dat ben je dan ook, voor mijquote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Neuh... ik moet soms ook nuttig zijn
dan moet ie extra goed zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, simpel en voor het laatst in Nederland dat ik een werkontbijtje maak
da's Venezuliaansquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik vond het al gek klinken, basisa...
nee, veranderingen zuigenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, hij's niet anders als normaal, ik houd niet van veranderingen
wist ik welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als er biasa stond was het indonesisch
je hebt wat in te halen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ga ik niet vanuit, maar dat moet ik nog zien dus de komende maanden
joh?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dan vind er een vrij essentiële verandering plaats he.
nou, dat komen we wel een keer tegen danquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]er is ergens een topic van geloof ik.
![]()
wellicht wel jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, dat komen we wel een keer tegen dan
klopt, dat deed ikquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien zei je het ook wel hoor, maar dat heb ik dan weer niet gehoord.
aah,ik zie het al.. 300+ posts vandaagquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:21 schreef indahnesia.com het volgende:
waarom ben je trouwens zo vroeg al aanwezig?
geen domme vragen stellen hequote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:21 schreef indahnesia.com het volgende:
waarom ben je trouwens zo vroeg al aanwezig?
daar zal ik wel op uitkomen jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah,ik zie het al.. 300+ posts vandaag
ik ga niet vragen wat je ermee gaat doen, ik ga zo maar weer eens werken, voor de zoveelste keerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:24 schreef D.Rose het volgende:
*beker muesli pakt
dat zegt men wel ja, maar da's onzin natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden
da zeg ik nietsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ga niet vragen wat je ermee gaat doen, ik ga zo maar weer eens werken, voor de zoveelste keer![]()
uh uhquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zegt men wel ja, maar da's onzin natuurlijk
gewoon op mijn werk hoor, met de downloadsnelheid van wat bij mij de uploadsnelheid isquote:
whehequote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon op mijn werk hoor, met de downloadsnelheid van wat bij mij de uploadsnelheid is
moah, dat valt vast niet heel erg op toch? Succes iig.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:10 schreef Pheno het volgende:
En UPC zou me terugbellen gisteravond, wederom een afspraak die ze niet nakomen. Kortom, ik hang zo even aan de telefoon (weer). De telefoonrekening van mijn baas zal hoog worden
ooh.. dat moet ook geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:11 schreef Pheno het volgende:
Voor de rest heb ik een rustig dagje, 1 cursist, de zomervakantie is volgens mij begonnen
halloquote:
correctquote:
ook datquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, daarom viel het me dus niet op.
je bent er vroeg bijquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:16 schreef D.Rose het volgende:
*blikje energydrank erbij pakt
kun je er 1 hier naar opsturen?quote:
goed lezen hequote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij dadelijk ook, met die energy-drink
en hoe vroeg was dat?quote:
ach, die paar uurtjes kom ik nu ook nog wel door.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:18 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen zin vandaag. Ik wil vakantie!
035....quote:
Bij mij 6.00quote:
misschien als attachment per email?quote:
of "flooding"quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat wordt dan letterlijk een 'dikke' attachment
het verschil moet er wezenquote:
netjes over een adsl lijnquote:
ik ga zo eens wat software installeren voor een crsus maandag. Kortom, een paar keer op next drukkenquote:
ik merk hetquote:
erg ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:24 schreef D.Rose het volgende:
jullie zitten op het werk, en ik zit thuis en werk
zoiets jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:24 schreef D.Rose het volgende:
jullie zitten op het werk, en ik zit thuis en werk
Donequote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ga zo eens wat software installeren voor een crsus maandag. Kortom, een paar keer op next drukken
genoeg gewerkt voor vandaagquote:
beestquote:
oh jawelquote:
ach, een beetje spelletjes doen moet lukkenquote:
hoi, politiek begaafd sprekerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:36 schreef indahnesia.com het volgende:
oi, spemmerts
time will tellquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, een beetje spelletjes doen moet lukken
woorden vooralquote:
hier schijnbaarquote:
Ik hoop dat mijn MYAT snel doorloopt, zodat ik dat [POL] niet meer ziequote:
jah, zeg dat wel jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn MYAT snel doorloopt, zodat ik dat [POL] niet meer zie
kun je 't iets harder zetten, dan hoor ik 't ook.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:40 schreef D.Rose het volgende:
*muziekje opzet
welk?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:40 schreef D.Rose het volgende:
*muziekje opzet
*volume hoger zetquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kun je 't iets harder zetten, dan hoor ik 't ook.
zo, dan kan de hele buurt meegenietenquote:
cashquote:
Daar kom ik nietquote:
of zienquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik hoor het wel als je het gevonden hebt
ik ga maar eens werken denk ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik hoor het wel als je het gevonden hebt
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ga maar eens werken denk ik.
op je laatste dag ga je maar eens beginnen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ga maar eens werken denk ik.
mensen uitlachen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, moet toch nog e.e.a. gedaan worden vandaag.
je hqad wat sneakyplannetjes toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, moet toch nog e.e.a. gedaan worden vandaag.
jahquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
op je laatste dag ga je maar eens beginnen?
maar dat is logischquote:
en een fijn levenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
iedereen straks een fijn weekeinde wensen
moah, niet per se nodigquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wil je soms een goede indruk achter laten?
ach, laat ze maarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, dat vraag ik me dus ook af
hoeveel druk?quote:
zo ben ikquote:
ik zal de queue een schop geven. How nerdishquote:
doe maar eens dan, probeer ook even een truncatequote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zal de queue een schop geven. How nerdish
kwestie van prioriteiten. Relaxed leven is okquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier is wachten best aangenaam, in Indonesie duurt het vaak te lang
wachten is niet relaxedquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
kwestie van prioriteiten. Relaxed leven is ok
ooh ja, ik ga wel wachten hoor, maar de banken zijn om 8 uur al open, dus dan sta ik er al rond die tijd..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
kwestie van prioriteiten. Relaxed leven is ok
welquote:
het probleem in nederland: niemand heeft meer tijdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah.. wat kletsen met de andere wachtenden is best relaxed hoor.
alleen als je niets beters te doen hebtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah.. wat kletsen met de andere wachtenden is best relaxed hoor.
precies, allemaal gehaast en zo.. daar doe ik niet meer aan meequote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
het probleem in nederland: niemand heeft meer tijd
preciesquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alleen als je niets beters te doen hebt
ik zou er ook niet aan mee willen doen. En dan val je buiten de boot .quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, allemaal gehaast en zo.. daar doe ik niet meer aan mee![]()
dan moetje wel meedoen juistquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zou er ook niet aan mee willen doen. En dan val je buiten de boot .
Bootduiken is ok
Ach, ik kan zwemmenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zou er ook niet aan mee willen doen. En dan val je buiten de boot .
Bootduiken is ok
maareh, ga je daar ook werken, of alleen rentenieren?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mjah.. het meeste is wel beter ja
mja, alleen bij ongelukken. De A1 is eigenlijk het ergst voor me: 2x in de maand of zoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ook niet vaak gelukkig, alleen afgelopen maan 2 keer toevallig
geen ongelukkenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, alleen bij ongelukken. De A1 is eigenlijk het ergst voor me: 2x in de maand of zo
ja, op de maan kom ik ook niet regelmatig idd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ook niet vaak gelukkig, alleen afgelopen maan 2 keer toevallig
Fly me to the moon and backquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, op de maan kom ik ook niet regelmatig idd.
Ik heb genoeg geld om 2/3 jaar te overleven zonder inkomsten. Zo lang heb ik dus de tijd iets op te zetten. Dat moet wel lukken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maareh, ga je daar ook werken, of alleen rentenieren?
Anderen staan er 21x2 keer per maand inquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, alleen bij ongelukken. De A1 is eigenlijk het ergst voor me: 2x in de maand of zo
stoerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld om 2/3 jaar te overleven zonder inkomsten. Zo lang heb ik dus de tijd iets op te zetten. Dat moet wel lukken.
Dat was een vroege spits danquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen ongelukken
1 keer avondspits (toen speelde NL) en 1 keer TT Assen
ik was 2 jaar geleden ook bijna weg gegaan. En dan kom je iemand tegen waarmee je uiteindelijk trouwtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind ik zelf ook wel inderdaad
niet zo hequote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, op de maan kom ik ook niet regelmatig idd.
2 tot 3, of tweederde?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld om 2/3 jaar te overleven zonder inkomsten. Zo lang heb ik dus de tijd iets op te zetten. Dat moet wel lukken.
haha.. het kan verkeren he.. geen drang om alsnog eens weg te gaan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik was 2 jaar geleden ook bijna weg gegaan. En dan kom je iemand tegen waarmee je uiteindelijk trouwt
mijn vrouw weet ervan. Eerst hier maar eens wat proberen, mocht het niet lukken kunnen we alsnog weg. Ik laat niet veel achter, zij wat meerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. het kan verkeren he.. geen drang om alsnog eens weg te gaan?
schot op doel!quote:
wat proberenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn vrouw weet ervan. Eerst hier maar eens wat proberen, mocht het niet lukken kunnen we alsnog weg. Ik laat niet veel achter, zij wat meer
kijk en ordeel zelfquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:32 schreef Pheno het volgende:
het is hier nog rustig ?
gele kaartquote:
halloquote:
wilde het net vragenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef Pheno het volgende:
En hoe is het met het KPN probleem d_h?
dat is het ook. Emigreren kan altijd nog. Ik was al bijna naar egypte gegaan,quote:
geen ideequote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef Pheno het volgende:
En hoe is het met het KPN probleem d_h?
haha.. ja dat herken ik wel ja.. mijn ex heeft Bali gezien en wilde dat toch niet terwijl ik toen al wist dat ik daar ooit heen wilde gaan.. tja..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn vrouw weet ervan. Eerst hier maar eens wat proberen, mocht het niet lukken kunnen we alsnog weg. Ik laat niet veel achter, zij wat meer
Egypte ja? haha...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is het ook. Emigreren kan altijd nog. Ik was al bijna naar egypte gegaan,
alles op zijn tijdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. ja dat herken ik wel ja.. mijn ex heeft Bali gezien en wilde dat toch niet terwijl ik toen al wist dat ik daar ooit heen wilde gaan.. tja..
met of zonder je vrouw?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is het ook. Emigreren kan altijd nog. Ik was al bijna naar egypte gegaan,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |