Klopt.. ik koop vaak ook alleen budget spellen en andere spellen vraag ik voor verjaardagen enz.. 60 euro is veel voor een spel en vaak vallen ze nog tegen ookquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:01 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik had het ook al gelezen het is toch van de zotte... ze denken er nog weg te komen ook... rare sony.... vind 60 euro al veel (ik loop zelf de budget bakken af en importeer de rest ben niet voor niets begonnen met een pricecompare siteI had an itch.... )
Klopt.. daarom ben ik zo blij met mijn DS.. ik verveelde me nogal snel met Xbox spellen (behalve met Morrowind)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:21 schreef Cadfael het volgende:
Och als het een nintendo spel is, dan is het gauw erg leuk. maar gelukkig zijn die niet zo duur
Zijn allemaal de zelfde gamesquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:26 schreef Thomper het volgende:
BMH, ik ben laat, maar ach:
[afbeelding]
is dezelfde game als [afbeelding]
Ik postte em alleen maar omdat ie onder de pricecompare prijs ligt, sorry hoor...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Normale prijs voor een DS game. Kep maar 1 keer meer betaald![]()
Ik heb voor mario kart de volle mep betaald maar tja ik stond in de winkel en ik kon het niet laten om de winkel te verlaten met alleen een DS lite.... dus maar mario kart mee genomen... geen moment spijt van!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Normale prijs voor een DS game. Kep maar 1 keer meer betaald![]()
Gewoon blijven posten...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:20 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik postte em alleen maar omdat ie onder de pricecompare prijs ligt, sorry hoor...![]()
Zo bedoelde ik het nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:20 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik postte em alleen maar omdat ie onder de pricecompare prijs ligt, sorry hoor...![]()
Ik ben nogal on edge vanwege mn Lite, ik ga vanmiddag lekker mn geld terughalen bij de E-plaza en em ergens anders scorenquote:
Bdoel je nou Lost Magic of Lost in Blue?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:54 schreef MeZZiN het volgende:
is trouwens lost in magic nog een goede game of spelt een beetje slecht zoals in de reviews staat.
Lost in magicquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:04 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Bdoel je nou Lost Magic of Lost in Blue?
Lost in magic is geen spel.quote:
Ik zit al een hele tijd te wachten op ssx DSquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:20 schreef MeZZiN het volgende:
Tevens er een game in ontwikkeling voor de DS met snowboarding ofzo (en niet Kids snowboarding)
of 1080 zou zo vet zijn!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik zit al een hele tijd te wachten op ssx DSMaar die komt maar niet.
SSX is van EA... EN dan op de DSquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik zit al een hele tijd te wachten op ssx DSMaar die komt maar niet.
Stel je voor het zou goed gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |