Jammer. Want voor dat geld kocht ik hem (mits in fatsoenlijke staat) vandaag nog.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:39 schreef vwk het volgende:
Dat weet ik niet. Was ook om als voorbeeld te dienen
Het gaat niet om het feit dat het een Porsche is. Het gaat om het feit dat de Porsche meer tractie heeft dan de BMW (of je moet slicks op de BMW hebben liggen en Energybanden op de Porsche, maar dan is het geen vergelijk) EN meer vermogen EN dat op om en nabij hetzelfde gewicht.quote:Da's je goed recht. Vraag het anders aan Danny (DaNpy), zit ook op Fok en reed in de 911, voor het 0-100 deel.
Een Porsche is niet heilig omdat het een Porsche is, en een 328i is niet minder heilig omdat het geen M3 is. En die 7,xxx tijd van Autoweek is ook onzin.
Ik lees hierboven over de 328i coupe:quote:
Ik heb dat gelezen. Jij zegt dat een 328i normaal 200 pk heeft en die van jou 225 pk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:05 schreef vwk het volgende:
Maar de auto is niet standaard, ik heb het dan ook niet over "een" 328i die van je opa is geweest..
Nou, ik ben bang dat als iemand een beetje kan sturen hij na een aantal pogingen wel binnen een tiende van een seconde van de snelst mogelijke tijd af kan zitten. Misschien niet keer op keer, maar wel een keer...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:05 schreef vwk het volgende:
Feiten voortkomend uit testen die door personen zijn gedaan zijn nog steeds zo relatief als de weg naar Rome. En ik refereerde naar de 7,xxx tijd van Autoweek![]()
Ook bij Autoweek zie ik 7,3 s. staan (BMW is dus goudeerlijk...). Maar misschien kijk ik wel verkeerd.quote:Iedere standaard 328i zit in de 7,xx naar de 100, maar wel sneller als die van AW.
Nee, maar wat dat wel doet is het feit dat jouw auto vanuit de fabriek niet sneller is dan 7,3 op de 0-100. Nou wil ik best meegaan dat de ene auto wat sneller is dan de ander, ook al is deze op papier 100% hetzelfde. Maar dan kom je op een range van 7,2 - 7,4. En helemaal in jouw voordeel gerekend: 7,1 - 7,3.quote:Je kent mij niet, m'n achtergrond niet, de auto niet en wellicht de persoon waar die in onderhoud is ook niet.
Maar dat maakt mijn verhaal per definitie niet onzinnig.
Ik ga er dus niet op door. Jij hebt jou visie, ik de mijne. Ik weet wat er gebeurt is en hoef hier echt niet mijn gram te halen. Ik voel me daar niet beter, slimmer, knapper of wat dan ook door.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:05 schreef vwk het volgende:
Mensen vinden alles "vet" van auto's die het beter doen dan opgegeven, en waar ze het van verwachten. Verhalen over auto's die standaard niet spectaculair zijn en bovengemiddeld presteren zijn bijna per definitie onwaar voor dat ze uberhaupt gepost zijn.
Voor dat geld helaas niet. Een goede SportEvo brengt al snel 30K of meer op. Vandaar dat ik ook meteen zou happen. Als ik de week erop spijt heb, dan verkoop ik hem zo weer met winst.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:07 schreef vwk het volgende:
Schijnbaar heb je genoeg geld om "achter mekaar" die E30 M3 te gaan halen, dus ik zou zeggen zoeckt en gij zuldt vinden.
Dat zou kunnen. Ik reageerde op jouw opmerking die ik heb ge-quote. En daar las ik dat jij stelde dat jouw auto sneller is dan een standaard 993 C4. Als jij hebt bedoeld te zeggen dat jij er iemand met een 993 C4 hebt uitgetrokken dan geloof ik je onmiddellijk. Dat kan natuurlijk wel. Maar dan gewoon omdat jij een betere prestatie leverde als de bestuurder van de Porsche.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:07 schreef vwk het volgende:
Je leest over een aantal punten die ik her en der meepost heen
Nee, niet echt...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:35 schreef vwk het volgende:
Had gehoopt dat dat initieel toch wel gebleken was
En koop een hometrainer voor je benen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:52 schreef Youp het volgende:
wat een discussies hier
koop gewoon een automaat als je altijd de opgegeven acceleratietijd wil halen
Hij is van '87, maar er zitten best wel wat roestpleken op, een paar lelijke op de kofferklep dit kan je natuurlijk makkelijk vervangen. en de wielkassen. verder is het als je het mij vraagt ontzettend goedkoop voor een wagen waar je zo'n plezier aan kan beleven. en ohja, de bandjes zijn eigenlijk alleen voor in de zomer met droog weer geschiktquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:21 schreef Jimmeh het volgende:
Hoe is de staat van je auto? Want 1000 vind ik eerlijk gezegd best goedkoop nog
Welk jaar is de auto? Geloof dat de oudere modellen nogal roest gevoelig waren, toch?
hehe en je ene koplamp is van t type 1 en die andere type 2quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:25 schreef Inorbit het volgende:
[..]
Hij is van '87, maar er zitten best wel wat roestpleken op, een paar lelijke op de kofferklep dit kan je natuurlijk makkelijk vervangen. en de wielkassen. verder is het als je het mij vraagt ontzettend goedkoop voor een wagen waar je zo'n plezier aan kan beleven. en ohja, de bandjes zijn eigenlijk alleen voor in de zomer met droog weer geschikt
hela curry the bestquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:14 schreef Inorbit het volgende:
nee, de ene is bosch en de andere hela
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:18 schreef Inorbit het volgende:
dat weet je helemaal niet zeker, misschien is het wel een chinese replica
boschquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:14 schreef Inorbit het volgende:
nee, de ene is bosch en de andere hela
het enige wat kapot gaat aan een BMW is een Bosch componentquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:59 schreef vwk het volgende:
Wat is er mis met Bosch
Als je een hekel hebt aan Bosch zou ik maar geen BMW gaan rijden.
Bougies (vaak), lampen, inspuiting, poe poe...
bougi's van de dealer zijn gewoon NGK's waar dan ook nog mooi BMW op staatquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:59 schreef vwk het volgende:
Wat is er mis met Bosch
Als je een hekel hebt aan Bosch zou ik maar geen BMW gaan rijden.
Bougies (vaak), lampen, inspuiting, poe poe...
ow kut mijn ABS is van bosch. niet dat ik problemen heb gehad met bosch tot nu toe. ik vind mijn bosch koplampen trouwens mooier als de hella'squote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef Youp het volgende:
[..]
het enige wat kapot gaat aan een BMW is een Bosch component(of een Siemens component
)
hoe werkt dat downloaden?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:37 schreef Hyperdude het volgende:
Wie kent Sabine nog?
Filmpie (164 MB, 11 minuten) van de M5 Ring-Taxi. (komt bij mij met 250kB/sec binnen)
Let op de Alfa 75 na 7.45 minuten![]()
http://www.megaupload.com/?d=3D6FOR3V
Gewoon een 325, ziet er alleen wel netjes uitquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:10 schreef peacetaker het volgende:
![]()
Alpina BMW (weet iemand type/specs?)
[[url=http://i6.tinypic.com/1z6tz4o.jpg[/img
[img]http://i6.tinypic.com/1z6tz6d.jpg]afbeelding[/url]]
2e fotootje, deze van de grillquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:22 schreef Inorbit het volgende:
[..]
wow, bruut. Alpina B6.
specs ligt er aan of het een 2.8 is of 3.5
ik geloof dat de 2.8 iets meer als 200 pk heeft 218 of zo,
en de 3.5 iets van 250 pk
je meot ergens bovening zo'n 3 letterige code in vullen en op dowload knopje er naast klikken. ik moest ook even zoeken, maar hij gaat als een tierelier 700 kb/secquote:
ik heb nog wel een foto van de achterkant...maar express nog niet gepost omdat ik die ook niet zo boeiend vondtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:27 schreef Inorbit het volgende:
Gewoon een 325, ziet er alleen wel netjes uit
volgens de RDW dan
en volgens mij ook, geen Alpina voorbumper en geen Alpina achterspoiler.
Je moet ff goed kijken/zoeken tussen de reclame doorquote:
Ik denk dat het een Alpina geregistreerd als 325 is, om zo de wegenbelasting e.d. in Duitsland goedkoper te makenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:27 schreef Inorbit het volgende:
Gewoon een 325, ziet er alleen wel netjes uit
volgens de RDW dan
en volgens mij ook, geen Alpina voorbumper en geen Alpina achterspoiler.
Zo is het origineel:
[afbeelding]
ik denk het niet, hij heeft geen Alpina spoiler en voorbumper, misschien heeftie een ander Alpina geript (5serie oid) en de boel in een E30 geplantquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik denk dat het een Alpina geregistreerd als 325 is, om zo de wegenbelasting e.d. in Duitsland goedkoper te maken
Lijkt mij ook de oplossing van dit raadsel. Er zijn meer gave Alpina stoelen dan Alpina Chassis nrs. te vinden. Het maakt verder ook niet uit als er maar een Alipna blok in ligtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:12 schreef Inorbit het volgende:
[..]
ik denk het niet, hij heeft geen Alpina spoiler en voorbumper, misschien heeftie een ander Alpina geript (5serie oid) en de boel in een E30 geplant
helaas kan ik daar geen uitsluitsel over gevenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de oplossing van dit raadsel. Er zijn meer gave Alpina stoelen dan Alpina Chassis nrs. te vinden. Het maakt verder ook niet uit als er maar een Alipna blok in ligt![]()
En de Alpina velgen eronder zitten!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de oplossing van dit raadsel. Er zijn meer gave Alpina stoelen dan Alpina Chassis nrs. te vinden. Het maakt verder ook niet uit als er maar een Alipna blok in ligt![]()
zit een fikse deuk in 1 van de velgenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:40 schreef Hyperdude het volgende:
Hier heb je een setje
Eens kijken waar de prijs op uitkomt.![]()
Maar dat zet de verkoper er ook netjes bij. Zelf overspuiten moet je die (oude) dingen toch bijna altijd. Maar idd. die grotere deuk blijft en vraagteken. If the price is right! (en anders maar niet.)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:53 schreef Youp het volgende:
[..]
zit een fikse deuk in 1 van de velgenen de anderen zien er ook niet zo netjes uit
tsjah naar de velgendokter brengen en laten opknappen voor wat zal het zijn... 250 euro? dan is het nog te doenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:56 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Maar dat zet de verkoper er ook netjes bij. Zelf overspuiten moet je die (oude) dingen toch bijna altijd. Maar idd. die grotere deuk blijft en vraagteken. If the price is right! (en anders maar niet.)
http://www.nciv.nl/index.php?nciv_id=1879645quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:18 schreef metallicattim het volgende:
Hier eff wat fots van ik hoop ALLE E30's op de BMW eXperience Meeting in Nieuwegein georganiseerd door BMWKONING van BMWTunerz.nl.
http://www.destroyerofsenses.com/bmw/Nieuwgein09-07-06/
Was echt een super geslaagde dag! Locatie was echt perfect!
Ze komen binnenkort ook op mn site te staan.
Die had ik al vaker gezien, en kheb maar enkele andere BMW gefotografeerd, o.a. de E39 met de LS9 velgen! Die was echt vet!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:32 schreef Youp het volgende:
wat een boel kotsbakken
staan natuurlijk ook wat nette exemplaren tussenen niet ff die 02 fotograferen
was het een echte turbo? of gewoon een verneukte **02(ti/tii)
hij ziet er netjes uit, alleen lijkt de lak op de motorkap wat dof. maar je hebt niet zo veel steenslag als ik. alleen je spiegelkappen zijn verkleurdquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:36 schreef Catch22- het volgende:
xpost met GoT en AF
[[url=http://img44.imagevenue.com/loc383/th_96584_DSC00414_383lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img14.imagevenue.com/loc394/th_96590_DSC00415_394lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img101.imagevenue.com/loc369/th_96602_DSC00416_369lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img136.imagevenue.com/loc381/th_96615_DSC00417_381lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img131.imagevenue.com/loc560/th_96622_DSC00418_560lo.JPG]afbeelding][/URL]
Mijn e30 dus.. Net door de wasstraat bij Bas Autowas gehaald. Die gasten hebben een goede wasstraat, poi.. kost je wel 13,50 maar dan is je auto ook heel schoon
Idd, doffe plek op de motorkap en de zijschermen zijn overgespoten en niet zo heel mooi. Ben ook op zoek naar een BMW Schwarz motorkap + zijschermen..quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:44 schreef Inorbit het volgende:
[..]
hij ziet er netjes uit, alleen lijkt de lak op de motorkap wat dof. maar je hebt niet zo veel steenslag als ik. alleen je spiegelkappen zijn verkleurdmoet je van die turtle plastic shine zooi kopen, paar keer goed insmeren.
quote:Ook de roemruchte Z8 krijgt een opvolger. Het ligt ernstig voor de hand dat hij de V10 uit de M5 en M6 - met de o zo spannende 507 pk! - als krachtbron gaat krijgen. Komt die voorin te liggen? Wat vind je van een middenmotor-opstelling?
Lijkt wel een SLR, maar moet deze dan die Z8 vervangen??quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:09 schreef eer-ik het volgende:
wat Z10 betreft, ziet dit er weer heel anders uit...
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is zeker een mooie wagen, ik hoop wel dat het echt is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:01 schreef eer-ik het volgende:
naja, het is een plaatje van autobild, en ik hoor vaak mensen zeggen dat die niet echt betrouwbaar zijn.
Dat ze vaak zelf shit maken enzo.
Verder vind ik het wel een nette bak
Lijkt alleen in de verste verte niet op de Z10 die ik iets daarboven gepost heb.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:03 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het is zeker een mooie wagen, ik hoop wel dat het echt is.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:08 schreef OnlineGokker het volgende:
In 2009 schijnt inderdaad een nieuwe supercar te komen. 507pk vind ik dan magertjes en moet van mij toch minimaal 600pk hebben om te kunnen concureren met de SLR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |