Kijk eens naar de bestandsnaam.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:02 schreef Airelle het volgende:
Welk mokkel heb je nu weer in je ava?
Sorry Buup, ik ben er helemaal van in de war, vergeef mij mijn foutquote:
liefie_quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:46 schreef liefie_ het volgende:
brazilie speelt prut
vind ik
maja wie ben ik
Done.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry Buup, ik ben er helemaal van in de war, vergeef mij mijn fout.
owjaquote:
Oe, dat ging makkelijkquote:
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Eminem toen ie puber was. Dat shirt!
Ik wil de antwoorden wetenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:54 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://rapidshare.de/files/24534562/wytske-1048.avi
Wat een ....
quote:
Whaha, ze maakte een grapje!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:54 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wat een ....
quote:
Weet ze het zelf ook?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:03 schreef babette21 het volgende:![]()
MIJN ZUS IS GETROUWD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
En? Weet ze daarvan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:03 schreef babette21 het volgende:![]()
MIJN ZUS IS GETROUWD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Wat?quote:
nee natuurlijk niet, bij ons Moslims gebeuen die dingen allemaal via via.... je weet tochquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:04 schreef Svensational het volgende:
Weet ze het zelf ook?
Dat wilde ik daarna doen. Maar ja, toen zag ik dat Sven ook zo'n opmerking had gemaakt en toen moest ik daar even van bijkomen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, bij ons Moslims gebeuen die dingen allemaal via via.... je weet toch
maar eh, even feliciteren mag best hoor
Nou gefeliciteerd dan hè, babettes zuster.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:07 schreef babette21 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:54 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wat een ....
Nou, ik weet er nu 5, het zijn maar stompzinnige antwoordenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil de antwoorden weten! Het waren keiveel dingen niet namelijk
.
mja als jullie met dezelfde grappen komen is er wel iets ernstig mis natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:08 schreef Bupatih het volgende:
Dat wilde ik daarna doen. Maar ja, toen zag ik dat Sven ook zo'n opmerking had gemaakt en toen moest ik daar even van bijkomen.
dank uquote:Maar gefeliciflapstaart!![]()
![]()
uiteraard....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:10 schreef Bupatih het volgende:
Zijn er foto's van babette in een rokje?
Je weet mijn e-mailadres!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
uiteraard....
maar (nog) niet in mijn bezit, en (nog?) niet online....
't was overigens wel net of ik in de Extreme Make-over was geweest,
want zó fancy heb ik er nog nooit bijgelopen
Gefeliciteerd hequote:
Wel waar.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk eens naar de bestandsnaam.
En jouw avatar doet het niet eens.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, bij ons Moslims gebeuen die dingen allemaal via via.... je weet toch
Inderdaad. Eerst verpesten de Duitsers de ene helft van mijn finale in de voetbalpool, en nu de Portugezen de andere helft!quote:
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad. Eerst verpesten de Duitsers de ene helft van mijn finale in de voetbalpool, en nu de Portugezen de andere helft!
Ik stel me niet aan. Dit is gewoon gemeen, wreed zelfs, van die onsportievelingen op het veldquote:
bij twijfel altijd neequote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:32 schreef Duiveltja het volgende:
Hmm...ik kan naar Sensation vanavond. Ik twijfel.
Ik heb niemand uitgenodigd hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:32 schreef Duiveltja het volgende:
Hmm...ik kan naar Svensation vanavond. Ik twijfel.
Ben jij er ooit geweest dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij twijfel altijd nee
come on, Sensation?!? Réally????![]()
[al was 't nou nog Svensation.....]
Duiters onsportief?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan. Dit is gewoon gemeen, wreed zelfs, van die onsportievelingen op het veld
Ja, en de Portukneuzen ook!quote:
Dudek!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Hier. Nog zo'n voetbalpool.![]()
![]()
!!!!11111!!!!!!!!!!!~~~~
nee. in de tijd dat ik wel wilde, had ik nooit geld...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:36 schreef Duiveltja het volgende:
Ben jij er ooit geweest dan?
sjakiesquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee. in de tijd dat ik wel wilde, had ik nooit geld...
sommige (rijkere) vriend(inn)en gingen wel, en waren eigenlijk elk jaar minder enthousiast.
en nu zou ik echt níet meer willen, de hele avond die muziek is iets te veel van 't goeie
zo af een toe een riedeltje, in de auto of met stappen, is op zich wel grappig....
en dat publiek bestaat toch ook voor 90% uit sjakies.....
Ja, het kabinet is gevallenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:43 schreef babette21 het volgende:
ik heb de laatste dagen geen voetbal meegekregen, hoe staat 't er voor??
[verder trouwens nog schokkend wereldnieuws??![]()
]
Het kabinet is gevallen, maar nu helpt Bea de minderheid weer opstaanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:43 schreef babette21 het volgende:
ik heb de laatste dagen geen voetbal meegekregen, hoe staat 't er voor??
[verder trouwens nog schokkend wereldnieuws??![]()
]
Stel je niet zo aan zeg, over een maandje of wat mag je stemmen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kabinet is gevallen, maar nu helpt Bea de minderheid weer opstaan
En dat is alles wat ik daarover kwijt wil!![]()
kennen ze dat bij jullie niet?!quote:
Wat heb jij met aanstellen vandaag?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg, over een maandje of wat mag je stemmen.
Eerst moeten die lui nog op vakantie(en ohja een programma schrijven natuurlijk).
Ik ken het wel. Vind het gewoon een grappige benaming.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
kennen ze dat bij jullie niet?!
zeggen we hier echt al 7 jaar ofzo, ipv sjonnies (niet helemaal hetzelfde, maar komt aardig overeen)
Wij zouden zeggen: kampers of paupersquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
kennen ze dat bij jullie niet?!
zeggen we hier echt al 7 jaar ofzo, ipv sjonnies (niet helemaal hetzelfde, maar komt aardig overeen)
no shit!!quote:
Gisteren. Morgen. Ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
no shit!!ik heb echt op 'n andere planeet geleefd geloof ik
wanneer dan? en wanneer moeten we weer stemmen dan??
en - wrs een domme vraag, al bestaan die niet - is dit dan ook 't einde van Balkenende???????
kampers zeggen we hier ook, maar dan wel daadwerkelijk over kampersquote:
ja, nee, lekker geloofwaardigquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:50 schreef Bupatih het volgende:
Gisteren. Morgen. Ja.
Tuurlijk niet. Dat duurt nog wel even.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
no shit!!ik heb echt op 'n andere planeet geleefd geloof ik
wanneer dan? en wanneer moeten we weer stemmen dan??
en - wrs een domme vraag, al bestaan die niet - is dit dan ook 't einde van Balkenende???????
Hele goede (die laatste) wat een naam zeg.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
kampers zeggen we hier ook, maar dan wel daadwerkelijk over kampers
kampers en sjakies zijn niet (perse) hetzelfde
de vrouwelijke versie van sjakies zijn trouwens priscilla's
Met een t dan. Maar ik schreef in een vlaag van woede.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:54 schreef Bupatih het volgende:
Moment.
D'66 is van dat Mabel-lookalikeje he?! dat vond ik sowieso al een neppartij...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:52 schreef Airelle het volgende:
D'66 heeft zich teruggetrokken en weetje waaaaaaaaarom??????????????? Om het AYAAN HIRSI ALI gedoe, wat een lachtertje. Bij dezen heeft d'66 echt al haar kruid verschoten...
Ja, ik was het nog even aan het opzoeken voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met een t dan. Maar ik schreef in een vlaag van woede.
ik denk dat je bij deze voor de juiste p.i. gekozen hebtquote:
Dan moeten ze gewoon bij de supermarkt een nieuw kruidenrekje kopen!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat duurt nog wel even.
D'66 heeft zich teruggetrokken en weetje waaaaaaaaarom??????????????? Om het AYAAN HIRSI ALI gedoe, wat een lachtertje. Bij dezen heeft d'66 echt al haar kruid verschoten...
Je druk maken over het gevallen kabinet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met een t dan. Maar ik schreef in een vlaag van woede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |