quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:43 schreef M0NTANA het volgende:
Liever geen Patrick Veiira, die is over zijn top en staat de ontwikkeling van Hedwiges Maduro, Robbert Schilder en Olaf Lindenbergh in de weg.
Ja, want de ontwikkeling van Olaf Lindenbergh is natuurlijk erg belangrijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:43 schreef M0NTANA het volgende:
Liever geen Patrick Veiira, die is over zijn top en staat de ontwikkeling van Hedwiges Maduro, Robbert Schilder en Olaf Lindenbergh in de weg.
Zal ik anders Perez en KD naar het middenveld verhuizen. Ze zijn sowieso moeilijk in een hokje te plaatsen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:39 schreef jna het volgende:
Zo lijkt het middenveld nog minder voor te stellen
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:
Ik zou KD liever gewoon helemaal uit de OP willen hebben. Die gaat geen minuut spelen komend seizoen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zal ik anders Perez en KD naar het middenveld verhuizen. Ze zijn sowieso moeilijk in een hokje te plaatsen.![]()
Ik denk dat Maduro meer kan leren door gewoon te spelenquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, want de ontwikkeling van Olaf Lindenbergh is natuurlijk erg belangrijk
Daarbij denk ik dat een Maduro veel kan leren van een Vieira.
Sorry, hij zit er nu eenmaal bij.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou KD liever gewoon helemaal uit de OP willen hebben. Die gaat geen minuut spelen komend seizoen.
Maak dan de t, v en p dikgedruktquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:51 schreef M0NTANA het volgende:
Jongens, niet allemaal zo serieus erop in! Ik moet toch wát verzinnen als TVP?![]()
![]()
Wat mij betreft:quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zal ik anders Perez en KD naar het middenveld verhuizen. Ze zijn sowieso moeilijk in een hokje te plaatsen.![]()
Sneeuwbaleffect.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:18 schreef koentjuh18 het volgende:
Waarom zou heb uberhaupt naar ajax gaan?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:37 schreef Doezelhaar het volgende:
lol, een Ajaxshirt onder gesmeerd met Vaseline.. Nee dank je..
Dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Wat het ook is, het ziet er niet uit.
Nee, Ferry van Lare is beter natuurlijk. Maar voor Ajax zou het wel kunnen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:17 schreef Eilanden het volgende:
Ze willen em niet vanwege die Vaporub MMMisschien iets voor ASWH?
The Vicks VapoRub medicated vapors begin to work immediately to relieve your cough. VapoRub is applied externally, so it doesn't interact with other medication the way pills can.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:42 schreef twi het volgende:
Vaporub, en waar is Vaporub voor Pritt? Juist...
Vaprorub zet je luchtwegen open, sommige gebruiken doping, Vieira gebruikt vaporubquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:53 schreef Pritt het volgende:
[..]
The Vicks VapoRub medicated vapors begin to work immediately to relieve your cough. VapoRub is applied externally, so it doesn't interact with other medication the way pills can.
http://vicks.com/products/vapor_rubointment.shtml
Is die kerel dan het complete jaar door verkoude?![]()
Het nieuwe uitshirt was vorig seizoen al gepresenteerdquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:15 schreef Houniet het volgende:
Het nieuwe uitshirt is vandaag gepresenteerd, maar die hadden we al gezien nietwaar.
hij doelt op het thuisshirtquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:00 schreef jna het volgende:
[..]
Het nieuwe uitshirt was vorig seizoen al gepresenteerdZe hebben er zelfs al mee gespeeld.
Geruchten bevestigen en dat op sites melden is soms best grappig om te doen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoe staat het met Viera? En waarom is het middenveld zo leeg
Hier ben ik het zeker mee eensch.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:01 schreef stefmans het volgende:
Van Geel mag ook wel in de OP hij is een held![]()
Complimenten over de OP kunnen aan Trancelocator gericht wordenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:02 schreef Beschouw het volgende:
Mooie OP, Messenga. Klasse.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:02 schreef Beschouw het volgende:
Mooie OP, Messenga Trancelocator. Klasse.
Idd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:39 schreef jna het volgende:
Zo lijkt het middenveld nog minder voor te stellen
Yep, ik vroeg me af wie er destijds minister van vreemdelingenzaken en integratie was maar ik kan er niet opkomen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:41 schreef jna het volgende:
David Endt werd net weer emotioneel door het Nando Rafael verhaal.
Volgens mij Nawijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Yep, ik vroeg me af wie er destijds mininster van vreemdelingenzaken en integratie was maar ik kan er niet opkomen...
Dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:22 schreef Trancelocator het volgende:
Daar wil Materazzi nog niet eens een elleboog tegenaan geven.
Ik dacht heel vroeger trouwens altijd dat het snot was.
ah, jij had nog niet gepost in dit deel, vandaar.quote:
Heb je hem niet onderworpen aan een pittig kruisverhoor...?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:45 schreef HeatWave het volgende:Gisteren stond ik in oud zuid op de tram te wachten. En wie komt er voorbij? Edgar Davids!
.
Zal hij dan....... oh nevermind.
quote:Nu wil Feyenoord Defour aantrekken
Geschreven door Pieter Ooms op vrijdag, 30 juni om 10:19
In de Belgische krant Het Laatste Nieuws staat het bericht dat Feyenoord heeft geïnformeerd naar de diensten van Steven Defour. De talentvolle middenvelder heeft alles op alles gezet om naar Ajax te gaan, maar die transfer is afgeketst.
Omdat zijn huidige club, Racing Genk, absoluut niet mee wilde werken aan een transfer naar Amsterdam, heeft Defour zijn contract door de wet van '78 laten ontbinden. Hierdoor kan de middenvelder vertrekken uit Belgie, als de club maar de vastgestelde opstapvergoeding van 320.000 euro betaald krijgt.
Ik dacht altijd dat hij het nat gemaakt met water, snapte al nooit waarom die dat deed. Zelfs in de winter...quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:22 schreef Trancelocator het volgende:
Daar wil Materazzi nog niet eens een elleboog tegenaan geven.
Ik dacht heel vroeger trouwens altijd dat het snot was.
quote:
Wat een lage jodenstreek van Feyenoord.quote:
Haha, hebben ze straks weer een speler die (net als Vlaar) veel liever bij Ajax had gespeeld. Nog mooi is het als Defour nu aan geeft zelf niet naar fnoord te willenquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen als ik voor zo'n club was
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat een lage jodenstreek van Feyenoord.![]()
![]()
Triest als je nog respect kunt hebben voor zo'n actie ook. Verder is het natuurlijk nog maar de vraag of Defour wel naar een middenmotor wil die nooit iets wint en al jaren geen CL meer heeft gespeeld.quote:
quote:
Wanneer voor het laats ook alweer? Kan het me niet herinneren. Dat jaar met Dudek voor het eerst in de goal? 0-5 tegen Juve? Man wat was die ene eigen goal van heb fabelachtig mooi. Ik vergeet 'm nooit meer.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Triest als je nog respect kunt hebben voor zo'n actie ook. Verder is het natuurlijk nog maar de vraag of Defour wel naar een middenmotor wil die nooit iets wint en al jaren geen CL meer heeft gespeeld.
Idd, kan hij nog beter bij RC Genk blijven, naar Feyenoord is sportief gezien geen vooruitgang.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Triest als je nog respect kunt hebben voor zo'n actie ook. Verder is het natuurlijk nog maar de vraag of Defour wel naar een middenmotor wil die nooit iets wint en al jaren geen CL meer heeft gespeeld.
Clubliefdequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ze mogen hem ook wel hebben, maar nu zal ook gelijk de clubliefde bewezen worden...
Niet mogen is een groot woord, maar een zichzelf respecterende club zou dit gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie niet in waarom f'noord dit niet zou mogen doen? Ajax is zelf weer te knullig op dit moment hoor.
Leuk je principes, en OPZICH is het ook wel terecht dat ze hem nu niet meer willen, maar ga niet janken als de concurrentie niet roomser dan de paus is...
Maar waar dan, op www.hln.be is niets te vinden... Broodje aap?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:00 schreef jorienvdherik het volgende:
krant het Laatste Nieuws
Ajax heeft de naam een kille zakelijke club te zijn en volgens mij hebben ze hiermee laten zien hier vanaf te willen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:22 schreef Robar het volgende:
Ach, al zou het waar zijn, Ajax heeft zijn kans laten liggen!
Waarom niet? Omdat ie niet bij Ajax gaat spelen mag ie nergens meer spelen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet mogen is een groot woord, maar een zichzelf respecterende club zou dit gewoon niet doen.
Wat een onzin zeg, hij heeft zijn zinnen op ajax gezet en heeft een gok genomen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:23 schreef Pritt het volgende:
Als Defour dat zou doen is het een typisch gevalletje van: Hoe waait de wind vandaag?
stapje.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Die jongen wil een stap hogerop. En zelfs feyenoord is een stap hoger op vanuit Belgisch perspectief...
Is het automatisch afgeschreven?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:40 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
stapje.
Seizoenskaart betaald.Weken moeten wachten, maar nu gaat het lekker vlot.
Ik heb geen respect voor de actie, ik heb respect voor de opmerking van MONTANA.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
amenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie niet in waarom f'noord dit niet zou mogen doen? Ajax is zelf weer te knullig op dit moment hoor.
Leuk je principes, en OPZICH is het ook wel terecht dat ze hem nu niet meer willen, maar ga niet janken als de concurrentie niet roomser dan de paus is...
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:18 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik ben volgend seizoen ook weer aanwezig. Alleen effe een plaatswijziging aangevraagd. Van vak 420 naar vak 423. Ook een rij of 13 gezakt wat wel lekker is met het vak verlaten na afloop. in de 88e minuut![]()
Typisch die kakkerlakken, altijd voor een dubbeltje op de eerst rang willen zittenquote:
Hopen dat Manucharyan niet binnen een week weer uitgeschakeld isquote:Amsterdam, 30 juni 2006
Waar iedereen reikhalzend uitkijkt naar maandag als het seizoen voor de Ajacieden officieel van start gaat met de eerste training, daar is de vakantie voor een aantal spelers al een week verleden tijd. Edgar Manucharyan, Thomas Vermaelen en Kenneth Vermeer werkten de afgelopen dagen hard om zo snel mogelijk bij de groep te kunnen aansluiten.
Edgar Manucharyan staat te popelen om het seizoen te kunnen beginnen. ,,Ik heb 25 dagen vakantie gehad en ben in Armenië geweest. Dat was echt geweldig. Ik zag mijn ouders weer en was blij dat ik bij de familie was. Soms heb ik wat gelopen of iets met de bal gedaan. Maar als ik met vrienden ging voetballen, moest ik het wel rustig aan doen hè. Want ik heb een flinke blessure gehad."
Doordat hij maandag, woensdag en vrijdag al heeft getraind, hoopt de linksbuiten maandag weer bij de groep te zitten ,,Het gaat elke dag beter. Ik hoop een goede voorbereiding te kunnen spelen en in het seizoen ook veel aan spelen toe te komen."
Tijdens de trainingsdagen hield onder andere Thomas Vermaelen hem gezelschap. De blessure die de Belg in een oefenwedstrijd van het nationale team tegen Saoedi Arabië opliep, bleek minder onschuldig dan gedacht. ,,De artsen van het Belgische team zeiden dat het naar hun idee niet was gescheurd omdat de blessure in een vrij groot gebied zat. Maar ik ben na dat weekeinde toch naar Ajax gegaan en daar constateerde men toch wel een klein scheurtje. Ik heb nog twee weken doorgetraind en daarna heb ik 2,5 week vakantie gehad. Ik heb niet heel veel gedaan. Ben in België gebleven en ben soms met vrienden gaan stappen. Hoewel ik geestelijk wel fit ben geraakt in die weken, liep ik wel met die hamstring in mijn hoofd. Aan de andere kant; als ik toch een blessure moet hebben, dan liever in de vakantie dan tijdens het seizoen."
De linker centraalverdediger kon terugkijken op een persoonlijk uitstekend seizoen maar wil meer. ,,Na de winterstop ging het goed, maar volgend seizoen wil ik nóg beter worden en hoop ik dat we goede resultaten zullen neerzetten."
Dat Kenneth Vermeer ook al op het kunstgrasveld van de Toekomst bezig is, doet een beetje vreemd aan. Zijn vakantie begon immers al een stukje later vanwege het prachtige toernooi dat hij speelde met Jong Oranje en dat Europees goud opleverde. Maar toch wilde hij aan de slag. ,,Na het EK had ik een tijdje niets gedaan, dus vroeg ik aan de dokter of ik al eerder mocht beginnen. Er zat namelijk nog een beetje vocht in mijn knie. Afgelopen maandag ben ik begonnen en heb ik om de dag getraind. Nu voelt het al sterker."
Het afgelopen seizoen van Vermeer viel door een knieblessure grotendeels in het water. ,,Mijn doel was om een teleurstellend seizoen toch goed af te sluiten. Dat is wel gelukt", grijnst de keeper van oor tot oor. Voor komend seizoen heeft hij grote verwachtingen. ,,We hebben wel een aardige selectie dacht ik. We zullen zeker om het landskampioenschap meedoen. Dat moet!"
Oei dat is wel een vervelende blessure, een hamstring in je hoofd.quote:Hoewel ik geestelijk wel fit ben geraakt in die weken, liep ik wel met die hamstring in mijn hoofd.
quote:Feyenoord en Ajax hengelen naar Defour
Steven Defour mag vertrekken bij Racing Genk en hierdoor lijken zowel Feyenoord als Ajax alsnog interesse te hebben in de 18-jarige Belg. De talentvolle middenvelder mag vertrekken voor ruim drie ton en de twee Nederlandse topclubs hebben geïnformeerd bij de Belgische club naar de verdere voorwaarden. Een overstap naar Ajax ketste eerder af, omdat ze een te lage transferprijs wilde betalen.
Technisch directeur Martin van Geel liet na het aantrekken van Roger weten de selectie rond te hebben, maar volgens de Belgische krant Het Laatste Nieuws zijn ze nu alsnog bezig met Defour. Feyenoord-coach Erwin Koeman liet onlangs weten versterking te willen op de linkerflank en daar zou de Belg voor in aanmerking komen.
Idd, die medische staf in Belgie is nog erger dan bij Ajax.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Oei dat is wel een vervelende blessure, een hamstring in je hoofd.
Nu niet gaan overdrijven he.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:29 schreef Pritt het volgende:
[..]
Idd, die medische staf in Belgie is nog erger dan bij Ajax.![]()
Geef Genk 2 miljoen, nu Vaessen daar weg is en dit op de loer ligt. Heb je alsnog redelijk naar behoren gehandeld.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:32 schreef Radegast het volgende:
Drie ton voor Defour, mooie prijs. Da's 10% van wat Genk had kunnen krijgen van Ajax een tijdje terug.
Wat zelfspot op z'n tijd kan geen kwaad...!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:56 schreef Ajaxfan het volgende:
BoNi waar zie je mij voor aan. Ik blijf me club steunen ook al verliezen ze met 0-4 ofzo.
2 miljoen aan Genk geven? Waarom dat? De transferprijs is nu ¤ 320.000. Als je dan twee miljoen euro overkomt maak je ¤ 1.680.000 verlies en dat zal een bedrijf als Ajax nooit doen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:59 schreef twi het volgende:
[..]
Geef Genk 2 miljoen, nu Vaessen daar weg is en dit op de loer ligt. Heb je alsnog redelijk naar behoren gehandeld.
Simpelweg omdat je natuurlijk niet dit soort praktijken in de hand moet gaan werken. Handel je zaken netjes af, met een acceptabele transferprijs.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
2 miljoen aan Genk geven? Waarom dat? De transferprijs is nu ¤ 320.000. Als je dan twee miljoen euro overkomt maak je ¤ 1.680.000 verlies en dat zal een bedrijf als Ajax nooit doen.
Daarnaast heeft Ajax miljoenen geboden (drie of vier ofzo) en dat accepteerde Genk niet. Nu mogen ze blij zijn met ¤ 320.000... Hufters
Goh is het verboden dan, om een bod van ajax van ee paar miljoen niet te accepteren.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
2 miljoen aan Genk geven? Waarom dat? De transferprijs is nu ¤ 320.000. Als je dan twee miljoen euro overkomt maak je ¤ 1.680.000 verlies en dat zal een bedrijf als Ajax nooit doen.
Daarnaast heeft Ajax miljoenen geboden (drie of vier ofzo) en dat accepteerde Genk niet. Nu mogen ze blij zijn met ¤ 320.000... Hufters
Emanuelson, die naam is ondertussen bijna even vaak verkeerd geschreven als die van Vieiraquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:17 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Goh is het verboden dan, om een bod van ajax van ee paar miljoen niet te accepteren.
Ik vind het triest als je die speler nu oppikt want ze zijn slachtoffer van die lompe wet en als je netjes bent maak je daar geen gebruik van.
Wat als wij dit wet hier hadden en er werd 3 miljoen op Emanuelsson geboden, zouden wij ook niet genoeg vinden. Maar als hij dan vervolgens voor 3 ton zou vertrekken zouden we ook onwijs boos zijn.
Boeie, dat is nu eenmaal gebeurd en gelukkig hebben wij geen Scheringa figuur bij Ajax. Gewoon halen, straks gaat ie naar de concurrentie en waar sta je dan met je mooie principesquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:17 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Goh is het verboden dan, om een bod van ajax van ee paar miljoen niet te accepteren.
Ik vind het triest als je die speler nu oppikt want ze zijn slachtoffer van die lompe wet en als je netjes bent maak je daar geen gebruik van.
Wat als wij dit wet hier hadden en er werd 3 miljoen op Emanuelsson geboden, zouden wij ook niet genoeg vinden. Maar als hij dan vervolgens voor 3 ton zou vertrekken zouden we ook onwijs boos zijn.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:19 schreef jna het volgende:
[..]
Emanuelson, die naam is ondertussen bijna even vaak verkeerd geschreven als die van Vieira
Ja de voetbalwereld is hard, maar ik vind het toch net iets te ver gaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Boeie, dat is nu eenmaal gebeurd en gelukkig hebben wij geen Scheringa figuur bij Ajax. Gewoon halen, straks gaat ie naar de concurrentie en waar sta je dan met je mooie principes
Nee. Lijkt me ook onzin.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:09 schreef Devano het volgende:
Is er behalve uit de mond van Hugo Borst nog iets vernomen over het Vieira gerucht?
Zou die bij Ajax op de bank willen zitten terwijl hij bij AZ een basisplaats heeft? Opmerkelijk!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:34 schreef M0NTANA het volgende:
Insiders melden al maandenlang dat Joris Mathijsen rond is en na het WK gepresenteerd wordt, op zich kunnen we nog best een linksbenige verdediger gebruiken, als het maar niet teveel kost.
Kijken of Herr Simon dan nog steeds zo'n grote muil heeft over Ajax...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:49 schreef jna het volgende:
Morgen van Geel bij voetbal insite. Samen met afdankertje Cziommer
Leuk, hoelaatquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:49 schreef jna het volgende:
Morgen van Geel bij voetbal insite. Samen met afdankertje Cziommer
Als Ajax interesse toont, gaat 'ie gewoon naar Ajaxquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:30 schreef jorienvdherik het volgende:
sweet
Nee, het is ook nog maar enkel uit de mond van Hugo Borst gekomen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:42 schreef Badabingea het volgende:
meer bekent over Vieira?
Inderdaad, niet teveel gaan hopen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, het is ook nog maar enkel uit de mond van Hugo Borst gekomen.
Voetbalzonequote:Door de interesse van Liverpool voor Hatem Trabelsi ligt een vertrek van Jan Kromkamp op Anfield Road voor de hand. Ajax wordt genoemd als de grootste kanshebber. (The Guardian)
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:43 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft al een nieuwe rechtsback, onzin dusquote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:07 schreef jna het volgende:
[..]
Voetbalzone![]()
Edit: Het staat echt in the Guardian, weet alleen niet of die betrouwbaar zijn.
Die hadden we nog niet, aanvallersquote:Volgens de Koreaanse krant Chosun hebben zowel Ajax als NAC Breda interesse getoond in Cho Jae-jin (25). De Zuid-Koreaanse aanvaller speelt momenteel in Japan voor Shimizu S-Pulse. Cho Jae-jin was de afgelopen weken met de selectie van zijn geboorteland onder leiding van Dick Advocaat op het WK te vinden.
De Nederlandse clubs zouden echter concurrentie hebben van enkele Engelse clubs uit de Premier League. Cho Jae-jin staat bekend om zijn inzicht en zijn vele assists. De Engelse krant The Guardian riep hem onlangs nog uit tot één van de grootste internationale toptalenten op het WK.
Cho Jae-jin klinkt als ..quote:
Geld verdienen. Fontein heeft niet voor niets recent al aangegeven dat ie de aziatische markt met Ajax op wil!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:45 schreef -Wolf- het volgende:
anyway, hij spreekt misschien niet eens Engels, wat moeten we nu met een Koreaan?
quote:Het WK is nog in volle gang maar maandag 3 juli om 14.30 uur is de eerste training van dit seizoen. De internationals genieten nog even van een welverdiende vakantie maar de nieuwe namen zoals Perez, Garcia, Gabri en Stam zullen voor het eerst in het nieuwe Ajax shirt trainen op de velden naast het Rinus Michels Stadion.
Dit jaar zal er op het kunstgrasveld een tribune gebouwd worden die plaats biedt aan 1000 personen. Verder is het museum de gehele dag gratis te bezoeken en kan je voor 4 euro een rondleiding door het Rinus Michels Stadion krijgen. Bovendien is dit een goede gelegenheid om op de foto te gaan met de spelers om of die altijd felbegeerde handtekening te vragen. Kom dus allen naar de eerste training toe om de selectie succes te wensen voor het komende seizoen.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik ga alleen al om Stam in Ajax tenue te zien
Waar komt dit nou weer vandaan? Rinus Michels Stationquote:
Kom je nooit op Ajax sites ofzoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waar komt dit nou weer vandaan? Rinus Michels Station
Hoewel ik vóór een naamsverandering naar bovenstaande ben, moet je het beestje wel gewoon naar de naam ArenA noemen
Station hoeft voor mij sowieso nietquote:
Ik gok gewoon Jaap.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:51 schreef sjimz het volgende:
Wie zal trouwens de nieuwe aanvoerder zijn van Ajax?
Stam natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:51 schreef sjimz het volgende:
Het Ajax Stadion. Klaarquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:53 schreef Houniet het volgende:
nou, kom dan eens met een leuke naam voor het stadion
Waarom natuurlijk? Ik zie hem niet zo gauw de aanvoerdersband dragen. Volgens mij is hij ook alleen bij Man United toen vice aanvoerder geweest en voor de rest nooitquote:
Liever Japie dan een knapiequote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom natuurlijk? Ik zie hem niet zo gauw de aanvoerdersband dragen. Volgens mij is hij ook alleen bij Man United toen vice aanvoerder geweest en voor de rest nooit
Wesley Sneijder.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:51 schreef sjimz het volgende:
Heitingaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:51 schreef sjimz het volgende:
quote:'Linksback Braafheid naar Ajax'
Gepubliceerd op 01-07-06 om 17:06 door Mark Vonk
Edson Braafheid speelt komend seizoen voor Ajax. Dat meldt EuropeSoccer vandaag. Na lang onderhandelen gaat Braafheid dan toch naar Ajax. De linksback wilde graag hogerop. In maart zei Foeke Booy dat al waarop dat nogmaals bevestigt werd. 'Edson wil graag hogerop'.
De Europees kampioen –21 jaar tekent in Amsterdam een contract van vijf jaar. FC Utrecht krijgt naar verluid 1,5 miljoen voor de linksback.
Braafheid zou bij Ajax de strijd aan moeten gaan met Urby Emanuelson. Wie Braafheid bij Utrecht opvolgt is nog niet bekend.
Klopt, ik weet et ook niet zeker maargoed ik hoop wel dat het zo is. Ik vind Braafheid een betere linksback dan Urby.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:03 schreef Urquhart het volgende:
Goede aankoop voor de breedte. Je zat toch met een gat achter Emanuelson.
Maar ik twijfel over de betrouwbaarheid van EuropeSoccer
Ik heb bij Marco in de straat gewoont, 18 jaar lang, en bij hem in de klas gezeten (dit gedeelte is echt waar).. en hij heeft mij inderdaad vertelt dat hij de aanvoerdersband zal dragen (en dit gedeelte mag je met een korreltje zout nemenquote:
Krohn-Dehli is de juiste man.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:23 schreef -Wolf- het volgende:
Hm, Stam is niet echt een aanvoerder. Ik zou denk ik toch voor Sneijder gaan.Of Heitinga. Maar met Ten Cate weet je het nog niet.
Stam niet echt een aanvoerder? De man straalt toch kracht, gezag en onoverwinnelijkheid uit. Aan welke eisen moet ie nog meer voldoen? Jaapie schopt een jonge gozer met een grote bek zo het hek over hoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:23 schreef -Wolf- het volgende:
Hm, Stam is niet echt een aanvoerder. Ik zou denk ik toch voor Sneijder gaan.Of Heitinga. Maar met Ten Cate weet je het nog niet.
Stam is geen aanvoerders typequote:
Liever Braafheid dan niemand op de bankquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Braafheid? Heeft nu niet echt een hele goede indruk gemaakt op mij
inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef twi het volgende:
[..]
Liever Braafheid dan niemand op de bankVermaelen mag van mij trouwens ook wel linksback.
Die kan bij Jong Ajax nog niet mee. Dat was die boomstam die ten onrechte Ahn uit de basis hield.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:32 schreef Pritt het volgende:
Inderdaad geen slechte investering.
Af en toe een invalsbeurtje en Ajax krijgt miljoenen aan verkoop binnen.
Zou leuk voor hem zijn, aanvoerder A1.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
VITO for captain!
Dat heb je zeker uit betrouwbare bron...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Braafheid komt niet
Urby is toch wel een klasse beterquote:
dacht het welquote:
ik denk met je meequote:
feitje? Derksen heeft met papa Cziommer bij een of andere amateurclub gebalt, meer niet... Owja, bij Angola was iedereen fitquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:58 schreef twi het volgende:
Verder geen leuke opmerkingen of feitjes gemist? Had VI willen kijken, maar ben 't vergeten.
Zonde....quote:Ajax Cape Town midfielder Granwald Scott believes that the injury he sustained whilst undergoing trials in Holland may have cost him the chance of playing for mother club, Ajax Amsterdam.
Scott, together with fellow team-mates Stanton Lewis and Coburn Woodington, were invited by Ajax Amsterdam to undergo trials at the club in May.
"It's my dream to go and play overseas one day and when the chance to go for trials at Ajax came, I was very excited," Scott told the club's official website.
He added: "But I didn't know that luck would desert me when I needed it most. I got injured in my first training session with Ajax and I never recovered from that injury until now.
"The worst thing about my situation is that the Ajax technical team did not get the chance to see me in action and chances of me joining our mother team are very slim."
Scott, however, believes that Lewis and Woodington did enough to warrant a move overseas.
But he added that such move would depend entirely on the technical team.
"I have not given up hope of playing for Ajax Amsterdam yet and I believe that another will come my way in the future and I intend to grab that one with both hands," concluded Scott.
Het stadion is niet van Ajax, maar Ajax wil het wel. Dus misschien later nog een Rinus Michels Stadion?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:53 schreef Houniet het volgende:
nou, kom dan eens met een leuke naam voor het stadion
Ja, dat zegt me dan weer niks in dit geval.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik ben ook erg benieuwd naar Mancharyan, hij heeft te weinig laten zien, maar is toch een van de grote spitsen van zijn land...
Ik denk dat we het er maar niet meer over moeten hebben, de kans is zeer, zeer, klein.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:42 schreef BobbyHill het volgende:
Als Vieira wil komen moet hij zelf even contact opnemen? Dat zou andersom moeten zijn. Als Ajax enige kans wil maken dat hij komt moeten ze hem nu bellen en inpalmen. Of zou Van Geel zeker weten dat het een onzinverhaal is?
na het WK pas...quote:Op zondag 2 juli 2006 12:18 schreef jna het volgende:
Is Juventus al gedegradeerd dan?
Hugo Borst zegt dat 'ie zou willen komen. Nu is dat al niet de meest jofele bron. Dan moet Ajax Vieira bellen om te vragen wat daar waar van is?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:42 schreef BobbyHill het volgende:
Als Vieira wil komen moet hij zelf even contact opnemen? Dat zou andersom moeten zijn. Als Ajax enige kans wil maken dat hij komt moeten ze hem nu bellen en inpalmen. Of zou Van Geel zeker weten dat het een onzinverhaal is?
"DE VOORBEREIDING 2006 - 2007"quote:Op zondag 2 juli 2006 14:51 schreef Ordinair het volgende:
Weet iemand een overzicht van de oefenwedstrijden van Ajax? Kijken of er één in de buurt is.
Spakenburg, jammer dat ik niet bij de 'blauwen' komquote:Op zondag 2 juli 2006 14:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
"DE VOORBEREIDING 2006 - 2007"
8/7 (15:00u) JOS Watergraafsmeer - AJAX
11/7 (19:30u) ABS - AJAX
13/7 (n.n.b.) HHC Hardenberg - AJAX
15/7 (15:00u) Bennekom - AJAX
18/7 (19:30u) SV Spakenburg - AJAX
22/7 (n.n.b.) Arsenal - AJAX *
(*afscheid Dennis Bergkamp)
25/7 (n.n.b.) FC Emmen (BVO) - AJAX
28/7Loting CL voorronde
29/7 BVB - Ajax Amsterdam (Lüdenscheid, Nattenbergstadion, 15.30 Uhr),
LG AMSTERDAM TOERNOOI
4/8 (21:15u) AJAX - FC Porto
5/8 (21:15u) AJAX - Manchester United
JOHAN CRUIJFF SCHAAL
13/8 (18:00u) PSV - AJAX
BIJZONDERHEDEN:
Vrijdag 11 Augustus 2006 a.s. is het de Opendag van AFC Ajax
Ook een gerucht.quote:'Van der Sar over één jaar naar Ajax'
Gepubliceerd op 02-07-06 om 11:10 door Jurjen van Geel
Edwin van der Sar heeft aangegeven na het komende seizoen terug te willen keren naar de Nederlandse velden. De doelman van Manchester United zou zijn loopbaan graag bij Ajax afsluiten. Zijn contract bij Manchester United loopt nog een jaar en zal niet verlengd worden.
Van der Sar stond al sinds het seizoen 1989/1990 onder contract bij Ajax en verliet de club in 1999 voor een avontuur in Italië. Het is niet bekend voor hoe lang Van der Sar terug zal keren naar de ArenA.
Als Steek heeft geschitterd tijdens het EK in Oostenrijkquote:Op zondag 2 juli 2006 16:08 schreef JeroenV het volgende:
Ook als dat dus een exit van Steek betekend?
Hij is dan 36 oid?quote:
Iddquote:Op zondag 2 juli 2006 17:33 schreef devv05 het volgende:
Yep, om de jonkies wat te leren. Maar hij moet niet verwachten dat hij dan eerste keeper wordt.
Nou als hij terug komt, gun ik hem ook wel wat wedstrijden.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:33 schreef devv05 het volgende:
Yep, om de jonkies wat te leren. Maar hij moet niet verwachten dat hij dan eerste keeper wordt.
Ben je in korte tijd al zo fanatiek geworden dan?quote:Op zondag 2 juli 2006 15:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Spakenburg, jammer dat ik niet bij de 'blauwen' kom
Redelijk, die vriend van me die de kaartjes regelt, sponsort geen blauwen zegt hij altijdquote:Op zondag 2 juli 2006 19:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ben je in korte tijd al zo fanatiek geworden dan?
heb voor HHC-Ajax vipkaartenquote:Op zondag 2 juli 2006 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Net zoals de laatste jaren weer tegen HHC, erg leuke potjes zijn dat altijd.
En juist Stekelenburg is voor mij de nieuwe van der Sar, Maarten blijft ook nog gewoon minsten 6 jaar ofzo.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:31 schreef Radegast het volgende:
Van der Sar mag volgend jaar zomer altijd terugkomen, wanneer we Stekelenburg voor 10 miljoen verkocht hebben aan SCUM.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 08:45 schreef M0NTANA het volgende:
Wie gaan er vandaag naar de eerste training van het seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |