abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 13 juli 2008 @ 23:27:22 #101
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_60086363
Angela Groothuizen zal vast ook blij zijn dat hij haar naam in ere houdt....
pi_60086627
Ik zag 'm laatst een miliseconde op tv alwaar hij kort reageerde op de recente verhalen omtrent zijn persoon. Maar mijn goede god, wat een schrikbarend beeld was dat. Dat hoofd, dat háár (lang, bovenop kalend en een mislukte poging het donkerbruin te verven achter de rug), Bassie is er niks bij. Ieh.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:39:58 #103
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_74218264
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:36 schreef bluejean het volgende:
Ik zag 'm laatst een miliseconde op tv alwaar hij kort reageerde op de recente verhalen omtrent zijn persoon. Maar mijn goede god, wat een schrikbarend beeld was dat. Dat hoofd, dat háár (lang, bovenop kalend en een mislukte poging het donkerbruin te verven achter de rug), Bassie is er niks bij. Ieh.
Ik zag 'm net bij Omroep Max. Hij zag er weer normaal uit.
Is het Thaise avontuur weer voorbij ofzo?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:53:02 #104
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_74218718
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:39 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik zag 'm net bij Omroep Max. Hij zag er weer normaal uit.
Is het Thaise avontuur weer voorbij ofzo?
Ja ik zag hem gisteren ook ..hij ziet idd beter uit dan de vorige keer..
  donderdag 5 november 2009 @ 20:44:37 #105
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_74432953
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:39 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik zag 'm net bij Omroep Max. Hij zag er weer normaal uit.
Is het Thaise avontuur weer voorbij ofzo?
Och ja, die successtory van zijn faam in Thailand, waar hij pas écht creatief aan de gang kon en werd aanbeden en heel veel geld verdiende, omdat ze daar tenminste snappen hoe góed hij is en waar hij tig mensen aan het werk hield en hen echt goed behandelde en betaalde hoor! En iedereen in Nederland was gewoon jaloers op zijn talent en zijn succes in Thailand. Werkelijk waar: PJ Rens staat gelijk aan Gód in dat land! Applaus voor Zichzelf!

(Of, naar later bleek, waar hij zich in de schulden werkte en er een maitresse op na hield.)
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_79355939
Beetje oud topic, maar hij is failliet nu toch? En ik geloof best dat ie een seksverslaving heeft hij graait wel naar de vreemdste plekjes tijdens de Grote Meneer Kaktus show.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 22:13:12 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79356381
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 10:45 schreef SunChaser het volgende:

[..]

gelukkig hebben we de foto's nog

[ afbeelding ]
http://www.ya.com/ayuda/vermas.htm
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 19 maart 2010 @ 22:16:03 #108
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79356504
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:02 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Beetje oud topic, maar hij is failliet nu toch? En ik geloof best dat ie een seksverslaving heeft hij graait wel naar de vreemdste plekjes tijdens de Grote Meneer Kaktus show.
en dat allemaal vóór de schermen!

hij is zo klein geschapen dat zelfs een meisje van 11 niets voelt of bij doktersonderzoek niets zichtbaar is. helaas.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_79475942
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en dat allemaal vóór de schermen!

hij is zo klein geschapen dat zelfs een meisje van 11 niets voelt of bij doktersonderzoek niets zichtbaar is. helaas.
Ja, vooral menneer Kweetnie krijgt regelmatig een hand in zijn broek en dan nog naar elkaar lachen en seinen van 'lekker he' En je ziet mevrouw stemband kijken van 'HUH?ging dat even snel."
Ik zal eens een video uploaden. Hij graait ook echt vaak naar zn lul, 50 cent is er niks bij.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 05:50:38 #110
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_79477492
kwenie
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_111365078
quote:
Peter-Jan Rens schuldig aan oplichting

Peter Jan Rens wordt beschuldigd van oplichtings-praktijken. Hij zou het geld voor een benefiet voor Syrische kinderen in eigen zak hebben gestoken.

De 14-jarige Naomi organiseerde, naar eigen zeggen, dit benefietconcert en vroeg Peter Jan Rens om hulp, maar dit liep volgens haar uit op een groot fiasco.
http://www.shownieuws.tv/(...)ldig-aan-oplichting/

'Het leven is een spelletje, en soms een gemeen spelletje.' :7

Overigens geloof ik dit natuurlijk niet want dit zou mijn jeugdheld en kindervriend Meneer Kaktus niet doen.
standaarddrinker
  Forum Admin donderdag 10 mei 2012 @ 06:57:41 #112
232445 crew  Specularium
pi_111365409
Een razende pedo, die Meneer 'Haribo' Kaktus.
  donderdag 10 mei 2012 @ 08:24:43 #113
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_111366136
Echt een droevige engerd is het geworden die zijn idiote leven dus in stand probeert te houden door geld te verduisteren en fraude te plegen. En dan SMSjes sturen met inderdaad: 'Het leven is een spelletje, en soms een gemeen spelletje.'. Vond zijn gezicht op tv ook vreemd: alsof-ie met een vuist in zijn ogen was geslagen en het blauwe oog nooit goed geheeld was. Ik hoop dat-ie binnenkort ergens tegen de lamp loopt en in een Thaise cel gemikt wordt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_111383126
quote:
Peter Jan Rens niet blij met Shownieuws
Laatste update: 10 mei 2012 16:17 info
AMSTERDAM - Peter Jan Rens is niet blij met de uitzending van Shownieuws van woensdagavond.

In een item werd de 14-jarige zangeres Naomi Gael aan het woord gelaten, die stelt dat de presentator ervandoor is gegaan met de opbrengst van een benefietconcert dat zij mede organiseerde.
"Het item had een grote sociale impact waarvan SBS op de hoogte was", schrijft Rens op Facebook. "Ik werd daarbij betrokken en heb de redacteuren gezegd dat je een kind niet zo mag gebruiken, daar dit grote schade kan aanrichten aan het kind en het gezin."
Gael organiseerde in samenwerking met onder anderen Rens op 28 april een benefietavond in Amsterdam ten behoeve van de Rode Kruis-actie Nederland Helpt Syrië.
Volgens het meisje werd met de actie, waarbij ook artiesten als Lange Frans en Koos Alberts optraden, een paar duizend euro opgehaald. De 61-jarige presentator zou het geld in eigen zak hebben gestoken. Rens ontkent dat.
:o
Is dat zo?
  donderdag 10 mei 2012 @ 17:09:42 #115
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_111383479
Zo, maar liefst 15 abonnees op die Facebook van ´em _O-.
How the mighty :') have fallen...
You cheated on me with choreography.
  donderdag 10 mei 2012 @ 18:13:42 #116
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_111386142
Rens kwam op mij over als een man die echt flink van zijn paadje geraakt. Zijn reactie leek op die van een in het nauw gedreven junkie of zo. En dan die moeder van dat meisje tussen neus en lippen door ervan betichten psychische problemen te hebben. Als hij het zo goed met dat kind voorheeft, houdt hij dit, als mediaprofessional, toch voor zich?

Rare blik ook in zijn ogen en van die vreemde wallen waar SEMTEX ook al aan refereerde. Zou hij aan de drank zijn? Het is in elk geval een sneue vent. Ergens na Kaktus is het flink misgegaan in zijn bovenkamer. Toen dat gedoe in Thailand er nog bij kwam (waar hij bovendien wellus-nietus-wellus een andere vrouw onderhield) werd helemaal duidelijk wat een triest stuk vreten hij is.
Het zou me net iets te toevallig zijn als meneer nu daadwerkelijk het grote slachtoffer is, voor wie hij zich houdt.

Heeft iemand trouwens een idee of zijn vrouw echt J. Bos heet? Op wier rekening de organisatie (? Die man die telefonisch zijn relaas deed) geld moest overmaken om de rekeningen te kunnen betalen?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_111517356
Volgens mij houdt hij zich nu ook bezig met een piramidespel als ik zijn site zo eens bekijk. Alleen trappen er maar weinig mensen in.
  maandag 22 oktober 2012 @ 18:37:17 #119
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_118292117
Klassiek topic maar ook ík wil mijn Prik van de Kaktus bijdragen:

quote:
Johan Vlemmix zet ‘oplichter’ Peter Jan Rens in bij verkiezingen
Showvandaag.nl, 20 augustus 2012

Johan Vlemmix heeft Peter Jan Rens aangetrokken om de verkiezingsfilmpjes voor de Partij van de Toekomst te maken. Koningshuisgek Johan doet al enkele jaren een poging om in de tweede kamer te komen met een politieke partij. De keuze van Vlemmix voor Peter Jan is opmerkelijk, de oud presentator is de laatste jaren vooral in het nieuws vanwege faillissementen en vermeende oplichting.

Peter Jan Rens was in de jaren ’80 en ’90 TV presentator voor de Vara en RTL. Vlemmix is bekend van zijn deelnames aan ‘Te Land, ter zee en in de lucht’ een aantal liedjes en zijn liefde voor het koningshuis. In het onsamenhangende filmpje proberen de twee BN’ers uit te leggen hoe het land er zou uitzien als de gulden weer zou worden ingevoerd.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_118323607
ah nee wat doet meneer kaktus toch allemaal :'( :'( Daar gaat mijn jeugdsentiment
pi_118488231
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2006 08:17 schreef SunChaser het volgende:

[..]

De manier waarop hij zichzelf de hemel inprijst alsof hij fucking moeder theresa is. Deze verlopen tv-ster met zn nieuwe gezin, die hij status geeft en naar dure scholen stuurt. Wat hij doet met zn Nederlandse en Thaise vrouw boeit me niet, wel dat vervelende toontje alsof hij een Westerse god is.
Ah gossie. :{ Hier komt de typische nederlandse jaloezie factor weer om de hoek kijken wanneer iemand het waagt iets te gepassioneerd over zijn doen en laten buiten Nederland te vertellen en die niet in de 9 tot 5 levensmentaliteit van de gemiddelde nederlander valt. |:(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2012 07:14:29 ]
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:15:12 #122
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_118491985
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 07:05 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ah gossie. :{ Hier komt de typische nederlandse jaloezie factor weer om de hoek kijken wanneer iemand het waagt iets te gepassioneerd over zijn doen en laten buiten Nederland te vertellen en die niet in de 9 tot 5 levensmentaliteit van de gemiddelde nederlander valt. |:(
Is een post van 6 jaar geleden. :')
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_118526209
Mijn prik van de week
ALKMAAR - Het idee was veelbelovend. De uitvoering verliep minder gladjes. De nasleep is lang en de kas inmiddels leeg. Ziedaar in een notendop de opkomst en ondergang van de stichting Pepernotencode van ’Meneer Kaktus’ (Peter Jan Rens).
Alkmaar zou het Sinterklaascentrum van Nederland moeten worden. Met als jaarlijks middelpunt een tent die een week lang op het Canadaplein stond. Sinterklaas moest er dagelijks rondlopen, net als meneer Kaktus met zijn assistenten mevrouw Stemband en Kweeniet. Door het centrum zou een treintje rijden met daarop zwarte pieten en cadeautjes. Scholen zouden worden benaderd en uit de kluiten gewassen pepernoten met daarop een code zouden goed zijn voor een – gesponsorde – prijzenregen.
Jaap van Roemburg (centrummanager namens de middenstand) en Lieke van Danenburg van Stichting Promotie Alkmaar (SPA) namen de organisatie op zich. De Rabobank was een van de hoofdsponsoren. En de gemeente betaalde de pepernoten.
En nu, ruim anderhalf jaar later, zitten ze met een nare nasmaak. Want er liggen nog steeds allerlei onbetaalde rekeningen bij de stichting Pepernotencode. En meneer Kaktus is foetsie. Recent kregen de schuldeisers een briefje van hem. De tekst: ,,Stichting Pepernotencode heeft ruim anderhalf jaar op alle mogelijke manieren getracht fondsen te werven. Met het schaamrood op de kaken is het bestuur daar niet in geslaagd. Daarom is besloten dat de stichting geen bestaansrecht meer heeft (…) en kan er helaas geen betaling meer worden verricht.’’
Meneer Kaktus en zijn zakenpartner Johanna Bos reageren niet op verzoeken om contact op te nemen.
Dan maar even vragen of Lieke van Danenburg van Stichting Promotie Alkmaar in haar geheugen wil graven. ,,Weet je wat het is met Peter Jan Rens? Hij is enthousiast en kan zijn ideeën ontzettend goed brengen. Hij gelooft er zelf ook in. Daardoor krijgt hij iedereen mee. Ons dus ook. Maar toen het eenmaal zover was ging het heel rommelig, er werden beloften gedaan die niet werden waargemaakt. Voorbeeld: er zouden landelijke kranten en tv-programma’s langskomen, goed voor promotie van de stad. Maar die hebben we nooit gezien. Toen ging ik denken: wat is dit voor zooi?’’
Hell To The Liars
pi_118541262
En toch zegt mij iets dat vroeg of laat Peter Jan Rens weer opduikt(ergens in het buitenland) met opnieuw een enthousiast verhaal. :{

Weet je wat ik ook raar vind: TV programma's zoals RADAR of John vd Heuvel die zich inzetten voor de gewone man die gedupeerd is, waarom die niet actie ondernemen en achter Peter Jan Rens aangaan. Uitgelezen moment, of speelt er meer mee als in: " oud tv collega's achtervolg je niet " O-)
pi_118581443
en toch was Peter Jan een aller aardige knul in 1975.. Hij was toen mijn fysiotherapeut een jaar lang in het verpleegtehuis waar ik lag. Hoop lol gehad en niets geen kapsones ofzo... Maar ja, een mens kan veranderen.. jammer..
pi_119058036
quote:
15s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:28 schreef Iwanius het volgende:
En toch zegt mij iets dat vroeg of laat Peter Jan Rens weer opduikt(ergens in het buitenland) met opnieuw een enthousiast verhaal. :{
Ja hoor, Peter Jan Rens probeert weer eens mensen op te lichten met een nieuw project, dit keer met een nieuwe televisiezender genaamd 'Holiday Talent Channel' in Tenerife(!):

http://www.facebook.com/HolidayTalentChannel

Van de site:

Holiday Talent Channel: Media power of stars and brands.
By P.J. Rens.

Those who want to become a professional artist all over the world meet in the MdiaCfé. The Holiday Talent Channel 'talent hosts' produce a daily program of TV shows, concerts, infotainment and entertainment that will be broadcasted the next day all over Europe.
Imagine you are a good singer but still can't make a living out
of it. Try to get an invitation to combine a holiday on Tenerife with a number of performances in the MdiaCfé. The 'talent hosts' in the MdiaCfé will try to realise your new career with a help of the brands. We know that if you are on a relaxt holiday with your loved ones, you can work at the best on your act. Not only singers are invited, but all performing artists, like dancers, TV hosts, cooks, jugglers, stand-up comedians, bands, circusartists; everybody with an act on set and stage. The MdiaCfé talent team advices you and produces the performance and act to make you an artist. Our 'talent hosts', supported bij the brands and sponsers, take talented people by the hand to create a star... We media you, that's what we are making TV for.....
We 'media' you!
How does it work? Look at the Holiday Talent Channel. You see all our 'talent hosts' at work and perform. Choose your favorite 'talent host' and brand. Email what you want and what's your act. If the 'talent host' likes it, he will invite you for a holiday on Tenerife and put your act in the TV shows of Holiday Talent Channel.
We take care!
If you are good and if you, after one 'talent holiday treatment', really want to go on with your act... you can become a 'talent host' too. For your own career and to help the talents who choose you. We keep on guiding you and your talents and show you at your best at Holiday Talent Channel.
The brands and sponsors
Every brand and sponsor in the MdiaCfé is chosen by a lot of talents who are attracted by the brand's 'talent hosts'. The brands and sponsors support the carreers of the talents. And the talents give the brands the credits for their right choice by being a star...


:{w ......

Peter Jan Rens weet van geen ophouden en gebruikt zijn naam om mensen geld afhandig te maken, iets wat al vaak is voorgekomen. Rens zou niet misstaan in een item van het programma 'Opgelicht'.
  zaterdag 10 november 2012 @ 20:40:03 #127
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_119064799
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:24 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Peter Jan Rens weet van geen ophouden en gebruikt zijn naam om mensen geld afhandig te maken, iets wat al vaak is voorgekomen. Rens zou niet misstaan in een item van het programma 'Opgelicht'.
Geef nooit op?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  woensdag 28 november 2012 @ 11:54:28 #128
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_119705421
Voor als jullie vanavond niks te doen hebben:

In ‘Wegwaaiende gedachten’ heeft Peter Jan Rens vier mensen uitgenodigd aan boord van het zeiljacht La Bohème. Op het eerste gezicht zie je niets bijzonders aan Rob (73 jaar), Tilly (63 jaar), Ed (82 jaar) en Han (71 jaar). Vier mensen op leeftijd, vrolijk in gesprek. Toch hebben zij een belangrijk ding gemeen: zij lijden allen aan dementie. In gesprek met Peter Jan vertellen zij over de dingen die zij nog kunnen en die ze leuk vinden, maar ook over de dingen die niet meer lukken en over hun ‘wegwaaiende gedachten’.

Aansluitend gaan gespreksleider Marlien Keune en Anneke van Overmeeren, casemanager dementie in stadsdeel West, hierover in gesprek met de bezoekers.

Een Alzheimer Café is een ontmoetingsplaats voor mensen met (beginnende) dementie, hun familieleden, vrienden, hulpverleners en andere belangstellenden. De bijeenkomsten beginnen met een interview met een (ervarings)deskundige of met de vertoning van een dvd. Er is ruim gelegenheid voor het stellen van vragen en het onderling uitwisselen van ervaringen. Elke vierde woensdag van de maand vindt een café-avond plaats in Amsterdam West.

Wij nodigen u van harte uit deze avond bij te wonen. De bijeenkomst vind plaats in het restaurant van het Huis van de Buurt de Klinker.

Vanaf 19.00 uur bent u welkom voor een kop koffie of thee. Het programma begint om 19.30 uur en eindigt om 21.30 uur.

Locatie
Huis van de Buurt de Klinker
Borgerstraat 45
1053 PB Amsterdam

Meer informatie
De toegang is gratis en u hoeft zich niet vooraf aan te melden.

Voor meer informatie over het Alzheimer Café West kunt u contact opnemen met Wijkpost Oud-West (onderdeel van Combiwel) op werkdagen tussen 9.00 – 10.30 uur op
T 020 – 683 85 42.

Vervoer nodig?
Heeft u vervoer nodig van of naar het Alzheimer Café? Ook hierover contact opnemen met Wijkpost Oud-West op werkdagen tussen 9.00 – 10.30 uur op T 020 – 683 85 42.

Organisatie
Het Alzheimer Café Amsterdam West is een samenwerking tussen Combiwel, Osiragroep, Centram en Alzheimer Nederland afdeling Amsterdam.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Moderator woensdag 28 november 2012 @ 11:56:01 #129
9859 crew  Karina
Woman
pi_119705470
Bij mijn huisarts hangt altijd een pamflet van die bijeenkomsten. Ik dacht al: die tekst komt me bekend voor. En nee ik heb niks te doen, maar nee, ik ga er ook niet naar toe.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_119705528
quote:
Een Alzheimer Café is een ontmoetingsplaats voor mensen met dementie
Ben je nog naar de kroeg geweest gisteren?

- Niet dat ik weet :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_123146116
quote:
Peter Jan Rens en vriendin al jaar uit elkaar

Peter Jan Rens heeft geruchten bevestigd dat hij en zijn vriendin Joke niet meer bij elkaar zijn.

De presentator en producent bevestigde de geruchten tegenover Showbis.net. Dat hij inmiddels de liefde zou hebben gevonden bij een 19-jarige vrouw, is volgens hem echter onzin.

"Het klopt dat Joke en ik na een relatie van 40 jaar uit elkaar zijn", vertelt Rens. "Dat is alweer een jaar geleden, maar uiteraard heb ik dat niet van de daken lopen schreeuwen."

De producent ontkent dat hij een relatie heeft met de 19-jarige Virginia uit Tiel. Het blad Privé schreef onlangs dat hij haar op Tenerife, waar hij sinds vorig jaar woont, ten huwelijk zou hebben gevraagd.

Zij is volgens hem echter de directeur van zijn televisiezender Holiday Talent Channel op het eiland en 'meer niet'.

Oplichting

Rens werkte eerder als televisieproducent in Thailand. Ook daar had hij volgens de geruchten een lokale scharrel, iets wat hij altijd heeft ontkend. Hij moest het land verlaten nadat hij werd beschuldigd van oplichting. In Nederland werd Rens al meerdere keren failliet verklaard.

Vorig jaar werd hij opnieuw van oplichting beschuldigd. Rens zou toen een paar duizend euro van een liefdadigheidsevenement voor Syrië in zijn eigen zak hebben gestoken, iets dat hij zelf ontkent.
http://www.nu.nl/achterkl(...)-al-jaar-elkaar.html

_O- :')
  donderdag 21 februari 2013 @ 00:49:03 #132
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123146235
Hoe kan zo'n man nou opeens weer op Tenerife wonen?

Ik denk dat ik me ook maar eens failliet moet laten verklaren.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_123146604
Virginia ;(
standaarddrinker
  donderdag 21 februari 2013 @ 01:44:55 #134
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123147991
Directeur Virginia voor jou hè?
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 21 februari 2013 @ 01:46:52 #135
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_123148046
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 00:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe kan zo'n man nou opeens weer op Tenerife wonen?
Zo moeilijk is dat niet hoor.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 21 februari 2013 @ 01:47:29 #136
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123148060
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 01:46 schreef static het volgende:

[..]

Zo moeilijk is dat niet hoor.
Enlighten me.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 21 februari 2013 @ 01:51:10 #137
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_123148147
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 01:47 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Enlighten me.
1) je maakt een plan
2) je kijkt naar een apartement/huis
3) je koopt een ticket'
4) je neemt het vliegtuig (of je rijdt)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 07:36:18 #138
9859 crew  Karina
Woman
pi_123149631

Het gelukkige paar :')

En zijn ex wordt even flink genaaid:
quote:
Door het vertrek van Rens zit Joke Bos, met wie hij 40 jaar samen was en dochter Lutein (33) heeft, aan de grond. Door toedoen van Peter Jan zal Joke vermoedelijk in de schuldsanering terechtkomen, terwijl Rens feestviert op Tenerife met zijn 44-jaar jongere geliefde, de Tielse Virginia.

Rens heeft zijn jonge vriendin inmiddels ten huwelijk gevraagd in Café Amsterdam Tenerife. Eigenaar Pim Arrakis zag het voor zijn ogen gebeuren. “Hij ging echt op zijn knieën om Virginia, een lief meisje, ten huwelijk te vragen. Eigenlijk is hij een groot kind dat constant aandacht nodig heeft, maar Virginia vindt het allemaal prachtig.”

De liefdesbreuk met Joke Bos komt na een relatie van tientallen jaren, waarin zij overigens nooit getrouwd waren. Het gevolg daarvan is dat Joke nu op 57-jarige leeftijd alleen achterblijft zonder dat ze recht heeft op alimentatie.

En daar blijft het niet bij, want door te vertrekken, zo schrijft weekblad Weekend, heeft Peter Jan haar in een financiële afgrond geduwd. Ze blijft nu alleen achter met een vermoedelijke schuld van maar liefst 1 miljoen euro.
Bron
Wat een lul die Jan Peter :r
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 februari 2013 @ 08:33:05 #139
22592 crew  Ole
pi_123150032
Ik vind het maar een eng mannetje :X
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 februari 2013 @ 08:34:03 #140
22592 crew  Ole
pi_123150045
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 01:51 schreef static het volgende:

[..]

1) je maakt een plan
2) je kijkt naar een apartement/huis
3) je koopt een ticket'
4) je neemt het vliegtuig (of je rijdt)
da's best knap hoor, naar een eiland!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 08:34:07 #141
9859 crew  Karina
Woman
pi_123150047
Sinds de Hariboreclame waarin hij rondspringt in dat vieze pakje vind ik hem al een creep.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 februari 2013 @ 08:37:23 #142
22592 crew  Ole
pi_123150100
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 08:34 schreef Karina het volgende:
Sinds de Hariboreclame waarin hij rondspringt in dat vieze pakje vind ik hem al een creep.
Toen pas? :X Ik had het al minstens met Brandende Liefde
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_123150102
En zijn haar groeit raar uit zijn hoofd met kruinen.
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 08:38:05 #144
9859 crew  Karina
Woman
pi_123150113
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 08:37 schreef Ole het volgende:

[..]

Toen pas? :X Ik had het al minstens met Brandende Liefde
Oh die heb ik nooit gezien.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 21 februari 2013 @ 09:03:28 #145
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_123150500
Dit lijkt me nou echt zo'n gozer met lijken in zijn tuin. Brrrr.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 09:13:37 #146
9859 crew  Karina
Woman
pi_123150644

:r

Zo ontzettend onsmakelijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 februari 2013 @ 09:44:00 #147
22592 crew  Ole
pi_123151182
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 08:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh die heb ik nooit gezien.
Hij was vorige week nog op tv. Maar geen aanrader hoor!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_123151213
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:44 schreef Ole het volgende:

[..]

Hij was vorige week nog op tv. Maar geen aanrader hoor!
Nee idd. *ril.
sommige dingen krijg je nooit meer uit je hoofd daarna.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:37:17 #149
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123154425
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 01:51 schreef static het volgende:

[..]

1) je maakt een plan
2) je kijkt naar een apartement/huis
3) je koopt een ticket'
4) je neemt het vliegtuig (of je rijdt)
Jezus static, ik ben gekke henkie niet.

Maar ik zal het even voor je uitleggen: Wat me verbaast is dat deze man na oplichtingszaken en faillissementen kennelijk voldoende in de slappe was zit om zich her en der ter wereld te vestigen, zowel privé als zakelijk.

Als ik aan de grond zou zitten, zou ik mij waarschijnlijk geen appartementje en directrice Virginia op Tenerife kunnen permitteren.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_123165544
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:13 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
:r

Zo ontzettend onsmakelijk.
Hij lijkt me wel het type dat z'n lul door zo'n Haribo kersen-snoepje steekt om het eraf te laten zabbelen door zo'n Thais kinderhoertje.
pi_123167589
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:30 schreef karton2 het volgende:

[..]

Hij lijkt me wel het type dat z'n lul door zo'n Haribo kersen-snoepje steekt om het eraf te laten zabbelen door zo'n Thais kinderhoertje.
Of door zo'n dropsleutel.
  maandag 25 februari 2013 @ 23:01:52 #152
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_123350305
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:30 schreef karton2 het volgende:

[..]

Hij lijkt me wel het type dat z'n lul door zo'n Haribo kersen-snoepje steekt om het eraf te laten zabbelen door zo'n Thais kinderhoertje.
En als die afgedaan hebben.. Is er altijd nog..
Virginia uit Tiel als directeur om weer een nieuwe "omroep" te starten.. Zou dat meisje nou ook hoofdelijk aansprakelijk zijn voor de schulden als die boel natuurlijk ook weer omvalt straks?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_123354605
Ja.. want het leven is een spelletje, en soms een gemeen spelletje. Groeten van Rens1.
standaarddrinker
  dinsdag 26 februari 2013 @ 02:04:11 #154
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_123355471
met een schuld van een miljoen kom je misschien niet eens in de sanering. dat betekent persoonlijk faillissment voor Joke. in- en intriest :'(
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator woensdag 27 februari 2013 @ 08:47:50 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_123398854
Peter Jan Rens’ leven in puin
Er lijkt weinig meer over van het vroegere, geordende leven van Peter Jan Rens. Nadat bekend werd dat hij er – naast zijn vrouw Joke en dochter Lutein (nu 35) – een gezin in Thailand op nahield, blijkt nu ook de politie geïnteresseerd in ’Meneer Kaktus’...

Er blijkt een meldpunt te zijn opgericht, waar vermeende oplichtingspraktijken van Peter Jan Rens kunnen worden gemeld.

Dat en meer onthult Weekblad Privé, waarin alles over de grote chaos in het leven van Peter Jan Rens is te lezen.
Bron

Beetje weinig info maar later is er vast meer te vinden en wie weet staat straks Alberto Stegeman bij Peter Jan op de stoep.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_123398937
Ik wacht geduldig op een boek van de Spelende Vrouw en Kweetniet waarin ze alle dirt uit de doeken doen.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_123401845
Oud-presentator Peter Jan Rens wordt verdacht van afpersing, oplichting en het niet opvolgen politiebevelen. Over dit laatste wordt op het Meldpunt Peter Jan Rens geen melding gemaakt. Er zou inmiddels een internationaal opsporingsbevel uitgevaardigd zijn door Interpol, aangezien Rens het merendeel van zijn tijd in Thailand door zou brengen en hij zich ook daar in zou laten met duistere vastgoedprojectjes. De problemen rondom de komiek spelen al geruime tijd, waarbij zijn leven in 2004 onder het vergrootglas kwam te liggen door een buitenechtelijke affaire in Thailand. Rens zou al geruime tijd het 5-koppig gezin onderhouden van zijn geheime maîtresse.


Peter Jan Rens goochelt graag met centjes, úw centjes

Belastingschuld en criminaliteit
Inmiddels is ook de Nederlandse belastingdienst wederom geïnteresseerd geraakt in Rens. In 2008 schikte Rens nog in een jaren slepend, fiscaal conflict. Er zou inmiddels wederom sprake zijn van een belastingschuld, die volgens ingewijden 'in de tonnen' zou lopen. Ook zou Rens er een schaduwboekhouding op nahouden met vastgoedprojectjes op naam van zijn vriend Steven van Dijk. Zo zou Rens buiten het zicht blijven van 'lastige schuldeisers', waaronder de Rabobank, die hem jarenlang leningen verschaften om mediabedrijfjes op te zetten. Inmiddels heeft Van Dijk aangifte gedaan bij de politie, waarvan de inhoud tot op heden nog niet bekend gemaakt is.
Inmiddels zijn alle bedrijfjes van Rens failliet, zit hij met tonnen aan schulden en een immense juridische warboel. Ook Rens' gezin in Amsterdam zou hem inmiddels hebben laten vallen, evenals zijn surrogaatfamilie in Thailand.
Bron: Telehaatzaaiii & Meldpunt Meneer Kaktus
  woensdag 27 februari 2013 @ 10:53:35 #158
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_123402086
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator woensdag 27 februari 2013 @ 10:55:00 #159
9859 crew  Karina
Woman
pi_123402124
Ik zag net al in een ander topic (wat ongetwijfeld hier zal verschijnen) dat Petertje best een boefje is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_123402286
quote:
Tja, ik vind het nieuwstechnisch toch een andere artikelsetting.
  woensdag 27 februari 2013 @ 11:22:03 #161
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_123403053
Geef nooit op!
  woensdag 27 februari 2013 @ 12:49:06 #162
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123406179
quote:
99s.gif Op woensdag 27 februari 2013 10:55 schreef Karina het volgende:
Ik zag net al in een ander topic (wat ongetwijfeld hier zal verschijnen) dat Petertje best een boefje is.
Linkje?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator woensdag 27 februari 2013 @ 12:54:27 #163
9859 crew  Karina
Woman
pi_123406355
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_123406443
Ik ken hem natuurlijk niet, maar heb bij dit soort uitspattingen altijd het idee dat er wellicht een psychische stoornis aan het gedrag ten gronslag ligt..Vraag me echt af wat er met PJR aan de hand is.
  woensdag 27 februari 2013 @ 22:51:58 #165
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_123435060
Iets manisch lijkt hij wel te hebben iig :)
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  woensdag 27 februari 2013 @ 22:59:11 #166
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  woensdag 27 februari 2013 @ 22:59:51 #167
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_123435619
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 12:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Linkje?
Dat is dit topic geworden. :)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_123435678
Opnieuw vraag ik me af waar "Sjabbes" zijn info vandaan haalt, met zijn Interpol. :{
Verzint hij dat nou allemaal zelf dan?
standaarddrinker
  woensdag 27 februari 2013 @ 23:19:46 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123436843
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:03 schreef Mani89 het volgende:
Dit lijkt me nou echt zo'n gozer met lijken in zijn tuin. Brrrr.
Dat is nu ook het probleem van z'n ex....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123437333
Een vriendin van 19, hij is 63 :D
  donderdag 28 februari 2013 @ 00:01:27 #171
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123439078
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 22:59 schreef static het volgende:

[..]

Dat is dit topic geworden. :)
^O^
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 28 februari 2013 @ 00:13:12 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123439651
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 23:28 schreef Aldo-MC het volgende:
Een vriendin van 19, hij is 63 :D
Dat je met een man scharrelt die je opa had kunnen zijn vind ik al lastig te begrijpen, maar hij heeft ook nog eens en geen geld, en hij is niet Sean Connery.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 28 februari 2013 @ 00:42:13 #173
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123440748
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat je met een man scharrelt die je opa had kunnen zijn vind ik al lastig te begrijpen, maar hij heeft ook nog eens en geen geld, en hij is niet Sean Connery.
Ik vermoed dat hij zich gedraagt alsof hij een boel geld heeft en het meisje een glanzende carrière tegemoet gaat in zij bedrijf. Vast een gladde prater.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 28 februari 2013 @ 01:13:14 #174
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_123441631
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:13 schreef Leandra het volgende:
Sean Connery.
De ex van een ex van mijn moeder (complicated, don't ask :') ) heeft me wel eens verteld dat Sean een enorme klootzak is.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_123441675
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:42 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik vermoed dat hij zich gedraagt alsof hij een boel geld heeft en het meisje een glanzende carrière tegemoet gaat in zij bedrijf. Vast een gladde prater.
Het was volgens Boulevard een of ander zigeneunersletje die al wat mensen gewaarschuwd had vooral NIET op zoek te gaan naar PJR anders kenden ze de kampbewoners nog niet.
Ben je 63 en een glansrijke mediacarrière eindig je zo :')
  donderdag 28 februari 2013 @ 01:28:27 #176
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123441833
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 01:15 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Het was volgens Boulevard een of ander zigeneunersletje die al wat mensen gewaarschuwd had vooral NIET op zoek te gaan naar PJR anders kenden ze de kampbewoners nog niet.
Ben je 63 en een glansrijke mediacarrière eindig je zo :')
Nou, die hebben elkaar dan wel gevonden! :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator donderdag 28 februari 2013 @ 07:47:18 #177
9859 crew  Karina
Woman
pi_123443450
Peter weet van niks, politieonderzoek :?

Peter Jan Rens maakt zich niet druk om beschuldigingen
Peter Jan Rens zegt niets te weten over een politieonderzoek vanwege meerdere aangiftes van oplichting.

"Ik weet helemaal niets van een onderzoek van de Amsterdamse politie naar aanleiding van aangiftes die tegen mij zijn gedaan. Ook weet ik er niets van dat zij een goed gesprek met mij willen hebben. Ik ben tot op dit moment niet door de politie gebeld of heb ik een brief ontvangen dat ik me bij het politiebureau moet komen melden", zegt Peter Jan tegen website Showbis.net.

Hij heeft zich voorgenomen zich niet druk te maken om de beschuldigigen aan zijn adres. "Waar ben ik al niet van beschuldigd? Ik voel me zo langzamerhand net Eichmann op wie na de oorlog een klopjacht was begonnen. De hele dag komen er mensen naar mij toe die hun duim opsteken en zeggen: 'Ach,maak je niet druk om al die onzin'. En zo is het maar net."
Bron
:') die vergelijking ook
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:04:27 #178
14505 OProg
A Life in Music
pi_123443591
Als belastingontduiking geen probleem is is eventueel grootheidswaanzin dat wel. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:53:18 #179
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123444172
PJR is een pathologische leugenaar.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 28 februari 2013 @ 08:59:08 #180
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_123444260
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 07:47 schreef Karina het volgende:
Peter weet van niks, politieonderzoek :?

Peter Jan Rens maakt zich niet druk om beschuldigingen
Peter Jan Rens zegt niets te weten over een politieonderzoek vanwege meerdere aangiftes van oplichting.

"Ik weet helemaal niets van een onderzoek van de Amsterdamse politie naar aanleiding van aangiftes die tegen mij zijn gedaan. Ook weet ik er niets van dat zij een goed gesprek met mij willen hebben. Ik ben tot op dit moment niet door de politie gebeld of heb ik een brief ontvangen dat ik me bij het politiebureau moet komen melden", zegt Peter Jan tegen website Showbis.net.

Hij heeft zich voorgenomen zich niet druk te maken om de beschuldigigen aan zijn adres. "Waar ben ik al niet van beschuldigd? Ik voel me zo langzamerhand net Eichmann op wie na de oorlog een klopjacht was begonnen. De hele dag komen er mensen naar mij toe die hun duim opsteken en zeggen: 'Ach,maak je niet druk om al die onzin'. En zo is het maar net."
Bron
:') die vergelijking ook
De Privé is natuurlijk wel de meest betrouwbare bron die je kan hebben.
Op mijn buurvrouw na, die altijd met d'r tieten uit het raam hangt en de hele straat in de piegem heeft.
EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
pi_123444708
Zigeunermeisjes trouwen jong en gaan dan al rap werpen, gaat Peter Jan Rens een beetje Rob de Nijs achterna?
pi_123446273
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 23:28 schreef Aldo-MC het volgende:
Een vriendin van 19, hij is 63 :D
ik ben de laatste die problemen maakt over leeftijdsverschil - maar dit is zelfs mij teveel :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_123446324
Dit is haar, Virginia (19)



Hij heeft haar ook ten huwelijk gevraagd :X
  Moderator donderdag 28 februari 2013 @ 10:19:00 #184
9859 crew  Karina
Woman
pi_123446326
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:17 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ik ben de laatste die problemen maakt over leeftijdsverschil - maar dit is zelfs mij teveel :@
Dat is gewoon vies, bah bah bah. Ik zie mezelf al met een gozer van 19 :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:29:54 #185
14505 OProg
A Life in Music
pi_123446703
Ik wilde zeggen dat deze misschien een vadercomplex heeft maar het is eerder een opacomplex. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:35:21 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123446883
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:19 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat is gewoon vies, bah bah bah. Ik zie mezelf al met een gozer van 19 :')
Dat, en als je dan zelf geen kinderen hebt dan kan ik me voorstellen dat die grenzen wat anders liggen dan wanneer je zelf wel een kind hebt, maar darn, zijn eigen dochter is zelfs stukken ouder dan zij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:14:34 #187
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123448166
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 08:59 schreef Pulver het volgende:

Op mijn buurvrouw na, die altijd met d'r tieten uit het raam hangt en de hele straat in de piegem heeft.
.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123451726
weer iemand die op jonge meisjes valt en iemand die als 19 jarige op 60+ valt:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nt-Eastwood-19.dhtml

:+
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Moderator donderdag 28 februari 2013 @ 13:01:17 #189
9859 crew  Karina
Woman
pi_123451919
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:56 schreef Apotheose het volgende:
weer iemand die op jonge meisjes valt en iemand die als 19 jarige op 60+ valt:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nt-Eastwood-19.dhtml

:+
Knappe kerel :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:03:41 #190
14505 OProg
A Life in Music
pi_123452023
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:01 schreef Karina het volgende:

[..]

Knappe kerel :')
Hij moet toch wel iets van uitstraling hebben zou je zeggen :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator donderdag 28 februari 2013 @ 13:04:34 #191
9859 crew  Karina
Woman
pi_123452055
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:03 schreef OProg het volgende:

[..]

Hij moet toch wel iets van uitstraling hebben zou je zeggen :')
Waarschijnlijk zie je dat niet op de foto :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:08:55 #192
14505 OProg
A Life in Music
pi_123452217
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:04 schreef Karina het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zie je dat niet op de foto :')


Maar je zou toch zeggen dat de dochter van Clint het niet voor het geld hoeft te doen dus hij zal dan wel heel erg lief zijn. :')

Hoewel, als ik vrouw zou zijn zou ik denk ik nog eerder met Steven dan met Peter-Jan Rens in bed liggen. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator donderdag 28 februari 2013 @ 13:10:14 #193
9859 crew  Karina
Woman
pi_123452274
Het is net alsof hij een kunstgebit heeft, maar wie weet is dat wel zo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_123452442
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:08 schreef OProg het volgende:

[..]

Hoewel, als ik vrouw zou zijn zou ik denk ik nog eerder met Steven dan met Peter-Jan Rens in bed liggen. :')
nou weet niet. Vind ze beide niet moeders mooiste. Misschien omdat Peter jan wat een viespeuk is en dat (voor zover ik weet) Steven dat niet is.... dat je dan eerder voor steven zou gaan. Vind ze beide wat een creep
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Moderator donderdag 28 februari 2013 @ 13:15:58 #195
9859 crew  Karina
Woman
pi_123452500
Toen ik 19 was viel ik ook wel op oudere mannen, maar ouder dan een jaar of 30 toch echt niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_123452681
Is hij ook net zo onschuldig als Adolf Eichmann?
standaarddrinker
pi_123452782
Wtf Clint heeft een 19 jarige dochter :D
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:24:21 #198
14505 OProg
A Life in Music
pi_123452823
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:23 schreef Seam het volgende:
Wtf Clint heeft een 19 jarige dochter :D
Die ging na zijn zestigste ook nog los dus kan me voorstellen dat die dochter denkt dat het normaal is. :P
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:28:34 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_123453008
Zij heeft toch een relatie met een fotograaf?
Ja, ik kijk soms Mrs. Eastwood and Company :@ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:05:57 #200
14505 OProg
A Life in Music
pi_123454501
quote:
11s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:28 schreef Copycat het volgende:
Mrs. Eastwood and Company
Ten tijde van die show nog wel volgens Wikipedia 8-)

quote:
Francesca Eastwood: Francesca is Dina's 19-year-old step-daughter. She is Clint's daughter from his previous relationship with Frances Fisher. She lives in Los Angeles with her boyfriend.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')