Dat is de snaartheorie, niet de quantummechanicaquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:37 schreef H.Thijs het volgende:
In ieder geval je weet dat de quantum mechanica nu al 11 dimensies bijelkaar gepraat hebben he? Of bedoel je (zoals ik hierboven suggereer) iets anders met dimensie?
Da's toch logisch ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:53 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ik zie trouwens niet hoe die site maar enigszins iets te maken heeft met onderzoek/wetenschap, TS.
zover ik weet is de snarentheorie een onderdeel van quantummechanica.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:51 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Dat is de snaartheorie, niet de quantummechanica
dat er meerdere dimensies achter onze 3 dimensionele realiteit schuil gaan en dat er aanwijzingen zijn van deze dimensies die intelligente patronen onthullen die ogenschijnlijk ongerelateerde gebeurtenissen in onze realiteit met elkaar verbindenquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:37 schreef H.Thijs het volgende:
wat versta je onder meerdere dimensies?
Dezelfde plek in een andere ruimtevlak ofzo?
In ieder geval je weet dat de quantum mechanica nu al 11 dimensies bijelkaar gepraat hebben he? Of bedoel je (zoals ik hierboven suggereer) iets anders met dimensie?
In iedergeval ik heb je forum nog niet bekeken, maar dat komt wel.
Nou, zoals je al correct aangaf had het te maken met de snaartheorie. Snaren hebben een direct verband met hippies en kampvuren. Dat vuur wordt gebruikt om oversized marihuana-peuken aan te steken. Als we deze marihuana nou correleren aan de website...quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:53 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ik zie trouwens niet hoe die site maar enigszins iets te maken heeft met onderzoek/wetenschap, TS.
De bedoeling is dat de onderliggende patronen verklaarbaar en voorspelbaar zijn, ook met het oog op toekomstige gebeurtenissen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:40 schreef roobje het volgende:
Als ik die website zo zie dan denk ik; schopje naar TRU.
Maar je ziet zelf niet in dat je mooie woorden gebruikt voor willekeurige onzin?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:07 schreef Dutch. het volgende:
[..]
dat er meerdere dimensies achter onze 3 dimensionele realiteit schuil gaan en dat er aanwijzingen zijn van deze dimensies die intelligente patronen onthullen die ogenschijnlijk ongerelateerde gebeurtenissen in onze realiteit met elkaar verbinden
Je ziet verbanden die er niet zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:10 schreef Dutch. het volgende:
[..]
De bedoeling is dat de onderliggende patronen verklaarbaar en voorspelbaar zijn, ook met het oog op toekomstige gebeurtenissen.
Ik kan me voorstellen dat men deze materie niet exact kan plaatsen, het is geen wetenschap, geen religie etc, maar misschien toch weer een combinatie hiervan
Tuurlijk, maar je vind op die dag wereldwijd altijd wel een gebeurtenis om te zeggen : "zie je wel !".quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:38 schreef Dutch. het volgende:
ik denk dat je over het hoofd ziet dat ik anticipeer op toekomstige gebeurtenissen.
Dat zou ik graag doen, maar de opzet van je website is nou niet bijzonder helder.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:39 schreef Dutch. het volgende:
Kiteless,
een serieus kommentaar op deze materie is onmogelijk binnen een uurtje, doe graag eerst je onderzoek en oordeel dan
Ja, dat is inderdaad een prima manier om uit te leggen waar je het over hebt !quote:I have extended the window from July 1 - July 8 to July 1 - July 12 (+/- 1 day)
The Sumatra quake is on the awakenings triggers for July 4 but the 911/Phi Golden Mean connections is 8 days later on July 12 or 563 days after december 26, 2004
Key dates are July 1, 4 and 12. Also, the launch and return of the spaceshuttle during this timeframe seems significant
Not really no, het is een poging quantummechanica en de relativiteitstheorie te koppelen en op die manier een 'Theory of Everything' te maken. Het is echter nogal omstreden op dit moment...quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:58 schreef H.Thijs het volgende:
[..]
zover ik weet is de snarentheorie een onderdeel van quantummechanica.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:01 schreef Dante_A het volgende:
Prachtig dit!![]()
Waarom heb je het overigens voortdurend over '3-dimensional reality' terwijl juist de vierde (tijd) zo cruciaal zou moeten zijn in jouw 'theorie'? Bovendien leeft iedereen in een 4-dimensionele realiteit anders zou er verdomd weinig gebeuren op deze aarde.
Als je al je 'gebeurtenissen' slechts baseert op dingen die jou via de media bereiken, wat doe je dan met dingen die je mist omdat je op vakantie was/de media niet interessant vonden om door te geven/alleen lokaal, ver weg van Nederland de media bereiken? Die metingen/constateringen verricht je dus niet?
Als voor jou een tijd als 11:11 zo belangrijk is, wat gebeurt er dan als jouw klok iets achter of voor loopt? Jouw 11:11 is iemand anders 11:12 of 11:10 (en mijn 10:11 maar dat terzijde). Nog afgezien van het feit dat bijvoorbeeld een tijd als 22:22 in grote delen van de wereld gewoon 10:22 PM heet en dat voor mensen met een analoge klok die cijfers sowieso geen verband houden.
Waarom noem je Pim Fortuyn 'our would have been prime minister' terwijl het er nooit naar uit heeft gezien dat hij Minister President zou worden, zelfs niet als hij was blijven leven? Daar zijn namelijk wel wat meer stemmen voor nodig dan het hoogste aantal dat hij ooit heeft gehaald.
Waarom is 11 september 2001 zo belangrijk en niet het uitbreken van de eerste wereldoorlog, de moord op Marten Luther King of Olof Palme, de val van Srebrenica of de Falkland Oorlog?
Oe, ik lees deze post om 11:11!quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:06 schreef MadMarine het volgende:
[..]
dit kan nog een moeilijke discussie en een lange dag gaan worden voor Dutchie
Je vergeet een belangrijke aanvulling:quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:01 schreef Dante_A het volgende:
Prachtig dit!![]()
Waarom heb je het overigens voortdurend over '3-dimensional reality' terwijl juist de vierde (tijd) zo cruciaal zou moeten zijn in jouw 'theorie'? Bovendien leeft iedereen in een 4-dimensionele realiteit anders zou er verdomd weinig gebeuren op deze aarde.
Als je al je 'gebeurtenissen' slechts baseert op dingen die jou via de media bereiken, wat doe je dan met dingen die je mist omdat je op vakantie was/de media niet interessant vonden om door te geven/alleen lokaal, ver weg van Nederland de media bereiken? Die metingen/constateringen verricht je dus niet?
Als voor jou een tijd als 11:11 zo belangrijk is, wat gebeurt er dan als jouw klok iets achter of voor loopt? Jouw 11:11 is iemand anders 11:12 of 11:10 (en mijn 10:11 maar dat terzijde). Nog afgezien van het feit dat bijvoorbeeld een tijd als 22:22 in grote delen van de wereld gewoon 10:22 PM heet en dat voor mensen met een analoge klok die cijfers sowieso geen verband houden.
Waarom noem je Pim Fortuyn 'our would have been prime minister' terwijl het er nooit naar uit heeft gezien dat hij Minister President zou worden, zelfs niet als hij was blijven leven? Daar zijn namelijk wel wat meer stemmen voor nodig dan het hoogste aantal dat hij ooit heeft gehaald.
Waarom is 11 september 2001 zo belangrijk en niet het uitbreken van de eerste wereldoorlog, de moord op Marten Luther King of Olof Palme, de val van Srebrenica of de Falkland Oorlog?
Sorry hoor, maar dit is allemaal gokwerk. Een getal die tijdens een droom naar voren komt en een tijd die je regelmatig op je klokje ziet (trouwens, 11:11 zal je beter onthouden dan een williekeurig tijd als 09:37, 10:11, 15:45, etc....). Hetzelfde geldt als je aan iemand denkt en die belt op hetzelfde moment. Het gebeurt waarschijnlijk duizenden keren dat je aan die persoon denkt, maar die persoon belt op dat moment niet. Maar als hij dan belt lijkt het heel bijzonder, terwijl dat helemaal niet het geval is.quote:My wife is a 'sensitive' ( all females in her family line, looking forward to see my daughters grow up, now 4 and 7 months) and one night she had a very clear dream. I won't post it here but it is available at HDDesign forum, but anyhow, in the dream the number 33:33 showed up. I decided to apply the same system as to the awakenings timeframe, creating a 1666 - eventsday - 1666 days is 3333 days timeframe which I called 'Ascension' timeframe, because this frame seems to give more 'deeper' meaning to the related events on the patterns.
Just recently I started to look at 5555 windows too, but I don't have a name for that timeframe because it's not yet clear what it gives.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |