Juist, jij snapt het ... niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland slaat een flater in de wereld. Een kabinet dat ten val komt vanwege een kwestie die is begonnen omdat Hirsi Ali bij haar aanvraag MAGAN in plaats van ALI opgaf als achternaam.
Weer dat gemiep over "ja er moeten verkiezingen komen". Ik volg de politiek pas enige jaren maar ik mag toch hopen dat dit zich volgend jaar niet door gaat zettenquote:
Die moest gewoon opstappen.. en dat ging niet door..quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:59 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Juist. Maar het pluché is te zacht voor dit soort personen.
Ze heeft schandelijke fouten gemaakt; gespeeld met mensenlevens. Bleef altijd wijzen naar een ander. Chanteert als laatste trucje ook nog even Hirsi Magan Ali.
Bah.
Het Italië van West Europaquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:00 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Achja, met voetbal maken we ons ook al belachelijk dus hier toch ook maar, mooi nieuw handelsmerk toch![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef Nyrem het volgende:
Het middenveld was gewoon veels te zwak.
Militair aan de macht dus, weg met dat eeuwige gezeik hier.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:00 schreef Nyrem het volgende:
'omwille van onze jongens in uruzgan, moet men doorregeren'![]()
Tuurlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:59 schreef knnth het volgende:
Straks gaat Rita Verdonk zeggen dat het nog steeds allemaal de schuld is van AHA, ze heeft het inmiddels ondertekend
rita heeft de motie van de kamer uitgevoerd, dus wat heeft ze fout gedaan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef Gertjuhh het volgende:
Het is erg makkelijk wat Rutte nu doet, als Rita niks fouts had gedaan was er nu geen val van het kabinet geweest.... Dus bij wie ligt nu eigenlijk de fout![]()
Met Kalou in de basisquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:01 schreef Nyrem het volgende:
Had dit kabinet vóór het WK kunnen vallen????
Dan waren we tenminste van Portugal gewonnen.
Begonnen ja, maar daarna gingen er nog veel meer zaken spelen natuurlijk. En op een gegeven moment is de lawine niet te stoppen. D66 speelde hoog spel, en zowel het kabinet als D66 konden daarna niet meer terug.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland slaat een flater in de wereld. Een kabinet dat ten val komt vanwege een kwestie die is begonnen omdat Hirsi Ali bij haar aanvraag MAGAN in plaats van ALI opgaf als achternaam.
Verdonk was de oorzaak!quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:51 schreef flugeltje het volgende:
Maar begrijp ik nu goed dat D66 de schuld krijgt? Als Verdonk zelf opgestapt was en haar poot niet zo stijf had gehouden was het toch ook opgelost geweest?
Ik hoop het met jequote:Op donderdag 29 juni 2006 21:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar ik hoop dat pechthold het goed verknald de komende tijd
Dan moet je zeker niet op de draaikont Bos stemmen en laat Jan met zijn SP kliek dan ook maar links liggenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:00 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Weer dat gemiep over "ja er moeten verkiezingen komen". Ik volg de politiek pas enige jaren maar ik mag toch hopen dat dit zich volgend jaar niet door gaat zetten![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:00 schreef Nyrem het volgende:
'omwille van onze jongens in uruzgan, moet men doorregeren'![]()
Ach ja... revisionisme is in.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:59 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Verdonk kon niets anders meer doen dan schimmig dealen, aangezien ze de regels had gevolgd en dat niet werd geaccepteerd door.. Juist ja.
hmjah, zeg je dat ook even tegen die andere 40+ zetelsquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan moet je zeker niet op de draaikont Bos stemmen en laat Jan met zijn SP kliek dan ook maar links liggen
Laten we het hopen van nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:01 schreef knnth het volgende:
Demissionair, oktober verkiezingen. Bos rekent zich rijk maar haalt 41 zetels
En ik dan nog veel meer mensen uit NLquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik hoop het met je
ja maar Bos is tenminste duidelijk en weet wel wat de burger wil en gaat dat allemaal regelen, zei hij net zelf nog, eerlijk waar!quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan moet je zeker niet op de draaikont Bos stemmen en laat Jan met zijn SP kliek dan ook maar links liggen
Ik heb vannacht niet gevolgd en vandaag ook niet echt, maar ik geloof dat het o.a. iets te maken heeft met de verklaring die Hirsch Ali moest ondertekenen voordat Verdonk haar het Nederlanderschap wilde toegeven, als dit een foute weergave is corrigeer me maar, maar dat is wat ik in de weinige momenten ervan heb opgepikt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:01 schreef evert het volgende:
[..]
rita heeft de motie van de kamer uitgevoerd, dus wat heeft ze fout gedaan?
Ja, hoor ik hoop dat die mensen hun ogen oook geopend wordenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmjah, zeg je dat ook even tegen die andere 40+ zetels![]()
Er is nog een kabinet, die alle lopende zaken afhandelt; demissionair zogenaamd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat houdt dit nou precies allemaal in , ik ben n00b qua politiek wie legt het me ff uit![]()
Dat was ik ook absoluut niet van plan. Ik bedoel meer, er vanuit gaande dat er een linkse lente (quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:02 schreef Martijn_77 het volgende:
nou lijkt me niet, iedereen die iets tegen Rita / Kabinet / Balkenende had klapt nou z'n (linkse) handjes stuk voor de d66quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:57 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Dude, dit is politieke zelfmoord voor D66
wat heel positief is voor d66.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef Falco het volgende:
Marijnissen geeft ook de schuld voor de volle 100 procent aan D66
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
ja maar Bos is tenminste duidelijk en weet wel wat de burger wil en gaat dat allemaal regelen, zei hij net zelf nog, eerlijk waar!![]()
![]()
Ik vertrek over 5 dagen naar Indonesië, ik dacht dat ik ruim op tijd was voordat links weer kwam, maar ik ben dus maar nét op tijd merk ik wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Laten we het hopen van niet![]()
[..]
En ik dan nog veel meer mensen uit NL
D66 wilde gewoon haar gram halen omtrent het debat over Uruzgan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef Falco het volgende:
Tuurlijk hij is ook zo recht door zee....quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef DeeBee het volgende:
ja maar Bos is tenminste duidelijk en weet wel wat de burger wil en gaat dat allemaal regelen, zei hij net zelf nog, eerlijk waar!![]()
![]()
Hij heeft zelf ook voorgestemdquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef Falco het volgende:
Hoe weet je dat. Heb je de partijprogramma's doorgelezen en ben je daarmee tot deze conclusie gekomen of lul je maar gewoon met wat schreeuwerds mee?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:04 schreef BVO het volgende:
Zolang het geen links kabinet wordt is de schade nog te overzien.
Met PvdA/SP/GL gaan er wel héle gekke dingen gebeuren.
je moet ze zelf open trekken denk ikquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, hoor ik hoop dat die mensen hun ogen oook geopend worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |