17:00 pasquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:41 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Wel hopen dat ze klaar zijn voor 17.00 natuurlijk met de Tour.
Rondje op kosten van Bradley Wiggins.
MUZ user-reviews deel 3
Nog een week afzien. En jij?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:01 schreef methodmich het volgende:
Ha Beschouwtje! Nog één week en dan vakantie of heb jij deze week al vrij?
Ook nog een week en er komt nota bene een hittegolf.... Gelukkig zijn de methodes wel uit.quote:
Hoe is het met het knietje?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kun je nou NU nog wel of niet wisselen bij die tourmanager?
Ik lees natuurlijk geen regels vooraf
Ja joh? Hoe komt het?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:22 schreef Vom het volgende:
[..]
Hoe is het met het knietje?
Die van mij is weer verrot![]()
Zakte er doorheen toen ik van de trap liep, nu een gekke bobbel op de spier vlak boven me knie, dik enzo.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja joh? Hoe komt het?
Afgelopen woensdag MRI gehad, 11 juli uitslag. Maar ik vrees het ergste. Begint nu weer steeds meer te irriteren en weer pijnlijker te worden. Moet maandagnacht voor het eerst weer werken, maar ik denk dat ik een shitload aan pijnstillers mee moet nemen
Van de week even een biertje doen?
Kan NU niet meer.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kun je nou NU nog wel of niet wisselen bij die tourmanager?
is het nu al zover dat je voetbal mag kijken?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
't was erg gezelliglaten we het daarop houden... ze is echt een schatje
![]()
Damm kom er net achter dat Duitsland gewonnen heeft...
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:32 schreef Vom het volgende:
[..]
Zakte er doorheen toen ik van de trap liep, nu een gekke bobbel op de spier vlak boven me knie, dik enzo.
Mwah, vond het nog wel meevallen, beetje liggen duttenquote:Irritant he zo'n scan, beetje stilliggen, pff is het nou al klaar...
Lijkt me handig ja om pijnstillers mee te nemen ja, wel echt kut hoor. Hoop echt voor je dat het mee valt!
Woensdag voetbal kijken?quote:Gaan zeker ff een biertje doen van de week![]()
hahah ja hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:36 schreef rubbereend het volgende:oi
voor de tourmanager deelnemers, er is een hools afdeling!
[..]
is het nu al zover dat je voetbal mag kijken?
Ik ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja kut. Ik heb dus allemaal klassementsmensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |