Daar ben ik het mee eens! Ik heb liever een jongen die óf even oud, óf ouder is, maar meestal zijn het toch jongens tussen de 16/20 (en dat laatste is bestwel erg en irritant en vervelend soms, gezeur van andere mensen etc.) maar ik vind gewoon de meeste jongens van mijn leeftijd heel erg oninteressant, en hebben niet dezelfde interesses en zijn kinderachtig etc.........quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:11 schreef Tierelier het volgende:
Iets ouder. Tenzij het een jongen van je leeftijd is die net zo goed bij is als jezelf, en met de actualiteiten meegaat.
Beetje intelligentie hoort er sowieso bij imo.
niet perse áltijd, soms ook niet, maar, meestal wel, zeker nu rond mijn leeftijd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:17 schreef tonks het volgende:
Hoe kan je nou ooit een meisje van je eigen leeftijd hebben dan! ze vinden altijd de jongens van hen leeftijd te kinderachtig![]()
Ja met jouw leeftijd wel ja.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:17 schreef Sjarr het volgende:
[..]
niet perse áltijd, soms ook niet, maar, meestal wel, zeker nu rond mijn leeftijd.
*meldtquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Ouder. Algemeen bekend dat jongens minder volwassen zijn heDus hoef geen 18 jarige.
Edit, ouder dan 25 is nou ook weer niet de bedoeling![]()
dat vind ik ook! anders vind ik het er zo raar uitzien.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:18 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Een jaartje jonger ofzo, ik weet niet waarom :S net zoals dat ik vind dat het meisje kleiner moet zijn dan de jongen.......zal wel tussen mijn oren zitten
Ja nee daarom!quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
Dat geeft toch niet tonks. Jullie willen allemaal een jonger vriendinnetje. Komt dan toch precies goed uit?
Met 14 had ik zelfs nog niet eens gezoend.quote:
dan komt er bij mij 14/2 +6= 13 uitquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:20 schreef guitarist.nl het volgende:
Jonger
Leeftijd / 2 + 6 mag
Dus 16½ is de grens voor mij
you're rightquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:21 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Met 14 had ik zelfs nog niet eens gezoend.![]()
![]()
Tegenwoordig is iedereen er vroeger bij, of heb ik dat nou allemaal mis?
Ja maar jij bent een meisje, voor jou is het dus leeftijd - 6 * 2 = 16quote:
Dat moet volgens dat stomme sommetje jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een meisje, voor jou is het dus leeftijd - 6 * 2 = 16
Dus als je met Robin wil moet je nog ff paar jaartjes wachten
Over 3 jaartjes mag je Robinquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:24 schreef Sjarr het volgende:
[..]
Dat moet volgens dat stomme sommetje ja![]()
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:21 schreef Tierelier het volgende:
[..]
![]()
ik begin 16, het is maandag drie maanden geleden dat ik voor t eerst gezoend heb. daarom zaterdag ook een feest, omdat ik zondag drie maanden verkering heb met m'n lieve vriendinquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorwas eind 15, niet eens zo lang geleden dus
Ik ben 15 en fokking nog stees niet!quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:21 schreef Tierelier het volgende:
[..]
![]()
Het komt wel, ooitquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:22 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Ik ben 15 en fokking nog stees niet!![]()
Het maakt mij geen bal uit; als ik haar leuk vind dan vind ik het primaquote:Liever ouder/jonger vriendje/vriendinnetje?
Ook als ze veel ouder is? +20 jaar?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Het maakt mij geen bal uit; als ik haar leuk vind dan vind ik het prima
Zeg hoor eens vlegel.....ik ben 30- jaquote:
Ik bedoeldequote:Op donderdag 29 juni 2006 19:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg hoor eens vlegel.....ik ben 30- ja
Alleen je bent té oud, en het verkeerde geslachtquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:04 schreef tonks het volgende:
Zoals ik net al in een ander topic zei IJsmeis, Messenga is op mij.
WTF tonks?!?! Ik dacht dat jij een kerel was!?!?quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alleen je bent té oud, en het verkeerde geslacht.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:08 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF tonks?!?! Ik dacht dat jij een kerel was!?!?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:08 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF tonks?!?! Ik dacht dat jij een kerel was!?!?
Dáár heb ik de zolder vol van liggenquote:
Heel veel liefdequote:Op donderdag 29 juni 2006 19:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad ook niet waarom je een vriendin hebt.
Wat doe je haar aan
FB.quote:
Including erg jonge meisjes, en dieren? Ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:49 schreef L-IS het volgende:
als het maar een kut heeft![]()
oh vet wat ben ik stoer![]()
ehrm..... dieren hebben een hol en kleine meisjes hebben alleen een plasgaatjequote:Op donderdag 29 juni 2006 23:53 schreef ThA_AngE het volgende:
[..]
Including erg jonge meisjes, en dieren? Ik moet er niet aan denken![]()
Je bent 14quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:16 schreef Sjarr het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens! Ik heb liever een jongen die óf even oud, óf ouder is, maar meestal zijn het toch jongens tussen de 16/20 (en dat laatste is bestwel erg en irritant en vervelend soms, gezeur van andere mensen etc.) maar ik vind gewoon de meeste jongens van mijn leeftijd heel erg oninteressant, en hebben niet dezelfde interesses en zijn kinderachtig etc.........
Vrouwen kippen houden enzoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik klik meestal het best met oudere meiden, helaas hebben bijna alle meiden het vreemde idee in hun hoofd dat ALLE jongere mannen meteen kinderachtiger zijn en willen per se een man die minstens 2 jaar ouder is
Zo'n idee heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik klik meestal het best met oudere meiden, helaas hebben bijna alle meiden het vreemde idee in hun hoofd dat ALLE jongere mannen meteen kinderachtiger zijn en willen per se een man die minstens 2 jaar ouder is
Whahahaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:54 schreef booo het volgende:
Liever een wat ouder vriendje.. Op het moment is hij een paar maanden jonger. Achjaaaa, dat verschilt per jongen toch?![]()
Kinderachtig uit mijn mond klinkt normaal. Er zijn namelijk genóeg meisjes van mijn leeftijd die jongetjes van mijn leeftijd wél leuk vinden. Ik dus niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je bent 14. Kinderachtig uit jouw mond klinkt belachelijk. Overigens: meisjes/vrouwen denken altijd dat ze volwassen zijn omdat ze op oudere jongens/mannen vallen. Welnu, dat is onzin. Dat je valt op iemand die volwassen is impliceert immers geen causaal verband met de eigen volwassenheid.
Niet zo happen Sjarr. jij weet wel beter dan hunquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:55 schreef Sjarr het volgende:
[..]
Kinderachtig uit mijn mond klinkt normaal. Er zijn namelijk genóeg meisjes van mijn leeftijd die jongetjes van mijn leeftijd wél leuk vinden. Ik dus niet.
Maar wel als je kinderachtige jongetjes van mijn leeftijd leuk vind. en ik zeg ook niet dat je zelf dan kinderachtig moet zijn. want er zijn ook best leuke jongetjes van mijn leeftijd, maar niet zo heel veel, in ieder geval niet genoeg om te zeggen dat ik op jongetjes van mijn leeftijd valquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:59 schreef tonks het volgende:
Als je jongens van jouw leeftijd leuk vind ben je niet kinderachtig hoor
Inderdaad, jouw meningquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:09 schreef bleiblei het volgende:... Heerlijk... Van die "volwassen" grietjes met veels te oude vriendjes
.
Jaah jongens van mijn leeftijd zijn nog zo kinderachtig.
Dat ben jij/zijn jullie ook hoor. En kerels van 20 die daar niet doorheen prikken zijn kansloos.
Zelfs meisjes van 18 zijn vaak nog enorm kind. Dat volwassen toontje wat ze aanslaan is maar een flinterdun schilletje maar in ze schuilt toch gewoon een meisje. Wat weer erg aandoenlijk is. Meisjes die volwassen willen zijn.
Doe maar gewoon lekker jong. Volwassen zijn kan je nog lang genoeg.
Ow en gasten van 18 of ouder die aanpappen met meisjes van 14/15 zijn vaak een tikkeltje zielig. Maar das mijn mening.
Dus pap je maar aan met een kansloze kneuter om lekker volwassen & stoer over te komen bij je vriendinnetjes als je vriendje je op komt halen met de auto van zijn paquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:13 schreef Sjarr het volgende:
[..]
Inderdaad, jouw meningWant ik kan namelijk best opschieten met de jongens uit mijn klas hoor, alleen niet als vriendje/vriendinnetje gebeuren, daar vind ik ze gewoon echt te kinderachtig voor, en dan kan het best zijn hoor dat ik ook kinderachtig ben, maar, die jongetjes vind ik gewoon niet leuk om iets mee te hebben!
teeering, hoe kan ik nou normaal discussiëren als jij denkt en vind dat ik het toch alleen maar doe om stoer te doen bij mijn vriendinnetjes (overigens zijn mijn échte vriendinnetjes ook ouder dan ik benquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dus pap je maar aan met een kansloze kneuter om lekker volwassen & stoer over te komen bij je vriendinnetjes als je vriendje je op komt halen met de auto van zijn pa.
Als je foto's van me ziet besef je dat ik alles behalve dat benquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:19 schreef het.ismij het volgende:
Hoe ze er ook over praat.:') "jongetjes".
Bij ons staan "dames" zoals jij bekend als clubkutten aka modepoppetjes.
K zie je fotows indd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:20 schreef Sjarr het volgende:
[..]
Als je foto's van me ziet besef je dat ik alles behalve dat ben![]()
Dat bedoel ik nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:19 schreef Sjarr het volgende:
[..]
teeering, hoe kan ik nou normaal discussiëren als jij denkt en vind dat ik het toch alleen maar doe om stoer te doen bij mijn vriendinnetjes (overigens zijn mijn échte vriendinnetjes ook ouder dan ik ben), en het doe om stoer rond te scheuren in een auto? want dat slaat echt nergens op
![]()
Aangezien jouw vriendinnen ouder zijn, wil jij niet achter blijven, waardoor jij je dus volwassener voordoet dan dat je daadwerkelijk bent. Hierdoor denk je dat je valt op oudere jongens, puur het feit dat je niet met een jonge jongen aan kunt komen bij je vriendinnen, die je waarschijnlijk uitlachen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:19 schreef Sjarr het volgende:
[..]
teeering, hoe kan ik nou normaal discussiëren als jij denkt en vind dat ik het toch alleen maar doe om stoer te doen bij mijn vriendinnetjes (overigens zijn mijn échte vriendinnetjes ook ouder dan ik ben), en het doe om stoer rond te scheuren in een auto? want dat slaat echt nergens op
![]()
Mijn god zegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:51 schreef Daklem het volgende:
[..]
Aangezien jouw vriendinnen ouder zijn, wil jij niet achter blijven, waardoor jij je dus volwassener voordoet dan dat je daadwerkelijk bent. Hierdoor denk je dat je valt op oudere jongens, puur het feit dat je niet met een jonge jongen aan kunt komen bij je vriendinnen, die je waarschijnlijk uitlachen.
Dus dan wordt het de keus om een oudere kerel aan de haak te slaan ( en misschien wat semi-volwassen) over te komen, óf iemand pakken van je eigen leeftijd die niet alléén denkt aan seks, en dat je vriendinnen je uitlachen.
lastige keuse imo.![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Maar tis wel schattig dat je er heilig van overtuigd bent dat je volwassen bent.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:13 schreef Sjarr het volgende:
[..]
Inderdaad, jouw meningWant ik kan namelijk best opschieten met de jongens uit mijn klas hoor, alleen niet als vriendje/vriendinnetje gebeuren, daar vind ik ze gewoon echt te kinderachtig voor, en dan kan het best zijn hoor dat ik ook kinderachtig ben, maar, die jongetjes vind ik gewoon niet leuk om iets mee te hebben!
Ja, tegenwoordig hou ik 't ook bij mannen van ongeveer plusminus mijn leeftijdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:22 schreef Ingridh007 het volgende:
Vriendjes van mn eigen leeftijd
Samen met dezelfde dingen bezig zijn, en niet dat jij op de middelbare zit en hij een fulltime baan en hypotheek heeft.
Samen dezelfde dingen ontdekken, maar ook lekker je eigen ding doen.
Zie veel meisjes met een oudere vriend, en t enige wat ik ze benijd is dat zij nu ze afgestudeerd zijn samen wonen met hun vriend.
Mijnus studeert nog, maar onze tijd komt nog wel
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
-lap tekst-
Het hangt er een beetje vanaf, het is niet zo dat ik standaard zoiets heb van 'oeh, hij is 18, hij is leuk.' maar het is meer toevallig dat de meeste jongens die ik leuk vind gewoon ouder zijn. Sommige zijn 15, sommige 16, sommige 17 of 18 of 19, en sommige 20. en nee, ouder dan 20 absoluut niet 'op die manier' zeg maar. Snap je?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb er ook niet echt een voorkeur voor. Wat ik me eigenlijk wel afvraag, Sjarr, is op hoe oud jij valt. 'Oudere jongens' is nogal een breed begrip. Tussen 16/17 en 20/21 vind ik namelijk nog wel wat verschil zitten, terwijl het voor een 14-jarige allebei ouder is...
Waar heb je dát nou vandaan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gelezen
Ik heb liever iemand zoals jou![]()
Je argumentatie is niet overtuigend. Jij valt op oudere jongens, maar dat is niet omdat ze volwassen zijn, maar omdat je op oudere jongens valt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:56 schreef booo het volgende:
[..]
Zie je nou wel
Dat vind ik dus ook altijd..
En ik val op oudere jongens omdát ze volwassener zijn..quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je argumentatie is niet overtuigend. Jij valt op oudere jongens, maar dat is niet omdat ze volwassen zijn, maar omdat je op oudere jongens valt.
Nee helemaal niet. Dat rationaliseer je alleen maar zo. Je valt op oudere jongens. Punt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:15 schreef booo het volgende:
[..]
En ik val op oudere jongens omdát ze volwassener zijn..![]()
Oke.. Ook goedquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Dat rationaliseer je alleen maar zo. Je valt op oudere jongens. Punt.
Je bent 15. Op die leeftijd kan je nog niet behoorlijk nadenken, alhoewel je denkt van wel. Later ga je wel inzien dat ik gelijk heb.quote:
Noujazegquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je bent 15. Op die leeftijd kan je nog niet behoorlijk nadenken, alhoewel je denkt van wel. Later ga je wel inzien dat ik gelijk heb.
Kom, ik zal je even helpen. Waarom doe je dingen? Denk daar eens over na. Zou het werkelijk zo zijn dat de verklaring die je achteraf bedenkt ook de werkelijke reden is dat je iets doet? Of zou dat een mooi logisch achteraf geconstrueerd verhaal zijn?quote:
Ik bedenk het toch niet achteraf? Ik val gewoon op oudere jongens..quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Kom, ik zal je even helpen. Waarom doe je dingen? Denk daar eens over na. Zou het werkelijk zo zijn dat de verklaring die je achteraf bedenkt ook de werkelijke reden is dat je iets doet? Of zou dat een mooi logisch achteraf geconstrueerd verhaal zijn?
Oh, oke sorry.. Maar je hebt niks ingevuld in je profiel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik ben een hij. En ik denk dat er werd gezegd dat jij gelijk hebt.
Ho ho, even logisch redeneren. Je valt op oudere jongens, dat klopt. De verklaring die je daar echter voor geeft (omdat ze volwassener zijn), is een verklaring achteraf, een geconstrueerd verhaal om je gedrag te verklaren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:32 schreef booo het volgende:
[..]
Ik bedenk het toch niet achteraf? Ik val gewoon op oudere jongens..![]()
Dat kan ik ook wel vooraf zeggen hoor. Oudere jongens zijn volwassener. Daarom val ik op ze..quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ho ho, even logisch redeneren. Je valt op oudere jongens, dat klopt. De verklaring die je daar echter voor geeft (omdat ze volwassener zijn), is een verklaring achteraf, een geconstrueerd verhaal om je gedrag te verklaren.
Maar dat maakt het nog altijd een bedachte verklaring, een rationalisatie van je gedrag. Overigens gebaseerd op voorkennis, en dus toch een verklaring achteraf.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:37 schreef booo het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel vooraf zeggen hoor. Oudere jongens zijn volwassener. Daarom val ik op ze..
Nee hoor, je moet alleen even doorhebben dat de verklaringen die je voor je gedrag bedenkt niet noodzakelijkerwijs correleren met dat gedrag zelf, ook al klinkt het heel logisch.quote:Ik vind nu bijvoorbeeld even niemand leuk. Maar ik kan wel van te voren zeggen dat als ik binnekort iemand leuk vind dat het iemand is die volwassener is. Dus een oudere jongen..
Of draai ik nu alles om?![]()
Is ook goed, maar wat wil je er nu mee bereiken? Ik bedoel. Ik val nog steeds op oudere jongens. Of ik dat nou van te voren bedenk of nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar dat maakt het nog altijd een bedachte verklaring, een rationalisatie van je gedrag. Overigens gebaseerd op voorkennis, en dus toch een verklaring achteraf.
[..]
Nee hoor, je moet alleen even doorhebben dat de verklaringen die je voor je gedrag bedenkt niet noodzakelijkerwijs correleren met dat gedrag zelf, ook al klinkt het heel logisch.
Op mij toch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:32 schreef booo het volgende:
[..]
Waarom geen comment?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:58 schreef booo het volgende:
[..]
Geen commentaar![]()
Jij blij dat je een half jaartje ouder bent![]()
waarschijnlijk 12, en er op uit om mensen op de kast te jagen met slechte argumentenquote:
En hij heeft even het woordenboek goed doorgenomenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:59 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
waarschijnlijk 12, en er op uit om mensen op de kast te jagen met slechte argumenten![]()
ja zo eentje die alle boeken inmiddels wel gelezen heeft en maar aan de woordenboeken begonnen isquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:01 schreef booo het volgende:
[..]
En hij heeft even het woordenboek goed doorgenomen![]()
Hahah, hoezo foutquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:02 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ja zo eentje die alle boeken inmiddels wel gelezen heeft en maar aan de woordenboeken begonnen is
Het is prima dat je op oudere jongens valt hoor, dat bestrijd ik ook helemaal niet. Het gaat er alleen om dat je niet met niet houdbare verklaringen moet aankomen waarom je dat doet. Ik heb dus geen probleem met je gedrag, het is alleen de verklaring waar ik vraagtekens bij zet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:52 schreef booo het volgende:
[..]
Is ook goed, maar wat wil je er nu mee bereiken? Ik bedoel. Ik val nog steeds op oudere jongens. Of ik dat nou van te voren bedenk of niet![]()
Veel ouder dan jij bent in ieder geval. Ik zeg lekker niet hoeveel, maar het eerste cijfer is een 2quote:
Dat heet wetenschappelijke scholing meisje. Wat verwacht je dan van een ontwikkeld en belezen iemand? Ik heb overigens vaak veel moeilijker teksten dan die van emzelf gelezen, ik vind dat ik altijd helder en to the point formuleer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:01 schreef booo het volgende:
[..]
En hij heeft even het woordenboek goed doorgenomen![]()
Jongens in de 20quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Veel ouder dan jij bent in ieder geval. Ik zeg lekker niet hoeveel, maar het eerste cijfer is een 2.
En nu vind je jongens van in de 20quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:54 schreef booo het volgende:
Liever een wat ouder vriendje.. Op het moment is hij een paar maanden jonger. Achjaaaa, dat verschilt per jongen toch?![]()
5 jaar mag ookquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:04 schreef mstr het volgende:
[..]
En nu vind je jongens van in de 20![]()
en je wilt ze liever WAT ouder, geen +5 jaar![]()
En ik ook!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:56 schreef booo het volgende:
[..]
Zie je nou wel
Dat vind ik dus ook altijd..
Ja ik snap je!quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:55 schreef Sjarr het volgende:
[..]
Het hangt er een beetje vanaf, het is niet zo dat ik standaard zoiets heb van 'oeh, hij is 18, hij is leuk.' maar het is meer toevallig dat de meeste jongens die ik leuk vind gewoon ouder zijn. Sommige zijn 15, sommige 16, sommige 17 of 18 of 19, en sommige 20. en nee, ouder dan 20 absoluut niet 'op die manier' zeg maar. Snap je?
Ik val op een leuke meid. Boeit dat nou of ze ouder/ jonger is. Lijkt bij jou beetje een soort 'stoerheid' van ik heb lekker een ouder vriendje.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:32 schreef booo het volgende:
Mee eensquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:56 schreef Sjarr het volgende:
Ik wil graag dat de jongen een beetje 'the pants weart', en dat kunnen de meeste jongens van mijn leeftijd niet. vandaar.
wtf?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:56 schreef Sjarr het volgende:
Ik wil graag dat de jongen een beetje 'the pants weart', en dat kunnen de meeste jongens van mijn leeftijd niet. vandaar.
Je weet niet wat dat betekent? dat is dat de jongen een beetje 'leid', nee niet helemaal, maar een beetje, gewoon, 'he has to wear the pants'!quote:
Maar wel 1 die gelijk heeft, in dit geval.quote:
Of negen van de tien keer een kneus die niemand van zijn eigen leeftijd en niveau kan vinden, en dus maar gaat shoppen onder de dames die nog wel tegen hem opkijken...quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:24 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Ouder is meestal: Meer ontwikkelt, charmanter,trots op zijn (veel) jongere vriendin,
en most important: heerlijk ervaren!!
![]()
Waarom zijn oudere jongens altijd gelijk volwassener volgens jou? Er zijn zat gasten van 20 die zich onvolwassener gedragen dan iemand van 16 hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:37 schreef booo het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel vooraf zeggen hoor. Oudere jongens zijn volwassener. Daarom val ik op ze..
Ik vind nu bijvoorbeeld even niemand leuk. Maar ik kan wel van te voren zeggen dat als ik binnekort iemand leuk vind dat het iemand is die volwassener is. Dus een oudere jongen..
Of draai ik nu alles om?![]()
Eigenlijk best waarquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:52 schreef innovative het volgende:
[..]
Of negen van de tien keer een kneus die niemand van zijn eigen leeftijd en niveau kan vinden, en dus maar gaat shoppen onder de dames die nog wel tegen hem opkijken...
Wat maakt het uit?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:23 schreef Borkydude het volgende:
Mijn vriendin is 17, ik ben 16, maar ze denkt dat ik 17 ben![]()
Ik wil het haar niet vertellen.![]()
groot gelijk..en het is toch niet eeuwig...dus waarom haar onnodig kwetsen hequote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:30 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Weet niet, misschien tilt ze er zwaar aan.
Wtf loop je nou sarcastisch te lullen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:39 schreef avotar het volgende:
[..]
groot gelijk..en het is toch niet eeuwig...dus waarom haar onnodig kwetsen he
Dan ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:52 schreef mrkanarie het volgende:
Ik heb toch wel liever dat ze max zo'n 2 jaar jonger als mij is. Dus niet ouder bij voorkeur, en niet meer dan 2 jaar jonger als mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |