Hij rijdt voor Ivan. Dus als Ivan geel heeft betekent dat hij in de vlakke etappes moet controleren. Aangezien ze Sastre, Schelck en Julich wel voor de bergen opsparen moeten ze O'Grady wel mee laten draaien denk ik.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:46 schreef Fatality het volgende:
O'grady moet er gewoon altijd in, bij een massasprint iig altijd bij de top 6
Hincapiequote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:20 schreef salatiga het volgende:
valverde of hincapie maken een goeie kans denk ik bij het wegvallen van Ulrich en Basso.
Ik hoef 'm niet te pijpen. JohnDDD zou Bartoli pijpen (of iemand voor 'm inhuren) als Hincapie GEEN top 5 haaltquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:27 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor Balskippy, dat wordt JohnDDD pijpen.
Boogerd gaat denk ik moeten gaan knechten voor Menchov/Rasmussen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:52 schreef Tommeke het volgende:
Boogerd kan wel weer eens voor een top10 gaan
Doet Kirsipuu ook mee? Zelfs hij is nu een outsider
als Menchov niet ook gewipt wordt, zijn naam staat immers ook op de lijstquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Boogerd gaat denk ik moeten gaan knechten voor Menchov/Rasmussen.
Menchov staat vooralsnog niet op de lijst en rijdt de Tour gewoon. (lijkt trouwens net Lingo zo, staaaaaaaaaaaaat niet op de kaart...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:04 schreef Frutsel het volgende:
Owkeej...alle verdachten mogen dus niet starten
Ullrich
Sevilla
Jaksche
Scarponi
Serrano
D.Etxebarria
Beloki
Vicosio
Nolza,
U.Osa
Caruso,