Ik bedoeldequote:Op donderdag 29 juni 2006 19:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg hoor eens vlegel.....ik ben 30- ja
Alleen je bent té oud, en het verkeerde geslachtquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:04 schreef tonks het volgende:
Zoals ik net al in een ander topic zei IJsmeis, Messenga is op mij.
WTF tonks?!?! Ik dacht dat jij een kerel was!?!?quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alleen je bent té oud, en het verkeerde geslacht.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:08 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF tonks?!?! Ik dacht dat jij een kerel was!?!?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:08 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF tonks?!?! Ik dacht dat jij een kerel was!?!?
Dáár heb ik de zolder vol van liggenquote:
Heel veel liefdequote:Op donderdag 29 juni 2006 19:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad ook niet waarom je een vriendin hebt.
Wat doe je haar aan
FB.quote:
Including erg jonge meisjes, en dieren? Ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:49 schreef L-IS het volgende:
als het maar een kut heeft![]()
oh vet wat ben ik stoer![]()
ehrm..... dieren hebben een hol en kleine meisjes hebben alleen een plasgaatjequote:Op donderdag 29 juni 2006 23:53 schreef ThA_AngE het volgende:
[..]
Including erg jonge meisjes, en dieren? Ik moet er niet aan denken![]()
Je bent 14quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:16 schreef Sjarr het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens! Ik heb liever een jongen die óf even oud, óf ouder is, maar meestal zijn het toch jongens tussen de 16/20 (en dat laatste is bestwel erg en irritant en vervelend soms, gezeur van andere mensen etc.) maar ik vind gewoon de meeste jongens van mijn leeftijd heel erg oninteressant, en hebben niet dezelfde interesses en zijn kinderachtig etc.........
Vrouwen kippen houden enzoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik klik meestal het best met oudere meiden, helaas hebben bijna alle meiden het vreemde idee in hun hoofd dat ALLE jongere mannen meteen kinderachtiger zijn en willen per se een man die minstens 2 jaar ouder is
Zo'n idee heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik klik meestal het best met oudere meiden, helaas hebben bijna alle meiden het vreemde idee in hun hoofd dat ALLE jongere mannen meteen kinderachtiger zijn en willen per se een man die minstens 2 jaar ouder is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |