Waarom ben ik dan geen racist tegen Nederlandersquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:29 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Racist.
[..]
Sarcasme zegt je niks, dat had ik kunnen weten![]()
[..]
ERvaringen Meki, ERvaringen. Gebruik je ogen anders eens.
Ja, maar een Surinamer kan niet racistisch zijn, jeweettogquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:29 schreef HeatWave het volgende:
OH, mijn SURINAAMSE collega hier is jarenlang buschauffeur geweest en hij heeft eigenlijk nog nooit zoveel problemen meegemaakt als met..... juistem.
Het is dus niet echt een blank vooroordeel ofzo.
is dat vergelijkbaar met racistisch zijn ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:35 schreef A_L_N_F het volgende:
trouwens meki.
jij zegt dat die buschauffeur zelf een racist is die uit de samenleving moet worden verwijderd.
ga jij je nu ook even aangeven bij de politie!!!!!!!!!!!http://forum.fok.nl/topic/869705
wat een misselijk figuur ben jij zeg, bah!
Dat ben je wel. In geval van een gelijke keuze tussen een Marokkaan en en autochtoon kies jij voor de Marokkaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan geen racist tegen Nederlanders
in strijd met de wet!quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:37 schreef Meki het volgende:
[..]
is dat vergelijkbaar met racistisch zijn ?![]()
bronquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:37 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat ben je wel. In geval van een gelijke keuze tussen een Marokkaan en en autochtoon kies jij voor de Marokkaan.
Racisme dus.
oow en jij bent ....quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:38 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
in strijd met de wet!
en racistisch zijn is ook in strijd met de wet.
dus jij bent geen haar beter dan die chauffeur.
eigenlijk ben jij nog veel erger aangezien jij het doet met voorbedachte rade.
meki je bent gewoon een crimineel die hier niet hoort in de samenleving!
nee ik kies altijd de kant van rechtvaardigheidquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:40 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/77727
Bron?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan geen racist tegen Nederlanders
je schrijft het toch zelf?quote:
Dus als iedereen racistisch is is dat ook wel prima verder?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:40 schreef Meki het volgende:
[..]
oow en jij bent ....
racistisch is nog gevaarlijker en zeer slecht
zwartrijden doet iedereen dus ...
nee want jij bent zelf een crimineel en criminelen zijn niet rechtvaardig en kunnen dus ook niet rechtvaardig kiezen!quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:41 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik kies altijd de kant van rechtvaardigheid
De kant van de rechtvaardigheid is altijd gekleurd?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:41 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik kies altijd de kant van rechtvaardigheid
nee ik beoordeel niet . ik heb het verhaal gelezen uit de krant en daar staat bijna altijd de waarheidquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:41 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
je schrijft het toch zelf?
jij geloofd die marokkaan terwijl die buschauffeur een ander verhaal heeft.
waarom kies jij voor die marokkaanse?
jij oordeeld op basis van etniciteit/geloof. dus jij bent een racist!
neequote:Op donderdag 29 juni 2006 17:42 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
De kant van de rechtvaardigheid is altijd gekleurd?
Hmm.
een dag om nooit te vergetenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg Meki, ik weet het niet maar we horen maar 1 kant van het verhaal.
En ook ik zal niet tolereren dat iemand maar luid bellend binnen komt. Daar zeg ik ook iets over als een van mijn studenten aan het bellen is in de klas en dan wil ik ook wel eens bot zijn.
Daarnaast moet jij niet steeds met het woord "rascisme" en "diskriminatie" smijten.
Ohh btw, ben jij goed ingeburgerd? Wat zegt Veteranendag jou? (http://forum.fok.nl/topic/877833)
Bijna altijd natuurlijk, behalve als het op een negatieve manier over allochtonen gaat, want dan is het racisme en dus niet de waarheid.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:43 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik beoordeel niet . ik heb het verhaal gelezen uit de krant en daar staat bijna altijd de waarheid
neequote:Op donderdag 29 juni 2006 17:44 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Bijna altijd natuurlijk, behalve als het op een negatieve manier over allochtonen gaat, want dan is het racisme en dus niet de waarheid.
Zoiets?
De enige echte waarheid die in de krant vermeld staat is de prijs die je voor die krant betaald Mekiquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:43 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik beoordeel niet . ik heb het verhaal gelezen uit de krant en daar staat bijna altijd de waarheid
Behalve als het in de "Telegraf" had gestaan natuurlijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:43 schreef Meki het volgende:
[..]
hoe vaak heb jij niet geschreven dan bijvoorbeeld de telegraaf liegt en moslims zwart maakt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Toch niet?quote:
dat maken jullie er zo vanquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:45 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Toch niet?
Waarom blijkt dat het tegendeel uit iedere post die jij op Fok neerplempt?
Ik had hem een kopstoot gegeven. Nu zijn we beide stoer.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:45 schreef Canisfire het volgende:
Ik had der bij die grote mond terug al uit de bus gezet maar goed.
ik ben geen crimineelquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:44 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
hoe vaak heb jij niet geschreven dan bijvoorbeeld de telegraaf liegt en moslims zwart maakt.
(om vervolgens een uur later een artikel uit de telegraaf te quoten als het slachtoffer marokkaans is)
hier staat geschreven dat jij een crimineel bent en alles wat hier staat is waar dus jij bent een crimineel!
Enkel zij die het land hebben beschermt? Of ook zij die jou "broeders" hebben beschermt?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:44 schreef Meki het volgende:
[..]
een dag om nooit te vergeten
zij die het land hebben beschermt dienen respect te krijgen van iedereen
Wat nou stoer?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:46 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik had hem een kopstoot gegeven. Nu zijn we beide stoer.![]()
moet hij voor jou bepalen waar je moet zitten ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat nou stoer?
Die meid moet gewoon naar achteren gaan als hij dat toch vraagt.
In de bus is een chauffeur de baas graag of niet.
goh, onderzoeken wijzen toch iets anders uit hoe jij en je vriendjes omgaan met mensen die werkzaam zijn in het openbaar vervoer:quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:44 schreef Super7fighter het volgende:
Ze zei geen gedag.![]()
Alsof dat een excuus is om iemand te bedreigen en op te sluiten. Deze man spoort niet, als dit de reden zou zijn, maar dat is het overduidelijk niet het geval.![]()
In mijn ervaring zijn het vaak de Nederlandse chauffeurs die nogal onbeschoft zijn. Opvliegend, gehaast, geen gedag terug zeggen, keihard remmen en optrekken etc. Geen goedeavond zeggen is slechts een excuus voor deze hatecrime van deze moslimhatende racist. Gelukkig zijn er getuigen die het verhaal van het slachtoffer kunnen bevestigen over deze racistische uitbarstingen, bedreigingen en vrijheidsberoving.
helaas vooroordeelquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:48 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
goh, onderzoeken wijzen toch iets anders uit hoe jij en je vriendjes omgaan met mensen die werkzaam zijn in het openbaar vervoer:
Op de tram is je voornaam standaard 'hoer'
Man sterft na agressie op bus De Lijn in Antwerpen
en dezelfde marokkanen staan er ook bekend om dat ze je op je bek slaan als je "te lang" in hun richting kijkt....
ben je wel!quote:
Vind ik prima als ik maar zitquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:48 schreef Meki het volgende:
[..]
moet hij voor jou bepalen waar je moet zitten ?
Ze zegt precies hetzelfde als wat hij zei maar omdat zij een marokaanse is heet het rasisme ?quote:Ik ga zeker naar Marokko, maar op vakantie. En als jij problemen hebt met Marokkanen, dan moet jij maar opzouten
het staat in de krant en dus is het waar. marokkanen zijn scheldende en doodschoppende criminelen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:49 schreef Meki het volgende:
[..]
helaas vooroordeel
want ik ben Marokkaan en ik doe dat niet
aach maakt niet uitquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:49 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ben je wel!
het staat hier:
Op maandag 12 juni 2006 00:14 schreef Meki het volgende:
Zij hebben me afgelopen Donderdag een boete gegeven maar liefst 38 euro omdat ik mijn kaartje niet kon vinden
die domme bedelaar geloofde me niet en gaf me een boete .
ik vroeg of ik korting kreeg dat ik de helft mocht betalen
maar die bedelaar weigerde
Ik hoop dat alle NS conducteurs morgen hooikoorts krijgen en dan ziek zijn
aach ja ik heb jarenlang zwart gereden dus winst ermee heb ik allang gemaakt
nog een keer
krijg de hooikoorts domme NS bedelaars
quote:
Op maandag 12 juni 2006 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
oow maar ik heb verkeerde naam opgegeven
quote:
Op maandag 12 juni 2006 00:26 schreef Meki het volgende:
[..]
jah laat eerst NS maar op tijd komen
laat NS maar eerst schone wagens halen
tot die tijd ga ik zwart rijden
quote:
Op maandag 12 juni 2006 00:34 schreef Meki het volgende:
[..]
van die conducteur heb ik niet
ik heb wel me ID kaart laten zien.
en zei wel verkeerde naam maar toen keek ie woedend
Aach jah morgen krijg ik rekening dan betaal ik het wel maar alleen moet ik het terug verdienen dus ga ik door met zwart rijden en dat tel ik op tot die boete en dan betaal ik de kaartje weer
er staat in de krant - Nederlanders zijn gierigquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:50 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
het staat in de krant en dus is het waar. marokkanen zijn scheldende en doodschoppende criminelen.
jij bent dus ook een moordenaar!
Nee, dat was spugen in de bus.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:44 schreef Super7fighter het volgende:
Ze zei geen gedag.![]()
Alsof dat een excuus is om iemand te bedreigen en op te sluiten. Deze man spoort niet, als dit de reden zou zijn, maar dat is het overduidelijk niet het geval.![]()
Maar naturlijk...quote:Geen goedeavond zeggen is slechts een excuus voor deze hatecrime van deze moslimhatende racist.
Als de chauffeur zegt zit maar op de grond doe jij dat ookquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vind ik prima als ik maar zit
[..]
Ze zegt precies hetzelfde als wat hij zei maar omdat zij een marokaanse is heet het rasisme ?
klopt ben ik ook.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:51 schreef Meki het volgende:
[..]
er staat in de krant - Nederlanders zijn gierig![]()
dan ben jij ook gieirg![]()
als de conducteur zegt: jij moet je naam geven doe jij dat dan ook?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Als de chauffeur zegt zit maar op de grond doe jij dat ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |