Beetje treurig dit...quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:40 schreef Strolie75 het volgende:
Beetje treurig dit...
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:40 schreef rubbereend het volgende:
de LPF wil de boel wel overeind houden ja, want na de verkiezingen zijn ze uit de kamer. Ze rekken hun carriere nog even op
Yup, daar is hij door reaganisaties en een veel te grote smoel op verkeerde tijden zo'n 4 keer ontslagen. En weer aangenomen via uitzendbureau's. Daar is zijn sociale gevoel ook begonnen. En toen ging het snel. Hij is onmiskenbaar een charismatisch persoon en eerlijk gezegd mag ik hem ook wel graag. Ik had echter gehoopt dat hij met de jaren ook wat milder was geworden. Over de persoon Jan geen kwaad woord, op De Sp Jan heb ik nog wel wat aan te merken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
- lasser in de metaal-industrie, van 1975 tot 1985
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:40 schreef rubbereend het volgende:
de LPF wil de boel wel overeind houden ja, want na de verkiezingen zijn ze uit de kamer. Ze rekken hun carriere nog even op
kun je het ze kwalijk nemen? dit zou andersom exact hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd. Idem voor Femke. Ze pakken echt alles aan.
De enige die ze moeten aanpakken is D66, die de bron van al deze ellende nu is ja.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd. Idem voor Femke. Ze pakken echt alles aan.
Vind jij.quote:
Tis niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:42 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
kun je het ze kwalijk nemen? dit zou andersom exact hetzelfde zijn.
Primaquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:42 schreef Mtijn het volgende:
Gaan we anders hier straks verder?
Verd.AHA dat D'66-rest is geworden #7: Loesje gilt!
okquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:42 schreef Mtijn het volgende:
Gaan we anders hier straks verder?
Verd.AHA dat D'66-rest is geworden #7: Loesje gilt!
Femkequote:Op donderdag 29 juni 2006 17:41 schreef rudedeltadude het volgende:
femke en maxime... slaapverwekkend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |