Jammer alleen dat je longen geïrriteerd blijven, althans in mijn geval... Als het morgen of overmorgen gaat regenen (hopelijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:24 schreef 61neorej het volgende:
Smog heb je waarschijnlijk vanochtend nog geen last van gehad.
Fijn stof viel best mee met de hoeveelheid, is in de winter vaak hoger.
Ozon heb je 's ochtends nog helemaal geen last van.
Dat onstaat onder invloed van zonlicht en vervuiling en blijft hangen door weinig wind.
Maar het is zeer instabiel, dus 's ochtends al weer vrijwel verdwenen. en vaak wat doorgemengd door het nachtelijk windmaximum.
er gloort hoop aan de horizon: aan de uiterste zuidkant van het detectiescherm van buienradar zie je de eerste onweerklappen in Frankrijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je longen geïrriteerd blijven, althans in mijn geval... Als het morgen of overmorgen gaat regenen (hopelijk) dan heb ik er nog zeker een dag uitloop van.
Shit happens...
Het gaat daar de hele dag al lekker tekeer hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
er gloort hoop aan de horizon: aan de uiterste zuidkant van het detectiescherm van buienradar zie je de eerste onweerklappen in Frankrijk
weet ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:02 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Het gaat daar de hele dag al lekker tekeer hoor
[afbeelding]
Het komt niet erg van zijn plek af, alleen de intensiteit wisselt een beetje.
Tuurlijk staan die openquote:
Oe das balen.. hier staat wel een heerlijke zucht windquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:04 schreef Versuvio het volgende:
[..]
Tuurlijk staan die openMaar het is wind stil dus het helpt amper. Deze temperaturen zijn heel normaal elk jaar hier op zolder
![]()
Kun je niet wat hiereen sturen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe das balen.. hier staat wel een heerlijke zucht wind![]()
Ja, zolderraam gordijntje zit dicht, achterzolder raam gordijntje zit ook dicht. Waaier aan plafond staat op volle toeren. Probleem zijn de dakpannen die nogal gloeiend zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:17 schreef MissHobje het volgende:
Pff had je wel eerst alles dicht gehouden en gordijnen/zonneschermen dicht gedaan ?
Hmm goede tipquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:22 schreef MissHobje het volgende:
Oe zolderkamer dus..
Heb je zo'n kantel dakraam toevallig ?
Ik deed vroeger dit :
Wit laken nemen nat maken.. aan buitenkant dakraam hangen en stukje naar binnen.. kiertje open doen..tedeeee natuurlijke airco en goed te doen.. wel af en toe water overheen gooien
Hopelijk kan die pluk daar rechts onder nog voor wat feest in Eindhoven zorgen vanavondquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:50 schreef Party_P het volgende:
[afbeelding]
Satalietbeeld 16.45
[afbeelding]
Satalietbeeld 17.15
Onweer nadert belgie en trekt naar noorden. Is een flinke pluk/bui geworden
Dat is dan mooi klote, ik wil verkoelingggggggquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:18 schreef DemonRage het volgende:
Zal er niet in gaan zitten... daarvoor trekken ze te langzaam.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:49 schreef -skippybal- het volgende:
Godver de godver!! Vandaag gewoon weer vergeten!!!!![]()
Ik kan al die spelletjes niet mee bijhouden in deze tijd van het jaar![]()
Oeps verkeerd topicquote:
Ik heb daarstraks inderdaad boodschappen gedaan, als je dan buiten stapt is het net of iemand ineens een 4-seizoenendekbed om je heen wikkeltquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:41 schreef aloa het volgende:
Met deze temperaturen kun je beter de hele dag in de supermarkt zijn. Daar is het gewoon koud. Als je dan weer naar buiten loopt, lijkt het alsof je een sauna inloopt.![]()
Hier regent het nuquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit in dubio, zal ik de planten buiten water geven of niet?
Als ik die plukken daar zie heb ik morgenochtend toch wel regen hier....
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:37 schreef the_RAVEN het volgende:
ah dat in zeeuws vlaanderen is dus zo bij mij?
Dat vermoedde ik alquote:
Zit zelf in Souburg en hoop toch ook dat er iets boeiends uit die wolken gaat vallen, vrees van niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:37 schreef the_RAVEN het volgende:
ik zit in vlissingen, bij de grens van belgie (zo goed als) en de eerste donkere bewolking is over ons heen gegaan. Nu al vier dagen 30 graden hier in vlissingen, vandaag in de schaduw zelfs 35,6. Zit nu te hopen op een onweersbui maar daarvoor moet er volgens mij nog iets meer gebeuren.
Ik zou toch maar water geven...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit in dubio, zal ik de planten buiten water geven of niet?
Als ik die plukken daar zie heb ik morgenochtend toch wel regen hier....
Morgen doe ik het wel voorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:23 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Ik zou toch maar water geven...
Die plukken boven Frankrijk zullen waarschijnlijk uitsterven.
Mogelijk activeert het verder en met veel geluk houd het stand, dan kan je wat regen krijgen, maar die kans is redelijk klein. Morgen meer kans....
Het is nog steeds niet in Goesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:41 schreef Downer het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je![]()
Oostburg is niet zover van Vlissingen![]()
Hier inmiddels ook geen druppel meer, heeft hooguit een kwartiertje wat gespetterd, dat was allesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:32 schreef Vava het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet in Goes
Wel compleet bewolkt
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:43 schreef Downer het volgende:
[..]
Hier inmiddels ook geen druppel meer, heeft hooguit een kwartiertje wat gespetterd, dat was alles![]()
komende dagen zijn pas de voorspellingen met onweer/regen.. hehe alles wat je nu meepakt is mazzel tochquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:48 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Als dat de karige beloning is die we krijgen voor die hitte![]()
Vertel mij wat...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Goor he.. Net of allen de bovenste helft van je longen functioneren..
ik moet rustig blijven, maar dat gaat niet zo best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |