ja maar Bos is tenminste duidelijk en weet wel wat de burger wil en gaat dat allemaal regelen, zei hij net zelf nog, eerlijk waar!quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan moet je zeker niet op de draaikont Bos stemmen en laat Jan met zijn SP kliek dan ook maar links liggen
Ik heb vannacht niet gevolgd en vandaag ook niet echt, maar ik geloof dat het o.a. iets te maken heeft met de verklaring die Hirsch Ali moest ondertekenen voordat Verdonk haar het Nederlanderschap wilde toegeven, als dit een foute weergave is corrigeer me maar, maar dat is wat ik in de weinige momenten ervan heb opgepikt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:01 schreef evert het volgende:
[..]
rita heeft de motie van de kamer uitgevoerd, dus wat heeft ze fout gedaan?
Ja, hoor ik hoop dat die mensen hun ogen oook geopend wordenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmjah, zeg je dat ook even tegen die andere 40+ zetels![]()
Er is nog een kabinet, die alle lopende zaken afhandelt; demissionair zogenaamd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat houdt dit nou precies allemaal in , ik ben n00b qua politiek wie legt het me ff uit![]()
Dat was ik ook absoluut niet van plan. Ik bedoel meer, er vanuit gaande dat er een linkse lente (quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Dan moet je zeker niet op de draaikont Bos stemmen en laat Jan met zijn SP kliek dan ook maar links liggen
nou lijkt me niet, iedereen die iets tegen Rita / Kabinet / Balkenende had klapt nou z'n (linkse) handjes stuk voor de d66quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:57 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Dude, dit is politieke zelfmoord voor D66
wat heel positief is voor d66.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef Falco het volgende:
Marijnissen geeft ook de schuld voor de volle 100 procent aan D66
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
ja maar Bos is tenminste duidelijk en weet wel wat de burger wil en gaat dat allemaal regelen, zei hij net zelf nog, eerlijk waar!![]()
![]()
Ik vertrek over 5 dagen naar Indonesië, ik dacht dat ik ruim op tijd was voordat links weer kwam, maar ik ben dus maar nét op tijd merk ik wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Laten we het hopen van niet![]()
[..]
En ik dan nog veel meer mensen uit NL
D66 wilde gewoon haar gram halen omtrent het debat over Uruzgan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef Falco het volgende:
Tuurlijk hij is ook zo recht door zee....quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef DeeBee het volgende:
ja maar Bos is tenminste duidelijk en weet wel wat de burger wil en gaat dat allemaal regelen, zei hij net zelf nog, eerlijk waar!![]()
![]()
Hij heeft zelf ook voorgestemdquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef Falco het volgende:
Hoe weet je dat. Heb je de partijprogramma's doorgelezen en ben je daarmee tot deze conclusie gekomen of lul je maar gewoon met wat schreeuwerds mee?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:04 schreef BVO het volgende:
Zolang het geen links kabinet wordt is de schade nog te overzien.
Met PvdA/SP/GL gaan er wel héle gekke dingen gebeuren.
je moet ze zelf open trekken denk ikquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, hoor ik hoop dat die mensen hun ogen oook geopend worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |