Jp was bij beide branden. Gisterenavond wisten we dat er grote kans in zat dat JP opgeroepen zou worden als aflossing voor de brandweermannen die al eerder op de avond begonnen waren. En ja hoor; we lagen nog geen half uur in bed of de pieper ging. Dat was om vijf voor 12 gisterenavond. En hij kwam om 10 over 6 pas weer thuis!!! Toen is hij zijn bed ingedoken en ik heb zijn werk later gebeld dat hij een vrije dag zou nemen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Op dit moment woedt in Breda een zeer grote brand bij een papierrecyclingbedrijf. Een loods met oud papier van het recyclingbedrijf Van Puijfelik aan de Speelhuislaan staat in lichterlaaie. De brandweer is met groot materiaal ter plaatse. De grote rookpluim is overal boven de stad te zien.
Inmiddels heeft de brandweer de vijftig aanwezige spuitgasten moeten terugtrekken in verband met de enorme rookontwikkeling en hitte. Of er gevaarlijke stoffen vrijkomen wordt op dit moment door de brandweer bepaald.
Gisteravond was er ook al een brand op slechts enkele honderden meters van het recyclingbedrijf. Die brand heeft in een huisvuilcentrale en opslag van gft-afval gewoed. De gemeente zit daardoor nu met een afvalverwerkingsprobleem en voerde vanochtend crisisberaad over wat te doen met al het huisvuil.
De oorzaak van de brand bij Van Puijfelik is nog niet helemaal duidelijk. Het zou mogelijk gaan om een technische storing in de sorteermachine. Hierdoor ontstond brand op meerdere plaatsen in de loods.
Mooi !!quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[upd] Grote brand bij papierrecyclingbedrijf
[..]
Come on JP, save our lives !
[afbeelding]
Zitten we op 26 plaatsen, dus we moeten nog 1 auto hebben om de 30 vol te maken, anders moeten er een paar fietsen, maar met een paar oogdruppels van Ferdi en je bent er zoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:19 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Mooi !!
Daarmee wordt de lijst:
Naam, vertrekpunt, aantal zit plaatsen vrij:
1. JpJedi, Prinsenbeek, 3 plaatsen
2. Kevin, Dordrecht, 3 plaatsen
3. Frank, Dordrecht, 3 plaatsen
4. Niels, Boekel 1 plaats
5. Punisher, Rotterdam/Dordrecht, 3 plaatsen
6. Jorrit, Apeldoorn, 3 plaatsen.
7. Incolumis, Almelo, 3 plaatsen
hahahahahahaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:31 schreef Timminater het volgende:
sta naast de fik, en stuur jp een sms
mooi fikkie, sta ernaast
krijg ik als antwoord 5 sec. later
ik sta erin...
welke brandweerman gaat er nou midden in de fik staan sms-en
quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
[afbeelding]
kut hosting bedrijven, irritant hoor dat hotlinken niet mag terwijl je wel 4 hotlinks krijgt van de site zelf
mmmm... das waar,quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Razor, ik weet niet of ik langs houten kom? Het ligt aan de ontmoetings plaats.
Maar ik denk dat Raffie er wel langskomt.
Dat geloof ik best maar een celstraf vindt ik meer voor mensen die een gevaar zijn voor hun omgeving en dat zijn ze niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:52 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je praat hier echt niet over een amateur die twee keer een camera naar binnen heeft gesmokkeld hoor![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Veel te dicht bij Amsterdamdie laten we thuis hoor
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:19 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Mooi !!
Daarmee wordt de lijst:
Naam, vertrekpunt, aantal zit plaatsen vrij:
1. JpJedi, Prinsenbeek, 3 plaatsen
2. Kevin, Dordrecht, 3 plaatsen
3. Frank, Dordrecht, 3 plaatsen
4. Niels, Boekel 1 plaats
5. Punisher, Rotterdam/Dordrecht, 3 plaatsen
6. Jorrit, Apeldoorn, 3 plaatsen.
7. Incolumis, Almelo, 3 plaatsen
8. Raffie, Alkmaar, 3 Plaatsen.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:35 schreef dekkered het volgende:
ik mag niet mee.
Jammer.......
ze vindt jullie wild vreemden dus zo doende
We zijn ook wel vreemdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:35 schreef dekkered het volgende:
ik mag niet mee.
Jammer.......
ze vindt jullie wild vreemden dus zo doende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |