álles wat niet ok is is toch linksquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:54 schreef Verbal het volgende:
Ik snap de woede van de Verdonkies hier op Fok! niet helemaal. Kan iemand mij uitleggen waarom het blunderen van Verdonk, het gemanipuleer en het schimmige dealen nu ineens de schuld is van 'links'?
V.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:50 schreef gelly het volgende:
Er is hier maar 1 schuldig aan, 1 iemand die ook maar vertikt enige schuld op zich te nemen, 1 iemand die zo met zichzelf bezig is en zich al als lijsttrekker van de VVD zag, 1 iemand die iedereen over een jaar vergeten is. Dag Rita !
Die poging maakte Verdonk eerder, maar zij faalde hierin, zoals wel vaker.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:53 schreef mister_popcorn het volgende:
Jezus zeg, D66 achterlijke kutpartij. Snel nog ff scoren, triest zooitje
Lolquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef Nyrem het volgende:
Het middenveld was gewoon veels te zwak.
Waarom hebben die een totaal incompente minister in bescherming genomen totdat het kabinet viel?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:53 schreef Falco het volgende:
Hoppa, het afgeven op D66 kan beginnen. En dat is nog terecht ook.
Is ook topentertainment, maar té belachelijk voor woorden gewoon dat iets dergelijks uberhaupt kan. Je gooit je reputatie behoorlijk te grabbel als westers land zijnde zeg.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef theSummoner het volgende:
[..]
niet overdrijven, dit is echt topentertainmentIk zou het voor geen goud willen missen
![]()
Dude, dit is politieke zelfmoord voor D66quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:53 schreef mister_popcorn het volgende:
Jezus zeg, D66 achterlijke kutpartij. Snel nog ff scoren, triest zooitje
als een besneden beschadigde vrouw op rozenquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:57 schreef mcyodogg het volgende:
Hoe zou Hirsi Ali zich nu voelen?
ze hebben ook al een liefdesbaby: Wildersquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:57 schreef BVO het volgende:
Verdonk moet maar eens met Pastors wat leuks gaan doen.
Rechtvaardigquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:57 schreef mcyodogg het volgende:
Hoe zou Hirsi Ali zich nu voelen?
Nee man, achterkamertjes zijn weer helemaal retro-style.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:57 schreef wunderbaum het volgende:
Rutte: dualisme, mag het een onsje minder zijn.
Ik dacht juist dat het nieuwe credo van al die partijen was: de kamer vs. het kabinet![]()
Dat ze nu de poot eens stijf hielden? Ik denk dat dit beter voor ze is dan zo'n Uruzgan-actie (toen het kabinet had moeten vallen)quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:57 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Dude, dit is politieke zelfmoord voor D66
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |