Klopt(had er nmet mijn nieuwe prono rekening mee gehouden) maar er was nog wat onduidelijkheid over stond nergens niet op teletekst niet op de belgische zelfs (is de beste nl)quote:
alleen geschorst door de ploeg op basis van dat hun naam op die lijst staat. Verder geen bewijslast behalve dat de overwinning van ene Santos Gonzalez in de Ronde van Murcia is afgenomen vanwege cortisonen in het bloed van hem. Het is overigens niet de eeerste keer dat die oetlul betrapt wordtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:21 schreef Coelho het volgende:
Team van Vino heeft slechts 4 "schone" coureurs. Je moet er 6 hebben om te mogen starten.
Kan iemand in het kort uitleggen wat er nu exact gevonden is aan bewijs, en waar deze renners van verdacht worden? Doping, ja dat snap ik. Maar ze zijn geen van allen gepakt.
Sssssttt tegen niemand verder vertellen ,maar Basso ligt eruit omdat de sponsor van CSC het niet kies vond daT hij tot 3 x werd vernoemd door die dokter fuentes in een telefoongesprek.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:21 schreef Coelho het volgende:
Team van Vino heeft slechts 4 "schone" coureurs. Je moet er 6 hebben om te mogen starten.
Kan iemand in het kort uitleggen wat er nu exact gevonden is aan bewijs, en waar deze renners van verdacht worden? Doping, ja dat snap ik. Maar ze zijn geen van allen gepakt.
Ik. 2,5 uur met de treinquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:31 schreef jorienvdherik het volgende:
maar dinsdag de tour in valkenburg als aankomst. Ik ga er heen denk ik. Als er niets tussenkomt. 3 uur met de trein
wie gaan er nog meer
Jan, Ivan en Francisco iig. nietquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jan, Ivan en Francisco iig. niet.
3 Molinosquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
alleen geschorst door de ploeg op basis van dat hun naam op die lijst staat. Verder geen bewijslast behalve dat de overwinning van ene Santos Gonzalez in de Ronde van Murcia is afgenomen vanwege cortisonen in het bloed van hem. Het is overigens niet de eeerste keer dat die oetlul betrapt wordt(ex-once, ex-phonak en nu rijdend voor een al even duistere ploeg als 3 Molinos)
Maia zit weer te springen nu om die renners in hun ploeg op te nemen. Wildcard voor de Vuelta gegarandeerdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:38 schreef Ereinion het volgende:
[..]
3 MolinosDat is zo'n beetje de opvolger van Maia Milaneza
![]()
Dat weet ik dus nog zo niet. De woordvoerder van T-Mobile zei vanmorgen héél vroeg al dat de bewijslast die ze te zien kregen tegen Ullrich keihard was en ze niet aan zijn schuld twijfelden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
alleen geschorst door de ploeg op basis van dat hun naam op die lijst staat. Verder geen bewijslast behalve dat de overwinning van ene Santos Gonzalez in de Ronde van Murcia is afgenomen vanwege cortisonen in het bloed van hem. Het is overigens niet de eeerste keer dat die oetlul betrapt wordt(ex-once, ex-phonak en nu rijdend voor een al even duistere ploeg als 3 Molinos)
Als je de ploeg van zondaar Riis ziet rijden, of het kader van Armstrong, dan is dat toch echt geen kwestie van in berglucht trainen en beter parcours verkennen. Als je dan Basso heet dan is het minste wat je kan doen, informeren wat je concurrenten gebruiken en zelf dat verschil tenminste iets minimaliseren. Iedereen gaat tot de grens, hetzij fysiek hetzij reglementair.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Onzin.
Ik wil eerst bewijzen dien voordat je dit zo mag zeggen...
Ik kan me echt NIET voorstellen dat een Ullrich en een Basso echt zo DOM zijn om zoiets te gebruiken...
op TV zei Smeets net ook idd dat de bewijslast tegen Ullrich/Pevenage/Sevilla sterker was dan die tegen Basso en Mancebo die was heel miniem. Verwacht nog veel schadeclaimsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog zo niet. De woordvoerder van T-Mobile zei vanmorgen héél vroeg al dat de bewijslast die ze te zien kregen tegen Ullrich keihard was en ze niet aan zijn schuld twijfelden.
Dus ik vraag mij af, zou die dokter misschien gewoon al bekentenissen afgelegd hebben tegen het Spaanse gerecht ofzo ?
De reactie van Telekom was ook wel erg sterk (veroordelend in de richting van Rudi, Hijo en Sevilliano)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
op TV zei Smeets net ook idd dat de bewijslast tegen Ullrich/Pevenage/Sevilla sterker was dan die tegen Basso en Mancebo die was heel miniem. Verwacht nog veel schadeclaims
ben er al vaker geweest ja maar die tijd van bidons scoren ben ik allang voorbijquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Sommige van jullie zijn vast wel is naar de tour geweest. Nog gadges scoren zeker zoals bidons ?
waag er een pronootje op.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:47 schreef Modus het volgende:
Boogerd gaat dit jaar dus weer top 5 rijden..
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ben er al vaker geweest ja maar die tijd van bidons scoren ben ik allang voorbij
Dat Mancebo vanochtend al tegen zijn ploegleider heeft gezegd dat 'ie gaat stoppen, is wel een erg duidelijk signaal.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:49 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
[..]
De reactie van Telekom was ook wel erg sterk (veroordelend in de richting van Rudi, Hijo en Sevilliano)
Hoewel de reactie van die scheve ook wel typisch is (als hij echt gaat stoppen cq. gestopt is)
Ja, in Den Bosch en op de L'Alpe een keer geweest.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Sommige van jullie zijn vast wel is naar de tour geweest. Nog gadges scoren zeker zoals bidons ?
Als je een bidon oppakt, pas dan op dat je er niet uit drinkt. Voordat je het weet sta je stijf van de corticoiden, testosteron en groeihormomen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Of de bidon rent ineens wegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:55 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Als je een bidon oppakt, pas dan op dat je er niet uit drinkt. Voordat je het weet sta je stijf van de corticoiden, testosteron en groeihormomen.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:55 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Als je een bidon oppakt, pas dan op dat je er niet uit drinkt. Voordat je het weet sta je stijf van de corticoiden, testosteron en groeihormomen.
Ik kom vanaf de andere kant aanfietsenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:54 schreef TheGHunter het volgende:
Met een beetje weer zit ik ook langs de kant dinsdag, op de fiets vanuit Landgraaf en dan maar een mooi plekje zoeken langs de route, Valkenburg zit toch veels te vol![]()
Voor mij is Landis een outsider.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Boonen gokt op Landis als tourwinnaar.
Ja, daar in de Ronde van Duitsland trok Leipheimer goed door op de Rettenbachferner.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:15 schreef Ericr het volgende:
Tja Leipie is kleurloos maar in de ronde van Duitsland vorig jaar kwam er iets door van een renner die een wedstrijd kan beslissen. In de Dauphine trok hij de lijn door.
Eerst maar 'es kijken hoe hard-ie kan zonder z'n apotheek.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:33 schreef Bartoli het volgende:
Nee man het wordt Millar
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:42 schreef Radegast het volgende:
Moreau.
Eddy heeft er kijk op.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Eddy Merckx gokt op Moreau ...
Ik had t over de hele tour lolquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:33 schreef Bartoli het volgende:
Nee man het wordt Millar of Zabriskie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |