Incolumis, Almelo, 3 plaatsenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef BattleLies het volgende:
Vraagje:
Wie heeft er allemaal een auto waarmee hij kan/wil rijden?
Zo kunnen wij even inventariseren hoeveel plaatsen er in auto's vrij zijn en vanaf welke plaatsen zij vertrekken.
afz. de jubileumcommissie
Naam, vertrekpunt, aantal zit plaatsen vrij:
1. JpJedi, Prinsenbeek, 3 plaatsen
2. Kevin, Dordrecht, 3 plaatsen
3.
4.
Ja Ullrich geschorst!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zijn er hier nog mensen die het wielrennen een beetje volgen? Het is op dit moment echt genieten geblazen.
Zolang mensen mazen in de wet gaan zoeken om een minuut voordeel te halen is er strenge regelgeving nodig.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:08 schreef staticdata het volgende:
Tour wordt verne*kt door al die regels. nog ff en ze mogen geen druivensuiker meer omdat daar ook 0.0000000000001 mg aan verboden spullen inzit.
Misschien moeten ze bij de tour beseffen dat ze niet zonder al die doping kunnen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zolang mensen mazen in de wet gaan zoeken om een minuut voordeel te halen is er strenge regelgeving nodig.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:02 schreef staticdata het volgende:
Misschien moeten ze bij de tour beseffen dat ze niet zonder al die doping kunnen.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
Misschien moeten ze bij de tour beseffen dat ze niet zonder al die doping kunnen.
Je doet je onderschrift eer aan.quote:
maar is deze doping ook in andere sporten niet toegestaan? de tour doet wel erg streng altijd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Pure onzin, ze gebruiken om te kunnen winnen en omdat ze denken dat andere winnen omdat het anders onmogelijk is om zo hard te gaan.
Als niemand zou gebruiken dan krijg je dezefde uitslag als wanneer iedereen zou gebruiken. Alleen nu is het zo dat waarschijnlijk niet iedereen gebruikt en je dus een vervuilde uitslag krijgt.
Ik zeg schorsen iedereen waarvan bewezen is dat ze gebruiken.
Wordt wel een interessante tour dit jaar. Ik heb nu alleen wel veel moeite om mijn tourpoule in te vullen, aangezien de helft van mijn ploeg waarschijnlijk gaat afvallen
Zo danquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Fuck de Tour de France!!!
Vanmiddag 17.00:
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
![]()
![]()
Deze doping is in geen enkele sport toegestaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
maar is deze doping ook in andere sporten niet toegestaan? de tour doet wel erg streng altijd.
Ja alleen heb ik me twijfels bij die vrouwen of ze wel allemaal uit dat land komen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:49 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Zo kan het ook
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
Dat boeit helemaal nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja alleen heb ik me twijfels bij die vrouwen of ze wel allemaal uit dat land komen.
voel je niets vanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja alleen heb ik me twijfels bij die vrouwen of ze wel allemaal uit dat land komen.
Dat was toch wel het laatste wat in me opkwamquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Lekker belangrijk!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |