Aach die conducteur is toch bijna ontslagenquote:
Wie is er nou een bedelaar?quote:Op maandag 12 juni 2006 00:14 schreef Meki het volgende:
aach ja ik heb jarenlang zwart gereden dus winst ermee heb ik allang gemaakt
nog een keer
quote:Op maandag 12 juni 2006 00:17 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wie is er nou een bedelaar?
Jullie zijn ook allemaal hetzelfde.![]()
waarom korting vragen?quote:die domme bedelaar geloofde me niet en gaf me een boete .
ik vroeg of ik korting kreeg dat ik de helft mocht betalen
maar die bedelaar weigerde
hij was wel kaalquote:Op maandag 12 juni 2006 00:17 schreef zwelgje81 het volgende:
Heb je het niet op discriminatie gegooid?![]()
Anders word het weer tijd om een tas achter te laten op het station![]()
oow maar ik heb verkeerde naam opgegevenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:17 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wie is er nou een bedelaar?
Jullie zijn ook allemaal hetzelfde.![]()
Dan vind ik het zijn goed recht om jou een zware boete te gevenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Aach die conducteur is toch bijna ontslagen
lekker voor alle conducteurs![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 00:22 schreef Lexie het volgende:
Had je een plaatsbewijs dat je kon overhandigen?
Nee?
Dan was de boete dus terecht.
wel een kale kopquote:Op maandag 12 juni 2006 00:23 schreef __Saviour__ het volgende:
en de conducteur is geen terrorist volgens jou deze keer?
oow of ik die boete ga betalenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan vind ik het zijn goed recht om jou een zware boete te geven
jah laat eerst NS maar op tijd komenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:25 schreef longinus het volgende:
Je had dus gewoon geen kaartje, en dan nog klagen dat er mensen zijn die vooroordelen hebben.
Slim, en niemand van de NS leest FOK!quote:Op maandag 12 juni 2006 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
oow maar ik heb verkeerde naam opgegeven
![]()
Als ze bij de AH ook zo dachten had je nooit werk gekregen, beste vrind.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:26 schreef Meki het volgende:
[..]
jah laat eerst NS maar op tijd komen
laat NS maar eerst schone wagens halen
tot die tijd ga ik zwart rijden
oow maar die conducteur nietquote:
oow ik kom altijd op tijd dus .... heb jij werkquote:Op maandag 12 juni 2006 00:27 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als ze bij de AH ook zo dachten had je nooit werk gekregen, beste vrind.
Sterke zaak, Meki! Als je een bekwaam pleiter zoekt, je weet me te vinden.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
hij was wel kaal
en hij kwam als eerste naar me toe![]()
Stichting Eerherstel Meki.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:30 schreef X-Naut het volgende:
Eerst zeiken dat je, door een kutsmoesje, een boete aan je reet hebt hangen & daarna toegeven dat je jarenlangt hebt zwartgereden ? Man, wat wil je nou bereiken met dit topic![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |