Niks.quote:
Wat een lullen.quote:
Goh.quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:09 schreef alwaysthebest het volgende:
* Ilse de Lange - The great escape
.
Leuke clip ook.
Het is vrij gebruikelijk helaas, dat ik in een zonnig weekeinde van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat negermuziek moet aanhoren.quote:
Kun jij geen muziek die jij wel leuk vindt keihard draaien dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is vrij gebruikelijk helaas, dat ik in een zonnig weekeinde van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat negermuziek moet aanhoren.
Normaal volume snappen ze niet.
Hoe harder de muziek gaat, hoe slechthorender ze worden, en daardoor moet de muziek elke keer weer zo hardquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is vrij gebruikelijk helaas, dat ik in een zonnig weekeinde van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat negermuziek moet aanhoren.
Ik zie een mengelmoes van Radiohead en caribische klanken niet zo zittenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun jij geen muziek die jij wel leuk vindt keihard draaien dan?
Ik ken het wel een beetje, bij mij in de straat staat zo'n flat met allemaal van die paupers erin, en die hebben ook de hele dag muziek aanstaan, allemaal van kut R&B enzo, best irritant en dat dreunen gaat ook vervelen na en paar uur.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is dat ook de reden dat ze altijd zo schreeuwen? Aan de telefoon ook... volgens mij moet momma Shaneeqa het zowat in Suriname kunnen verstaanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:13 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe harder de muziek gaat, hoe slechthorender ze worden, en daardoor moet de muziek elke keer weer zo hard![]()
Ik zweer het je, AL die Caribische meuk heeft hetzelfde ritmequote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken het wel een beetje, bij mij in de straat staat zo'n flat met allemaal van die paupers erin, en die hebben ook de hele dag muziek aanstaan, allemaal van kut R&B enzo, best irritant en dat dreunen gaat ook vervelen na en paar uur.
En ze hebben je nog niet eens op een verfrissende cocktail getracteerd?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zweer het je, AL die Caribische meuk heeft hetzelfde ritme.
Neequote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ze hebben je nog niet eens op een verfrissende cocktail getracteerd?
Wát een eikels.quote:
Correct.quote:
Inderdaad.quote:
Ja, ja...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:21 schreef Bupatih het volgende:
Nou, nou...
Ik deel je mening.quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:15 schreef Svensational het volgende:
Bupa, heb je eigenlijk al eens mail naar Jack gestuurd?
Ja, maar nog steeds niks teruggekregen!quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar nog steeds niks teruggekregen!
Plagiaat? Gordon? Waar ging dat over?quote:Ook al niet toen ik Talpa mailde in verband met het plagiaat van Gordon!
Dat weet je best!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
.
[..]
Plagiaat? Gordon? Waar ging dat over?
Ja, omdat je dat al 20 duizendmiljoen keer verteld hebtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat weet je best!
En anders ben je stom! [afbeelding]
Een erg goed idee van je Bupa! Mijn welgemeende complimenten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:45 schreef Bupatih het volgende:
Waarom is er nog geen algemeen complimententopic voor FOK!?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:45 schreef Bupatih het volgende:
Waarom is er nog geen algemeen complimententopic voor FOK!?
Heb jij dat getekend?quote:
Volgens mij kun jij het nog wel beter dan datquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb jij dat getekend?Whaha, geweldig man!
Kon ik maar zo mooi tekenen.
Echt wel een meesterwerkquote:
Ik heb er ook totaal niets mee. Meer dan gesprekken over werk/studie komt er niet uit.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:01 schreef liefie_ het volgende:
komt er iemand toevallig bij mij bbqen?
mijn familie alleen is namelijk zo saai...
nee meer van:quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:03 schreef Bupatih het volgende:
Hoe wil je dat toevallig doen?
De tuin binnenlopen en zo van:
"Oh, tsja...nu ik hier toch ben!Nou, laat ik dan maar meteen aanschuiven! [afbeelding]"
[afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |