of 1900ccquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:30 schreef Transvaal het volgende:
[..]
Je snapt 1 heel essentieel ding duidelijk niet: 316i is 1800cc.
Wablief!?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Vroeger was alles beter. Veel Mmetjes gezien dit weekend, maar ik zat dan ook bbij het M gebeuren kantoortje dinges in de tuin.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wablief!?
"M gebeuren kantoortje dinges in de tuin" ;alleen als je veel meer foto's plaatst neem ik je zulks een slechte spelling niet kwalijk!
[PICS] Bezoek Nürburgring Nordschleife 13-08-2006quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wablief!?
"M gebeuren kantoortje dinges in de tuin" ;alleen als je veel meer foto's plaatst neem ik je zulks een slechte spelling niet kwalijk!
Ik wil zelf toch een eigen navi inbouwen (Pioneer Navi met BT carkit) dus inprincipe als het kan hoeft dat er niet in want dan betaal voor ik iets wat ik niet gebruik.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:20 schreef Hyperdude het volgende:
Dat is altijd moeilijk. Meeste 318D/320D zijn toch ex-lease, dus meestal nogal kaal. Met navigatie mag je blij zijn, leer erbij lijkt mij al erg moeilijk te vinden.
de pedalen van een E87 1serie staan echt niet anders dan die van een E90 3serie of een E46 3serie ofzo... is allemaal het zelfde heurquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:53 schreef Hyperdude het volgende:
Welke BMW dealer heeft er nou geen tweedehandse E46 staan?Er zit, vermoed ik, geen verschil tussen voor en na facelift E46 qua pedalen. Maar dat weet ik niet zeker.
En over 5 jaar is de 1-serie misschien wel populairder bij de Johhnie's dan de 3-serie, want goedkoper. Alleen de 3-serie coupé/cabrio zal wel een tweederangs pooier/drugsbak blijven. Maar van dat soort vooroordelen moet je je niet teveel aantrekken. Kennelijk heeft de gemiddelde pooier meer verstand van otoo's dan de gemiddelde Lanciarijder![]()
Ik vind eigenlijk dat je niet (teveel)dubbel moet liggen voor een otoo, zou daarom gaan voor een betaalbare nette 320D.Gewoon een net exemplaar met een paar leuke accesoires in een goede kleur, daar heb je nog jaren plezier van. Zonder dat het een Johhnie-bak wordt.
Ik merkte het gewoon... heb jarenlang gekart (helaas nooit de overstap gemaakt naar auto's) maar ik ben gewoon erg kritisch (moet ik nu ook vanwege me werk) en het viel me gewoon op. Heb "maar" maatje 42/43 en met voet op het rem- en koppelingspedaal te gelijk dan raakte beide schoenen elkaar. Had dit nog nooit gehad in alle auto's die ik heb gereden (in mijn 2jr dat ik mijn rijbewijs heb). Misschien is het anders als je er mee rijdt hoor dat kan maar dat viel me gewoon op en vond ik niet erg prettig.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:37 schreef Youp het volgende:
[..]
de pedalen van een E87 1serie staan echt niet anders dan die van een E90 3serie of een E46 3serie ofzo... is allemaal het zelfde heurwil je een auto waar de pedalen dicht op elkaar staan? ga dan eens in een citroen saxo rijden ofzo
bij de 1serie staan ze prima (en ik heb grote poten en 50% van de tijd zware bergschoenen aan)
Z3 (en E36 ) hebben de pedalen idd wat anders staan, maar allen nieuwe bmw's hebben ze het zelfde... ik heb zelf maat 43 in mn bergschoenen en 45 in mn sportschoenen maar mijn voeten raken elkaar toch nooit (rij dagelijks in een 1serie en heb zo ongeveer alle bmw's gereden die je je maar bedenken kan) misschien heb ik mn voet niet in het midden van de pedaal staan ofzo, geen idee... moet ik eens op lettenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:00 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik merkte het gewoon... heb jarenlang gekart (helaas nooit de overstap gemaakt naar auto's) maar ik ben gewoon erg kritisch (moet ik nu ook vanwege me werk) en het viel me gewoon op. Heb "maar" maatje 42/43 en met voet op het rem- en koppelingspedaal te gelijk dan raakte beide schoenen elkaar. Had dit nog nooit gehad in alle auto's die ik heb gereden (in mijn 2jr dat ik mijn rijbewijs heb). Misschien is het anders als je er mee rijdt hoor dat kan maar dat viel me gewoon op en vond ik niet erg prettig.
De Z3 was heel anders met de pedalen dus het kan zijn dat het anders is bij de E46 3
Ik heb er nog nooit wat van gemerkt bij E30,E36, E46, E39, E60 en E38. Heb wel eens bij een ouwe Alfa het koppelingspedaal iets naar buiten gebogen. Ik zou gewoon eens gaan proefrijden. Er zijn genoeg kritiekpunten bij een BMW, maar ergonomie/zitpositie is iha. erg goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:00 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik merkte het gewoon... heb jarenlang gekart (helaas nooit de overstap gemaakt naar auto's) maar ik ben gewoon erg kritisch (moet ik nu ook vanwege me werk) en het viel me gewoon op. Heb "maar" maatje 42/43 en met voet op het rem- en koppelingspedaal te gelijk dan raakte beide schoenen elkaar. Had dit nog nooit gehad in alle auto's die ik heb gereden (in mijn 2jr dat ik mijn rijbewijs heb).
450 Euro is wel erg goedkoop.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
vraagje aan de BMW fappers
Ik kan een E30 320 kopen, deze auto zal eerst (even) als straatauto gebruikt worden, vandaar dat een geldige APK van belang is.
Op deze E30 zit momenteel geen APK. Mijn vraag is dan ook; Wat zijn de kritieke veel voorkomende APK afkeur punten bij een E30? Zodat ik zover mogelijk dat zelf al even kan controleren.
De 320 moet trouwens 450 euro kosten.
wrak is opzich niet erg, er zal toch niet veel van overblijven (projectquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:38 schreef MrSASO het volgende:
[..]
450 Euro is wel erg goedkoop.
Kijk maar uit dat je geen wrak koopt.
vooral slijtpunten volgens mij. het duurste grapje is denk ik een stel nieuwe banden. en als je de koppeling niet hoeft te vervangen is ook wel prettig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wrak is opzich niet erg, er zal toch niet veel van overblijven (project)
het gaat in het begin alleen om die APK
BOSCHquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:01 schreef Inorbit het volgende:
[..]
vooral slijtpunten volgens mij. het duurste grapje is denk ik een stel nieuwe banden. en als je de koppeling niet hoeft te vervangen is ook wel prettig.
en er zitten bosche onderdelen op heABS verlichting enz. (niet dat die stuk gaan voor zover ik weet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |