Toch nog wat bliksem net ten Z van Maastricht geweest, klaarblijkelijk. Niets van gemerktquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:02 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Het gaat daar de hele dag al lekker tekeer hoor
[afbeelding]
Het komt niet erg van zijn plek af, alleen de intensiteit wisselt een beetje.
Kan ook ruis zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toch nog wat bliksem net ten Z van Maastricht geweest, klaarblijkelijk. Niets van gemerkt.
Och arme, heb je nog maar een paar maanden te leven danquote:Op woensdag 5 juli 2006 07:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
dus van mij mogen er flinke onweersbuien gaan vallen, al zal dat hier nooit gaan komen.
stuur eens naar Alkmaar toe. Ga ik een regendans doen buitenquote:
Ik zal de wolken eens lief aankijkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:31 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
stuur eens naar Alkmaar toe. Ga ik een regendans doen buiten![]()
Zaaaaligquote:
Lekker hoor! Ik zit in de airco nu, te kijken naar het onweer in de verte. Radio uit.. Jammer dat bij mij thuis geen onweer zal komen..quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zaaaalig
Alles tegen elkaar open gezet, hopelijk krijg ik de hitte een beetje uit m'n huis!
Ik geloof er nix van manquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:53 schreef Ritchie het volgende:
Zwijndrecht, fikse buien en onweer.
Valt wel mee hoor, die onweer.. Is geen stortbui van onweer...quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Begint hier nu echt te onweren... Misschien straks de pc maar even uit.
Ik zeg dan ook "misschien straks"quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:11 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, die onweer.. Is geen stortbui van onweer...
Onweer, regen en wind in Rottrdam: Wel flink koeler, dus een dilemma: zal ik nu m'n raam open laten staan (het is nog steeds 29 graden binnen) met regen die naar binnen waait, of toch niet?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Begint hier nu echt te onweren... Misschien straks de pc maar even uit.
Ik laat ze gewoon lekker openstaanquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:12 schreef -Carioca- het volgende:
[..]
Onweer, regen en wind in Rottrdam: Wel flink koeler, dus een dilemma: zal ik nu m'n raam open laten staan (het is nog steeds 29 graden binnen) met regen die naar binnen waait, of toch niet?![]()
Ik zei toch dat ik de wolkjes lief zou aankijken?!quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:13 schreef Nuongirl het volgende:
zon in alkmaar foetsie
ik zag op de radar iets bij Amsterdam
Komt u maar 40 kilometer noordelijker
zeggen en doen is wat andersquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik de wolkjes lief zou aankijken?!
Ik hou me aan m'n woordquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:14 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
zeggen en doen is wat anders![]()
Maar goed, ik snak echt naar verkoeling
Hier in voorschoten regent en onweert het al.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hier in omgeving Leiden is het bewolkt.
ik ben bang dat je gewoon de hoge luchtvochtigheid rook.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:16 schreef clauwheee het volgende:
Nog helemaal niks van dat alles in Groningen. Klef hier. Toen ik net op de fiets zat naar het werk rook ik wel een regenlucht,vaag. Maar volgens mij duurt dat hier nog wel even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |