Incolumis, Almelo, 3 plaatsenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef BattleLies het volgende:
Vraagje:
Wie heeft er allemaal een auto waarmee hij kan/wil rijden?
Zo kunnen wij even inventariseren hoeveel plaatsen er in auto's vrij zijn en vanaf welke plaatsen zij vertrekken.
afz. de jubileumcommissie
Naam, vertrekpunt, aantal zit plaatsen vrij:
1. JpJedi, Prinsenbeek, 3 plaatsen
2. Kevin, Dordrecht, 3 plaatsen
3.
4.
Ja Ullrich geschorst!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zijn er hier nog mensen die het wielrennen een beetje volgen? Het is op dit moment echt genieten geblazen.
Zolang mensen mazen in de wet gaan zoeken om een minuut voordeel te halen is er strenge regelgeving nodig.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:08 schreef staticdata het volgende:
Tour wordt verne*kt door al die regels. nog ff en ze mogen geen druivensuiker meer omdat daar ook 0.0000000000001 mg aan verboden spullen inzit.
Misschien moeten ze bij de tour beseffen dat ze niet zonder al die doping kunnen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zolang mensen mazen in de wet gaan zoeken om een minuut voordeel te halen is er strenge regelgeving nodig.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:02 schreef staticdata het volgende:
Misschien moeten ze bij de tour beseffen dat ze niet zonder al die doping kunnen.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
Misschien moeten ze bij de tour beseffen dat ze niet zonder al die doping kunnen.
Je doet je onderschrift eer aan.quote:
maar is deze doping ook in andere sporten niet toegestaan? de tour doet wel erg streng altijd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Pure onzin, ze gebruiken om te kunnen winnen en omdat ze denken dat andere winnen omdat het anders onmogelijk is om zo hard te gaan.
Als niemand zou gebruiken dan krijg je dezefde uitslag als wanneer iedereen zou gebruiken. Alleen nu is het zo dat waarschijnlijk niet iedereen gebruikt en je dus een vervuilde uitslag krijgt.
Ik zeg schorsen iedereen waarvan bewezen is dat ze gebruiken.
Wordt wel een interessante tour dit jaar. Ik heb nu alleen wel veel moeite om mijn tourpoule in te vullen, aangezien de helft van mijn ploeg waarschijnlijk gaat afvallen
Zo danquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Fuck de Tour de France!!!
Vanmiddag 17.00:
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
![]()
![]()
Deze doping is in geen enkele sport toegestaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
maar is deze doping ook in andere sporten niet toegestaan? de tour doet wel erg streng altijd.
Ja alleen heb ik me twijfels bij die vrouwen of ze wel allemaal uit dat land komen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:49 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Zo kan het ook
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
Dat boeit helemaal nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja alleen heb ik me twijfels bij die vrouwen of ze wel allemaal uit dat land komen.
voel je niets vanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja alleen heb ik me twijfels bij die vrouwen of ze wel allemaal uit dat land komen.
Dat was toch wel het laatste wat in me opkwamquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Lekker belangrijk!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Frank goed nieuws:
http://tweakers.net/nieuw(...)terijgroepen-op.html![]()
![]()
Valt me wel op dat nu er betaald moet worden het ineens heel rustig is op het forum
Op dit moment woedt in Breda een zeer grote brand bij een papierrecyclingbedrijf. Een loods met oud papier van het recyclingbedrijf Van Puijfelik aan de Speelhuislaan staat in lichterlaaie. De brandweer is met groot materiaal ter plaatse. De grote rookpluim is overal boven de stad te zien.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:21 schreef Timminater het volgende:
ga graag mee, zoals er staat woon ik in prinsenbeek, vervoer zal geen probleem zijn, alvast iemand die zich aanmeld voor een plaatsje vrij ?, anders moet ik zelf effe verderzoeken ??
en ja, nog geen reacties omdat ik net wakker ben.
zit lekker forum te lezen en uit mijn raampje te kijken naar een grote zwarte opstijgende wolk, denk dat jp weer druk bezig is met blussen nu (brand in oud-papier opslag)
rookwolk is al bijna niet meer te zien, dus zal wel ver uitgebrand zijn (of er is geen rookontwikkeling meer). naja, het verslag lezen we vast wel als jp terug isquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:44 schreef staticdata het volgende:
je weet het he, de meeste pyromanen zitten bij de brandweer
Nee hij is bij de brandquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:46 schreef Timminater het volgende:
of hij moet vandaag in belgie zitten, dan lezen we het niet
Die gasten weten precies wat ze wel en niet mogen slikken en als er geen pilletje is voor het probleem dan moeten ze afstappen of doorbijten en door trappen, zo simpel is het.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:34 schreef staticdata het volgende:
nou het doorslaan is juist wel een kwalijke zaak voor de sport. als een wielrenner heel zijn darmen eruit loopt te schijten, mogen ze bijvoorbeeld nog geneens een pilletje nemen omdat daar alweer een stof inzit die op de zwarte lijst zit.
kijk als ulrich echt doping heeft gebruikt zijn eigen schuld. maar dat stukje in de franse krant dat armstrong tijdens zijn herstel gebruik heeft gemaakt van "doping". kom op zeg als je kanker hebt gehad ben je toch blij als je pillen kan nemen die je lichaam op dat moment even een extra zetje geven.
we zien het wel wie er dit jaar wint.
The men's got a point. Het grootste probleem is alleen dat als je oogdruppeltjes met daarin een kleine hoeveelheid spul X toe gaat staan, iedereen opeens oog problemen heeft en iedereen opeens een kleine hoeveelheid spul X in het bloed heeft. Nou hoeft dat an sich geen stimulerend effect te hebben maar wat je dan krijgt is dat iemand oogdruppeltjes uitvindt die spul X niet achterlaten. Dit wordt uiteraard niet verteld en de coureur die die druppeltjes heeft kan een kleine hoeveelheid doping gebruiken die spul X achterlaat.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die gasten weten precies wat ze wel en niet mogen slikken en als er geen pilletje is voor het probleem dan moeten ze afstappen of doorbijten en door trappen, zo simpel is het.
Je moet gewoon niet een hele kan koffie vlak voor de wedstrijd achterover slaan dan is er niks aan de hand
Come on JP, save our lives !quote:Op dit moment woedt in Breda een zeer grote brand bij een papierrecyclingbedrijf. Een loods met oud papier van het recyclingbedrijf Van Puijfelik aan de Speelhuislaan staat in lichterlaaie. De brandweer is met groot materiaal ter plaatse. De grote rookpluim is overal boven de stad te zien.
Inmiddels heeft de brandweer de vijftig aanwezige spuitgasten moeten terugtrekken in verband met de enorme rookontwikkeling en hitte. Of er gevaarlijke stoffen vrijkomen wordt op dit moment door de brandweer bepaald.
Gisteravond was er ook al een brand op slechts enkele honderden meters van het recyclingbedrijf. Die brand heeft in een huisvuilcentrale en opslag van gft-afval gewoed. De gemeente zit daardoor nu met een afvalverwerkingsprobleem en voerde vanochtend crisisberaad over wat te doen met al het huisvuil.
De oorzaak van de brand bij Van Puijfelik is nog niet helemaal duidelijk. Het zou mogelijk gaan om een technische storing in de sorteermachine. Hierdoor ontstond brand op meerdere plaatsen in de loods.
Update 14:56 uur
De brandweer bestrijdt het vuur met vijf tankautospuiten, een schuimblusser en een hoogwerker. Inmiddels is een zogenaamde crashtender, een tank met 8000 liter water, van de vliegbasis Gilze-Rijen in aantocht. Er is assistentie gevraagd bij alle korpsen uit de regio. Omwonenden en bedrijven uit de buurt moeten hun ramen en deuren gesloten houden.
Dat is natuurlijk nooit een argument om er niet op te controleren.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:15 schreef staticdata het volgende:
zolang ze de tour houden zal er doping worden gebruikt
Jij wilt mij vast wel weer ophalenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
3. Frank, Dordrecht, 3 plaatsen
4.escape, Niels, Boekel 1 plaats
5. Sander/punisher, R'dam/dordt, 3 plaatsen
6. Jorrit, Apeldoorn, 3 plaatsen.
Als mijn auto niet nodig is dan rij ik met de tukkers meeOf zij met mij, aangezien ik gratis rij.
Tevens denk ik dat bussen huren nog wel eens prijziger kan zijn dan met eigen vervoer.
5 jaar omdat je een x aantal films uit de bioscoop opneemt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Frank goed nieuws:
http://tweakers.net/nieuw(...)terijgroepen-op.html![]()
![]()
Valt me wel op dat nu er betaald moet worden het ineens heel rustig is op het forum
Je praat hier echt niet over een amateur die twee keer een camera naar binnen heeft gesmokkeld hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:44 schreef Razorback het volgende:
5 jaar omdat je een x aantal films uit de bioscoop opneemt.
Vindt het toch wel veel
dat zie je me toch ook niet typen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk nooit een argument om er niet op te controleren.
Nee maar die implicatie komt wel voort uit die zinquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:54 schreef staticdata het volgende:
dat zie je me toch ook niet typen?
Jp was bij beide branden. Gisterenavond wisten we dat er grote kans in zat dat JP opgeroepen zou worden als aflossing voor de brandweermannen die al eerder op de avond begonnen waren. En ja hoor; we lagen nog geen half uur in bed of de pieper ging. Dat was om vijf voor 12 gisterenavond. En hij kwam om 10 over 6 pas weer thuis!!! Toen is hij zijn bed ingedoken en ik heb zijn werk later gebeld dat hij een vrije dag zou nemen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Op dit moment woedt in Breda een zeer grote brand bij een papierrecyclingbedrijf. Een loods met oud papier van het recyclingbedrijf Van Puijfelik aan de Speelhuislaan staat in lichterlaaie. De brandweer is met groot materiaal ter plaatse. De grote rookpluim is overal boven de stad te zien.
Inmiddels heeft de brandweer de vijftig aanwezige spuitgasten moeten terugtrekken in verband met de enorme rookontwikkeling en hitte. Of er gevaarlijke stoffen vrijkomen wordt op dit moment door de brandweer bepaald.
Gisteravond was er ook al een brand op slechts enkele honderden meters van het recyclingbedrijf. Die brand heeft in een huisvuilcentrale en opslag van gft-afval gewoed. De gemeente zit daardoor nu met een afvalverwerkingsprobleem en voerde vanochtend crisisberaad over wat te doen met al het huisvuil.
De oorzaak van de brand bij Van Puijfelik is nog niet helemaal duidelijk. Het zou mogelijk gaan om een technische storing in de sorteermachine. Hierdoor ontstond brand op meerdere plaatsen in de loods.
Mooi !!quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[upd] Grote brand bij papierrecyclingbedrijf
[..]
Come on JP, save our lives !
[afbeelding]
Zitten we op 26 plaatsen, dus we moeten nog 1 auto hebben om de 30 vol te maken, anders moeten er een paar fietsen, maar met een paar oogdruppels van Ferdi en je bent er zoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:19 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Mooi !!
Daarmee wordt de lijst:
4. Niels, Boekel 1 plaats
5. Punisher, Rotterdam/Dordrecht, 3 plaatsen
7. Incolumis, Almelo, 3 plaatsen
hahahahahahaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:31 schreef Timminater het volgende:
sta naast de fik, en stuur jp een sms
mooi fikkie, sta ernaast
krijg ik als antwoord 5 sec. later
ik sta erin...
welke brandweerman gaat er nou midden in de fik staan sms-en
quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
[afbeelding]
kut hosting bedrijven, irritant hoor dat hotlinken niet mag terwijl je wel 4 hotlinks krijgt van de site zelf
mmmm... das waar,quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Razor, ik weet niet of ik langs houten kom? Het ligt aan de ontmoetings plaats.
Maar ik denk dat Raffie er wel langskomt.
Dat geloof ik best maar een celstraf vindt ik meer voor mensen die een gevaar zijn voor hun omgeving en dat zijn ze niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:52 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je praat hier echt niet over een amateur die twee keer een camera naar binnen heeft gesmokkeld hoor![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Veel te dicht bij Amsterdamdie laten we thuis hoor
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:19 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Mooi !!
Daarmee wordt de lijst:
4. Niels, Boekel 1 plaats
5. Punisher, Rotterdam/Dordrecht, 3 plaatsen
7. Incolumis, Almelo, 3 plaatsen
8. Raffie, Alkmaar, 3 Plaatsen.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:35 schreef dekkered het volgende:
ik mag niet mee.
Jammer.......
ze vindt jullie wild vreemden dus zo doende
We zijn ook wel vreemdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:35 schreef dekkered het volgende:
ik mag niet mee.
Jammer.......
ze vindt jullie wild vreemden dus zo doende
Zoals je het zegt, Kut Duistersquote:
ja ik wil wel maar men ma vindt het niet goed dat ik bij "wild vreemden" in de auto ga zittenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:15 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zoals je het zegt, Kut Duisters
Ze doen je heus geen pijn hoor, ze zijn ook altijd lief tegen mij geweest
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:44 schreef Suikermais het volgende:
godverdomme....vieze vuile gore kutduitsers !!
@diamond..
hou nou eens op met dat kanker...
getuigt een beetje van een iq van een stoeptegel....
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:44 schreef Suikermais het volgende:
godverdomme....vieze vuile gore kutduitsers !!
@diamond..
hou nou eens op met dat kanker...![]()
Lui die dat overal voor zetten hebben echt het IQ van een stoeptegel...
Beide niet echt slim..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
KANKEr moffen!!!
Oekraine, Kroatie wat is het verschilquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sickert jij bent echt een voetbal n00b, kroatie ligt er al lang uit
Argentinië heeft zichzelf naar huis gespeeld, kijk maar naar het wissel beleid en hoe ze speelden, toen het 1-1 werd. Als ze de hele wedstrijd zo hadden gespeeld dan hadden ze veel meer kans gehad om door te gaan.
En eens met escape. Laten we het gezellig houden en we hebben in september nog tijd zat om elkaar af te knallen
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:54 schreef escape_nl het volgende:
Rustig,
Ik kan de reactie van Diki wel begrijpen, misschien een familiekwestie of iets dergelijks en kanker is nou niet echt een woord om mee te strooien
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:50 schreef BattleLies het volgende:
JP hier..
Was weer druk dagje met de brandweer inderdaad.
Verder laat aub die ziekte uit je post...irriteert me ook enorm. Op de bof server kicken we er mensen voor en hier ga je het typen.![]()
zker wel.. ongeschreven adminregels vanf den beginne van BoF. Zelfs gechreven volgens mij maar heb geen zin om te zoeken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou we kicken daar echt niet voor hoor
quote:
Ik hoor het ze in R'dam wel vaker zeggen... ben er ook geen voorstander van en mij zal je het ook niet of niet snel horen zeggen. Nu weer ontopicquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou nou jullie mogen je oren wel dicht doen zodra jullie buiten het vierkante muurtje zijn... Onze NETTE mede-boffers.
Maargoed zie het niet persoonlijk, zie het als frustratie, net als GVD!
wat drivers betreft men ik enorm blij met vista als OS, vind ik echt perfect werken als het op drivers installeren enz. aankomtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:02 schreef UnleashMitch het volgende:
KUT Windows ! Wat een kutprogramma zeg
Vista geinstalleerd, opeens werkt spontaan mn netwerkadapter (normaal gesproken niet, moet ik even installeren), vervolgens reboot ik terug naar XP om weer normaal te werken...werkt m'n netwerk adapter niet meerDus eerst op zoek naar een uninstall functie
Niet te vinden, dan maar de partitie formateren en een backup terug zetten...werkte ook niet...dan maar Windows install repairen...helpt ook niet...toen alles geformateerd en opnieuw erop en eindelijk werkte het
Gisteren de hele dag met dat kut OS in de weer geweest en nu weer de hele avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |