Ik ben nogal on edge vanwege mn Lite, ik ga vanmiddag lekker mn geld terughalen bij de E-plaza en em ergens anders scorenquote:
Bdoel je nou Lost Magic of Lost in Blue?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:54 schreef MeZZiN het volgende:
is trouwens lost in magic nog een goede game of spelt een beetje slecht zoals in de reviews staat.
Lost in magicquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:04 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Bdoel je nou Lost Magic of Lost in Blue?
Lost in magic is geen spel.quote:
Ik zit al een hele tijd te wachten op ssx DSquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:20 schreef MeZZiN het volgende:
Tevens er een game in ontwikkeling voor de DS met snowboarding ofzo (en niet Kids snowboarding)
of 1080 zou zo vet zijn!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik zit al een hele tijd te wachten op ssx DSMaar die komt maar niet.
SSX is van EA... EN dan op de DSquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik zit al een hele tijd te wachten op ssx DSMaar die komt maar niet.
Stel je voor het zou goed gaanquote:
hahahahhahaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:28 schreef disjfa het volgende:
[..]
Stel je voor het zou goed gaanEn ze weten dat ze het kunnen
Nu nog even doen
Ja ik schrok ook al ffquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:36 schreef Black-Hole het volgende:
Wat is de nieuwe Mario toch een geweldig spel. Heerlijke old school platform game. Jammer dat de VIP code alleen niet goed zou zijn.
EA Canada heeft wel 3 hele spellen (slechte desalniettemin) naar de ds gebracht. Daaruit moeten wij concluderen dat ze slecht zijn. Komop zeg. Dan is nintendo al een hele slechte developer voor de ds omdat ze vast ook wel een paar spellen tussendoor slecht hebben afgelevertquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij bent grappig. Ooit een EA game gespeeld op de DS.. Ze hebben al meer dan 2 jaar lang een DS devkit, en nog hebben ze geen enkel goed spel uitgebracht (misschien op de sims na).
Ik heb gemailt, technische storing daaro, ze lossen het zo snel mogelijk opquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:36 schreef Black-Hole het volgende:
Wat is de nieuwe Mario toch een geweldig spel. Heerlijke old school platform game. Jammer dat de VIP code alleen niet goed zou zijn.
EA zuigt omdat ze kut games uitbrengen en dan gaan klagen dat ze geen winst maken. En dan ook nog de hoogst mogelijke prijskaartjes aan hun games te hangen.. Belachelijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:47 schreef disjfa het volgende:
[..]
EA Canada heeft wel 3 hele spellen (slechte desalniettemin) naar de ds gebracht. Daaruit moeten wij concluderen dat ze slecht zijn. Komop zeg. Dan is nintendo al een hele slechte developer voor de ds omdat ze vast ook wel een paar spellen tussendoor slecht hebben afgelevert
NFSU2 was best aardig.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:34 schreef BMH het volgende:
[..]
hahahahhaha
Jij bent grappig. Ooit een EA game gespeeld op de DS.. Ze hebben al meer dan 2 jaar lang een DS devkit, en nog hebben ze geen enkel goed spel uitgebracht (misschien op de sims na).
Idd. Alle EA games zijn kut. En die moet je niet kopen. Tenzei je ze leuk vind natuurlijk, maar dan moet je er wel over blijven klagen !quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:06 schreef BMH het volgende:
[..]
EA zuigt omdat ze kut games uitbrengen en dan gaan klagen dat ze geen winst maken. En dan ook nog de hoogst mogelijke prijskaartjes aan hun games te hangen.. Belachelijk.
Ik zeg niet alle EA games zijn kut. Ik vind EA's beleid kut. Daarom steun ik ze ook niet met mijn geld. Enige EA games die ik speel zijn de BF games (die ik toevallig niet zelf heb betaald) en C&C.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Idd. Alle EA games zijn kut. En die moet je niet kopen. Tenzei je ze leuk vind natuurlijk, maar dan moet je er wel over blijven klagen !
BF is juist zo`n game waarmee EA zijn beleid gemakkelijk geld van je kan afpikken door de uitbreidingen en coss platform oplossingen mbv de naamsbekendheid simpele non port games uit kan brengenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zeg niet alle EA games zijn kut. Ik vind EA's beleid kut. Daarom steun ik ze ook niet met mijn geld. Enige EA games die ik speel zijn de BF games (die ik toevallig niet zelf heb betaald) en C&C.
Als jij EA wilt steunen door hun games te kopen dat moet je dat vooral doen.. Vergeet dan vooral niet dat jouw geld dan naar een miljarden bedrijf gaat in plaats van een kleine ontwikkelaar die orginele games maakt.
Ik had ook al gemaildquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:00 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb gemailt, technische storing daaro, ze lossen het zo snel mogelijk op![]()
Whine whine whine. Wees dan ook gewoon consequent en steel hun software niet. Het is niet alsof iedereen die door EA uitgegeven en gefinancierd wordt geen recht heeft op wat te eten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zeg niet alle EA games zijn kut. Ik vind EA's beleid kut. Daarom steun ik ze ook niet met mijn geld. Enige EA games die ik speel zijn de BF games (die ik toevallig niet zelf heb betaald) en C&C.
Als jij EA wilt steunen door hun games te kopen dat moet je dat vooral doen.. Vergeet dan vooral niet dat jouw geld dan naar een miljarden bedrijf gaat in plaats van een kleine ontwikkelaar die orginele games maakt.
Wie heeft het over software stelen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:07 schreef riley het volgende:
[..]
Whine whine whine. Wees dan ook gewoon consequent en steel hun software niet. Het is niet alsof iedereen die door EA uitgegeven en gefinancierd wordt geen recht heeft op wat te eten.
Daar valt redelijk ondubbelzinnig uit op te maken dat je 1 of meerdere titels niet legaal verkregen hebt. Is dat niet het geval, dan neem ik dat terug, maar formuleer dat volgende keer dan gewoon op een duidelijke manierquote:Daarom steun ik ze ook niet met mijn geld. Enige EA games die ik speel zijn de BF games (die ik toevallig niet zelf heb betaald) en C&C.
Alle EA games die ik in me kast heb liggen heb ik gekregen/zijn van me broer.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:44 schreef riley het volgende:
[..]
Daar valt redelijk ondubbelzinnig uit op te maken dat je 1 of meerdere titels niet legaal verkregen hebt. Is dat niet het geval, dan neem ik dat terug, maar formuleer dat volgende keer dan gewoon op een duidelijke manier
WiFi zit er standaard in, maar dan moet je wel een game hebben die WiFi ondersteunt en een draadloze router of USB WiFi stick van Nintendoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga toch sterk twijfelen of ik niet vanaf maandag een DS lite ga kopen
die nieuwe mario lijkt me erg tof..
maar verder zit er volgens mij geen 1 game bij die me tof lijkt
en dat WiFi.. moet je daar iets voor bijkopen??
of zit er standaard in
1080quote:
Welke MM?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:38 schreef GokuSFE het volgende:
Zo, nu eindelijk een goede Lite in mn bezit
Gisteren bij E-plaza mn geld teruggehad, daarna bij de MM voor 137 euro een zwarte Lite gehaald Helemaal nieuw ook, stonden nog geen system settings ingesteld.
Power Paintbrush it is.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net New Mario en Kirby Canvas Curse (weet de EU name nog steeds niet, ondanks dat ik hem gekocht heb) gekocht. Allebei super games!
Wij kunnen niet weten welke games jij gaat kopen en waar je van houdt. Dus het ligt helemaal aan jezelfquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:33 schreef McGilles het volgende:
Aangezien mijn gamecube al maanden lang stof staat te happen, denk ik toch eraan om een DS aan te schaffen, is dit een slimme keus of denken jullie dat dat ding snel naast mijn cube komt te liggen?
Ik heb het spel precies 1 jaar geleden gekocht bij Gameshop Twente in Hengelo.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net New Mario en Kirby Canvas Curse (weet de EU name nog steeds niet, ondanks dat ik hem gekocht heb) gekocht. Allebei super games!
Ik zou het doen... ik heb jaren een GC gehad, maar toen verkocht voor een XBOX, mede omdat je die kon ombouwen tot mediacenter...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:33 schreef McGilles het volgende:
Aangezien mijn gamecube al maanden lang stof staat te happen, denk ik toch eraan om een DS aan te schaffen, is dit een slimme keus of denken jullie dat dat ding snel naast mijn cube komt te liggen?
Kopen dus, maar met welke games?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:14 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ik zou het doen... ik heb jaren een GC gehad, maar toen verkocht voor een XBOX, mede omdat je die kon ombouwen tot mediacenter...
Toch waren de XBOX-games niet geweldig... Ik speelde wel eens Burnout, Psychonauts maar verder was het allemaal niet echt boeiend... het miste "Het Nintendo Gevoel", oftewel de "N-factor".
Ik heb afgelopen woensdag een DS gekocht en ben er tot nu toe erg blij mee, mede door de originaliteit van de games en de uitstekende, verfrissende implementatie van het touchscreen.
Kopen!![]()
Een lijst in de OP zou wel makkelijk zijn met top games!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:42 schreef BMH het volgende:
AUB geen lijstjes meer!!!! In iedere topic staat 20x het zelfde lijstje.
Was @ strand vandaag, vandaar late reactie: 137,- euro was bij MM Rdam Centrum, bij MM Alexandrium wassie zelfs 135 euro ivm een nieuwe, concurrerende zaak die em voor 139,- verkocht. Dus iedereen daar in de buurt, sla je slagquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Een lijst in de OP zou wel makkelijk zijn met top games!![]()
Krijg net een telefoontje kan een nieuwe DS Lite met NSMB&BrainT voor 200E kopen twijfel is dit een goede deal ?? of kan het goedkoper?
@ GokuSFE welke MM ?????
Hierquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik heb net een DS lite met Tony hawk, Mario 64 en tetris gekocht. Maar online gaan lukt nietAls ik de verbinding wil testen krijg ik error 52000. Weet iemand wat ik nu moet doen?
Kun je net zo goed via Bartsmit.nl kopen volgens mijquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Een lijst in de OP zou wel makkelijk zijn met top games!![]()
Krijg net een telefoontje kan een nieuwe DS Lite met NSMB&BrainT voor 200E kopen twijfel is dit een goede deal ?? of kan het goedkoper?
@ GokuSFE welke MM ?????
Helemaal nieuw bij de groothandel dus met garantiequote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:03 schreef Lexie het volgende:
[..]
Kun je net zo goed via Bartsmit.nl kopen volgens mijIS hij echt helemaal nieuw, inclusief bonnetjes, garantie en nooit geopend? Anders moet je er zeker nog wat af kunnen pingelen. Denk er ook aan dat als je er eentje overkoopt dat je dan misschien veel moeite gaat krijgen mocht je een dode pixel of zoiets dergelijks ontdekken.
Broer?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn zusje is helemaal blij met dr DS en MarioZe zit al in W5
Jij bent een vrouw met een DS? En je vindt Mario tof?quote:
vandaag ook gekocht, maar dan met New Super Mario, Animal Crossing & Mario Kartquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:20 schreef Darkzell het volgende:
Ben vandaag ook maar de stad ingedoken voor een DS en ben nu in het bezit van een prachtige witte DS lite + New Super Mario + Brain Training.
Ik ben nu een gelukkig man.
Hoe veel was je kwijt als ik vragen mag?!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:20 schreef Darkzell het volgende:
Ben vandaag ook maar de stad ingedoken voor een DS en ben nu in het bezit van een prachtige witte DS lite + New Super Mario + Brain Training.
Ik ben nu een gelukkig man.
Lusje door de 2 gaatjes boven in je ds drukken... Dan de hele strap door het lusje halen.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:17 schreef Karina het volgende:
Vraagje: hoe krijg je in hemelsnaam dat polsbandje aan je DS bevestigd? Ik heb een tasje gekocht en daar zaten wat andere accessoires bij, waaronder een polsbandje, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om dat ding vast te maken.
HOE het moet weet ik, maar het lukt me alleen nietquote:Op zondag 2 juli 2006 13:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Lusje door de 2 gaatjes boven in je ds drukken... Dan de hele strap door het lusje halen.
Knopen 101
Ha dat is precies wat ik heb gedaan, met een naald een beetje door het 2e gaatje prikken om het koordje te pakken te krijgen, dus nu is het eindelijk gelukt.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:28 schreef H.Flick het volgende:
Als je dat dunne lusje niet door die gaatjes krijgt kun je natuurlijk met een naald ofzo wat klooien. Dan lukt het vast wel.
jupquote:Op zondag 2 juli 2006 15:13 schreef lordteddybeer het volgende:
Is het bij elke DS lite zo dat je hem zeg maar op 2 standen kan open zetten? (beetje schuin & helemaal plat?)
Ben nu lekekr bezig met Animal Crossingquote:Op maandag 3 juli 2006 07:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben volop bezig met Advance War: Dual Strike, missie 23 inmiddels. Heerlijk spel
Animal Crossing was echt niks voor mij. Beetje brieven schrijven en tuinieren. Leek teveel op echt werken.quote:Op maandag 3 juli 2006 08:00 schreef MeZZiN het volgende:
Ben nu lekekr bezig met Animal Crossingheerlijk om je gedachten te verzetten
en af toe afwisselene met mario kart
ik ben blij met mijn mooie DS
en nog ff golden sun uitspelen....
Voor minder dan 100 euro zou ik sowieso geen DS+mariokart verkopen. Mariokart kan je makkelijk 30 euro voor vragen en een phat DS is echt nog wel 70 euro waard.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:00 schreef Retarded het volgende:
En toch zie ik niet zoveel normale DS'jes weggaan op ebay en marktplaats. Jammer, want ik zoek nog een normale DS met Mario Kart voor een leuk laag prijsjeDegene die verkocht worden gaan weg voor 110 euro ongeveer... dan koop ik net zo lief een nieuwe
Denk dat niet veel mensen de originele verkopen omdat ze graag multiplayerenquote:Op maandag 3 juli 2006 10:00 schreef Retarded het volgende:
En toch zie ik niet zoveel normale DS'jes weggaan op ebay en marktplaats. Jammer, want ik zoek nog een normale DS met Mario Kart voor een leuk laag prijsjeDegene die verkocht worden gaan weg voor 110 euro ongeveer... dan koop ik net zo lief een nieuwe
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:16 schreef GokuSFE het volgende:
Net al in het Tetris topic gepost: Tetris DS voor ca. 28 euro (42,95 cds) bij dvdboxoffice
iddquote:Op maandag 3 juli 2006 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
JPN FFIII box
[afbeelding]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=108584
Vanavond te zien op DSG, zonder bronvermelding
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
JPN FFIII box
[afbeelding]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=108584
Vanavond te zien op DSG, zonder bronvermelding
Forum Opties | |
---|---|