quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:52 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
klopt ben ik ook.
maar beter dan een crimineel zoals jouw die mensen dood schopt en aan groepsverkrachtingen doet
de boete heb ik allang betaaldquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:53 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
als de conducteur zegt: jij moet je naam geven doe jij dat dan ook?
moet je ff zijn postings eens goed bekijken!quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:54 schreef Apropos het volgende:
Ik begrijp dat Meki (en zeker de pacifist Superfighter) niet bepaald populair is, maar daarom hoef je hem nog niet met allerhande vormen van criminaliteit in verband te brengen.
oow ik moet niksquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:53 schreef Jerruh het volgende:
meki moet opzouten maar als dat verhaal waar is (ik check dat wel bij intimi) dan is dat zeker schandelijk.
er moet gewoon es wat meer tolerantie zijn, wat minder korte lontjes en wat minder laten opjutten...
oow alleen als het kanquote:
Dat heet doggen, en is waarschijnlijk overgewaaid vanuit Amerika. Doggen vindt meestal plaats in Amerkaanse gevangenissen, waarbij de ene gevangene de andere belaagt als hij vindt dat hij te lang naar hem gekeken heeft. Ik zeg het al jaren. De Amerikaanse invloeden op de Nederlandse jeugd moete teruggedrongen worden, zeker als het gaat om straatmentaliteit, hip hop-cultuur en de seksuele moraal.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:48 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
goh, onderzoeken wijzen toch iets anders uit hoe jij en je vriendjes omgaan met mensen die werkzaam zijn in het openbaar vervoer:
Op de tram is je voornaam standaard 'hoer'
Man sterft na agressie op bus De Lijn in Antwerpen
en dezelfde marokkanen staan er ook bekend om dat ze je op je bek slaan als je "te lang" in hun richting kijkt....
Dat zei hij toch niet ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Als de chauffeur zegt zit maar op de grond doe jij dat ook
Jou posts zijn zeker van belangquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:55 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
moet je ff zijn postings eens goed bekijken!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:55 schreef Meki het volgende:
[..]
oow ik moet niks
oke ik ben wel te snel met mijn antwoord en dat wil ik hierbij bijstellen
we moeten de kant van de chauffeur nog horen
Iedereen tevreden
meki, je moet jezelf eens gaan realiseren dat jij dom bent, laag geschoold, geen historisch besef en totaal wereldvreemd bent.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:55 schreef Meki het volgende:
[..]
oow ik moet niks
oke ik ben wel te snel met mijn antwoord en dat wil ik hierbij bijstellen
we moeten de kant van de chauffeur nog horen
Iedereen tevreden
klopt totaal nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:57 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
meki, je moet jezelf eens gaan realiseren dat jij dom bent, laag geschoold, geen historisch besef en totaal wereldvreemd bent.
probeer je dan buiten onderwerpen te houden waarbij je op zijn minst een beetje intelligentie en kennis van zaken moet hebben.
~quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:55 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
moet je ff zijn postings eens goed bekijken!
jij hebt een mavo opleiding gehad, bent vakkenvuller bij de AH en aan jouw postings valt af te leidden dat Georgina verbaan einstein is vergeleken met jou!quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:58 schreef Meki het volgende:
[..]
klopt totaal niet
jij weet vrijwel weinig van mij en tot niets
lees dit topic nog eens goed door en dan zul je het begrijpen.... heb geen zin om alles weer te gaan quotenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
~
Ja, daarin lees ik niets over zijn deelname aan groepsverkrachtingen en buitensporig geweld.
Mavo opleiding klopt en de werk klopt nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:59 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
jij hebt een mavo opleiding gehad, bent vakkenvuller bij de AH en aan jouw postings valt af te leidden dat Georgina verbaan einstein is vergeleken met jou!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:01 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
lees dit topic nog eens goed door en dan zul je het begrijpen.... heb geen zin om alles weer te gaan quoten
maar meki, waarom ben je dan geen manager bij de AH of waarom doe je geen WO?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Mavo opleiding klopt en de werk klopt niet
maar ik ben blij dat ik opleiding doe en dat ik werk .
daar gaat deze topic niet overquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:02 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
maar meki, waarom ben je dan geen manager bij de AH of waarom doe je geen WO?
Blijf nou eens gewoon weg uit dit topic man. Heb je niet in de gaten dat je aanwezigheid alleen al er voor zorgt dat het volledig offtopic gaat? Je weet onderhand hoe iedereen op FOK! over je denkt... wees dan de verstandigste - al is dat moeilijk voor jou - en vertoon je hier niet.quote:
zeg Kindervriendquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:04 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Blijf nou eens gewoon weg uit dit topic man. Heb je niet in de gaten dat je aanwezigheid alleen al er voor zorgt dat het volledig offtopic gaat? Je weet onderhand hoe iedereen op FOK! over je denkt... wees dan de verstandigste - al is dat moeilijk voor jou - en vertoon je hier niet.
maar hier zeg jij ZELF NS Conducteurs die mij een onterechte boete geven:quote:
Is allemaal onderdeel van zijn provocerende gedrag op dit forum. Misschien vindt ie het zelf grappig ofzo. Dat is het niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:06 schreef Sjakie01 het volgende:
Meki, waarom heb je eigenlijk een Portugese vlag in je avatar? Ben je een Portugees?
Nee ik ben fan van Portugalquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:06 schreef Sjakie01 het volgende:
Meki, waarom heb je eigenlijk een Portugese vlag in je avatar? Ben je een Portugees?
dag kinderlokkerquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:08 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Is allemaal onderdeel van zijn provocerende gedrag op dit forum. Misschien vindt ie het zelf grappig ofzo. Dat is het niet.
Doei Meki.
nu ben je weer een crimineel want je scheld iemand uit voor iets wat hij niet is (smaad)quote:
Euh.. geen idee?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ik ben fan van Portugal
mag ik jou vragen
waarom heb jij clown als avatar
Wat is er mis met deze man gewoon negeren? Waarom neemt de politie haar verhaal zo "ontzettend serieus"? Ik krijg ook vanalles naar mijn hoofd, word vaak gediscrimineerd of niet serieus behandeld, alles op basis van mijn lichaamslengte van 1.37 meter. Hoor je mij zeiken? Spuug ik op de grond?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:02 schreef LENUS het volgende:
Feit 1: bellend de bus in gaan
Feit 2: buschauffeur niet fatsoenlijk groeten
Feit 3: in de bus spugen
En dan gaan huilen als die buschauffeur niet zo vriendelijk reageert
![]()
Of ben jij ook zo'n economische profiteur die voor Clowns is?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:11 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Euh.. geen idee?
Of ben jij ook zo'n economische profiteur die niet voor het NL elftal is?
Clown is geen land. Of weet jij mij het aan te wijzen op de wereldkaart? Erg sneu van dat volk wat hier is komen wonen en profiteren van de maatschappij, en die het dan geweldig vinden als Nederland iets overkomt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Of ben jij ook zo'n economische profiteur die voor Clowns is?
Precies. Dat dekt de lading veel beter.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:13 schreef Palau het volgende:
Beiden zijn fout. De TT is ook niet volledig. Die moet namelijk iets in de trant van 'Buschauffeur gaat tekeer tegen moslima vanwege haar onbeschofte gedrag" zijn.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:16 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Clown is geen land. Of weet jij mij het aan te wijzen op de wereldkaart? Erg sneu van dat volk wat hier is komen wonen en profiteren van de maatschappij, en die het dan geweldig vinden als Nederland iets overkomt.
Euh.. Nee, ik stem VVD. Hey dat rijmtquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:17 schreef Meki het volgende:
[..]
jah en daarom moet je ook op Geert Wilders stemmen die pakt ze wel aan![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:18 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Euh.. Nee, ik stem VVD. Hey dat rijmt![]()
Dat past niet, nerd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:13 schreef Palau het volgende:
Beiden zijn fout. De TT is ook niet volledig. Die moet namelijk iets in de trant van 'Buschauffeur gaat tekeer tegen moslima vanwege haar onbeschofte gedrag" zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |