Toch nog wat bliksem net ten Z van Maastricht geweest, klaarblijkelijk. Niets van gemerktquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:02 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Het gaat daar de hele dag al lekker tekeer hoor
[afbeelding]
Het komt niet erg van zijn plek af, alleen de intensiteit wisselt een beetje.
Kan ook ruis zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toch nog wat bliksem net ten Z van Maastricht geweest, klaarblijkelijk. Niets van gemerkt.
Och arme, heb je nog maar een paar maanden te leven danquote:Op woensdag 5 juli 2006 07:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
dus van mij mogen er flinke onweersbuien gaan vallen, al zal dat hier nooit gaan komen.
stuur eens naar Alkmaar toe. Ga ik een regendans doen buitenquote:
Ik zal de wolken eens lief aankijkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:31 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
stuur eens naar Alkmaar toe. Ga ik een regendans doen buiten![]()
Zaaaaligquote:
Lekker hoor! Ik zit in de airco nu, te kijken naar het onweer in de verte. Radio uit.. Jammer dat bij mij thuis geen onweer zal komen..quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zaaaalig
Alles tegen elkaar open gezet, hopelijk krijg ik de hitte een beetje uit m'n huis!
Ik geloof er nix van manquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:53 schreef Ritchie het volgende:
Zwijndrecht, fikse buien en onweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |