Zoals je het zegt, Kut Duistersquote:
ja ik wil wel maar men ma vindt het niet goed dat ik bij "wild vreemden" in de auto ga zittenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:15 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zoals je het zegt, Kut Duisters
Ze doen je heus geen pijn hoor, ze zijn ook altijd lief tegen mij geweest
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:44 schreef Suikermais het volgende:
godverdomme....vieze vuile gore kutduitsers !!
@diamond..
hou nou eens op met dat kanker...
getuigt een beetje van een iq van een stoeptegel....
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:44 schreef Suikermais het volgende:
godverdomme....vieze vuile gore kutduitsers !!
@diamond..
hou nou eens op met dat kanker...![]()
Lui die dat overal voor zetten hebben echt het IQ van een stoeptegel...
Beide niet echt slim..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
KANKEr moffen!!!
Oekraine, Kroatie wat is het verschilquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sickert jij bent echt een voetbal n00b, kroatie ligt er al lang uit
Argentinië heeft zichzelf naar huis gespeeld, kijk maar naar het wissel beleid en hoe ze speelden, toen het 1-1 werd. Als ze de hele wedstrijd zo hadden gespeeld dan hadden ze veel meer kans gehad om door te gaan.
En eens met escape. Laten we het gezellig houden en we hebben in september nog tijd zat om elkaar af te knallen
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:54 schreef escape_nl het volgende:
Rustig,
Ik kan de reactie van Diki wel begrijpen, misschien een familiekwestie of iets dergelijks en kanker is nou niet echt een woord om mee te strooien
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:50 schreef BattleLies het volgende:
JP hier..
Was weer druk dagje met de brandweer inderdaad.
Verder laat aub die ziekte uit je post...irriteert me ook enorm. Op de bof server kicken we er mensen voor en hier ga je het typen.![]()
zker wel.. ongeschreven adminregels vanf den beginne van BoF. Zelfs gechreven volgens mij maar heb geen zin om te zoeken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou we kicken daar echt niet voor hoor
quote:
Ik hoor het ze in R'dam wel vaker zeggen... ben er ook geen voorstander van en mij zal je het ook niet of niet snel horen zeggen. Nu weer ontopicquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou nou jullie mogen je oren wel dicht doen zodra jullie buiten het vierkante muurtje zijn... Onze NETTE mede-boffers.
Maargoed zie het niet persoonlijk, zie het als frustratie, net als GVD!
wat drivers betreft men ik enorm blij met vista als OS, vind ik echt perfect werken als het op drivers installeren enz. aankomtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:02 schreef UnleashMitch het volgende:
KUT Windows ! Wat een kutprogramma zeg
Vista geinstalleerd, opeens werkt spontaan mn netwerkadapter (normaal gesproken niet, moet ik even installeren), vervolgens reboot ik terug naar XP om weer normaal te werken...werkt m'n netwerk adapter niet meerDus eerst op zoek naar een uninstall functie
Niet te vinden, dan maar de partitie formateren en een backup terug zetten...werkte ook niet...dan maar Windows install repairen...helpt ook niet...toen alles geformateerd en opnieuw erop en eindelijk werkte het
Gisteren de hele dag met dat kut OS in de weer geweest en nu weer de hele avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |