Stel je niet zo aan zeg!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met een t dan. Maar ik schreef in een vlaag van woede.
Lousewies van der Laan ja. Wat een sufmuts.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
D'66 is van dat Mabel-lookalikeje he?! dat vond ik sowieso al een neppartij...
en verder zal 't me allemaal aan m'n kont roesten;
't is zomer en 't leven dient leuk en ongecompliceert te zijn
Ik kies mijn PI's altijd zorgvuldig uit, hoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat je bij deze voor de juiste p.i. gekozen hebt
ik heb 'n leuke foto voor je..... maar 'k ga eerst ff koffie zetten![]()
druk maken oke maar woedequote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je druk maken over het gevallen kabinet.
Neuh dat niet, de manier waarop.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je druk maken over het gevallen kabinet.
Zie haar kijken dan!quote:
Nee, wat mij betreft een prima coalitie.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
druk maken oke maar woede
het is juist goed dat we er vanaf zijn
Ene oor in, andere oor uit.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, wat mij betreft een prima coalitie.
Maar PvdA mag zich volgend jaar ook te kijk zetten hoor.
nou van mij mag het een flink stuk linkserquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die gaan straks pimpen met dit kabinets z'n resultaten. Geen wonder datquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een naar links persoonquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou van mij mag het een flink stuk linkser
maja wie ben ik
Wat een homo.quote:
hoe weet je nou of ik naar ben?quote:
Jij bent een (stemgerechtige?) burger.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou van mij mag het een flink stuk linkser
maja wie ben ik
Zwarte nagelsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zie haar kijken dan!
Ze smacht er gewoon naar om door Snoop Doggystyle Dogg genomen te worden!
Negeer BVO en Airelle nou maar gewoon.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoe weet je nou of ik naar ben?
beetje oppervlakkig![]()
owja dat hoort bij rechts
I willquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij bent een (stemgerechtige?) burger.
Stem verstandig.
Politiekquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:04 schreef Airelle het volgende:
Links bestaat niet meer, moet ik het weer uitleggen?.
Allemaal super doorzichtig, maar dat was al duidelijk toch. Alleen zullen de meeste mensen het niet doorhebbenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Die gaan straks pimpen met dit kabinets z'n resultaten. Geen wonder datBos
geen missionair kabinet wilde.
Balkenende missionair of op z'n hondjes, liever geen van beide!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Die gaan straks pimpen met dit kabinets z'n resultaten. Geen wonder datBos
geen missionair kabinet wilde.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij bent een (stemgerechtige?) burger.
Stem verstandig.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Allemaal super doorzichtig, maar dat was al duidelijk toch. Alleen zullen de meeste mensen het niet doorhebben.
ach ik vind de naïviteit wel grappigquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Negeer BVO en Airelle nou maar gewoon.
wou je zeggen dat mijn actuele foto's geen jeugdfoto's genoemd mogen worden???quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
Oh, boy...dit wordt toch geen anti-climax-mailtje, hè?Dat ik opeens een jeugdfoto onder mijn snufferd geschoven krijg ofzo? [afbeelding]
Maar goed, ik zal geduldig wachten.![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Balkenende missionair of op z'n hondjes, liever geen van beide!
Welja, zoals m'n oud leraar ooit zei, 90% van Nederland is randdebiel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Allemaal super doorzichtig, maar dat was al duidelijk toch. Alleen zullen de meeste mensen het niet doorhebben.
Tut tut, probeer eerst eens geloofwaardig over te komenquote:
Ik vind ze irritant.quote:
Linkse mensen zijn naïef en hebben geen verstand van de economie.quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
wou je zeggen dat mijn actuele foto's geen jeugdfoto's genoemd mogen worden???![]()
En wat ijl jij nou weerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Tut tut, probeer eerst eens geloofwaardig over te komen.
Ik zie het wel voor me, trouwens.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moeten ze gewoon bij de supermarkt een nieuw kruidenrekje kopen!![]()
Ah ja, vergeten dat jij de geestelijk zwakkere onder ons was. Geeft niks, ik hou er voortaan rekening mee.quote:
Negeer.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoe weet je nou of ik naar ben?
beetje oppervlakkig![]()
owja dat hoort bij rechts
ow nou vergat ik nog te noemen dat de oogkleppen en oppervlakkigheid ook wel aandoenlijk zijn :pquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Linkse mensen zijn naïef en hebben geen verstand van de economie.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie het wel voor me, trouwens.
Lousewies die achter haar fornuisje in de Tweede Keuken staat, en iets teveel peper in de discussie over Hirsi Salie gooit. Vervolgens wordt Jan-Peterselie Balkenende behoorlijk heet van woede. Jan Rozemarijnissen slaat dit allemaal genietend gade, en hoopt op veel stemmen bij de nieuwe verkiezingen. Wouter Rooibos en Femke Halselderie knijpen ook hun handjes samen. Ondertussen druipt het kabinet af. Gember Zalm, Rita Verdille en Staatssecretaris van Geelwortel zien zich genoodzaakt hun functie neer te leggen.
Ik meen hetquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:09 schreef Bupatih het volgende:
Pfff, nu gaat BVO expres als een volslagen debiel posten!![]()
Ik zie het aan zijn PI enzo!
Zegt de grootste mongool die ooit geboren isquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah ja, vergeten dat jij de geestelijk zwakkere onder ons was. Geeft niks, ik hou er voortaan rekening mee.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie het wel voor me, trouwens.
Lousewies die achter haar fornuisje in de Tweede Keuken staat, en iets teveel peper in de discussie over Hirsi Salie gooit. Vervolgens wordt Jan-Peterselie Balkenende behoorlijk heet van woede. Jan Rozemarijnissen slaat dit allemaal genietend gade, en hoopt op veel stemmen bij de nieuwe verkiezingen. Wouter Rooibos en Femke Halselderie knijpen ook hun handjes samen. Ondertussen druipt het kabinet af. Gember Zalm, Rita Verdille en Staatssecretaris van Geelwortel zien zich genoodzaakt hun functie neer te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |