"Spiritueel"? Wat heeft spiritualiteit in godsnaam met andere dimensies te maken? Is het een soort religie waar je theorie over gaat?quote:Doel van dit alles is een beter inzicht te krijgen in onze realiteit en wellicht de mogelijkheden vergroten voor spirituele groei.
Ja, bij die passage zette ik ook mijn vraagtekens of het hier wel gaat om een wetenschappelijke theorie. Die zin zegt meer dan de hele openingspost in verbloemd, wetenschappelijk jargon.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:19 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
"Spiritueel"? Wat heeft spiritualiteit in godsnaam met andere dimensies te maken? Is het een soort religie waar je theorie over gaat?
Ok, maar wat is het dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:28 schreef Dutch. het volgende:
het heeft ook te maken met connecties met ons bewustzijn. Het is geen wetenschap, het is geen religie.
Ik ben geen fysicus, maar volgens mij is het bestaan van meerdere dimensies al aangetoond door de snaartheorie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:29 schreef Dutch. het volgende:
De huidige stand van wetenschap heeft meerdere dimensies nog niet aangetoont maar ook niet uitgesloten
Is de snaartheorie al bewezen dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:31 schreef Dr_Jack het volgende:
[..]
Ik ben geen fysicus, maar volgens mij is het bestaan van meerdere dimensies al aangetoond door de snaartheorie.
Ok...daar is de kloof al voelbaar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef Dutch. het volgende:
ik denk dat het mogelijkheden kan bieden om het wetenschappelijke en religieuze denken te combineren in een nieuw begrip van onze realiteit
Uitgaan van onfeilbaarheid van documenten is al een gevaar op zich. Het is allemaal maar door mensen gemaakt, ook de religieuze documenten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:42 schreef Dr_Jack het volgende:
[..]
Ok...daar is de kloof al voelbaar.Ik ben van mening dat men het wetenschappelijke en het religieuze paradigma gescheiden moeten blijven. Beide paradigma's gaan van hele andere veronderstellingen uit: de één ratio en empirie, de ander de onfeilbaarheid van oude, religieuze documenten.
Het is mathematisch consistent voorzover ik heb gehoord. Maar eigenlijk hebben een reactie nodig van een fysicus, want die zit dieper in die materie.quote:
Klopt, dat is ook de hele discussie in die kringen. Het is mathematisch consistent...maar kunnen er empirische bewijzen komen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:47 schreef TR08 het volgende:
Mathematisch consistent maakt het hoogstens aannemelijk. Volgens mij was nog weinig er van daadwerkelijk praktisch aangetoond.
Niet dat ik grote twijfels heb over die theorieen trouwens, ik weet er uberhaupt niet veel van.
TerugVindPost. Oftewel, ik kan dit topic terug vinden in mijn active topicsquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:35 schreef Dutch. het volgende:
wat is een TVP?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:01 schreef Dante_A het volgende:
Prachtig dit!![]()
Waarom heb je het overigens voortdurend over '3-dimensional reality' terwijl juist de vierde (tijd) zo cruciaal zou moeten zijn in jouw 'theorie'? Bovendien leeft iedereen in een 4-dimensionele realiteit anders zou er verdomd weinig gebeuren op deze aarde.
Als je al je 'gebeurtenissen' slechts baseert op dingen die jou via de media bereiken, wat doe je dan met dingen die je mist omdat je op vakantie was/de media niet interessant vonden om door te geven/alleen lokaal, ver weg van Nederland de media bereiken? Die metingen/constateringen verricht je dus niet?
Als voor jou een tijd als 11:11 zo belangrijk is, wat gebeurt er dan als jouw klok iets achter of voor loopt? Jouw 11:11 is iemand anders 11:12 of 11:10 (en mijn 10:11 maar dat terzijde). Nog afgezien van het feit dat bijvoorbeeld een tijd als 22:22 in grote delen van de wereld gewoon 10:22 PM heet en dat voor mensen met een analoge klok die cijfers sowieso geen verband houden.
Waarom noem je Pim Fortuyn 'our would have been prime minister' terwijl het er nooit naar uit heeft gezien dat hij Minister President zou worden, zelfs niet als hij was blijven leven? Daar zijn namelijk wel wat meer stemmen voor nodig dan het hoogste aantal dat hij ooit heeft gehaald.
Waarom is 11 september 2001 zo belangrijk en niet het uitbreken van de eerste wereldoorlog, de moord op Marten Luther King of Olof Palme, de val van Srebrenica of de Falkland Oorlog?
Die meerdere dimensies zijn niet aangetoond. De snaartheorie heeft zichzelf nog lang niet bewezen. De reden om die dimensies in te voeren, is omdat je anders te maken krijgt met niet-fysische toestanden. Het interessante is dus dat de theorie het aantal ruimte-tijd dimensies vastlegt, en in die zin is ze redelijk uniek. Maar, de snaartheorie heeft zeker niet aangetoond dat die dimensies er zijn ! Het is simpelweg een vereiste van de theorie, en die theorie staat zeker niet op een voetstuk zoals de algemene relativiteitstheorie of de quantumfysica. Sommige mensen zien er een boel heil in, anderen menen dat de theorie de plank volledig mis slaat. Het probleem is, dat ze nog niet zoveel concrete fysische voorspellingen heeft gedaan die toetsbaar zijn. En dus blijft het nog afwachten wat voor status de theorie zal krijgen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:38 schreef Dutch. het volgende:
die meerdere dimensies die aangetoont zijn met de snaartheorie zullen uiteindelijk ook nodig zijn om onze realiteit wetenschappelijk te beschrijven. Ondertussen lijkt het mij zinvol om te filosoferen over wat die andere dimensies voor ons betekenen en wat onze plaats hierin is.
Je noemt in deze paragraaf ongeveer vijf verschillende elementen die geen direct verband met elkaar hebben. Wat is volgens jou wel het verband?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:34 schreef Dutch. het volgende:
De principes zijn gebaseerd op Hyper Dimensional Physics elementen, Platonische Geometrie toegepast op de bewegingen in ons zonnestelsel en dus onze perceptie van tijd, de Gulden Snede Phi ratio gerelateerd aan de omloop banen van planeten in ons zonnestelsel, etc.
Dante_A,quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:37 schreef Dante_A het volgende:
Even een copy-paste van een tekst n.a.v. van jouw website uit een eerder gesloten topic:
[..]
Je maakt die correctie nog nadat je die rekenfout maakt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:26 schreef Dutch. het volgende:
er is geen rekenfout. Ik baseer mij op geometrische locaties van de aarde in relatie tot de zon en de planeten. geometrie is gebaseerd op 360 graden en er gaan nu een maal 365 dagen in een jaar als je begrijpt wat ik bedoel. Op macroniveau heb je met tijdsverschillen te maken dus de mathematisch bepaalde datums moeten altijd +/- een dag gecorrigeerd worden.
Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar iedereen maakt er wel een heel ingewikkeld verhaal van.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef Dutch. het volgende:
911 aardse dagen verbinden dus een Hyper Dimensionele Tetrahedron, op macro niveau o.a. zichtbaar gemaakt met 9/11 en de aanslag in Madrid. ook op nationall niveau is er zo'n 911 gebaseerde Gulden Snede werkzaam:
de moord op fortuin - 911 dagen later de moord op Theo van Gogh =>
911 / Phi = 563 dagen later: Ayaan Hirsi Ali draagt zetel in het parlement over
de moord op Theo is 'starttrigger' van de affaire rond Ayaan die precies 555 dagen na de moord begon op 12 mei.
Ik heb hier van tevoren over gepubliseerd en ik heb aangegeven dat ik politieke ontwikkelingen verwachtte. De val val het kabinet is hier een rechtstreeks gevolg van
Bron?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef Dutch. het volgende:
Ik heb hier van tevoren over gepubliseerd en ik heb aangegeven dat ik politieke ontwikkelingen verwachtte. De val val het kabinet is hier een rechtstreeks gevolg van
quote:De principes zijn gebaseerd op Hyper Dimensional Physics elementen, Platonische Geometrie toegepast op de bewegingen in ons zonnestelsel en dus onze perceptie van tijd, de Gulden Snede Phi ratio gerelateerd aan de omloop banen van planeten in ons zonnestelsel, etc.
Maar hoe weet je voor welke gebeurtenis je welke berekening moet maken?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:57 schreef Dutch. het volgende:
natuurlijk, maar rolt er een consistent ontwerp uit? niet met willekeurige getallen.
als je je er in verdiept dan al je zien dat het zeker niet naief is. dit materiaal is toepasbaar in verband met toekomstige gebeurtenissen
Waarom deel je door Phi? Waarom vermenigvuldig je het niet? Waarom was de moord op van Gogh dan niet 911/Phi aantal dagen later? Wat heeft 911 uberhaupt met Phi te maken? Oftewel, waarom maak je de berekening op deze manier?quote:de moord op fortuin - 911 dagen later de moord op Theo van Gogh =>
De affaire Ayaan begon op 11 mei. De documentaire over Ayaan werd op 11 mei uitgezonden en al voor de uitzending was het nieuws uitgelekt dat Ayaan had gelogen.quote:de moord op Theo is 'starttrigger' van de affaire rond Ayaan die precies 555 dagen na de moord begon op 12 mei
omdat 911 dagen een verbinding maakt tussen 2 intersectie punten van een hyperdimensional tetrahedron. Phi omdat Phi mede de onderlinge verhoudingen van de omloopbanen van planeten beschrijft. Een spiraal gaat altijd naar binnen en naar buiten dus je kan ook naar gerelateerde gebeurtenissen zoekenterug in de tijd rond 911 vermenigvuldigd met Phi. Heb ik nog niet gedaan maar misschien is er iets interessants te vinden.quote:Waarom deel je door Phi? Waarom vermenigvuldig je het niet? Waarom was de moord op van Gogh dan niet 911/Phi aantal dagen later? Wat heeft 911 uberhaupt met Phi te maken? Oftewel, waarom maak je de berekening op deze manier?
ik gebruik maar een aantal basis principes maar hier komt ook 'intuitie' om de hoek kijken. Eerst komt de gedachte van een eventueel verband en als er dan rationeel naar gezocht wordt en het is inderdaad iets fundamenteels, dan wordt dat onmiddelijk duidelijk. Gebeurd dat niet dan is het waarschijnlijk een dood spoorquote:Maar hoe weet je voor welke gebeurtenis je welke berekening moet maken?
als er inderdaad onderliggende cycli werkzaam zijn in onze realiteit, waar komen die dan vandaan?quote:En ik zie de link nog niet tussen andere dimensies en het voorspellen van de toekomst op basis van getallen?
Wat voor anticipaties doe je dan precies?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:17 schreef Dutch. het volgende:
Trouwens, anticipaties op toekomstige gebeurtenissen doe ik regelmatig. momenteel is er focus op de toestand in Oost Timor ( die ik eind mei al aangegeven heb met key datums ), het 'tsunami echo' tijdsframe vanaf vandaag tot 12 Juli, de spaceshuttle etc. Ook voor de komende maanden ga ik dat doen
Hoe kom jij op 563?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef Dutch. het volgende:
Gezien de hoeveelheid dingen die er gebeuren is de kans dat je hier en daar grappige verbanden vindt daarentegen weer onzettend groot. De kans is inderdaad klein dat je precies die toevalligheden vindt, maar de kans dat je uberhaupt toevalligheden vindt ligt wel erg dicht bij 1. Met andere woorden: Ons heelal is erg complex en als je toevalligheden zoekt zul je ze geheid vinden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:02 schreef Dutch. het volgende:
[..]
als er inderdaad onderliggende cycli werkzaam zijn in onze realiteit, waar komen die dan vandaan?
Wetenschappelijk gezien is er geen enkel verband tussen de gebeurtenissen die ik met elkaar verbind, met dezelfde basisprincipes. Dat is dus of volkomen toeval of totale onzin wat ik pretendeer. Je hoeft geen statisticus te zijn om te bereken dat de kans dat alles wat ik in het materiaal aangeef toeval zou zijn, uitermate klein is.
Ik wil niet oneerbiedig doen maar ik heb eigenlijk juist het idee dat je die grip volledig kwijt bent bij vlagen.quote:ik probeer niet de toekomst te voorspellen, want dat kan ik ook niet. ik probeer alleen onderliggende patronen te identificeren zodat wij een beter begrip kunnen krijgen over onze realiteit.
je bent in de war met Piquote:Hoe kom jij op 563?
911/3.1415 is toch echt geen 563. Verbanden zoeken die er niet zijn en dan nog rekenfouten maken maakt het er niet geloofwaardiger op, TS.
Oh ik dacht dat het een typfout was, excuusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:04 schreef Dutch. het volgende:
[..]
je bent in de war met Pi
Phi is de Golden mean, de Gulden Snede en staat voor 1.61803399
911 / 1.61803399 = 563 dagen ( afgerond)
In principe levert het systeem van 'trigger datums' alternatieve kalenders op, wellicht vergelijkbaar met wat de Maya's deden, die hadden er wel een stuk of 30 geloof ik dus ik ben er nog nietquote:Wat voor anticipaties doe je dan precies?
Behalve als van te voren wordt aangegeven dat er iets gaat gebeuren dat verband houdt. Daarom concentreer ik mij op toekomstige gebeurtenissen omdat het achteraf minder waarde toevoegdquote:Gezien de hoeveelheid dingen die er gebeuren is de kans dat je hier en daar grappige verbanden vindt daarentegen weer onzettend groot. De kans is inderdaad klein dat je precies die toevalligheden vindt, maar de kans dat je uberhaupt toevalligheden vindt ligt wel erg dicht bij 1. Met andere woorden: Ons heelal is erg complex en als je toevalligheden zoekt zul je ze geheid vinden.
Om dan te zeggen dat het meteen allemaal bijzonder en betekenisvol is gaat me wat ver.
dat is begrijpelijk omdat wij niet gewend zijn om zo te denken. Het lijkt alsof het allemaal ongeloofwaardig is en een samenraapsel van toevalligheden maar dat is niet zo. Iedereen kan rationeel de beweringen checken en zijn of haar conclusies trekken.quote:Ik wil niet oneerbiedig doen maar ik heb eigenlijk juist het idee dat je die grip volledig kwijt bent bij vlagen
Wat consistent is, dat verschilt per persoon. Ik zie consistent niet als "doe wat willekeurige berekeningen en kom op getallen uit die je kunt associeren met gebeurtenissen". Geef me een krat bier en een vrije avond en ik kan met behulp van de natuurconstantes de moord op Kennedy voor je uitrekenen. Zegt zoiets iets? Neuh, ik denk het niet. Ik had er net zo goed mijn gemiddelde wiskundecijfer mee uit kunnen rekenen. Het is de volstrekte willekeur die het niet geloofwaardig maakt. Jij vertaalt het echter in consistentie, en da's je goed recht hoor. Kan het zelf alleen niet zo serieus nemen, door bovenstaande argumenten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:57 schreef Dutch. het volgende:
natuurlijk, maar rolt er een consistent ontwerp uit? niet met willekeurige getallen.
als je je er in verdiept dan al je zien dat het zeker niet naief is. dit materiaal is toepasbaar in verband met toekomstige gebeurtenissen
Ik denk het niet, want ik heb al heel veel sites als die van jou doorgelezen, en niet alleen op dit gebied. De ene pretendeert wat wetenschappelijker te zijn dan de andere, maar ze kunnen mij niet overtuigen. Maar je gaat niet inhoudelijk in op mijn postquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:08 schreef Dutch. het volgende:
dat mag Haushofer, de tijd is onze grootste vriend in deze. als je de ontwikkeling blijft volgen dan weet ik zeker dat je je standpunt zult nuanceren![]()
....De trancetoestand en je aandacht richten helpen persoonlijke verstorende invloeden uit de weg te ruimen, teneinde een helder kanaal te creeren. Om te channelen verhoog je als je een trancestaat bereikt je frequentie en verlagen wij de onze om afstemming te bereiken. Het is niet excacte energetische overeenstemming maar een complementaire. Wj creeren electromagnetische velden in onze dimensie die lijken op de jouwe in jullie dimensie, als we deze beide energievelden afstemmen kan er een transmissie plaatsvinden...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:11 schreef Dutch. het volgende:
Dat zou ik wel interessant vinden Atuniel
Als je de tijd en moeite neemt om je in de materie te verdiepen dan kan jij zelf bepalen of het consistent is of niet, dat kan jij alleen zelf uitmaken.quote:Ik denk het niet, want ik heb al heel veel sites als die van jou doorgelezen, en niet alleen op dit gebied. De ene pretendeert wat wetenschappelijker te zijn dan de andere, maar ze kunnen mij niet overtuigen. Maar je gaat niet inhoudelijk in op mijn post
Haushofer, het is geen volstrekte willekeur, het is herhaaldelijk toepassen van dezelfe principes die ook nog eens mogelijkheden bieden tot anticipaties op de toekomst. Willekeurige getallen kunnen dat niet, tenzij je alvast je wiskundecijfer van volgend jaar kan afleidenquote:Het is de volstrekte willekeur die het niet geloofwaardig maakt.
Wat heeft dit in hemelsnaam te maken met het slap verhaaltje dat je probeert af te steken hiero?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:51 schreef Dutch. het volgende:
verhaal
Waarom gebruik je een tetrahedron? Waarom niet een andere geometrische vorm?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:45 schreef Dutch. het volgende:
omdat 911 dagen een verbinding maakt tussen 2 intersectie punten van een hyperdimensional tetrahedron.
Van alle planeten?quote:Phi omdat Phi mede de onderlinge verhoudingen van de omloopbanen van planeten beschrijft.
Ik dacht al dat je dat op basis van intuïtie deedquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:49 schreef Dutch. het volgende:
ik gebruik maar een aantal basis principes maar hier komt ook 'intuitie' om de hoek kijken. Eerst komt de gedachte van een eventueel verband en als er dan rationeel naar gezocht wordt en het is inderdaad iets fundamenteels, dan wordt dat onmiddelijk duidelijk. Gebeurd dat niet dan is het waarschijnlijk een dood spoor
Stel dat er onderliggende cyclici zijn, dan hoeft dat toch niet veroorzaakt te worden door andere dimensies?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:02 schreef Dutch. het volgende:
als er inderdaad onderliggende cycli werkzaam zijn in onze realiteit, waar komen die dan vandaan?
Het valt me op dat je het begrip karma vaak gebruikt en alleen voorspellingen maakt op basis van voorgaande gebeurtenissen. Alsof je er vanuit gaat dat een bepaalde gebeurtenis niet op zichzelf staat maar nog een effect veroorzaakt in de toekomst.. ?quote:Op deze manier kunnen karmische relaties naar boven komen waar we normaal gesproken niet eens bij stil zouden staan. we zijn hier tenslotte om te leren toch![]()
Omdat dit artikel alle elementen en onderliggende thema's vermeld die door de 911 - Phi gebaseerde tijdspiraal verbonden wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:20 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Wat heeft dit in hemelsnaam te maken met het slap verhaaltje dat je probeert af te steken hiero?
Ik voel niet aan wat er precies gebeurd, ik krijg meer een idee over het onderliggende patroon dat gebeurtenissen met elkaar verbind. Er onstaat een idee en als daar dan rationeel over nagedacht wordt dan volgt er onmiddelijk een bevestiging. Het is niet zo dat ik eindeloos zit te zoeken naar verbanden, de intuitie geeft aan en de ratio bevestigd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar je voelt het dus aan wat er gebeurt??? Of hoe doe je dat?
Ik heb niet alles even duidelijk gelezen. Wat ik begrepen heb, dat is dat jij met waardes aan de slag gaat zoals phi.
Maar dan kun je toch ook een ingeving krijgen dat iets niet juist is. Een raar voorgevoel of niet?
Of bedoel je dat met de connectie aan andere dimensies? Dat die andere dimensie iets laat zien misschien. Of dat die andere dimensie ook als de toekomst gezien kan worden.
Ik weet het niet helemaal. Ik zal het topic straks nog eens helemaal doornemen.
De toekomst die in leven is op dit moment al, denk jij ook dat alles over 30 jaar al vast staat. Dat het over 30 jaar samen geperst gaat worden allemaal?
Over 30 jaar groeit alles nog sterker naar elkaar toe toch?
Als je het te offtopic vindt wat ik hier nu vermeld dan moet je het zeggen even.
Dat dus over 30 jaar nog beter te voorspellen is wat gaat gebeuren. Eventueel door een programma of berekening. Dat de toekomst dus meer voorspelbaar gaat zijn dus. Ook omdat het verleden alles al heeft meegemaakt. Dan kan de toekomst op een gegeven moment minder rampen naar voren laten komen. Of ontstaan dan nieuwe rampen?
Als alles al gebeurt is dus ook. Als het verleden alles al heeft meegemaakt. Wat blijft er dan over voor de toekomst?
quote:Just a short summary of hyper Dimensional dates:
Our Earth makes a turn around the sun of 360 degrees. When a hyper -tetrahedron is placed upon that circle our Earth is making, than the Tetrahedron intersection points can be determined. The interference points are placed 19.47 degrees above and below the line 90-270 degrees on the circle. So 90 dergrees + and - 19.47 degrees and 270 degrees + and - 19.47 degrees
or from the start of the year in our perspective: 90 degrees minus 19.47 = 70.53 times 365/360 = 71.5 days
In other words, our earth crosses the HD Tetrahedron ( originating from another dimension!) interference point in the eather 70.53 days after the start of the year.
This way the dates March 11-12 , April 21 , September 11 and October 21 are determined:
(90 - 19.47) times 365/360 = day 71.5 or March 12 +/- 1 day
(90 + 19.47) times 365/360 = day 111 or April 21 +/- 1 day
(270 - 19.47) times 365/360 = day 254 or September 11 +/- 1 day
(270 + 19.47) times 365/360 = day 293 or October 20 +/- 1 day
The other Platonic solids also give interference points or dates in our perspective, like the Cube dates for sinstance:
45 times 365/360 = day 45 or February 14 +/- 1 day
135 times 365/360 = day 137 or May 17 +/- 1 day
225 times 365/360 = day 228 or August 16 +/- 1 day
315 times 365/360 = day 319 or November 15 +/- 1 day
The Hyper Dimensional Geometry becomes visible within closed spheres in our 3d reality, such as the solar flares emitting around 19.47 North and South, Hawaii, Red spot on Jupiter etc. ( tetrahedron) or the Sumatra quake at Octahedron or Yellowstone at Cube.
When we talk about our perception of time and Hyper Dimensional design it's different. It's not within a 3D closed sphere, but the other way round, Earth travels through a point in (Hyper)space and the Tetrahedron or Cube etc unveils it's existence by Geometry
Als jouw voorspellingen dan ook hetzelfde opleveren als het resultaat van mijn materiaal, dan heb je gelijk. Dan heb ik net over van tevoren identificeren van gecodeerde tijdspatronen m.b.t. de dood van JP II en Arafat, de uitbraak van de vogelgriep, het identificeren van 7 juli 2005, de dood van Milosevic, de connectie tussen Beslan, 9/11 Bali bombing etc., herhaaldelijke juiste anticipaties m.b.t. de situatie rond Hariri/Syrie en vele andere voorbeelden. Het gaat erom dat dezelfde methodiek steeds weer gerelateerde gebeurtenissen aan het licht brengt. Dat is niet het geval met het roepen van zomaar wat getallen.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:03 schreef Maverick_tfd het volgende:
Die gebeurtenissen kan ik ook voorspellen mbv de verjaardag van mn moeder, de permeabiliteit van vacuum, de constante van Boltzmann en de leeftijd van koningin Beatrix..
Maw; het slaat nergens op wat je verteld.
Als jouw theorie werkelijk zulke cruciale dingen kan voorspellen was jij al multimiljardair en zou de wereld er heel anders uit zien. Dat zie ik zo ff niet gebeuren dus ik neem je hele praat met een kilo of wat zout...quote:Op maandag 3 juli 2006 11:10 schreef Dutch. het volgende:
[..]
Als jouw voorspellingen dan ook hetzelfde opleveren als het resultaat van mijn materiaal, dan heb je gelijk. Dan heb ik net over van tevoren identificeren van gecodeerde tijdspatronen m.b.t. de dood van JP II en Arafat, de uitbraak van de vogelgriep, het identificeren van 7 juli 2005, de dood van Milosevic, de connectie tussen Beslan, 9/11 Bali bombing etc., herhaaldelijke juiste anticipaties m.b.t. de situatie rond Hariri/Syrie en vele andere voorbeelden. Het gaat erom dat dezelfde methodiek steeds weer gerelateerde gebeurtenissen aan het licht brengt. Dat is niet het geval met het roepen van zomaar wat getallen.
]http://www.debka.com/send_headline.php?hid=2789[/quote][/url]quote:Here's the anticipated Syria related info on HD Octahedron / Tetrahedron pole date July 2 ( +/- 1 day )
DEBKAfile Exclusive: Hamas politburo member Muhammed Nazal: “We shall keep the Israeli soldier alive but not release him without gain…nbsp;
July 2, 2006, 10:53 PM (GMT+02:00)
This assurance was delivered to the Qatari foreign minister Sheikh Jassem Ben Hama al Thaini, when he traveled to Damascus Saturday, July 1, at the request of US secretary of state Condoleezza Rice. She asked him to tell Syrian president Bashar Asad that he must expel Hamas hardline leader Khaled Meshaal and his command from Damascus.
Asad’s reply: “I don’t meddle in Palestine just as I don’t interfere in Iraq.…nbsp;
He added he is willing to throw Meshaal out, on one condition: that the Americans and Israelis let him return home.…nbsp; DEBKAfile adds: Since Meshaal’s family originates in the West Bank village of Silwad, that reply cut short the pressure on Asad to take a hand in the release of Corp. Gideon Shalit, the Israeli soldier kidnapped by Hamas.
The option of stepping up military pressure on Hamas at the Gaza end was again tossed back in the laps of Israeli prime minister Ehud Olmert and defense minister Amir Peretz.
[url=http://www.debka.com/send_headline.php?hid=2789
No Finger Lifted to Slow the Middle East Countdown to War Escalationquote:Israeli defense minister Amir Peretz said: “I advise Bashar Assad to open his eyes because the responsibility is laid at his door.† This threat against an incumbent ruler, blunt even by Middle East standards, referred to Hamas operations chief Khaled Meshaal working out of Damascus under the protection of Syrian military intelligence.
The trouble about this threat, apart from betraying the minister’s lack of experience in national crisis management, is that he joins a row of great world powers, who threatened the Syrian ruler with extinction and ended up backing off and leaving Bashar Asad sitting more firmly than ever on his presidential seat in Damascus.
Phi = gulden snede die je over ter wereld in de natuur terugziet. Zelfs in de verhoudingen van jouw eigen lichaamsdelen. Phi is een universele constante. Vandaar dat het ook niet meer dan logisch is dat Dutch deze constante gebruikt om bepaalde dingen uit te rekenen. Er zitten mij een beetje te veel 'toevalligheden' in deze berekeningen om toeval te zijn. Lees aub zijn forum/website eens door voordat je hier zomaar gaat zitten oordelen, zonder enig moeite gedaan te hebben om de stof te lezen/begrijpen. Natuurlijk kan Dutch niet alles verklaren en ook niet de toekomst voorspellen (nog niet iig) maar waarschijnlijk met behulp van ander, nog te onderzoeken, middelen kan hij dat straks misschien wel. (denk aan sacrale geometrie etc)quote:Op maandag 3 juli 2006 11:03 schreef Maverick_tfd het volgende:
Dat kan, maar dat maakt het nog niet geloofwaardiger... WAAROM gebruik je phi en WAAROM gebruik je bepaalde figuren en niet net een andere? Omdat het toevallig zo uitkomt voor jou? Of omdat er dan een betere uitkomst uitkomt?
Ga je gang...verbaas ons!quote:Die gebeurtenissen kan ik ook voorspellen mbv de verjaardag van mn moeder, de permeabiliteit van vacuum, de constante van Boltzmann en de leeftijd van koningin Beatrix..
Maw; het slaat nergens op wat je verteld.
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:05 schreef RedDevil085 het volgende:
tvp
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:14 schreef merlin693 het volgende:
http://www.missmaggie.org(...)dfs/mathinnature.pdf
Ik verschillende datums genoemd waarbij interessante gebeurtenissen plaats hebben gevonden op de 'trigger' datums die van belang kunnen zijn voor de spaceshuttle.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:00 schreef Maverick_tfd het volgende:
Dutch; de space shuttle komt niet 16 maar 17 juli terug... En nu?
wat is tvp?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:05 schreef RedDevil085 het volgende:
tvp
Hetzelfde als op pagina 1 van dit topic. Maarre, tot nog toe heb je geloof ik bewezen dat de vier seizoenen redelijk constant verspreid over het jaar zijn, en dat je niet precies de omlooptijden van Mars en Venus weet (respectievelijk 686,98 en 225 dagen, samen dus op een haar na 912 in plaats van 911 dagen), en dat als je de juiste nummers weet te vinden en op diverse manieren bewerkt (soms wel met phi, soms niet) dat je dan achteraf met een afwijking van twee dagen op een min of meer belangrijke gebeurtenis uitkomt. Ik zeg achteraf, want geloof me, op elke dag gebeurt er wel iets wat de naam 'wereldnieuws' verdient. Dit is gewoon numerologie in een nieuw jasje gestoken. "911" wordt in het Nederlands geschreven als "11-9" ofwel, als ik de regels van het schrijven van een datum achterwege laat, 119. 11 September plus 119 is 8 januari, en dat was (in 1642) de sterfdag van Galileo Galilei, die destijds door zijn aanhankelijkheid aan de wetenschap ten koste van de religie de basis heeft gelegd voor de huidige problemen tussen Moslims enerzijds en decadente westerlingen anderzijds. Of zoiets.quote:
mars is afgerond 686,973 en Venus 224,68. De intersecte punten van de HD Tetrahedron geplaatst op de omloop van de aarde liggen op ongeveer 911 a 912 dagen. De meest exacte bepaling (geometrisch) is waarschijnlijk 911,747 dagen. feit is dat gedurende dag 911/912 Mars + Venus exact een jaar maken. In de ´breaking the code´thread beschrijf ik de 912 dagen patronen.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:13 schreef DzjieDub het volgende:
[..]
Hetzelfde als op pagina 1 van dit topic. Maarre, tot nog toe heb je geloof ik bewezen dat de vier seizoenen redelijk constant verspreid over het jaar zijn, en dat je niet precies de omlooptijden van Mars en Venus weet (respectievelijk 686,98 en 225 dagen, samen dus op een haar na 912 in plaats van 911 dagen), en dat als je de juiste nummers weet te vinden en op diverse manieren bewerkt (soms wel met phi, soms niet) dat je dan achteraf met een afwijking van twee dagen op een min of meer belangrijke gebeurtenis uitkomt. Ik zeg achteraf, want geloof me, op elke dag gebeurt er wel iets wat de naam 'wereldnieuws' verdient. Dit is gewoon numerologie in een nieuw jasje gestoken. "911" wordt in het Nederlands geschreven als "11-9" ofwel, als ik de regels van het schrijven van een datum achterwege laat, 119. 11 September plus 119 is 8 januari, en dat was (in 1642) de sterfdag van Galileo Galilei, die destijds door zijn aanhankelijkheid aan de wetenschap ten koste van de religie de basis heeft gelegd voor de huidige problemen tussen Moslims enerzijds en decadente westerlingen anderzijds. Of zoiets.
Edit - ik zie opeens dat 8 januari ook de geboortedag is van Stephen Hawking, een van de grondleggers van de Snaartheorie die eerder dit topic is genoemd omdat die inderdaad alleen maar werkt bij multidimensionaliteit... wauw! Het werkt echt!
Hawking is alles behalve een grondlegger van de snaartheorie. Hij is kosmoloog, en ik heb persoonlijk nog nooit 1 artikel van hem gezien wat over de snaartheorie gaat. Hij doet onderzoek op het gebied van quantumgravitatie en kosmologie. Hij heeft zover ik weet ook niet expliciet bijgedragen aan de ontwikkeling van de snaartheorie.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:13 schreef DzjieDub het volgende:
Edit - ik zie opeens dat 8 januari ook de geboortedag is van Stephen Hawking, een van de grondleggers van de Snaartheorie die eerder dit topic is genoemd omdat die inderdaad alleen maar werkt bij multidimensionaliteit... wauw! Het werkt echt!
Je hebt gelijk, mea maxima culpa. Snaartheorie is natuurlijk van Scherk en Schwarz.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:33 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hawking is alles behalve een grondlegger van de snaartheorie. Hij is kosmoloog, en ik heb persoonlijk nog nooit 1 artikel van hem gezien wat over de snaartheorie gaat. Hij doet onderzoek op het gebied van quantumgravitatie en kosmologie. Hij heeft zover ik weet ook niet expliciet bijgedragen aan de ontwikkeling van de snaartheorie.
Die theorie is door zoveel mensen opgezet en ontwikkeld, dat je moeilijk kunt stellen dat ie van iemand is, denk ikquote:Op zondag 16 juli 2006 18:14 schreef DzjieDub het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mea maxima culpa. Snaartheorie is natuurlijk van Scherk en Schwarz.
iets als ID?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef Dutch. het volgende:
ik denk dat het mogelijkheden kan bieden om het wetenschappelijke en religieuze denken te combineren in een nieuw begrip van onze realiteit
Eigenlijk zijn we dus ontoerekeningsvatbaar. Alles staat al vast. Aanslagen zijn al voorspeld, politieke gevolgen zijn voorspeld.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef Dutch. het volgende:
911 aardse dagen verbinden dus een Hyper Dimensionele Tetrahedron, op macro niveau o.a. zichtbaar gemaakt met 9/11 en de aanslag in Madrid. ook op nationall niveau is er zo'n 911 gebaseerde Gulden Snede werkzaam:
Er gebeurt zoveel op de wereld dat er vast wel zulke gebeurtenissen zijn die samenvallen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:29 schreef Dutch. het volgende:
De Tsunami van december 2004 op de starttrigger bij de lancering van de spaceshuttle en een echte Tsunami bij de terugkeer
Het herhaaldelijk toepassen van willerkeurige principes is toch nog steeds willekeur?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:36 schreef Dutch. het volgende:
[..]
Haushofer, het is geen volstrekte willekeur, het is herhaaldelijk toepassen van dezelfe principes die ook nog eens mogelijkheden bieden tot anticipaties op de toekomst. Willekeurige getallen kunnen dat niet, tenzij je alvast je wiskundecijfer van volgend jaar kan afleiden![]()
Ja logisch. Dat kan iedereen verzinnen. de regio is 1 groot kruitvat. Op zo moment is het niet moeilijk voorspellen dat er een oorlog komt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:14 schreef Dutch. het volgende:
in aanvulling op het bericht hierboven, dit zijn echt zorgwekkende ontwikkelingen omdat ik de situatie rond Syrie als een 'trigger' beschouw met mogelijk consequenties van oorlog.
met dit verschil dat ik al sinds de moord op Hariri ( 14 feb 2005 ) verschillende keren juist heb geanticipeerd op de situatie. er zijn karmische verbintenissen met WW I en belangrijke ontwikkelingen vinden/vonden plaats op HD Tetrahedron en Cube datum, alsmede op de Golden Mean spiraal gebaseerd op de occulte 322. Lees deze thread eens door vanaf het begin:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:28 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ja logisch. Dat kan iedereen verzinnen. de regio is 1 groot kruitvat. Op zo moment is het niet moeilijk voorspellen dat er een oorlog komt.
Ik verwacht dat dat bij ontwikkeling van ons bewustzijn, onze realiteit subtieler zal worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:04 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we dus ontoerekeningsvatbaar. Alles staat al vast. Aanslagen zijn al voorspeld, politieke gevolgen zijn voorspeld.
Is het menselijk gedrag dus niet meer van invloed. Of worden gebeurtenissen achteraf geinterpreteerd als voorspellingen?
ik heb al regelmatig aangegeven dat ik een gebeurtenis verwachtte op 4 juli die verband zou houden met de Tsunami van 26 december 2004.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:06 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Er gebeurt zoveel op de wereld dat er vast wel zulke gebeurtenissen zijn die samenvallen.
En is er geen enkele gebeurtnis die er mee in verband kan worden gebracht is dat juist de aanwijzing.
wat is ID?quote:
Maar wat moet je en kan je hiermee?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:48 schreef Dutch. het volgende:
[..]
ik heb al regelmatig aangegeven dat ik een gebeurtenis verwachtte op 4 juli die verband zou houden met de Tsunami van 26 december 2004.
de spaceshuttle werd gelanceerd op 4 juli en bij de terugkeer was er een tsunami. Je moet de gebeurtenissen ook met gevoel voor symboliek tegen het licht houden
Intelligent Design. die hebben als theorie dat er een intelligent ontwerper zit achter de organismen etc.quote:
Ik zou toch meer willen focussen op onze eigen verantwoordelijkheid voor onze realiteit. Ik denk dat wij onze realiteit mee-creeren (op andere dimensionele niveau's) . Er is weldegelijk intelligent ontwerp aanwezigquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:56 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Intelligent Design. die hebben als theorie dat er een intelligent ontwerper zit achter de organismen etc.
Wat als hij dan gelijk krijgt?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:27 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb niet alles doorgelezen en ook Dutch. zijn site niet echt grondig, maar ik ben benieuwd of Dutch. hier een concreet lijstje met zijn voorspellingen zou kunnen geven, met data erbij. ( en daarna dan eventuele argumentatie )
Kunnen we es kijken of het allemaal uitkomt
Ik doe in feite geen concrete voorspellingen, ik identificeer ( toekomstige ) momenten waarop gerelateerde gebeurtenissen kunnen plaatsvinden. Voor die bepaalde datum kan ik dan thema's afleiden d.m.v. de trigger datums.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:27 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb niet alles doorgelezen en ook Dutch. zijn site niet echt grondig, maar ik ben benieuwd of Dutch. hier een concreet lijstje met zijn voorspellingen zou kunnen geven, met data erbij. ( en daarna dan eventuele argumentatie )
Kunnen we es kijken of het allemaal uitkomt
quote:evidence that Katrina was probably manipulated by Hyper Dimensional energy flows, manifested on the by me pre-determined Hyper Dimensional CUBE date August 17:
Monday, September 26, 2005
"Hyperdimensional Katrina": Scientific Evidence -- NEW Rita Update! -- 7:33 PM- 9/26/05
quote:
"August 17, 2005 -- fully 12 days BEFORE Katrina hit New Orleans!!
Obviously, then, this official National Weather Service radar data CANNOT be from the landfall of Hurricane Katrina ... which didn't come ashore in southern Louisiana until the wee hours of August 29th!
In fact, here's what the official radar loop (below) of Katrina's actual landfall on the 29th
==
So, what makes the loop from the 17th -- twelve days earlier -- so unusual ...?
This!
This image (below) is the last pre-sunset GEOS visual satellite image of the Louisiana area from the same day as the New Orleans' radar "anomaly" -- August 17th.
As you can see, it reveals a few thunderstorms situated to the north and west of New Orleans the City ... but in the area northeast of the City -- where those peculiar "radar bands" are locasted in the close-up -- there are no clouds or precipitation at all!
==
Just what the hell is going on!?
Radar images on the National Weather Service NEXRAD image loops are created by transmitted radar energy (from the radar antenna) being reflected back to that same antenna, as a function of azimuth (a 360-degree position, relative to the transmitter). The NEXRAD system "refreshes" these images every 6 minutes -- revealing precipitation (rain, or hail or snow) within hundreds of miles of the antenna. Sometimes, when birds are migrating ... or insects are swarming in the Spring ... the radar system can detect echoes from objects OTHER than raindrops or snowflakes ... but that is very rare.
In this case, two highly patterned, incredibly regular, slowly-rotating "vortices" -- one northeast of New Orleans, the other to the south, and in TOTALLY CLEAR AIR! -- are reflecting strong echoes BACK to the NEXRAD antenna ... when there's NOTHING suspended in that air for the radar beam to be reflecting from!!
Totally inexplicable ... by any standard meteorological measure.
And, in case you have any remaining doubts about the truly anomalous nature of this August 17th New Orleans' radar loop, here (below) is a simultaneous infrared series of GEOS satellite images from UNISYS (a commerical weather corporation, offering National Weather Service data to its clients) of the same area ... and covering the same time period (note the time code at the top-right of the graphic).
==
Yet, the anomalous "radar bands" of August 17, 2005 persist ... centered on New Orleans.
===
Just like a giant "bulls eye" was somehow being painted on the Crescent City ... 12 days before Katrina struck.
==
That, in fact, is exactly what our "hyperdimensional model" for Hurricane Katrina is proposing: that what we are seeing in this extraordinary radar sequence ... is the standard NEXRAD radar signal being -- somehow -- reflected back from the clear air over and around New Orleans ... air which has somehow been made "radar reflective" by the application of an otherwise invisible "energy" signature ... from somewhere.
While the precise nature of this anomalous "reflection mechanism" is currently unknown -- without further information from other sensor systems -- possibilities range from "actual ionization of the air" itself (making it more electrically conductive -- and thus radar reflective), to equally anomalous "wavelike" changes in the density of the air within the rotating radar beam ....
In the HD Model, it is this "HD imprinting" of New Orleans, by this impossible (in current physics) "energy vortex signature" which ... 12 days later ... literally attracted Hurricane Katrina right to New Orleans ... exactly like a homesick homing pigeon!
read Hoaglands update here:
link
Ah okequote:Op zondag 30 juli 2006 20:52 schreef Dutch. het volgende:
Het kan zijn dat als Hyper Dimensional Physics op waarheid berust, dat het bekend is bij sommigen.
HAARP kan een instrument zijn voor manipulatie inderdaad.
Ik ga er echter van uit dat het hele HD Design voortkomt uit (ons) bewustzijn.
Ik denk inderdaad dat vergroting van onze kennis over HD realiteit, inderdaad mogelijkheden zal bieden tot een meer positieve betrokkenheid van ons bewustzijn met gebeurtenissen op macroniveau maar ook in ons persoonlijke leven. Als wij de karmische relaties tussen gebeurtenissen beter gaan begrijpen dan scheppen we de mogelijkheid om onze realiteit subtieler te maken.quote:Al met al denk ik dat bij elke theorie de voor- en nadelen tegelijkertijd naar buiten komen. Waarbij ik dus even heel vrij ben om HD het voordeel en HAARP het nadeel te noemen..
bla bla.. de titel "brug tussen religie en wetenschap" is al tientallen keren opgeeist door allerlei groeperingen (astrologie, Intelligent design), en ze hadden allemaal 1 ding gemeen: het waren ordinaire zweefkezen die het met wat pseudo-wetenschappelijk geleuter over een andere boeg gooiden en zo probeerden hun doelgroep te vergroten. en met succes, want blijkbaar is wat goochel met wetenschappelijke termen zonder te weten wat ze betekenen al genoeg om mensen onder de indruk te brengen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:46 schreef Dutch. het volgende:
precies, maar Hyperdimensional Physics kan niet los gezien worden hoe wij tegen ons eigen bewustzijn aankijken. ontwikkelingen op het terrein van de HD Physics hebben gevolgen voor ons denken op andere terreinen. I feite zou het een brug over de kloof kunnen zijn
ik schreef:quote:Posted: Wed Mar 08, 2006 9:57 am Post subject: March 12, 2006
--------------------------------------------------------------------------------
So , with Tetrahedron based Hyper Dimensional date March 12, 2006 coming up, what can we do?
From what I understand of the apparent indications of Multi Dimensional Design ‘bleeding’ through in our 3- dimensional reality, it seems that the timeframe around March 12 could be considered a key date on the emerging patterns.
The date March 12 in a non-leap year is comparable to September 11, both Tetrahedron based HD dates.
March 12 is also a key date on several time-coded patterns which are monitored here.
I’m not making any predictions here, I’m just identifying a possible timeframe that seems important in our reality.
This time frame could give indeed events to materialize that some would consider ‘evil’ or ‘satanic’ in nature or that ‘dark forces’ are taking control over our reality.
I believe that our reality is the result of our own creation by consciousness, at multiple levels. We do co-create our reality and somehow we all are responsible for it.
So I believe that this timeframe is also a timeframe of opportunity, it’s possible to change the energy involved by adding more love-based and ‘service to others’ energy to this timeframe by being involved with heart and positive thoughts
Our reality is the result of our collective creation and indeed the ‘service to self’ and fear based energy will try to find it’s way to materialize in our reality on this timeframe but remember, we all contribute to our creation equally so we really can make a difference
Just show that you are the love-filled person you are and try to keep this timeframe in mind in order to give balance to negative aspects of our collective state of consciousness
enquote:Posted: Thu Mar 09, 2006 8:57 am Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
I expect some Syria related info, high impact or subtle. Hariri was killed on HD Cube date Feb 14 (2005).
The UN report accusing Syria was published on the last Tetrahedron date October 21 (2005).
Now next Tetrahedron date coming up is March 12 ( +/- 1 day )
en ik verwachtte een 'balkan karma' gerelateerd event op 12 maart +/- 1 dagquote:Thu Mar 09, 2006 4:00 pm Post subject:
There's another interesting correlation to March 12, 2006
555 starttrigger on the 1111 days awakenings timeframe for March 12, 2006:
September 2, 2004
This date played an important role in relation to the 'exit of Sunking' theme. In the months before september 2, 2004 I identified this date as related to the exit of JP II.
On the evening of September 2, 2004 Clinton had a heart attack
Later, this date became triggerdate related to the actual exit of JP II, as I have posted on several forums.
Now this date comes back again as trigger date for March 12, 2006
It's Venus related, as 1111 times Phi golden Mean gives exactly 8 Venus years in Earth days.
So what will George have to say about Syria next Sunday?
we are talking about 9/11 related events here with a nuclear theme on the background
another possibility is that someone will be taken out by Design
http://www.debka.com/send_headline.php?hid=2067quote:Assad invites UN Hariri investigator “to tea”
March 11, 2006, 8:14 PM (GMT+02:00)
Serge Brammertz, head of the UN inquiry team delving into the assassination a year ago of Lebanese politician Rafiq Hariri arrived in Damascus Thursday, March 9, to take up an unusual invitation. A leading murder suspect, Syrian president Bashar Assad, invited him to the palace for a cup of tea.
This gesture is taken in DEBKAfile’s Middle East sources as a dramatic U-turn in the president’s adamant refusal to be questioned on the crime, a face-saving surrender to long pressure. He knows that his guest will take the apparent social occasion as the first opportunity to question him however politely. The president’s example will also tell his subordinate fellow-suspects, including his own brother-in-law, military intelligence overlord Gen. Asaf Shawqat, that they too are not immune to quizzing.
However, the Syrians prepared a new stratagem to get themselves off the hook of the inquiry, a bid to pin the assassination on “Islamic fundamentalists.”
The visit was arranged in lengthy discussions between Brammertz and Syrian foreign minister Walid Mualem ahead of the UN official’s presentation of his report to the UN secretary-general Kofi Annan on March 15.
The Syrians find themselves at a disadvantage by the Belgian investigator’s secretiveness in contrast with his predecessor, Detlev Mehlis, who made a practice of press leaks. Brammertz is even cagey with his team-mates on the UN panel.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4802496.stmquote:Mon Mar 13, 2006 9:32 pm Post subject:
and here it is, the anticipated Hariri news. This woman's going to play a big role. Testimonies wil probably give supportive 'evidence' for Syria's role in this.
Quote:
I expect some Syria related info, high impact or subtle. Hariri was killed on HD Cube date Feb 14 (2005).
The UN report accusing Syria was published on the last Tetrahedron date October 21 (2005).
Now next Tetrahedron date coming up is March 12 .
Normally I use a frame of +/- 1 day
Monday, 13 March 2006
Brazil holds 'Hariri-link' woman
Brazilian police say they have arrested a Lebanese woman wanted for questioning over the death of former Lebanese Prime Minister Rafik Hariri.
Rana Abdel Rahim Koleilat, 39, was arrested on Sunday in the city of Sao Paulo after an anonymous tip, the police said in a statement.
Mr Hariri was killed in a massive car bomb in Beirut in February 2005.
A UN investigation into his death is ongoing and has implicated Syrian and Lebanese officials.
Police Inspector Nicanor Nogueira Branco said in a statement that Ms Koleilat had been arrested at a hotel in the city.
She was arrested for attempted bribery after offering officials up to 200,000 Brazilian reals (US$94,000, £54,000) to let her go, police said.
She was in possession of a British passport identifying her as Rana Klailat of Northern Ireland, police said.
Joseph Sayah, the Lebanese consul-general in Sao Paulo, said the Independent International Investigation Commission, set up to investigate Mr Hariri's death, wanted to question Ms Koleilat.
He said she was also wanted in connection with alleged bank fraud in Lebanon, the Associated Press news agency reported.
Twenty people were killed in the February 2005 attack in which Mr Hariri died.
ik vertegenwoordig geen groepering en dit materiaal moet los gezien worden van de (amerikaanse) Intelligent Design beweging. Het feit of ik een ordinaire zweefkees ben zal moeten blijken, met de anticipaties die ik doe moet dat geen probleem zijn als dat inderdaad zo is ( wel concreet graag).quote:Op maandag 31 juli 2006 09:42 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
bla bla.. de titel "brug tussen religie en wetenschap" is al tientallen keren opgeeist door allerlei groeperingen (astrologie, Intelligent design), en ze hadden allemaal 1 ding gemeen: het waren ordinaire zweefkezen die het met wat pseudo-wetenschappelijk geleuter over een andere boeg gooiden en zo probeerden hun doelgroep te vergroten. en met succes, want blijkbaar is wat goochel met wetenschappelijke termen zonder te weten wat ze betekenen al genoeg om mensen onder de indruk te brengen.
quote:and again UN pressure on a HD date!
Wednesday, 17 May 2006
UN presses for Syria-Lebanon ties
The UN Security Council has adopted a resolution calling on Syria to forge formal ties with Lebanon and demarcate the border between the two countries.
The 15-member council adopted the resolution by 13-0 with Russia and China abstaining.
Resolution 1680 seeks full implementation of a 2004 resolution urging a complete end to external influence in Lebanon.
It was co-sponsored by the United States, France and Britain.
In 2005, Syria withdrew its troops from Lebanon following 29 years of military and political rule over its smaller neighbour, in line with Resolution 1559 of 2004.
The move came after Damascus faced massive international pressure following the assassination of ex-Lebanese PM Rafik Hariri, in a bombing with which it denied any connection.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/4990988.stmquote:The Syrian foreign ministry described it as provocative and biased in a statement issued shortly after the vote.
"Resolution 1680 marks a new precedent in international relations in terms of interference in countries' internal affairs and the bilateral relations between them," it said.
quote:The major underlying theme of our times is emerging on the triggerdates for September 8, 2006:
NUCLEAR
555 starttrigger on the awakenings timeframe around September 8, 2006:
March 1, 1954 - Nuclear testing: The Castle Bravo, a 15-megaton hydrogen bomb, is detonated on Bikini Atoll in the Pacific Ocean, resulting in the worst radioactive contamination ever caused by the United States.
and with The Venus Connection in mind:
March 1, 1966 - Venera 3 Soviet space probe crashes on Venus becoming the first spacecraft to land on another planet's surface.
at the same moment in history:
March 1, 1966 - The Ba'ath Party takes power in Syria. ( Assad clan)
End of Ba'ath Party in Syria in combination with a nuclear theme on this 911 based Design could mean:
Possibility of emerging US nuclear threat to Syria/Damascus around September 8, 2006
Ik vraag em af of je dit wel begrjipt allemaal. Misschien eens vanaf het begin lezen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:42 schreef punchdrunk het volgende:
whahaha... nummergoochelen..
dat sommige mensen niet inzien dat je met de wil te geloven en een willekeurige reeks gegevens altijd wel een "kloppend" model kunt maken...
er is elke dag wel nieuws, en als aardse dagen niet passen, dan maken we er toch gewoon venus-dagen van?
ik begrijp het prima. je denkt toch zeker niet dat dit de eerste stroming is die via pseudo-wetenschappelijk geleuter en een scheutje gezweef de hang van mensen naar "betekenisgeving" bevredigd?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:02 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Ik vraag em af of je dit wel begrjipt allemaal. Misschien eens vanaf het begin lezen?
SIEV Xquote:There are many unanswered questions regarding the SIEV-X tragedy, some of which are chronicled at the website http://www.sievx.com, and in Tony Kevin’s book “Certain Maritime Incident: The Sinking of SIEV X”, published in August 2004. Most controversial is the suggestion that the Australian governments policy of “upstream disruption” of asylum seekers could extend as far as the sabotage of people smuggling boats.
OMFGquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:03 schreef TaLoN.NL het volgende:
"Hyperdimensional Oscillator"
Volgens mij heeft dit ding er weinig tot niets mee te maken, ik dacht van doe eens gek probeer eens iets, wat ik normaal eigenlijk nooit doe omdat ik Atheïst ben, toen heb ik dus zo'n Hyperdimensional Oscillator aangeschaft omdat erbij stond dat het z'n werk zou doen ongeacht of je het onzin vind of niet. Het rare is, dat ding doet echt iets!
Wat het precies doet weet ik (nog) niet.
http://www.lifetechnology.org/hyperdimensional.htm
Had je er al iets van gehoord dan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:06 schreef Kiteless het volgende:
[..]
OMFG
(Het ding schijnt bankrekeningen leeg te halen resp. aan te vullen)
Nee, dank je wel voor de link, ik heb in tijden niet meer zo gelachenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:18 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Had je er al iets van gehoord dan?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:28 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nee, dank je wel voor de link, ik heb in tijden niet meer zo gelachen
En dan te bedenken dat er mensen zijn die in dat soort geleuter trappen en geld overmaken he, ongelofelijk
"It is through the interface of the human bioelectric field that we can access the energy and information carried by the cosmic rays that constantly surround us."![]()
"The Hyperdimensional Oscillator™ also acts as a rectifier by keeping the body’s subtle energy field in perfect balance."![]()
"The Hyperdimensional Oscillator™ facilitates communication with higher dimensions including entities commonly termed ‘Extraterrestials’ or ‘ETs’."
Ik heb op het werk regelmatig vreemden aan de telefoon, maar als je marsmannetjes bedoelt, nee daar heb ik nog nooit mee gepraat en ik ga er ook niet van uit dat dat in mijn leven gaat gebeuren.quote:
Schitterend, helemaal die "etc." erachter !quote:1. enhancement of physical strength and health.
2. improving energy levels and stamina.
3. attracting success, prosperity and financial abundance into ones life.
4. Increasing the chances of career success.
5. Self improvement, reversal of aging.
6. Relaxation and elimination of stress.
7. Improvement of self esteem and confidence levels.
8. Influencing the outcome of challenging situations.
9. Distant healing.
10. Improving personal and professional relationships.
11. Enhancement of athletic and sports skills.
12. Attract romantic love or your true soul mate.
13. Happiness etc.
Oeps mijn vraag was eigenlijk al beantwoordquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef UncleScorp het volgende:
-ff offtopic-
Dutch ... is dat dezelfde die ook bij Goro postte ?
Hé DonGorgon ook vertrouwd met Goro ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:05 schreef Dutch. het volgende:
Ik hou in mijn eigen forum een thread bij waarin ik aanvullingen post op de artikelen die Goro schrijft
Inderdaad, de belangrijkste 2 steeds terugkerende thema's gekoppeld aan belangrijke gebeurtenissen op macro level zijn:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:12 schreef UncleScorp het volgende:
Nuclear is hier echt het kernwoord blijkbaar ...
Ik zou het antwoord hierop willen splitsen in 1) contact binnen onze eigen dimensionele realiteit en 2) extra-dimensioneel contact.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:04 schreef UncleScorp het volgende:
En Contact ?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:08 schreef Dutch. het volgende:
ik zal het ruwe materiaal m.b.t. deze periode bijhouden in deze thread ( engelstalig ),
de discussie en belangrijke ontwikkelingen vermeld ik ook hier op FOK!
HD Cube Augst 16 and 911 based September 8
Op de HD Octahedron/Tetrahedron pool datum 2 Juli begon de huidige crisis in het Midden Oosten met de moord en kidnap van israelische soldaten door de Palestijnen, gevolgd door de kidnap van Israelische soldaten door Hezbollah. Ik verwachtte Syrie gerelateerde ontwikkeling voor dit tijdsframe, zoals ik van tevoren vermeld heb, en met Hezbollah gaat het ook die kant op. Met name rond de HD Cube datum 16 Augustus ( +/- 1 dag ) wordt de Syrische connectie duidelijker en rond 8 September wordt die connectie waarschijnlijk onmiskenbaar.quote:possible AIR triggers related to the timeframe July 1-4, 2006
awakenings triggers:
2001 - Richard Reid attempts to destroy a passenger airliner by igniting explosives hidden in his shoes aboard American Airlines Flight 63.
1999 - The Spanish Civil Guard finds near Calatayud (Zaragoza) another van loaded by ETA with 750 kg of explosives (see related event on December 21, 1999).
2012 - The Long Count of the Maya calendar recycles according to the most popular correlation. A minority argues that it does so on December 23, 2012.
1988 - A bomb explodes on board Pan Am flight 103 over Lockerbie, Dumfries and Galloway, killing 270.
2003 - The Spanish police thwarts an attempt by ETA to detonate 50 kg of explosives at 3:55 p.m. inside Madrid's busy Chamartín Station.
1974 - Cyclone Tracy devastates Darwin, Australia.
2004 - Cassini orbiter releases Huygens probe which successfully landed on Saturn's moon, Titan on January 14, 2005.
2003 - The ill-fated Beagle 2 probe which was released from the Mars Express Spacecraft on December 19, disappears shortly before its scheduled landing.
1999 - Severe weather in France kills over 100 people and causes extensive damage to property and trees and the French national power grid (see Lothar).
1991 - Mount Pinatubo erupts.
2006 - Tropical Storm Zeta (2005) finally dissipates after breaking many records.
1995 - A chemical fire in an apartment complex in Manila, Philippines, leads to the discovery of plans for Project Bojinka, a mass-terrorist attack.
1693 - Mt. Etna erupts in Sicily, Italy.
1962 - Eruption of the Huascaran volcano in Peru; 4,000 deaths.
1982 - A cold snap sends temperatures to record lows in dozens of cities throughout the Midwestern United States.
en inderdaad, de media kwamen ook met 'Project Bojinka'op de proppen, door mij als triggerevent al aangegeven op 21 juni:quote:yesterdays events remind me of 'oplan Bojinka' , which is popping up in the material posted on this forum aswell
Oplan Bojinka (also known as Operation Bojinka, Project Bojinka, Bojinka Plot, Bojinga, possibly from Arabic: بجنكة – slang in many dialects for explosion and pronounced Bo-JIN-ka, except in Egyptian where it is Bo-GIN-ka) was a planned large-scale attack on airliners in 1995.
Several media outlets, including TIME Asia [1], claim that the word Bojinka means "loud bang" or "explosion" in Serbo-Croatian. In Croatian, "bočnica"[2] translates into English as "boom". Khalid Shaikh Mohammed fought with Muslim fighters in Bosnia and supported this effort financially [3]. Endnote 7 of Chapter 5 of the 9/11 Commission Report states that Khalid Shaikh Mohammed claims that "bojinka" is "a nonsense word he adopted after hearing it on the front lines in Afghanistan." In English, the acronym "BOHICA" for 'Bend Over Here It Comes Again' is common military slang which refers to an incoming enemy attack, often bombs and is also used in online chat, e-mail, or newsgroup postings.
Not all media or text that refer to Oplan Bojinka will call it by that name.
The term can refer to the "airline bombing plot" alone, or that combined with the "Pope assassination plot" and the "CIA plane crash plot". The first refers to a plot to destroy 11 airliners on January 21 and 22, 1995, the second refers to a plan to kill Pope John Paul II on January 15, 1995, and the third refers a plan to crash a plane into the CIA headquarters in Fairfax County, Virginia and other buildings. Oplan Bojinka was prevented on January 6 and 7, 1995, but some lessons learned were apparently used by the planners of the September 11 attacks.
Oplan Bojinka
Bush relateerde de gebeurtenissen gelijk aan Al Qaida maar op radio 3 hadden experts het erover dat het Israelisch-Palestijns conflict toch meer te maken heeft met deze geplande terreur aanslagen, die precies op HD Octahedron pool datum begonnen.quote:Friday August 11, 4:52 PM
London airline plot echoes 1995 Al-Qaeda plan in Asia: experts
An alleged terror plot to blow up US-bound jetliners from Britain is eerily reminiscent of a foiled 1995 Al-Qaeda conspiracy to explode planes from Asia over the Pacific Ocean, experts say.
Liquid explosives smuggled on to planes with timed detonators were key to Operation Bojinka, which planned to blow up in mid-air flights from Tokyo, Seoul, Taipei, Hong Kong, Bangkok and Singapore.
But the plot hatched in a drab Manila apartment was thwarted after a fire at the premises led police to discover explosives and computer disks containing detailed plans to bomb a dozen airliners two weeks later.
The masterminds were Ramzi Yousef, now serving life in a US prison for his part in the bombing of the World Trade Centre in New York in 1993, and Khalid Sheikh Mohammed, the brains behind the September 11, 2001, attacks on the US.
The latter was later captured in Pakistan which handed him over to the US authorities.
On Thursday British police arrested 24 people and said they had foiled a plot to smuggle liquid explosives and electronic devices on board 10 flights to cities in the United States.
Arabinda Acharya, an analyst with the Institute of Defence and Strategic Studies in Singapore, told AFP that the plots bore striking similarities.
"Both plots have similarities," Acharya said. "In both the explosive was to be liquid and brought on in hand luggage."
Yousef had favoured nitroglycerin gel, although no details of the liquid in the London case has yet been released.
"That is why people are not being allowed to take liquids or gels onboard aircraft. This method has been around for a decade or more," said Acharya.
Where the London plot appears to differ is that the bombers were allegedly prepared to blow themselves up while the Manila bombers planned to use timers and get off the aircraft.
"London to US is direct whereas in Asia it is easy to take a US-bound flight but connect with other cities in Asia before crossing the Pacific," Acharya said of the 1995 plan for bombers to disembark during a stopover.
Acharya said the men would have caught the aircraft on the regional leg of the flights and carried nitroglycerin in saline solution bottles typically carried by contact lens wearers as part of their hand luggage.
Each bomber would set a timer and leave the aircraft in places like Hong Kong and Singapore well before the aircraft was turned round for the US leg of the flights.
Avelino Razon, who was head of the Manila police force at the time, told AFP he was not surprised would-be terrorists would hatch a similar plot.
"All of this (the evidence) was turned over to the Americans ... so it comes as no surprise that they would try it again," Razon said.
The 1995 plot was unmasked on January 6, 1995, with the plane bombs planned for January 21 and 22 that year.
"If it had not been for the fire in Youssef's apartment we would not have uncovered the plot. The number of dead would have been huge," Razon said.
According to investigators, Yousef, an engineer like his Pakistani father, arrived in Manila in the fall of 1994 with plans to assassinate then US president Bill Clinton and Pope John Paul II during separate state visits to the Philippines.
But both plans were scrapped in favor of bombing US-bound aircraft, with Yousef operating from an apartment in Manila's Malate tourist district and conducting small-scale test runs.
After the fire, Youssef slipped out of the Philippines via the Muslim-populated southern island of Mindanao.
Officials and analysts said the two plots were alarmingly similar and bore the hallmarks of Al-Qaeda.
US Homeland Security Secretary Michael Chertoff said the plot "had a lot of members, and it was international in scope," likening it to the 1995 Manila operation.
Robert Mueller, head of the US Federal Bureau of Investigation (FBI), said the reported plan, which British authorities said they had thwarted, had "the earmarks of an Al-Qaeda plot".
source
Nou, we hebben nu dus in ieder geval vanuit de Cubes - of hoe je het ook wil noemen - duidelijke aanwijzingen dat de rol van Syrië in het conflict tussen Israël en Libanon zich gaat ontvouwen de komende week (+/- vanaf woensdag).quote:Op zondag 13 augustus 2006 04:41 schreef Nightanimal het volgende:
Volgens mij ben je een van de weinige mensen (op fok) die deze materie begrijpt, ten minste dat kan ik zelf niet eens beoordelen omdat ik niet weet wat juist is of niet. m.a.w. we geloven je maar op je woord, i guess?
Jammer dat er niemand anders inhaakt met dezelfde mate van kennis van deze materie, zodat er op niveau over gedisccusieërd kon worden.
quote:b]Day of terror strikes was planned for August 16[/b]
15:03pm 11th August 2006
Terrorists were planning to unleash a series of deadly mid-air explosions on flights between London and America on August 16, it has been revealed today.
Members of the terror group, who were arrested in a series of raids by anti-terror police yesterday, were due to mount a dry run today to check if they could smuggle components for liquid explosives through Britain's airports.
United Airline tickets dated next Wednesday were found by police at the home of one of the raided addresses.
source
Dat nieuwsartikel was van 11 augustus en jouw bewering dat het 16 aug zou moeten zijn kwam van 12 augustus, vreemd op zn minstquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:05 schreef Dutch. het volgende:
De aanslagen hadden inderdaad op 16 Augustus moeten plaatsvinden!!!!!!!!!!!
[
[..]
Ik noem op dit forum data ivm toekomstige gebeurtenissen en zal dat bljiven doen. In het materiaal zijn legio voorbeelden te vinden van teugrekeningen maar ik concentreer me hier liever op de toekomst. Rosswel ben ik wel eens tegengekomen op de onderliggende patronen maar ik zou er eerst eens in moeten duiken om er iets zinnigs over te zeggen, wellicht later. Het nucleaire theme is actueel met op korte termijn de Syrische situatie in gedachten. Het is ook de belangrijkste reden dat ik deze anticipaties ben begonnenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:57 schreef Jjeroen het volgende:
Dutch, zou je misschien wat data hier in dit forum kunnen neerzetten. Met een korte omschrijving (grof) in welke richting er iets zou kunnen gebeuren. Puur zodat later teruggekeken kan worden en het gewoon niet weggewimpelt kan worden.
Ik vind je theorie zeer interessant, en vraag me af of je ook weleens teruggerekend hebt? .. een grote gebeurtenis nu, en dan kijken wat er aan vooraf is gegaan.
Reken eens door vanaf het Rosswel event (daar kan je leuke over terugvinden, incl geografische locaties meen ik).. en kijk dan eens naar de eerstvolgende datum die ons te wachten staat. Dit ivm je mededeling van "blijf uit de ruimte" en de atoombommen. Ik ben benieuwd
Ik wordt liever niet op mijn woord gelooft, iedereen kan zelf een oordeel vormen over het materiaal en wat het allemaal betekend. Hier zelf mee bezig zijn is m.i. belangrijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 04:41 schreef Nightanimal het volgende:
Volgens mij ben je een van de weinige mensen (op fok) die deze materie begrijpt, ten minste dat kan ik zelf niet eens beoordelen omdat ik niet weet wat juist is of niet. m.a.w. we geloven je maar op je woord, i guess?
Jammer dat er niemand anders inhaakt met dezelfde mate van kennis van deze materie, zodat er op niveau over gedisccusieërd kon worden.
Ik hou een bibliotheek ben op HDDesign forum met gerelateerde artikelen. Het toepassen van Hyper Dimensional Physics in combinatie met Platonic Solid Geometry in relatie tot onze perceptie van tijd zijn uniek voor de HDDesign. Er zijn veel raakvlakken met anderen maar zover ik weet ben ik als eerste begonnen met het toepassen van de theoretische elementen op concrete tijds frames in onze realiteitquote:Ikzelf ben hier wel benieuwd naar en merk dat het tijd wordt om hier wat meer over op te zoeken. De werking van de verschillende cubes bv.
Is er misschien een algemene inleidende site omtrent dit onderwerp Dutch? Alvast bedankt en anders ga ik zelf nog wel op zoek!
Maverick, lees je eigenlijk wel waar het over gaat? Ik heb hier aangegeven dat ik de tijsdframes rond 16 augustus en 8 september belangrijk acht en dat ik op die datums zou anticiperen. Het was mij op 12 augustus nog nbiet bekend dat 16 Augustus inderdaad de dag van de aanslagen zou moeten zijn, anders had ik dat direct vermeld. Ik denk dat je de essentie mist, want het gaat hier over de directe relatie tussen de Hyper Dimensional Tetrahedron/Octahedron pool datum 2 juli en de eerstvolgende HD Cube datum 16 augustus. Regelmatig heb ik aangegeven in mijn materiaal, dat " just as on quantum level, an Octahedron with an unstable pole can't sustain it's shape or existence without the support of a firm Cube. on macro level that means that for instance Octahedron and Cube are connected in reality"quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:18 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Dat nieuwsartikel was van 11 augustus en jouw bewering dat het 16 aug zou moeten zijn kwam van 12 augustus, vreemd op zn minst
Voor de Geometry maakt dat geen verschil een elips maakt ook een rondje van 360 graden en daar zijn de 'Hyper Dimensional dates' op gebaseerdquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:40 schreef Byte_Me het volgende:
hoe zit het trouwens met het feit dat de baan vd aarde om de zon een elips beschrijft? gooit dat eigenlijk geen route in het eten?
Taal is geen wegwerpbekertje dat je zonder pardon even gebruikt om het vervolgens te verkrachten! Taal is een kunst en dient derhalve vol passie en inzet te worden verwezenlijkt in gesproken woord en schrift!quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:06 schreef TR08 het volgende:
Waarom moet het met van die geleerde taal? Het klinkt zo vaag dat er moeilijk een touw aan vast te knopen is.
Als je dan klaar bent met Dutch' forum, dan heb ik hier nog wel een interessante link voor je:quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:53 schreef Boswachtertje het volgende:
Maar uiteindelijk is met het verijdelen van de aanslag dus een stevige cube ontmanteld? Of hoe zie jij dit precies Dutch? Want ik probeer je redeneringen zo goed en zo kwaad als het gaat te volgen, zal vandaag verder kijken op je forum en me wat inlezen.. want dit is interessant, zeker omdat ik al geruime tijd op een actieve rol van Syrië anticipeer..
geheel artikelquote:Wednesday August 16,
Europeans discuss terror threat as Britain questions 24 airline plot suspects
European Union interior ministers have gathered in London to tackle the common threat of terrorism as British authorities questioned 24 suspects over an alleged plot to blow up US-bound airliners.
Tja.. benieuwd wat voor nieuwe noodzakelijke maatregelen men nu weer meent te moeten nemen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:20 schreef Dutch. het volgende:
In plaats van de geplande 'high impact' gebeurtenis om de US vliegtuigen vandaag op te blazen, op Hyper Dimensional Cube datum 16 Augustus, ervaren we nu een subtielere invulling.
Het gaat hier echter wel om een 9/11 vergelijkbare gebeurtenis.
bovenaan by CNNquote:
quote:LONDON, England (AP) -- British investigators will explain to a judge in a closed-door hearing Wednesday why 22 people arrested in a foiled plot to blow up as many as 10 trans-Atlantic jetliners should be kept in custody without charge.
quote:Bush administration acts fast to bring France aboard the Lebanon multinational force, gives Israel tacit go-ahead for air strikes against arms trucks from Syria
August 16, 2006, 11:53 PM (GMT+02:00)
Washington took two quiet steps to prop up the Siniora government and retrieve the vanishing multinational force ordered by Resolution 1701.
The first was the promise of an air surveillance wing for UNIFIL to keep a watch over South Lebanon and the border crossings into Syria. This has brought France around to consenting to send troops to the expanded international force. UNIFIL was also promised intelligence data gathered by US satellites on military movements in Lebanon.
Some 1,700 French troops will be deployed in the first stage. This promise led French defense minister Michele Alliot-Marie to announce Wednesday night that France is willing to lead a new UN presence in Lebanon at least until February, so long as it has a clear mandate, real means and strong powers.
The second step taken by the Bush administration was a quiet go-ahead given by US secretary of state Condoleezza Rice to Israel’s Dep. PM Shimon Peres for the Israeli air force to destroy trucks suspected of carrying rockets and other arms from Syria into Lebanon. Siniora agreed to turn a blind eye to this continuing Israeli air activity over Lebanon as he has for Hizballah’s continued armed presence south of the Litani River.
The first elements of the Lebanese army’s 2nd 3rd and 12th Battalions crossed the Qasmiyeh Bridge over the Litani into South Lebanon before midnight Wednesday, August 16.
France has given itself six months to test how the web of undercover accords and understandings between the US and Israel and the Lebanese government and Hizballah are holding up. Only then will Paris decide whether to extend the mandate of its contingent in Lebanon or even boost it.
http://www.debka.com/send_headline.php?hid=3133
Ik ben een nieuwe thread begonnen gerelateerd aan Roswell:quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:19 schreef Dutch. het volgende:
Roswell...
Zoals vermeld in het materiaal zitten er precies 6 Marsjaren in aardse dagen tussen 9/11 en het einde van de Maya kalender op 21 december 2012. Het nucleaire thema dijkt regelmatig op zoals aangegeven in het materiaal. De Mars jaren in aardse dagen blijken belangrijke 'markers' te zijn.
Van Hishoshima 6 Augustus 1945 - 24 Juni 1947, de eerste OFO waarneming door Kenneth Arnold voorafgaand aan het Roswell incident:
precies 1 Mars jaar in aardse dagen
quote:Fighter jets escort diverted flight to Boston
Charges likely for woman who caused diversion of trans-Atlantic flight
Thursday, August 17, 2006 Posted: 0003 GMT (0803 HKT)
BOSTON, Massachusetts (CNN) -- A woman whose altercation with passengers and crew led to the diversion of a trans-Atlantic passenger flight Wednesday will be detained and likely will face federal criminal charges, a U.S. federal prosecutor said.
http://edition.cnn.com/20(...)ted.scare/index.html
http://www.debka.com/send_headline.php?hid=3115quote:Israeli defense minister’s proposition that talks with Syria were possible arouses extreme criticism at home and in Washington
August 16, 2006, 12:13 PM (GMT+02:00)
DEBKAfile reports: The US has asked Israel’s Olmert government for clarifications of a statement that conflicts with US policy of excluding Syria from diplomatic moves on the Lebanon conflict.
Amir Peretz spoke the day after Syrian president Bashar Assad boasted Hizballah had defeated Israel at war, threatened further Arab “resistance” and called the New Middle East an illusion. Syria and Iran are Hizballah’s armorers and sponsors. German foreign minister Frank-Walter Steinmeier cancelled his trip to Damascus in protest against Assad’s “negative contribution.”
Yet Peretz stated Wednesday: "We must hold a dialogue with Lebanon, and we should create the conditions for dialogue also with Syria."
quote:New York City has released new tapes of phone calls and other transcripts of people trapped inside the World Trade Center on 11 September 2001.
They feature the last phone call of Melissa Doi as she is running out of air on the south tower's 83rd floor.
Families of some victims gathered to listen to the tapes, which were recently found by the Fire Department of New York.
Victims' relatives and the New York Times sued for the tapes' release.
In the tape, Melissa Doi, a 32-year-old financial manager, can be heard asking the emergency operator not to hang up: "Can you stay on the line with me, please? I feel like I'm dying."
She also says: "I'm going to die, aren't I?"
"No, no, no, no, no," responds the operator. "Ma'am, say your prayers. You've got to think positive because you've got to help people get off the floor."
The operator stays on the line for almost half an hour, urging Doi to keep breathing, even when her voice is no longer heard.
In the end, one dispatcher says: "The line is now dead."
"Oh my lord," says the operator.
Most of the calls released involved firefighters and dispatchers.
Calls made by 10 civilians inside the World Trade Center were edited out to protect citizens' privacy.
Moussaoui evidence
Relatives and the New York Times wanted to see whether the calls would reveal what happened inside the towers and whether operators misdirected the victims.
"We need to have the truth. We need to save other mothers' sons... Allow us to learn from the deadly mistakes of the past, so we can help people in the future," Sally Regenhard, whose son - a firefighter - was killed, is quoted as saying by Reuters news agency.
A portion of Doi's end of the conversation was played for jurors in April at the trial of 11 September conspirator Zacarias Moussaoui, but this was the first time the operator's voice was heard.
"Are they going to be able to get somebody up here?" Doi asks.
"Of course ma'am, we're coming up for you," the operator replies.
"Well, there's nobody here yet and the floor is completely engulfed. We're on the floor and we can't breathe and it's very, very, very hot."
In March, the city released transcripts of 130 calls from people trapped in the towers, including only the voices of operators and other public employees.
The New York Times initially sought the records in 2002 under the Freedom of Information Act, and later sued the city when it refused to release them.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/5259224.stm
Ik heb je bericht gelezen, precies wat ik al eerder had gelezen:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:10 schreef Dutch. het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwe thread begonnen gerelateerd aan Roswell:
Hyperdimensional analysis of the Roswell crash
Geruststellende site moet ik zeggenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:21 schreef Jjeroen het volgende:
Op de volgende website kan je trouwens nog wat informatie vinden over de diverse onderwerpen, per stuk uitgelegd.
http://www.geocities.com/quantum_reality2003/
forumquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:52 schreef UncleScorp het volgende:
Dutch ?
Krijgen we nog een update ivm 8 september ?
quote:Syria will not stand for international troops deployed on the Lebanese-Syrian border says president Bashar Assad
August 22, 2006, 11:14 PM (GMT+02:00)
He spoke in an advance of an interview to be aired by Dubai television Wednesday. This would be a withdrawal of Lebanese sovereignty and a hostile position, he said.
Israel prime minister Ehud Olmert assured UN envoys Tuesday night that Israel would lift its sea and air blockades over Lebanon as soon as international troops were in place to police the borders and stop the smuggling of arms to Hizballah from Syria and Iran.
Friday, the European Union presidency meets to discuss the Lebanon force which is more or less stalled.
Assad also refused to draw the border in the Shebaa Farms area before Israeli forces leave. He added: “Hizballah’s victory was enough to teach Israel a lesson that the isolation of Syria has failed.”
source
BBC news:quote:In a meeting with the UN's Mr Roed-Larsen on Tuesday, Israeli Prime Minister Ehud Olmert said the stationing of UN troops along Lebanon's border with Syria to stop the smuggling of arms to Hezbollah would allow it to lift the blockade.
But Syrian President Bashar al-Assad immediately rejected the idea, saying it would be interpreted as a "hostile act".
Als ons zonnestelsel inderdaad de 3(4) dimensionele afspiegeling is van een Hyper Dimensioneel systeem, dan kan de zon als het hart beschouwd worden van HD geinitieerde gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:59 schreef UncleScorp het volgende:
Er is btw ook een nieuwe zonnecyclus gestart.
http://science.nasa.gov/headlines/y2006/15aug_backwards.htm
Moet dat niet threatening zijn?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:09 schreef Dutch. het volgende:
January 26, 1992 - Boris Yeltsin announces that Russia is going to stop targeting United States cities with nuclear weapons
Nee eigenlijk niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:02 schreef Boswachtertje het volgende:
Moet dat niet threatening zijn?
Wat denk je zelf, als je weet dat ik geanticipeerd heb op bepaaalde ontwikkelingen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:28 schreef Maverick_tfd het volgende:
Wat is dit man een nieuwsdump ofzo?
Ik kom hier later op terug, wordt waarschijnlijk actueel gedurende de eerste helft van Oktoberquote:As posted in the material, 174 is base element of Design and especially 3 times 174 = 522. (Last years crash in Egypt on August 14 with flightnumber 522 has been mentioned e)
I posted that I expected more about the number 522, and here it is:
in the face:
sin(522) = Phi / 2
The sin function of 522 is half the Golden Mean !!!
Talk about Intelligent Design
quote:Friday, 1 September 2006, 08:51 GMT
Annan presses Syria on Hezbollah
UN Secretary General Kofi Annan has met Syrian President Bashar al-Assad to seek his help in bolstering the truce between Israel and Hezbollah.
Mr Annan was expected to urge Mr Assad to end Syria's backing for the Lebanese militant group Hezbollah, and to stop the flow of arms across its border.
He also wants help in securing the release of two Israeli soldiers whose capture sparked Israel's offensive.
Syria is angry about Israeli calls for UN troops on Lebanon's eastern border.
Mr Assad has said any such move would be a hostile act. The foreign minister has threatened to cut all road links to Lebanon if that happens.
Mr Annan, who in on a tour of the Middle East, met Mr Assad for about an hour, but there was no immediate word on what they discussed.
The secretary general was expected to speak to reporters at Damascus airport before departing for Qatar. On Saturday, he will visit Iran, Syria's main regional ally and also accused of backing Hezbollah.
BBC Middle East analyst Roger Hardy says that Mr Annan, unlike the US administration, feels it is important to talk to both Damascus and Tehran.
But he says balancing the competing demands of half a dozen Middle East leaders may be beyond the UN secretary general's power, and perhaps his patience.
Syria has benefited from Hezbollah's success in surviving its month-long battle with Israel, our correspondent adds, and has no interest in seeing it weakened or disarmed.
Mr Annan has already visited Israel, Lebanon and Jordan, in an attempt to strengthen the fragile ceasefire between Israel and Hezbollah, which came in effect on 14 August.
He has called on Israel to lift its air and sea blockade of Lebanon and withdraw all its troops from the south of the country as soon as 5,000 UN peacekeepers reach the area.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/5304682.stm
The 2 major events related to this anticipated date:quote:Golden Mean Phi based inspiralling gives August 31, 2006 (+/- 1 day )
So these keydates during the current timeframe could give indications of how this Syria situation will develop: August 23, August 31 and September 8
Zit zeker waarheid in, maar ik denk dan ook meteen aan de oliemaatschappijen.. want wie is er nou machtiger? De president die olie nodig heeft, of de organisaties die de olie hebben?quote:Op zondag 3 september 2006 11:55 schreef StreSzLooSz het volgende:
wat is die bush tog zielig
het is niet goed dat hun bezig zijn met nucleare energie
maar de reden is dat ze zich bedreigt voelen net als andere landen die ook die energie produceren
maar bush wil geen olie boycot
IK Wel we kunne veel beter alternatieve middelen gebruiken maar bush weet dat dan alles waar ze leger op draait veranderd moet worden
sukkel als ze geen olie meer krijgen dan mag iran opeens wel energie produceren zeker
bush GOOIT ons richting afgrond door de olievoorraaden maar te blijven aanspreken en geen toekomst perspectief bied met alternatieve middelen zodat we ook de strijdbijl kunnen begraven, omdat die klootzak voor het grootste gedeelte aleen olie wil hebben
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/5315098.stmquote:Tuesday, 5 September 2006
Deadly blast in southern Lebanon
A bomb blast near the southern Lebanese city of Sidon has seriously wounded a senior intelligence officer and killed two members of his bodyguard.
Officials said Samir Shehadeh's was hit by a remote-controlled bomb as he drove past the village of Rmeileh.
Col Shehadeh was an investigator into the killing of former Prime Minister Rafik al-Hariri in early 2005.
The incident comes amid a fragile truce after 34 days' bitter fighting between Israel and Hezbollah guerrillas.
The UN chief investigator is to submit a report on his latest findings in the Hariri investigation to the UN on 15 September.
Arab TV reports say Col Shehadeh was involved in the arrest four pro-Syrian Lebanese generals last August in connection with the investigation.
Earlier reports to the UN have also implicated top Syrian officials, although Damascus has denied any role in the Hariri killing or the string of bombings targeting anti-Syrian figures which followed the 14 February 2005 assassination.
Mr Hariri's death galvanised Lebanese opposition to Syria, which subsequently bowed to pressure to pull its troops out of Lebanon after nearly 30 years of military presence.
Dit zou de geanticipeerde gebeurtenis voor 8 September kunnen zijn. Als duidelijk wordt dat Syrie inderdaad verantwoordelijk is voor de moord op Hariri, dan zijn daar consequenties aan verbonden.quote:Juist een dezer dagen brengt VN-onderzoeker Serge Brammertz aan de Verenigde Naties verslag uit van zijn bevindingen in zijn onderzoek naar de moord.
http://www.goroadachi.com/etemenanki/quote:9/6: Another cancelled launch for the Atlantis STS-115 today. Now I'm really interested to see if NASA will actually launch Atlantis on the Genesis crash anniversary coming up on September 8, which will be '911' days from the Madrid 'transit strike' day (3/11/04). Atlantis and Genesis being the two main themes underlying this period (as you can tell from the titles of my latest articles Genesis Revelation & Atlantean Terror), this would be super fitting. Of course, Sept. 7th would be close enough as well and it's highlighted by a lunar eclipse. (After 9/8, NASA will have to wait until October!) There is just so much going on with this Atlantis above and under the surface...
En anders verzinnen we wel een connectie met een andere gebeurtenis ?quote:Op woensdag 6 september 2006 08:42 schreef Dutch. het volgende:
[..]
Dit zou de geanticipeerde gebeurtenis voor 8 September kunnen zijn.
Wat dus eigenlijk niet uit 'kan' blijven..quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:40 schreef Dutch. het volgende:
later deze maand volgt er een UN publicatie over het onderzoek naar de moord op Hariri.
Als Syrie onomstotelijk achter de aanslag op Hariri zal blijken te zitten, wat onvermijdelijk is, dan komt deze aanslag op de US ambasade op een voor Syrie ongelukkig moment.
maar het staat niet vast hoe betrokkenen ( en op een bepaald niveau zijn we dat allemaal) met de karmische problematiek om zullen gaanquote:Wat dus eigenlijk niet uit 'kan' blijven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |