álles wat niet ok is is toch linksquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:54 schreef Verbal het volgende:
Ik snap de woede van de Verdonkies hier op Fok! niet helemaal. Kan iemand mij uitleggen waarom het blunderen van Verdonk, het gemanipuleer en het schimmige dealen nu ineens de schuld is van 'links'?
V.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:50 schreef gelly het volgende:
Er is hier maar 1 schuldig aan, 1 iemand die ook maar vertikt enige schuld op zich te nemen, 1 iemand die zo met zichzelf bezig is en zich al als lijsttrekker van de VVD zag, 1 iemand die iedereen over een jaar vergeten is. Dag Rita !
Die poging maakte Verdonk eerder, maar zij faalde hierin, zoals wel vaker.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:53 schreef mister_popcorn het volgende:
Jezus zeg, D66 achterlijke kutpartij. Snel nog ff scoren, triest zooitje
Lolquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef Nyrem het volgende:
Het middenveld was gewoon veels te zwak.
Waarom hebben die een totaal incompente minister in bescherming genomen totdat het kabinet viel?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:53 schreef Falco het volgende:
Hoppa, het afgeven op D66 kan beginnen. En dat is nog terecht ook.
Is ook topentertainment, maar té belachelijk voor woorden gewoon dat iets dergelijks uberhaupt kan. Je gooit je reputatie behoorlijk te grabbel als westers land zijnde zeg.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef theSummoner het volgende:
[..]
niet overdrijven, dit is echt topentertainmentIk zou het voor geen goud willen missen
![]()
Dude, dit is politieke zelfmoord voor D66quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:53 schreef mister_popcorn het volgende:
Jezus zeg, D66 achterlijke kutpartij. Snel nog ff scoren, triest zooitje
als een besneden beschadigde vrouw op rozenquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:57 schreef mcyodogg het volgende:
Hoe zou Hirsi Ali zich nu voelen?
ze hebben ook al een liefdesbaby: Wildersquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:57 schreef BVO het volgende:
Verdonk moet maar eens met Pastors wat leuks gaan doen.
Rechtvaardigquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:57 schreef mcyodogg het volgende:
Nee man, achterkamertjes zijn weer helemaal retro-style.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:57 schreef wunderbaum het volgende:
Rutte: dualisme, mag het een onsje minder zijn.
Ik dacht juist dat het nieuwe credo van al die partijen was: de kamer vs. het kabinet![]()
Dat ze nu de poot eens stijf hielden? Ik denk dat dit beter voor ze is dan zo'n Uruzgan-actie (toen het kabinet had moeten vallen)quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:57 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Dude, dit is politieke zelfmoord voor D66
m'n opmerking stond er niet al te duidelijk, maar ik bedoelde dat iedereen bij voorbaat zo enthousiast is en er het volle vertrouwen in lijkt te hebben, terwijl het net zo'n zooitje kan worden als tijdens de laatste regeerperioden...quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat je een domme uitspraak deed, die nergens op sloeg. Maar zolang jouw soort maar op links kan schelden is het al snel goed.
Hou opquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:57 schreef Nyrem het volgende:
[..]
ze hebben ook al een liefdesbaby: Wilders
Selectief citeren, goed bezig!quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:57 schreef wunderbaum het volgende:
Rutte: dualisme, mag het een onsje minder zijn.
Ik dacht juist dat het nieuwe credo van al die partijen was: de kamer vs. het kabinet![]()
Die lacht in haar vuistje dat zij uiteindelijk nog bereikt heeft dat, dankzij haar vriendin Rita, nu het hele kabinet is gevallen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:57 schreef mcyodogg het volgende:
rita voert een motie van de kamer uit, er is geen meerderheid voor motie van afkeuring, dus het is haar schuld????quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:50 schreef gelly het volgende:
Er is hier maar 1 schuldig aan, 1 iemand die ook maar vertikt enige schuld op zich te nemen, 1 iemand die zo met zichzelf bezig is en zich al als lijsttrekker van de VVD zag, 1 iemand die iedereen over een jaar vergeten is. Dag Rita !
Het opzeggen van het vertrouwen door Van Der Laan was een logisch gevolg op wat er de afgelopen nacht gebeurde. Dat D66 de brief niet pikte, was gewoon te herleiden van de woorden die Van Der Laan sprak (alleen Verdonk, óf jullie allemaal). Je bent een genie, LV.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ho ho, vriend. Dat was voordat D66 het vertrouwen in het kabinet opzei. Als Lousewies die truc niet had uitgehaald, was de zaak geëinigd met de brief van Balkenende dat het kabinet geen reden zag om op te stappen, inclusief de D66 ministers.
Verdonk kon niets anders meer doen dan schimmig dealen, aangezien ze de regels had gevolgd en dat niet werd geaccepteerd door.. Juist ja.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:54 schreef Verbal het volgende:
Ik snap de woede van de Verdonkies hier op Fok! niet helemaal. Kan iemand mij uitleggen waarom het blunderen van Verdonk, het gemanipuleer en het schimmige dealen nu ineens de schuld is van 'links'?
V.
Ik hoef die mutantenkop van Loes in elk geval niet meer te zien.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:58 schreef Martijn_77 het volgende:
Laten we hopen dat dit het laatste is wat we van D66 gehoord hebben en dat er nog een oplossing komt
Juist. Maar het pluché is te zacht voor dit soort personen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Verdonk gewoon was opgestapt na de debat van vorige maand was deze hele heisa en WEER een NIEUW KABINET niet nodig geweest. Hoeveel verschillende kabinetten zullen we nog krijgen de komende 10 jaren. We worden al doodgegooid met verkiezingen.
Hopen ja, maar geloof je dat ook?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:58 schreef Martijn_77 het volgende:
Laten we hopen dat dit het laatste is wat we van D66 gehoord hebben en dat er nog een oplossing komt
Idd een afscheids cadeautje maar ja ze was toch al niet zo politiek honk vastquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Die lacht in haar vuistje dat zij uiteindelijk nog bereikt heeft dat, dankzij haar vriendin Rita, nu het hele kabinet is gevallen.
Jah, leg dát maar eens uit in Somaliëquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland slaat een flater in de wereld. Een kabinet dat ten val komt vanwege een kwestie die is begonnen omdat Hirsi Ali bij haar aanvraag MAGAN in plaats van ALI opgaf als achternaam.
Het raar behandelen van Ayaan en daarna een debat lang nog raarder doen en van alles ontkennen en omheendraaien? Ja dat is haar schuld.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:58 schreef evert het volgende:
[..]
rita voert een motie van de kamer uit, er is geen meerderheid voor motie van afkeuring, dus het is haar schuld????
Precies. Maar op dat moment is partijpolitiek en eigenbelang okee....quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Verdonk gewoon was opgestapt na de debat van vorige maand was deze hele heisa en WEER een NIEUW KABINET niet nodig geweest.
Achja, met voetbal maken we ons ook al belachelijk dus hier toch ook maar, mooi nieuw handelsmerk tochquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland slaat een flater in de wereld. Een kabinet dat ten val komt vanwege een kwestie die is begonnen omdat Hirsi Ali bij haar aanvraag MAGAN in plaats van ALI opgaf als achternaam.
Dat weet ik niet maar ik hoop dat pechthold het goed verknald de komende tijdquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hopen ja, maar geloof je dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |