abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juli 2006 @ 23:40:13 #51
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39491656
E36 328i tegen E30 M3 (195 PK model met kat):


BMW M3 E30 mit Kat - 1989 (Serie)


Motorart R 4
Hubraum 2302 ccm
Aufladung Sauger
PS - UMin 195 PS - 6750/Min
Nm - UMin 230 Nm - 4750/Min
Motorlage/Antrieb Frontmotor/Heck
Gänge/Schaltung 5/manuell
Test in ams 13/1989
Gewicht 1287 kg
0 - 80 km/h 5,5 s
0 - 100 km/h 7,6 s
0 - 120 km/h 10,5 s
0 - 140 km/h 14,0 s
0 - 160 km/h 18,9 s
0 - 180 km/h 25,1 s
0 - 200 km/h - s
400 m, stehender Start - s
1 km, stehender Start 28,1 s
Vmax 240 km/h
100 - 0 km/h (kalt) - m
100 - 0 km/h (warm) - m
Nordschleife - min
Hockenheim, kleiner Kurs - min
Querbeschleunigung - g
Slalom 18 m - km/h
ISO Ausweichtest - km/h
Verbrauch 12,7 L/SB
Grundpreis 62.500 DM


BMW 328i Coupé - 1996 (Serie)


Motorart R 6
Hubraum 2793 ccm
Aufladung Sauger
PS - UMin 193 PS - 5300/Min
Nm - UMin 280 Nm - 3950/Min
Motorlage/Antrieb Frontmotor/Heck
Gänge/Schaltung 5/manuell
Test in sport auto 04/1996
Gewicht 1391 kg
0 - 80 km/h 5,3 s
0 - 100 km/h 7,3 s
0 - 120 km/h 10,0 s
0 - 130 km/h - s
0 - 140 km/h 13,3 s
0 - 160 km/h 17,5 s
0 - 180 km/h 23,5 s
0 - 200 km/h 34,0 s
400 m, stehender Start - s
1 km, stehender Start - s
Vmax 237 km/h
100 - 0 km/h (kalt) - m
100 - 0 km/h (warm) - m
Nordschleife - min
Hockenheim, kleiner Kurs - min
Querbeschleunigung - g
Slalom 18 m - km/h
Slalom 36 m - km/h
ISO Ausweichtest - km/h
Testverbrauch 11,3 L/SB
Testwagenpreis 63.910 DM
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_39491715
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:33 schreef Jimmeh het volgende:
indicatie van de vraagprijs voor je E30 325?
ik heb ook intresse
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_39492036
een E30 M3 is gewoon 1000x stoerder en specialer dan een E36 328

en een E30 M3 Evo is ook nog eens stukken sneller...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_39492176
imo ook een betere investering aangezien die M3 bijna zeker zn waarde blijft houden en misschien wel gaat stijgen
pi_39492338
Een E36 is een turkenbak. E30 M3 is

  dinsdag 4 juli 2006 @ 00:17:33 #56
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39493036
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:57 schreef Geqxon het volgende:
Een E36 is een turkenbak. E30 M3 is

RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_39493262
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 00:17 schreef Five_Aces het volgende:

[..]

Als je nog even 10 jaar wacht, dan word de E46 een turkenbak en is de E36 weer helemaal tof
pi_39493377
Five_Aces in je sig is trouwens Powerful (1 L)
  dinsdag 4 juli 2006 @ 00:34:20 #59
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39493554
haha nu je het zegt Staat er al een jaar, is nog niemand opgevallen
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  dinsdag 4 juli 2006 @ 08:10:11 #60
46960 StefanP
polemicist
pi_39497151
Jawel hoor, maar daarop reageren is ook weer zo
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_39497646
rond de 1000 euro denk ik, ik weet nog niet of ik hem wel kwijt wil voordat ik een nieuwe heb, maar als iemand een goed bod doet kan ik het moeilijk afslaan. want dan heb ik meer budget voor mijn M.
'86 - '87 - 200 pk - zonder kat
'87 - '89 - 194 pk - met kat
'89 - '91 - 215 pk
de gene met 194 pk komt het meest voor geloof ik. is zo'n kat er niet makkelijk af te slopen?

volgens autoweek hebben ze trouwens allemaal TC alleen de eerdere modellen geen ABS. volgens mij klopt het niet van de TC.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 09:43:19 #62
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39498374
Nee volgens mij ook niet. TC zit er pas vanaf de E46 M3 op.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_39499228
Hoe is de staat van je auto? Want 1000 vind ik eerlijk gezegd best goedkoop nog

Welk jaar is de auto? Geloof dat de oudere modellen nogal roest gevoelig waren, toch?
pi_39499830
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:18 schreef Five_Aces het volgende:

[..]

Und? tegenwoordig in nederland mag je toch nergens hard rijden dus is er dan eigenlijk ook geen reden voor een E36 328 als je op die manier gaat kijken.
He potver. Ik ga gelijk m'n 328 verkopen dan
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:49 schreef Inorbit het volgende:
ik ben nog wel een beetje op zoek naar de voor en nadelen, maar de E30 geniet toch een beetje mijn voorkeur, een E36 lijkt me ook erg bruut, maar zijn die niet nog duurder in onderhoud? nou wil ik niet echt een budget auto maken, want ik wil gewoon een goede, en niet zoals bij mijn 325i, want op dat moment moest ik gewoon zo snel mogelijk die bmw hebben. nu heb ik er de tijd voor de juiste uit te kiezen of er voor te wachten.

is het echt zo dat een 328 E36 een M3 E30 voorblijft? ze hebben ongeveer evenveel pk toch? 192 tegen 194. het liefst wil ik ook een M3 met de 200 pk of meer. een EVO model is waarschijnlijk wat hoog gegrepen.

want volgens autoweek doet een M3 E30 6.9 seconden naar de 100 en dat lijkt mij toch aardig wat tegen de 8.2 van mijn 325i.

maar zoveel kracht als de E36 M3 heeft kan ik niet mee uit de voeten met waar ik hem voor gebruik, het is misschien wel wat leuker voor de rechte stukjes en voor als je een bochtje scheef wil nemen, maar over een dijk lijkt een E30 me toch net wat rouwer, meer fun en lichter.
Ik wil een M omdat het een M is het ultieme wat BMW te bieden heeft qua handling en prestatie.

tim? kan je op de site zetten dat eventuele liefhebbers wel kunnen mailen. op het emailadres waarmee ik je gemaild heb?
ik ben alleen bang dat ik ga janken als de 325i de straat uit rijd, die pijn kan dan alleen worden beholpen met een M3
Een 328 heeft standaard meer vermogen dan meneer BMW opgaf/opgeeft. Puur omdat je boven de 193PK veel meer gaat betalen in Duitsland. Een 328 heeft altijd 200PK, dus daar mis je niks mee.
Met wat "simpele" modificaties zoals ik ga je van een koppel toer-auto naar een wolf in schaapskleren.
Laatst op de snelweg, een E36 3.0 M3. Vanaf 100 accelereren, bij 160 (schakelpunt) liep die in, bij 200 kwam hij me pas voorbij (schakelpunt). Daar heeft hij het voordeel van veel verder door kunnen trekken i.c.m. meer koppel en vermogen. Vervolgens zat hij bijna in de vangrails omdat 'ie dacht dat hij in het klaverblad ook nog wel voor kon blijven.
Vergis je alleen niet in het gewicht van een E36 M3, die zitten ook op 1450KG zo ongeveer. En het beste wat BMW te bieden heeft qua handling? Mwah.. een standaard E36 M3 heeft ook maar een relatief standaard Bilstein onderstel met iets hardere veren en dikkere stabi's. Volgens mij zijn die Bilsteins een OE versie van de B4 of B6 van Bilstein, niks schokkends dus.

Bovendien is een betrouwbare E36 M3 vinden ook al zo'n probleem. Warm rijden is voor de gemiddelde automobilist ook al een utopie, van degene die denken dat ze dat doen rijdt 3/4e hem warm op de koeltemperatuur
In mijn bijna wekelijkse bezoeken aan de diverse onderdelenboeren wil je niet weten hoeveel 3L en 3.2L blokken ik heb zien staan met gaten in het onderblok waar je een colafles in kwijt kan.

Oftewel drijfstang kaput en dan lagerschaaltjes die vastsmelten aan het onderblok, zuigers die een keer kiekeboe zeggen. Laatst nog een kop gevonden van een M3 3L, met 2 kromme kleppen, en heel toevallig het 6-voudig gasklephuis erbij, geen stappenmotor, LMM etc. Quanta costa: 1500euro. En dat was nog goedkoop

Het enige alternatief boven een E36 328/M3, los van de onderhoudskosten, zou w.m.b. een Sport Evo zijn, oftewel de Evo III. Staat een hele mooie te koop, Alcantara interieur etc. Tik je wel even 13.500 voor af. Maar dan heb je wel 238PK op wat, 1100KG?

Ik verkies iedere dag mijn E36 328i boven een E36 M3, puur vanwege het verbruik.
Wegligging rij ik iedere standaard E36 M3 zoek, ik rem een M3 er helemaal uit en ach... snelheid is relatief, PK's went.

Laatst achter een modified compactje van een kennis van me aangereden. Ex-auto van Bas Roos.
M3 3L blok, bak, aandrijflijn, de hele reutemeteur in een Compact gemikt. Beetje getuned, om en na bij de 340PK.
5-voudig Intrax verstelbaar onderstel.
We komen op een rotonde, beide volgas dwars erover, uitaccelereren en bij 120km/u ligt hij 50m voor.

Hij rijdt alleen 1:4,5 en ik rij 1:11,5

Nou is mijn 328 ook niet standaard, complete M3 uitlaatlijn van voor naar achter, M50 inlaatspruitstuk, AST Sportline onderstel en Hawk HT10 remblokken. Geschat vermogen om en na bij de 225pk, unchipped. Rij normaal met een sper, maar nu even niet (kapot).
Om je een niet-BMW idee te geven qua snelheid. Hij is van 0-100 en van 100-200 even snel als een '95-er 911 Carrera 4 (280PK), en heb tot 2x toe op de snelweg gesprint tegen een SL350 (nieuw model). 3.5L V8, vermogen weet ik even niet, maar zal vast rond de 300PK liggen.

Het gaat allemaal gelijk op. Bewijst maar weer: PK's zegt niks, autosamenstelling des te meer.
Ik geloof dan ook niet dat ik veel meer plezier van een M3 zou hebben. Ik zou dan eerder een B3 of B8 invoeren

En niet om te zeiken tegen Five_Aces, maar ik had betere laptimes op het midland circuit dan zijn 3.2 M3 SMG, dus dat zegt ook niet veel

En onderhoud is goedkoper dan mijn E36 318i M40 me kostte, puur omdat deze minder heeft gelopen.
Alleen de bougies zijn duurder en de olie (10W60 omwille circuitgebruik), oliefilter, benzinefilter enz. is allemaal vergelijkbaar qua kosten.

Voor mij gaat alleen een hele mooie Evo II of Evo III voor

[ Bericht 4% gewijzigd door vwk op 04-07-2006 10:50:27 ]
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:15:08 #65
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39500713
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:44 schreef vwk het volgende:
He potver. Ik ga gelijk m'n 328 verkopen dan
Je snapt wel wat ik bedoel neem ik aan Anders kon ik me M3 ook wel in de krant zetten
quote:
En niet om te zeiken tegen Five_Aces, maar ik had betere laptimes op het midland circuit dan zijn 3.2 M3 SMG, dus dat zegt ook niet veel
Eh ja een seat Ibiza had nog betere tijden als ons op een aantal onderdelen Clubspecials mag je nog eens proberen (doe je daar aan mee trouwens? niet eens op gelet)

Tuurlijk kan je met enige vorm van tunen wel een betere auto opbouwen als een standaard BMW maar zo blijft het Een ZAC E30 325 kan een straat E36 M3 ook zoek rijden op slicks, weet daar alles van

Je kan mij trouwens ook niet wijsmaken dat jij een verbruik van 1:11,5 houd bij vol trappen 1:11 is met een M3 ook wel te realiseren bij netjes 120 maar als je een dagje zandvoort pakt zit je aan 1:3-1:4. Lijkt mij niet dat je met een 328 dan op 1:11 zit.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_39500774
Nee oké, maar da's zijn gemiddelde verbruik t.o.v. mijn gemiddelde verbruik

Clubspecials wilde ik wel aan meedoen, maar ben stiekem een beetje te laat denk ik

Jij geen interesse om de 9e mee naar de ring te gaan? Kunnen we daar kijken
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:22:23 #67
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39500915
Hm 9e is wel leuk idd.

Don't worry dat jij daar rapper bent weet ik wel. Ik heb er nog niet genoeg gereden en is ook een jaar geleden dat ik er voor het laatst geweest ben Clubspecials moet je even overleggen dan, misschien dat het via extra inschrijving wel kan, zal je alleen daar je kaart op moeten halen.

BTW over dat vermogen, zou je niet hoger als 225 PK zitten? Die Z3 2.8 van AF stond bij speedcentre op de bank en die had standaard al iets van 215 PK volgens mij.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_39501031
Ik weet het echt niet.. Ik weet niet wat een Z3 3.0 weegt, maar laatst kom ik aan bij de stoplichten, stond een Z3... ik dacht ach da's van een 1.9

Nou ja dus niet... een 3.0. Ik zat met een vriend van me in de auto, die weeg 105KG.
Standaard is mijn auto ook al 120~150KG zwaarder. Stoplicht groen, tegelijk weg.

Hij reed me wel weg, maar zoek.. niet echt. Zat misschien 25m tussen. En dat voor een auto die op dat moment om en na bij de 250KG lichter is en 238PK heeft.
Buiten dat rijdt hij met een 3.15 standaard en ik toen met mijn standaard 2.93. Had ik 3.15 of 3.15 sper gehad, had het gelijk opgegaan. Dus dat vermogen zou wel eens hoger kunnen zitten ja

Eric Hupperitz gaat ook de 9e, dus mss is het wel gezellig dan
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:31:25 #69
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39501193
Ja goed maar het lijkt me stug dat je maar 10 PK wint met die hele uitlaat + M50 swap. Vooral als ik die verhalen zo her en der hoor.

Je hebt ook nog wel kans dat het een Z3 met tiptronic was trouwens, dat gaat net even langzamer als een handbak. Testgewicht vind ik trouwens 1440 KG terug, dat is nog vrij pittig

Kijk wel even de 9e, wat is de bedoeling, s'morgens vroeg weg? Had nl al het idee om er weer eens te gaan kijken omdat ik op het moment 2 weken vakantie heb
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_39501194
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:44 schreef vwk het volgende:

Het enige alternatief boven een E36 328/M3, los van de onderhoudskosten, zou w.m.b. een Sport Evo zijn, oftewel de Evo III. Staat een hele mooie te koop, Alcantara interieur etc. Tik je wel even 13.500 voor af. Maar dan heb je wel 238PK op wat, 1100KG?
Waar?
quote:
Hij is van 0-100 en van 100-200 even snel als een '95-er 911 Carrera 4 (280PK)
WTF? Die auto heeft om en nabij hetzelfde gewicht als de E36 328i. Hoe komt het dan dat jij 0-100 even snel kan doen met minder vermogen EN minder tractie. De 993 C4 haalt een 0-100 tijd sub 5,5 sec. Dat is om en nabij hetzelfde als de E36 M3 met 321 pk... 100 meer dan jij vermoedt te hebben (ok, gewichtsnadeel: maar 4,5 Kg/Pk tov 5,9 Kg/Pk steek je niet onder stoelen of banken).

Anders gezegd: ik geloof er geen bal van (het 100-200 deel ook niet overigens).
quote:
Bewijst maar weer: PK's zegt niks, autosamenstelling des te meer.
PK's zeggen heel veel over een acceleratie in rechte lijn. DE belangrijkste ingrediënten zijn: vermogen, tractie en gewicht.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:37:46 #71
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39501376
DS4: vergeet ook niet dat die 5,5 sec in het meest ideale geval is Als je een keer niet wegkomt of zo zit je zo aan 6-7 sec. Die straatraceverhalen zijn altijd erg mooi maar als er een keer echt tijden gepost worden valt het vaak toch nog weer tegen bijvoorbeeld op de 100-200

Buiten dat vind ik dat die tijden ook niet echt veel zeggen omdat het maar een deel van de waarheid verteld. Gaat om afgelegde afstand in die tijd. Als je op 195 nog eens schakelen moet kan je best een slechtere 100-200 tijd hebben maar wel dezelfde afstand afleggen.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_39501439
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:31 schreef Five_Aces het volgende:
Ja goed maar het lijkt me stug dat je maar 10 PK wint met die hele uitlaat + M50 swap. Vooral als ik die verhalen zo her en der hoor.

Je hebt ook nog wel kans dat het een Z3 met tiptronic was trouwens, dat gaat net even langzamer als een handbak. Testgewicht vind ik trouwens 1440 KG terug, dat is nog vrij pittig

Kijk wel even de 9e, wat is de bedoeling, s'morgens vroeg weg? Had nl al het idee om er weer eens te gaan kijken omdat ik op het moment 2 weken vakantie heb
Ik ben daar al, omdat er vanuit Nurburgring GmbH zelf uit een EHBO cursus wordt gegeven

Die is de 8e, om 18u meen ik. Dus ik ben daar al vroeg.. Eric doet daar afaik niet aan mee.
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:31 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waar?
Dat weet ik niet. Was ook om als voorbeeld te dienen
quote:
WTF? Die auto heeft om en nabij hetzelfde gewicht als de E36 328i. Hoe komt het dan dat jij 0-100 even snel kan doen met minder vermogen EN minder tractie. De 993 C4 haalt een 0-100 tijd sub 5,5 sec. Dat is om en nabij hetzelfde als de E36 M3 met 321 pk... 100 meer dan jij vermoedt te hebben (ok, gewichtsnadeel: maar 4,5 Kg/Pk tov 5,9 Kg/Pk steek je niet onder stoelen of banken).

Anders gezegd: ik geloof er geen bal van (het 100-200 deel ook niet overigens).
Da's je goed recht. Vraag het anders aan Danny (DaNpy), zit ook op Fok en reed in de 911, voor het 0-100 deel.
Een Porsche is niet heilig omdat het een Porsche is, en een 328i is niet minder heilig omdat het geen M3 is. En die 7,xxx tijd van Autoweek is ook onzin.
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:44:25 #73
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39501586
Is ook maar net hoe er gereden word he Neem aan dat hij wel voorzichtig is met die Porsche als hij niet van hem is. Als jij er dan naast met 4500 RPM of wat wegknalt dan scheelt dat ook alweer.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_39501826
Uiteraard. Maar een keer op de terugweg van de ring met een vriend van me + Joost (autofans) ook eenzelfde sprintje gedaan met eenzelfde Porsche. Kreeg nog mooi thumbs up.

Maar goed, discussie hierover (los van jou hoor ) heeft toch geen zin. Mensen leven toch in een bepaalde perceptie dat iets wel/niet kan, en dan final.
Of het dan zo is kan je toch niet posten zonder dat er 1 of meerdere zeggen dat het bullshit is.
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
pi_39501832
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:37 schreef Five_Aces het volgende:
DS4: vergeet ook niet dat die 5,5 sec in het meest ideale geval is
Meest ideaal is ong. 5,1-5,3 sec. En om onder de 6,5 sec. te komen is echt niet zo heel moeilijk. En die 328i haalt dat dus nooit. Of je moet echt gaan sleutelen aan de motor.
quote:
maar als er een keer echt tijden gepost worden valt het vaak toch nog weer tegen bijvoorbeeld op de 100-200
Op Rennlist (internationaal Porsche forum) zijn er zat malloten die met allerlei meetapparatuur die tijden controleren en ze redden altijd wel de tijden die Porsche officieel opgeeft (Porsche is conservatief hierin). En sommigen kunnen echt heel best sturen. Maar velen vallen in de cat. goedwillende amateur.

Hoe dan ook: mijn punt is dat die 328i niet zo snel is (bij lange na niet) als een 993 C4, in ieder geval niet in rechte lijn. Dat hij een keer sneller was bij het stoplicht... so be it. Ik heb op de Ring ooit een originele 964 Carrera RSR 3.8 compleet zoek gereden. Is mijn auto sneller: nee. Mijn capaciteiten lagen gewoon stukken hoger (wat in dit geval zeker werd veroorzaakt door zeer beperkte capaciteiten van de ander, voordat deze stelling lijkt op ernstig tevreden zijn met mijzelf).
quote:
Buiten dat vind ik dat die tijden ook niet echt veel zeggen omdat het maar een deel van de waarheid verteld. Gaat om afgelegde afstand in die tijd. Als je op 195 nog eens schakelen moet kan je best een slechtere 100-200 tijd hebben maar wel dezelfde afstand afleggen.
Ik vind rechte lijn acceleratie sowieso niet zo heel belangrijk. Maar men moet geen onzin gaan lopen verkopen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')