"Spiritueel"? Wat heeft spiritualiteit in godsnaam met andere dimensies te maken? Is het een soort religie waar je theorie over gaat?quote:Doel van dit alles is een beter inzicht te krijgen in onze realiteit en wellicht de mogelijkheden vergroten voor spirituele groei.
Ja, bij die passage zette ik ook mijn vraagtekens of het hier wel gaat om een wetenschappelijke theorie. Die zin zegt meer dan de hele openingspost in verbloemd, wetenschappelijk jargon.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:19 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
"Spiritueel"? Wat heeft spiritualiteit in godsnaam met andere dimensies te maken? Is het een soort religie waar je theorie over gaat?
Ok, maar wat is het dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:28 schreef Dutch. het volgende:
het heeft ook te maken met connecties met ons bewustzijn. Het is geen wetenschap, het is geen religie.
Ik ben geen fysicus, maar volgens mij is het bestaan van meerdere dimensies al aangetoond door de snaartheorie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:29 schreef Dutch. het volgende:
De huidige stand van wetenschap heeft meerdere dimensies nog niet aangetoont maar ook niet uitgesloten
Is de snaartheorie al bewezen dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:31 schreef Dr_Jack het volgende:
[..]
Ik ben geen fysicus, maar volgens mij is het bestaan van meerdere dimensies al aangetoond door de snaartheorie.
Ok...daar is de kloof al voelbaar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef Dutch. het volgende:
ik denk dat het mogelijkheden kan bieden om het wetenschappelijke en religieuze denken te combineren in een nieuw begrip van onze realiteit
Uitgaan van onfeilbaarheid van documenten is al een gevaar op zich. Het is allemaal maar door mensen gemaakt, ook de religieuze documenten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:42 schreef Dr_Jack het volgende:
[..]
Ok...daar is de kloof al voelbaar.Ik ben van mening dat men het wetenschappelijke en het religieuze paradigma gescheiden moeten blijven. Beide paradigma's gaan van hele andere veronderstellingen uit: de één ratio en empirie, de ander de onfeilbaarheid van oude, religieuze documenten.
Het is mathematisch consistent voorzover ik heb gehoord. Maar eigenlijk hebben een reactie nodig van een fysicus, want die zit dieper in die materie.quote:
Klopt, dat is ook de hele discussie in die kringen. Het is mathematisch consistent...maar kunnen er empirische bewijzen komen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:47 schreef TR08 het volgende:
Mathematisch consistent maakt het hoogstens aannemelijk. Volgens mij was nog weinig er van daadwerkelijk praktisch aangetoond.
Niet dat ik grote twijfels heb over die theorieen trouwens, ik weet er uberhaupt niet veel van.
TerugVindPost. Oftewel, ik kan dit topic terug vinden in mijn active topicsquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:35 schreef Dutch. het volgende:
wat is een TVP?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:01 schreef Dante_A het volgende:
Prachtig dit!![]()
Waarom heb je het overigens voortdurend over '3-dimensional reality' terwijl juist de vierde (tijd) zo cruciaal zou moeten zijn in jouw 'theorie'? Bovendien leeft iedereen in een 4-dimensionele realiteit anders zou er verdomd weinig gebeuren op deze aarde.
Als je al je 'gebeurtenissen' slechts baseert op dingen die jou via de media bereiken, wat doe je dan met dingen die je mist omdat je op vakantie was/de media niet interessant vonden om door te geven/alleen lokaal, ver weg van Nederland de media bereiken? Die metingen/constateringen verricht je dus niet?
Als voor jou een tijd als 11:11 zo belangrijk is, wat gebeurt er dan als jouw klok iets achter of voor loopt? Jouw 11:11 is iemand anders 11:12 of 11:10 (en mijn 10:11 maar dat terzijde). Nog afgezien van het feit dat bijvoorbeeld een tijd als 22:22 in grote delen van de wereld gewoon 10:22 PM heet en dat voor mensen met een analoge klok die cijfers sowieso geen verband houden.
Waarom noem je Pim Fortuyn 'our would have been prime minister' terwijl het er nooit naar uit heeft gezien dat hij Minister President zou worden, zelfs niet als hij was blijven leven? Daar zijn namelijk wel wat meer stemmen voor nodig dan het hoogste aantal dat hij ooit heeft gehaald.
Waarom is 11 september 2001 zo belangrijk en niet het uitbreken van de eerste wereldoorlog, de moord op Marten Luther King of Olof Palme, de val van Srebrenica of de Falkland Oorlog?
Die meerdere dimensies zijn niet aangetoond. De snaartheorie heeft zichzelf nog lang niet bewezen. De reden om die dimensies in te voeren, is omdat je anders te maken krijgt met niet-fysische toestanden. Het interessante is dus dat de theorie het aantal ruimte-tijd dimensies vastlegt, en in die zin is ze redelijk uniek. Maar, de snaartheorie heeft zeker niet aangetoond dat die dimensies er zijn ! Het is simpelweg een vereiste van de theorie, en die theorie staat zeker niet op een voetstuk zoals de algemene relativiteitstheorie of de quantumfysica. Sommige mensen zien er een boel heil in, anderen menen dat de theorie de plank volledig mis slaat. Het probleem is, dat ze nog niet zoveel concrete fysische voorspellingen heeft gedaan die toetsbaar zijn. En dus blijft het nog afwachten wat voor status de theorie zal krijgen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:38 schreef Dutch. het volgende:
die meerdere dimensies die aangetoont zijn met de snaartheorie zullen uiteindelijk ook nodig zijn om onze realiteit wetenschappelijk te beschrijven. Ondertussen lijkt het mij zinvol om te filosoferen over wat die andere dimensies voor ons betekenen en wat onze plaats hierin is.
Je noemt in deze paragraaf ongeveer vijf verschillende elementen die geen direct verband met elkaar hebben. Wat is volgens jou wel het verband?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:34 schreef Dutch. het volgende:
De principes zijn gebaseerd op Hyper Dimensional Physics elementen, Platonische Geometrie toegepast op de bewegingen in ons zonnestelsel en dus onze perceptie van tijd, de Gulden Snede Phi ratio gerelateerd aan de omloop banen van planeten in ons zonnestelsel, etc.
Dante_A,quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:37 schreef Dante_A het volgende:
Even een copy-paste van een tekst n.a.v. van jouw website uit een eerder gesloten topic:
[..]
Je maakt die correctie nog nadat je die rekenfout maakt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:26 schreef Dutch. het volgende:
er is geen rekenfout. Ik baseer mij op geometrische locaties van de aarde in relatie tot de zon en de planeten. geometrie is gebaseerd op 360 graden en er gaan nu een maal 365 dagen in een jaar als je begrijpt wat ik bedoel. Op macroniveau heb je met tijdsverschillen te maken dus de mathematisch bepaalde datums moeten altijd +/- een dag gecorrigeerd worden.
Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar iedereen maakt er wel een heel ingewikkeld verhaal van.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef Dutch. het volgende:
911 aardse dagen verbinden dus een Hyper Dimensionele Tetrahedron, op macro niveau o.a. zichtbaar gemaakt met 9/11 en de aanslag in Madrid. ook op nationall niveau is er zo'n 911 gebaseerde Gulden Snede werkzaam:
de moord op fortuin - 911 dagen later de moord op Theo van Gogh =>
911 / Phi = 563 dagen later: Ayaan Hirsi Ali draagt zetel in het parlement over
de moord op Theo is 'starttrigger' van de affaire rond Ayaan die precies 555 dagen na de moord begon op 12 mei.
Ik heb hier van tevoren over gepubliseerd en ik heb aangegeven dat ik politieke ontwikkelingen verwachtte. De val val het kabinet is hier een rechtstreeks gevolg van
Bron?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef Dutch. het volgende:
Ik heb hier van tevoren over gepubliseerd en ik heb aangegeven dat ik politieke ontwikkelingen verwachtte. De val val het kabinet is hier een rechtstreeks gevolg van
quote:De principes zijn gebaseerd op Hyper Dimensional Physics elementen, Platonische Geometrie toegepast op de bewegingen in ons zonnestelsel en dus onze perceptie van tijd, de Gulden Snede Phi ratio gerelateerd aan de omloop banen van planeten in ons zonnestelsel, etc.
Maar hoe weet je voor welke gebeurtenis je welke berekening moet maken?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:57 schreef Dutch. het volgende:
natuurlijk, maar rolt er een consistent ontwerp uit? niet met willekeurige getallen.
als je je er in verdiept dan al je zien dat het zeker niet naief is. dit materiaal is toepasbaar in verband met toekomstige gebeurtenissen
Waarom deel je door Phi? Waarom vermenigvuldig je het niet? Waarom was de moord op van Gogh dan niet 911/Phi aantal dagen later? Wat heeft 911 uberhaupt met Phi te maken? Oftewel, waarom maak je de berekening op deze manier?quote:de moord op fortuin - 911 dagen later de moord op Theo van Gogh =>
De affaire Ayaan begon op 11 mei. De documentaire over Ayaan werd op 11 mei uitgezonden en al voor de uitzending was het nieuws uitgelekt dat Ayaan had gelogen.quote:de moord op Theo is 'starttrigger' van de affaire rond Ayaan die precies 555 dagen na de moord begon op 12 mei
omdat 911 dagen een verbinding maakt tussen 2 intersectie punten van een hyperdimensional tetrahedron. Phi omdat Phi mede de onderlinge verhoudingen van de omloopbanen van planeten beschrijft. Een spiraal gaat altijd naar binnen en naar buiten dus je kan ook naar gerelateerde gebeurtenissen zoekenterug in de tijd rond 911 vermenigvuldigd met Phi. Heb ik nog niet gedaan maar misschien is er iets interessants te vinden.quote:Waarom deel je door Phi? Waarom vermenigvuldig je het niet? Waarom was de moord op van Gogh dan niet 911/Phi aantal dagen later? Wat heeft 911 uberhaupt met Phi te maken? Oftewel, waarom maak je de berekening op deze manier?
ik gebruik maar een aantal basis principes maar hier komt ook 'intuitie' om de hoek kijken. Eerst komt de gedachte van een eventueel verband en als er dan rationeel naar gezocht wordt en het is inderdaad iets fundamenteels, dan wordt dat onmiddelijk duidelijk. Gebeurd dat niet dan is het waarschijnlijk een dood spoorquote:Maar hoe weet je voor welke gebeurtenis je welke berekening moet maken?
als er inderdaad onderliggende cycli werkzaam zijn in onze realiteit, waar komen die dan vandaan?quote:En ik zie de link nog niet tussen andere dimensies en het voorspellen van de toekomst op basis van getallen?
Wat voor anticipaties doe je dan precies?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:17 schreef Dutch. het volgende:
Trouwens, anticipaties op toekomstige gebeurtenissen doe ik regelmatig. momenteel is er focus op de toestand in Oost Timor ( die ik eind mei al aangegeven heb met key datums ), het 'tsunami echo' tijdsframe vanaf vandaag tot 12 Juli, de spaceshuttle etc. Ook voor de komende maanden ga ik dat doen
Hoe kom jij op 563?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef Dutch. het volgende:
Gezien de hoeveelheid dingen die er gebeuren is de kans dat je hier en daar grappige verbanden vindt daarentegen weer onzettend groot. De kans is inderdaad klein dat je precies die toevalligheden vindt, maar de kans dat je uberhaupt toevalligheden vindt ligt wel erg dicht bij 1. Met andere woorden: Ons heelal is erg complex en als je toevalligheden zoekt zul je ze geheid vinden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:02 schreef Dutch. het volgende:
[..]
als er inderdaad onderliggende cycli werkzaam zijn in onze realiteit, waar komen die dan vandaan?
Wetenschappelijk gezien is er geen enkel verband tussen de gebeurtenissen die ik met elkaar verbind, met dezelfde basisprincipes. Dat is dus of volkomen toeval of totale onzin wat ik pretendeer. Je hoeft geen statisticus te zijn om te bereken dat de kans dat alles wat ik in het materiaal aangeef toeval zou zijn, uitermate klein is.
Ik wil niet oneerbiedig doen maar ik heb eigenlijk juist het idee dat je die grip volledig kwijt bent bij vlagen.quote:ik probeer niet de toekomst te voorspellen, want dat kan ik ook niet. ik probeer alleen onderliggende patronen te identificeren zodat wij een beter begrip kunnen krijgen over onze realiteit.
je bent in de war met Piquote:Hoe kom jij op 563?
911/3.1415 is toch echt geen 563. Verbanden zoeken die er niet zijn en dan nog rekenfouten maken maakt het er niet geloofwaardiger op, TS.
Oh ik dacht dat het een typfout was, excuusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:04 schreef Dutch. het volgende:
[..]
je bent in de war met Pi
Phi is de Golden mean, de Gulden Snede en staat voor 1.61803399
911 / 1.61803399 = 563 dagen ( afgerond)
In principe levert het systeem van 'trigger datums' alternatieve kalenders op, wellicht vergelijkbaar met wat de Maya's deden, die hadden er wel een stuk of 30 geloof ik dus ik ben er nog nietquote:Wat voor anticipaties doe je dan precies?
Behalve als van te voren wordt aangegeven dat er iets gaat gebeuren dat verband houdt. Daarom concentreer ik mij op toekomstige gebeurtenissen omdat het achteraf minder waarde toevoegdquote:Gezien de hoeveelheid dingen die er gebeuren is de kans dat je hier en daar grappige verbanden vindt daarentegen weer onzettend groot. De kans is inderdaad klein dat je precies die toevalligheden vindt, maar de kans dat je uberhaupt toevalligheden vindt ligt wel erg dicht bij 1. Met andere woorden: Ons heelal is erg complex en als je toevalligheden zoekt zul je ze geheid vinden.
Om dan te zeggen dat het meteen allemaal bijzonder en betekenisvol is gaat me wat ver.
dat is begrijpelijk omdat wij niet gewend zijn om zo te denken. Het lijkt alsof het allemaal ongeloofwaardig is en een samenraapsel van toevalligheden maar dat is niet zo. Iedereen kan rationeel de beweringen checken en zijn of haar conclusies trekken.quote:Ik wil niet oneerbiedig doen maar ik heb eigenlijk juist het idee dat je die grip volledig kwijt bent bij vlagen
Wat consistent is, dat verschilt per persoon. Ik zie consistent niet als "doe wat willekeurige berekeningen en kom op getallen uit die je kunt associeren met gebeurtenissen". Geef me een krat bier en een vrije avond en ik kan met behulp van de natuurconstantes de moord op Kennedy voor je uitrekenen. Zegt zoiets iets? Neuh, ik denk het niet. Ik had er net zo goed mijn gemiddelde wiskundecijfer mee uit kunnen rekenen. Het is de volstrekte willekeur die het niet geloofwaardig maakt. Jij vertaalt het echter in consistentie, en da's je goed recht hoor. Kan het zelf alleen niet zo serieus nemen, door bovenstaande argumenten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:57 schreef Dutch. het volgende:
natuurlijk, maar rolt er een consistent ontwerp uit? niet met willekeurige getallen.
als je je er in verdiept dan al je zien dat het zeker niet naief is. dit materiaal is toepasbaar in verband met toekomstige gebeurtenissen
Ik denk het niet, want ik heb al heel veel sites als die van jou doorgelezen, en niet alleen op dit gebied. De ene pretendeert wat wetenschappelijker te zijn dan de andere, maar ze kunnen mij niet overtuigen. Maar je gaat niet inhoudelijk in op mijn postquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:08 schreef Dutch. het volgende:
dat mag Haushofer, de tijd is onze grootste vriend in deze. als je de ontwikkeling blijft volgen dan weet ik zeker dat je je standpunt zult nuanceren![]()
....De trancetoestand en je aandacht richten helpen persoonlijke verstorende invloeden uit de weg te ruimen, teneinde een helder kanaal te creeren. Om te channelen verhoog je als je een trancestaat bereikt je frequentie en verlagen wij de onze om afstemming te bereiken. Het is niet excacte energetische overeenstemming maar een complementaire. Wj creeren electromagnetische velden in onze dimensie die lijken op de jouwe in jullie dimensie, als we deze beide energievelden afstemmen kan er een transmissie plaatsvinden...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:11 schreef Dutch. het volgende:
Dat zou ik wel interessant vinden Atuniel
Als je de tijd en moeite neemt om je in de materie te verdiepen dan kan jij zelf bepalen of het consistent is of niet, dat kan jij alleen zelf uitmaken.quote:Ik denk het niet, want ik heb al heel veel sites als die van jou doorgelezen, en niet alleen op dit gebied. De ene pretendeert wat wetenschappelijker te zijn dan de andere, maar ze kunnen mij niet overtuigen. Maar je gaat niet inhoudelijk in op mijn post
Haushofer, het is geen volstrekte willekeur, het is herhaaldelijk toepassen van dezelfe principes die ook nog eens mogelijkheden bieden tot anticipaties op de toekomst. Willekeurige getallen kunnen dat niet, tenzij je alvast je wiskundecijfer van volgend jaar kan afleidenquote:Het is de volstrekte willekeur die het niet geloofwaardig maakt.
Wat heeft dit in hemelsnaam te maken met het slap verhaaltje dat je probeert af te steken hiero?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:51 schreef Dutch. het volgende:
verhaal
Waarom gebruik je een tetrahedron? Waarom niet een andere geometrische vorm?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:45 schreef Dutch. het volgende:
omdat 911 dagen een verbinding maakt tussen 2 intersectie punten van een hyperdimensional tetrahedron.
Van alle planeten?quote:Phi omdat Phi mede de onderlinge verhoudingen van de omloopbanen van planeten beschrijft.
Ik dacht al dat je dat op basis van intuïtie deedquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:49 schreef Dutch. het volgende:
ik gebruik maar een aantal basis principes maar hier komt ook 'intuitie' om de hoek kijken. Eerst komt de gedachte van een eventueel verband en als er dan rationeel naar gezocht wordt en het is inderdaad iets fundamenteels, dan wordt dat onmiddelijk duidelijk. Gebeurd dat niet dan is het waarschijnlijk een dood spoor
Stel dat er onderliggende cyclici zijn, dan hoeft dat toch niet veroorzaakt te worden door andere dimensies?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:02 schreef Dutch. het volgende:
als er inderdaad onderliggende cycli werkzaam zijn in onze realiteit, waar komen die dan vandaan?
Het valt me op dat je het begrip karma vaak gebruikt en alleen voorspellingen maakt op basis van voorgaande gebeurtenissen. Alsof je er vanuit gaat dat een bepaalde gebeurtenis niet op zichzelf staat maar nog een effect veroorzaakt in de toekomst.. ?quote:Op deze manier kunnen karmische relaties naar boven komen waar we normaal gesproken niet eens bij stil zouden staan. we zijn hier tenslotte om te leren toch![]()
Omdat dit artikel alle elementen en onderliggende thema's vermeld die door de 911 - Phi gebaseerde tijdspiraal verbonden wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:20 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Wat heeft dit in hemelsnaam te maken met het slap verhaaltje dat je probeert af te steken hiero?
Ik voel niet aan wat er precies gebeurd, ik krijg meer een idee over het onderliggende patroon dat gebeurtenissen met elkaar verbind. Er onstaat een idee en als daar dan rationeel over nagedacht wordt dan volgt er onmiddelijk een bevestiging. Het is niet zo dat ik eindeloos zit te zoeken naar verbanden, de intuitie geeft aan en de ratio bevestigd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar je voelt het dus aan wat er gebeurt??? Of hoe doe je dat?
Ik heb niet alles even duidelijk gelezen. Wat ik begrepen heb, dat is dat jij met waardes aan de slag gaat zoals phi.
Maar dan kun je toch ook een ingeving krijgen dat iets niet juist is. Een raar voorgevoel of niet?
Of bedoel je dat met de connectie aan andere dimensies? Dat die andere dimensie iets laat zien misschien. Of dat die andere dimensie ook als de toekomst gezien kan worden.
Ik weet het niet helemaal. Ik zal het topic straks nog eens helemaal doornemen.
De toekomst die in leven is op dit moment al, denk jij ook dat alles over 30 jaar al vast staat. Dat het over 30 jaar samen geperst gaat worden allemaal?
Over 30 jaar groeit alles nog sterker naar elkaar toe toch?
Als je het te offtopic vindt wat ik hier nu vermeld dan moet je het zeggen even.
Dat dus over 30 jaar nog beter te voorspellen is wat gaat gebeuren. Eventueel door een programma of berekening. Dat de toekomst dus meer voorspelbaar gaat zijn dus. Ook omdat het verleden alles al heeft meegemaakt. Dan kan de toekomst op een gegeven moment minder rampen naar voren laten komen. Of ontstaan dan nieuwe rampen?
Als alles al gebeurt is dus ook. Als het verleden alles al heeft meegemaakt. Wat blijft er dan over voor de toekomst?
quote:Just a short summary of hyper Dimensional dates:
Our Earth makes a turn around the sun of 360 degrees. When a hyper -tetrahedron is placed upon that circle our Earth is making, than the Tetrahedron intersection points can be determined. The interference points are placed 19.47 degrees above and below the line 90-270 degrees on the circle. So 90 dergrees + and - 19.47 degrees and 270 degrees + and - 19.47 degrees
or from the start of the year in our perspective: 90 degrees minus 19.47 = 70.53 times 365/360 = 71.5 days
In other words, our earth crosses the HD Tetrahedron ( originating from another dimension!) interference point in the eather 70.53 days after the start of the year.
This way the dates March 11-12 , April 21 , September 11 and October 21 are determined:
(90 - 19.47) times 365/360 = day 71.5 or March 12 +/- 1 day
(90 + 19.47) times 365/360 = day 111 or April 21 +/- 1 day
(270 - 19.47) times 365/360 = day 254 or September 11 +/- 1 day
(270 + 19.47) times 365/360 = day 293 or October 20 +/- 1 day
The other Platonic solids also give interference points or dates in our perspective, like the Cube dates for sinstance:
45 times 365/360 = day 45 or February 14 +/- 1 day
135 times 365/360 = day 137 or May 17 +/- 1 day
225 times 365/360 = day 228 or August 16 +/- 1 day
315 times 365/360 = day 319 or November 15 +/- 1 day
The Hyper Dimensional Geometry becomes visible within closed spheres in our 3d reality, such as the solar flares emitting around 19.47 North and South, Hawaii, Red spot on Jupiter etc. ( tetrahedron) or the Sumatra quake at Octahedron or Yellowstone at Cube.
When we talk about our perception of time and Hyper Dimensional design it's different. It's not within a 3D closed sphere, but the other way round, Earth travels through a point in (Hyper)space and the Tetrahedron or Cube etc unveils it's existence by Geometry
Als jouw voorspellingen dan ook hetzelfde opleveren als het resultaat van mijn materiaal, dan heb je gelijk. Dan heb ik net over van tevoren identificeren van gecodeerde tijdspatronen m.b.t. de dood van JP II en Arafat, de uitbraak van de vogelgriep, het identificeren van 7 juli 2005, de dood van Milosevic, de connectie tussen Beslan, 9/11 Bali bombing etc., herhaaldelijke juiste anticipaties m.b.t. de situatie rond Hariri/Syrie en vele andere voorbeelden. Het gaat erom dat dezelfde methodiek steeds weer gerelateerde gebeurtenissen aan het licht brengt. Dat is niet het geval met het roepen van zomaar wat getallen.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:03 schreef Maverick_tfd het volgende:
Die gebeurtenissen kan ik ook voorspellen mbv de verjaardag van mn moeder, de permeabiliteit van vacuum, de constante van Boltzmann en de leeftijd van koningin Beatrix..
Maw; het slaat nergens op wat je verteld.
Als jouw theorie werkelijk zulke cruciale dingen kan voorspellen was jij al multimiljardair en zou de wereld er heel anders uit zien. Dat zie ik zo ff niet gebeuren dus ik neem je hele praat met een kilo of wat zout...quote:Op maandag 3 juli 2006 11:10 schreef Dutch. het volgende:
[..]
Als jouw voorspellingen dan ook hetzelfde opleveren als het resultaat van mijn materiaal, dan heb je gelijk. Dan heb ik net over van tevoren identificeren van gecodeerde tijdspatronen m.b.t. de dood van JP II en Arafat, de uitbraak van de vogelgriep, het identificeren van 7 juli 2005, de dood van Milosevic, de connectie tussen Beslan, 9/11 Bali bombing etc., herhaaldelijke juiste anticipaties m.b.t. de situatie rond Hariri/Syrie en vele andere voorbeelden. Het gaat erom dat dezelfde methodiek steeds weer gerelateerde gebeurtenissen aan het licht brengt. Dat is niet het geval met het roepen van zomaar wat getallen.
]http://www.debka.com/send_headline.php?hid=2789[/quote][/url]quote:Here's the anticipated Syria related info on HD Octahedron / Tetrahedron pole date July 2 ( +/- 1 day )
DEBKAfile Exclusive: Hamas politburo member Muhammed Nazal: “We shall keep the Israeli soldier alive but not release him without gain…nbsp;
July 2, 2006, 10:53 PM (GMT+02:00)
This assurance was delivered to the Qatari foreign minister Sheikh Jassem Ben Hama al Thaini, when he traveled to Damascus Saturday, July 1, at the request of US secretary of state Condoleezza Rice. She asked him to tell Syrian president Bashar Asad that he must expel Hamas hardline leader Khaled Meshaal and his command from Damascus.
Asad’s reply: “I don’t meddle in Palestine just as I don’t interfere in Iraq.…nbsp;
He added he is willing to throw Meshaal out, on one condition: that the Americans and Israelis let him return home.…nbsp; DEBKAfile adds: Since Meshaal’s family originates in the West Bank village of Silwad, that reply cut short the pressure on Asad to take a hand in the release of Corp. Gideon Shalit, the Israeli soldier kidnapped by Hamas.
The option of stepping up military pressure on Hamas at the Gaza end was again tossed back in the laps of Israeli prime minister Ehud Olmert and defense minister Amir Peretz.
[url=http://www.debka.com/send_headline.php?hid=2789
No Finger Lifted to Slow the Middle East Countdown to War Escalationquote:Israeli defense minister Amir Peretz said: “I advise Bashar Assad to open his eyes because the responsibility is laid at his door.† This threat against an incumbent ruler, blunt even by Middle East standards, referred to Hamas operations chief Khaled Meshaal working out of Damascus under the protection of Syrian military intelligence.
The trouble about this threat, apart from betraying the minister’s lack of experience in national crisis management, is that he joins a row of great world powers, who threatened the Syrian ruler with extinction and ended up backing off and leaving Bashar Asad sitting more firmly than ever on his presidential seat in Damascus.
Phi = gulden snede die je over ter wereld in de natuur terugziet. Zelfs in de verhoudingen van jouw eigen lichaamsdelen. Phi is een universele constante. Vandaar dat het ook niet meer dan logisch is dat Dutch deze constante gebruikt om bepaalde dingen uit te rekenen. Er zitten mij een beetje te veel 'toevalligheden' in deze berekeningen om toeval te zijn. Lees aub zijn forum/website eens door voordat je hier zomaar gaat zitten oordelen, zonder enig moeite gedaan te hebben om de stof te lezen/begrijpen. Natuurlijk kan Dutch niet alles verklaren en ook niet de toekomst voorspellen (nog niet iig) maar waarschijnlijk met behulp van ander, nog te onderzoeken, middelen kan hij dat straks misschien wel. (denk aan sacrale geometrie etc)quote:Op maandag 3 juli 2006 11:03 schreef Maverick_tfd het volgende:
Dat kan, maar dat maakt het nog niet geloofwaardiger... WAAROM gebruik je phi en WAAROM gebruik je bepaalde figuren en niet net een andere? Omdat het toevallig zo uitkomt voor jou? Of omdat er dan een betere uitkomst uitkomt?
Ga je gang...verbaas ons!quote:Die gebeurtenissen kan ik ook voorspellen mbv de verjaardag van mn moeder, de permeabiliteit van vacuum, de constante van Boltzmann en de leeftijd van koningin Beatrix..
Maw; het slaat nergens op wat je verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |