Aach die conducteur is toch bijna ontslagenquote:
Wie is er nou een bedelaar?quote:Op maandag 12 juni 2006 00:14 schreef Meki het volgende:
aach ja ik heb jarenlang zwart gereden dus winst ermee heb ik allang gemaakt
nog een keer
quote:Op maandag 12 juni 2006 00:17 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wie is er nou een bedelaar?
Jullie zijn ook allemaal hetzelfde.![]()
waarom korting vragen?quote:die domme bedelaar geloofde me niet en gaf me een boete .
ik vroeg of ik korting kreeg dat ik de helft mocht betalen
maar die bedelaar weigerde
hij was wel kaalquote:Op maandag 12 juni 2006 00:17 schreef zwelgje81 het volgende:
Heb je het niet op discriminatie gegooid?![]()
Anders word het weer tijd om een tas achter te laten op het station![]()
oow maar ik heb verkeerde naam opgegevenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:17 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wie is er nou een bedelaar?
Jullie zijn ook allemaal hetzelfde.![]()
Dan vind ik het zijn goed recht om jou een zware boete te gevenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Aach die conducteur is toch bijna ontslagen
lekker voor alle conducteurs![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 00:22 schreef Lexie het volgende:
Had je een plaatsbewijs dat je kon overhandigen?
Nee?
Dan was de boete dus terecht.
wel een kale kopquote:Op maandag 12 juni 2006 00:23 schreef __Saviour__ het volgende:
en de conducteur is geen terrorist volgens jou deze keer?
oow of ik die boete ga betalenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan vind ik het zijn goed recht om jou een zware boete te geven
jah laat eerst NS maar op tijd komenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:25 schreef longinus het volgende:
Je had dus gewoon geen kaartje, en dan nog klagen dat er mensen zijn die vooroordelen hebben.
Slim, en niemand van de NS leest FOK!quote:Op maandag 12 juni 2006 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
oow maar ik heb verkeerde naam opgegeven
![]()
Als ze bij de AH ook zo dachten had je nooit werk gekregen, beste vrind.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:26 schreef Meki het volgende:
[..]
jah laat eerst NS maar op tijd komen
laat NS maar eerst schone wagens halen
tot die tijd ga ik zwart rijden
oow maar die conducteur nietquote:
oow ik kom altijd op tijd dus .... heb jij werkquote:Op maandag 12 juni 2006 00:27 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als ze bij de AH ook zo dachten had je nooit werk gekregen, beste vrind.
Sterke zaak, Meki! Als je een bekwaam pleiter zoekt, je weet me te vinden.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
hij was wel kaal
en hij kwam als eerste naar me toe![]()
Stichting Eerherstel Meki.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:30 schreef X-Naut het volgende:
Eerst zeiken dat je, door een kutsmoesje, een boete aan je reet hebt hangen & daarna toegeven dat je jarenlangt hebt zwartgereden ? Man, wat wil je nou bereiken met dit topic![]()
Aach iedereen rijdt zwart - every bodyquote:Op maandag 12 juni 2006 00:30 schreef X-Naut het volgende:
Eerst zeiken dat je, door een kutsmoesje, een boete aan je reet hebt hangen & daarna toegeven dat je jarenlangt hebt zwartgereden ? Man, wat wil je nou bereiken met dit topic![]()
ik nooit. dan voel ik me een smerige paria.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Aach iedereen rijdt zwart - every body
jij ook iedereen
van die conducteur heb ik nietquote:Op maandag 12 juni 2006 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
gelul dat je de verkeerde naam hebt opgegeven. jammer dat er geen filmpje van is btw.
De mensen waar jij mee omgaat waarschijnlijk.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:32 schreef Meki het volgende:
[..]
jij ook iedereen
wat heb je lieverquote:Op maandag 12 juni 2006 00:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik nooit. dan voel ik me een smerige paria.
Ik werk tenminste niet in een supermarktquote:Op maandag 12 juni 2006 00:32 schreef Meki het volgende:
[..]
jij ook iedereen
quote:Op maandag 12 juni 2006 00:34 schreef Meki het volgende:
[..]
van die conducteur heb ik niet
ik heb wel me ID kaart laten zien.
en zei wel verkeerde naam maar toen keek ie woedend
Aach jah morgen krijg ik rekening dan betaal ik het wel maar alleen moet ik het terug verdienen dus ga ik door met zwart rijden en dat tel ik op tot die boete en dan betaal ik de kaartje weer
![]()
betaal jij elke dag 1,60 voor bus / tramquote:Op maandag 12 juni 2006 00:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De mensen waar jij mee omgaat waarschijnlijk.
Je zogenaamde referentiekader.
oow ik ging ff op bezoek bij iemand dus moest ik met trein gaanquote:Op maandag 12 juni 2006 00:35 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Ik werk tenminste niet in een supermarkt en hoef dus niet met de trein te gaan![]()
ik heb liever tandglazuur en een baas die gewoon mijn abo betaald waardoor ik bij kutweer niet hoef te fietsen.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:34 schreef Meki het volgende:
[..]
wat heb je liever
1 koude redbull of 5 min. zitten in de tram
budget voor compensatie zwart rijden heb ik nietquote:
en als je baas gierig is ? en als je weinig inkomen hebt en toch met de bus moetquote:Op maandag 12 juni 2006 00:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb liever tandglazuur en een baas die gewoon mijn abo betaald waardoor ik bij kutweer niet hoef te fietsen.
quote:Op maandag 12 juni 2006 00:36 schreef Meki het volgende:
[..]
budget voor compensatie zwart rijden heb ik niet
zouik een maand/jaarkaart nemen.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:37 schreef Meki het volgende:
[..]
en als je baas gierig is ? en als je weinig inkomen hebt en toch met de bus moet
telkens elke dag 1,60![]()
hoe kom je daaraanquote:Op maandag 12 juni 2006 00:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Koop gewoon kaartjes zonder datumstempel. Neem zelf een instelbare stempel mee de trein in. Komt er geen conducteur: no problem. Komt er een conducteur, ff je kaartje stempelen.
Wel eens gehoord van strippenkaart met 15 strippen of zelfs 45?quote:Op maandag 12 juni 2006 00:35 schreef Meki het volgende:
[..]
betaal jij elke dag 1,60 voor bus / tram
3,30 of zelf meer voor 10 min trein ? .
reken dat maar op en dan komt btw erbij
oow maar 400 euro is keiveelquote:
is die ook geldig in de trein ?quote:Op maandag 12 juni 2006 00:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van strippenkaart met 15 strippen of zelfs 45?
Ja, en wie betaalt er nu voor die pauper combino's, miskoop van de eeuw.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:34 schreef Meki het volgende:
[..]
wat heb je liever
Dan had je maar een vak moeten lerenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:37 schreef Meki het volgende:
[..]
en als je baas gierig is ? en als je weinig inkomen hebt en toch met de bus moet
telkens elke dag 1,60![]()
Betaal jij je redbull? Echt waar? Ik dacht dat je een marrokaan was?quote:Op maandag 12 juni 2006 00:34 schreef Meki het volgende:
[..]
wat heb je liever
die artikels gelden niet voor mijquote:Op maandag 12 juni 2006 00:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja, en wie betaalt er nu voor die pauper combino's, miskoop van de eeuw.
N.B.:
Artikel 74 boek 6 BW
1. Iedere tekortkoming in de nakoming van een verbintenis verplicht de schuldenaar de schade die de schuldeiser daardoor lijdt te vergoeden, tenzij de tekortkoming de schuldenaar niet kan worden toegerekend.
2. Voor zover nakoming niet reeds blijvend onmogelijk is, vindt lid 1 slechts toepassing met inachtneming van hetgeen is bepaald in de tweede paragraaf betreffende het verzuim van de schuldenaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |