17:00 pasquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:41 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Wel hopen dat ze klaar zijn voor 17.00 natuurlijk met de Tour.
Rondje op kosten van Bradley Wiggins.
MUZ user-reviews deel 3
Nog een week afzien. En jij?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:01 schreef methodmich het volgende:
Ha Beschouwtje! Nog één week en dan vakantie of heb jij deze week al vrij?
Ook nog een week en er komt nota bene een hittegolf.... Gelukkig zijn de methodes wel uit.quote:
Hoe is het met het knietje?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kun je nou NU nog wel of niet wisselen bij die tourmanager?
Ik lees natuurlijk geen regels vooraf
Ja joh? Hoe komt het?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:22 schreef Vom het volgende:
[..]
Hoe is het met het knietje?
Die van mij is weer verrot![]()
Zakte er doorheen toen ik van de trap liep, nu een gekke bobbel op de spier vlak boven me knie, dik enzo.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja joh? Hoe komt het?
Afgelopen woensdag MRI gehad, 11 juli uitslag. Maar ik vrees het ergste. Begint nu weer steeds meer te irriteren en weer pijnlijker te worden. Moet maandagnacht voor het eerst weer werken, maar ik denk dat ik een shitload aan pijnstillers mee moet nemen
Van de week even een biertje doen?
Kan NU niet meer.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kun je nou NU nog wel of niet wisselen bij die tourmanager?
is het nu al zover dat je voetbal mag kijken?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
't was erg gezelliglaten we het daarop houden... ze is echt een schatje
![]()
Damm kom er net achter dat Duitsland gewonnen heeft...
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:32 schreef Vom het volgende:
[..]
Zakte er doorheen toen ik van de trap liep, nu een gekke bobbel op de spier vlak boven me knie, dik enzo.
Mwah, vond het nog wel meevallen, beetje liggen duttenquote:Irritant he zo'n scan, beetje stilliggen, pff is het nou al klaar...
Lijkt me handig ja om pijnstillers mee te nemen ja, wel echt kut hoor. Hoop echt voor je dat het mee valt!
Woensdag voetbal kijken?quote:Gaan zeker ff een biertje doen van de week![]()
hahah ja hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:36 schreef rubbereend het volgende:oi
voor de tourmanager deelnemers, er is een hools afdeling!
[..]
is het nu al zover dat je voetbal mag kijken?
Ik ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja kut. Ik heb dus allemaal klassementsmensen
Knie SCH, knie he. Niet hogerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:36 schreef SCH het volgende:
Kust op knietje BS
Kan er niks aan doen, kwam er per ongeluk tegen aan.quote:
quote:Wat is dat programma nu op radio2? Toch een soort van Zomergasten op de radio?
[Upd]UCI: Negen renners geweerd uit de Tourquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand toevallig een lijstje met renners die niet starten?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]Zomerspijkers - Marcel Verreck interviewt mensen over hun platenkast, nu Rob Stenders.
Bedankt, maar ben te laatquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
[Upd]UCI: Negen renners geweerd uit de Tour.
Voor mij wel fijn hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jammer dat Sjors weer geen radio tour doet
Vorig jaar deed ie het toch ook al niet?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor mij wel fijn hoor![]()
Krijg je als de liefde toeslaat en er een kindje komt![]()
Tussen de middag kan je toch nog ff je ogen dicht doenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:52 schreef VoreG het volgende:
Ouders op vakantie en natuurlijk moeten ze je weer vroeg wakker maken... Nog minder slaap gehad in de afgelopen paar dagen..
Kan ik niet.. Ik ben zo'n luie hond die alleen 's nachts kan slapenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tussen de middag kan je toch nog ff je ogen dicht doen![]()
Doe ik ook regelmatig
Zo heerlijk, even oogjes dicht en wegdoezelen maarquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tussen de middag kan je toch nog ff je ogen dicht doen![]()
Doe ik ook regelmatig
Klopt. Toen was de vriendin er al, nu ook kindje.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vorig jaar deed ie het toch ook al niet?
Tjezis. De hoer.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt. Toen was de vriendin er al, nu ook kindje.
Ziekenhuizenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ai, dat is niet best
[..]
Mwah, vond het nog wel meevallen, beetje liggen duttenGelukkig versneld kunnen doen bij het MRI centrum, wachtlijsten ziekenhuis is echt bizar lang, zeker door de vakantieperiode. Wilde een vervolgafspraak maken, kon ik pas 24 augustus terecht voor "fysieke" afspraak, een telefonische afspraak kon op 11 juli. Ik stond er echt van te kijken, kan je versneld die scan doen, moet je nog twee maanden wachten
. Maar goed, nog twee weekjes wachten dus.
[..]
Woensdag voetbal kijken?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahah ja hoorze kijkt zelf 'mee'
Was beach volleybal nog een beetje gezellig?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, kwam er per ongeluk tegen aan.![]()
[..]Zomerspijkers - Marcel Verreck interviewt mensen over hun platenkast, nu Rob Stenders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |