverre de kwaliteit zo goed is van die motoren.
Thanks, komt goedquote:Op maandag 3 juli 2006 22:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ah lekker!! Hele fijne vakantie!![]()
En Roderick natuurlijk ook!![]()
Die M is lelijk.. op de brandstapel met dat icoontjequote:Op maandag 3 juli 2006 22:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zal ik hem er dan maar voor je weg halen! !
[afbeelding]
Post dan maar naaktfoto's van jezelf. Mailen mag ook.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:40 schreef -XX- het volgende:
Ik ben veel te goed voor deze wereld!
Niks mailen .. Posten !quote:Op maandag 3 juli 2006 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Post dan maar naaktfoto's van jezelf. Mailen mag ook.
Oh, dacht dat Tunesie wel redelijk bekend was. Maar dat komt omdat ik misschien wel wat vaker Marokko op een kaart heb gezienquote:Op maandag 3 juli 2006 22:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Beide niet ..
Ik dacht richting Egypte of Turkije ..
Niet voor mij, voor 't volkquote:Op maandag 3 juli 2006 22:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zal ik hem er dan maar voor je weg halen! !
[afbeelding]
YOUVE got mail!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Foei, uitgekeken op je echtgenotequote:Op maandag 3 juli 2006 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, moet dat ding een Bandit voorstellen?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja, maar jij rijdt Bandit [afbeelding]
Ja, dat ben jij op je Banditquote:Op maandag 3 juli 2006 22:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, moet dat ding een Bandit voorstellen?![]()
pitten
quote:
!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die M is lelijk.. op de brandstapel met dat icoontje![]()
![]()
Jij neemt de policy wel heel ruim.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Dus naaktfoto's mogen wel geplaatst worden?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij neemt de policy wel heel ruim.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoor Fulcrum, jij mag dat best.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dus naaktfoto's mogen wel geplaatst worden?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |