Ja, in Den Bosch en op de L'Alpe een keer geweest.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Sommige van jullie zijn vast wel is naar de tour geweest. Nog gadges scoren zeker zoals bidons ?
Als je een bidon oppakt, pas dan op dat je er niet uit drinkt. Voordat je het weet sta je stijf van de corticoiden, testosteron en groeihormomen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Sommige van jullie zijn vast wel is naar de tour geweest. Nog gadges scoren zeker zoals bidons ?
Of de bidon rent ineens wegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:55 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Als je een bidon oppakt, pas dan op dat je er niet uit drinkt. Voordat je het weet sta je stijf van de corticoiden, testosteron en groeihormomen.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:55 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Als je een bidon oppakt, pas dan op dat je er niet uit drinkt. Voordat je het weet sta je stijf van de corticoiden, testosteron en groeihormomen.
Ik kom vanaf de andere kant aanfietsenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:54 schreef TheGHunter het volgende:
Met een beetje weer zit ik ook langs de kant dinsdag, op de fiets vanuit Landgraaf en dan maar een mooi plekje zoeken langs de route, Valkenburg zit toch veels te vol![]()
Voor mij is Landis een outsider.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Boonen gokt op Landis als tourwinnaar.
Ja, daar in de Ronde van Duitsland trok Leipheimer goed door op de Rettenbachferner.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:15 schreef Ericr het volgende:
Tja Leipie is kleurloos maar in de ronde van Duitsland vorig jaar kwam er iets door van een renner die een wedstrijd kan beslissen. In de Dauphine trok hij de lijn door.
Eerst maar 'es kijken hoe hard-ie kan zonder z'n apotheek.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:33 schreef Bartoli het volgende:
Nee man het wordt Millar
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:42 schreef Radegast het volgende:
Moreau.
Eddy heeft er kijk op.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Eddy Merckx gokt op Moreau ...
Ik had t over de hele tour lolquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:33 schreef Bartoli het volgende:
Nee man het wordt Millar of Zabriskie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |