abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:29:15 #1
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_39347637
quote:
Bron : Israël ontvoert 64 Palestijnse politici

Het Israëlische leger heeft gisteravond naar verluidt 64 Palestijnse bewindslieden en parlementariërs ontvoert. Met zwaar geschut waren de Israeli's de bezette Westelijke Jordaanoever binnengetrokken, nadat een Israëlische soldaat was ontvoerd door een Palestijnse groepering, Volks Verzet Comités (PRC) genaamd. De Volksverzetscomités wilden de Israelische soldaat ruilen tegen Palestijnse vrouwen en kinderen die in Israelisch gevang zitten. De Israelische premier Olmert ging hier niet op in, "wij voeren geen onderhandelingen met terroristen".

Onder de 64 ontvoerden zit in elk geval vice-premier Nasser al-Shaher, minister van Arbeid Mohammed Barghouthi, minister van Religieuze Zaken Nasser Nayef Rajoub en minister van Financiën Omar Abdel Razek. Het is opmerkelijk dat het Israëlische leger lieden van de regerende Hamas partij oppakt, aangezien zij primair opriepen tot de vrijlating van de soldaat en secundair tot een goede behandeling van hem.

Ondertussen is een 18-jarige Israelische kolonist gedood. De Volksverzetscomités zegt achter zijn dood te zitten. Aangezien zij ook de Israelische soldaat hadden ontvoerd, rest er weinig hoop voor zijn leven. Ze hadden al gedreigd hem te vermoorden als Israël zijn militaire actie niet zou afbreken.
64 politici nog wel

[ Bericht 2% gewijzigd door Drugshond op 29-06-2006 10:44:18 ]
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:33:44 #2
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_39347727
Vreemde zaak weer.
Eigenlijk komt het gewoon nooit meer goed daar.
pi_39347778
Dus in reactie op het ontvoeren van 1 soldaat (militair doel), worden 64 burgers ontvoert.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:36:21 #4
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39347793
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
Dus in reactie op het ontvoeren van 1 soldaat (militair doel), worden 64 burgers ontvoert.
* note++ *

[ Bericht 3% gewijzigd door Drugshond op 29-06-2006 11:18:01 ]
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:37:08 #5
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_39347814
Niet dat ik enige sympathie heb voor die palestijnse politici, maar als Israel ze niet beschuldigt van directe betrokkenheid bij de zogenaamde ontvoering lijkt het me niet helemaal correct om zomaar politieke leiders van een andere staat op te pakken.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_39347823
Wat is je bron ?
pi_39347830
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:37 schreef BobRooney het volgende:
Wat is je bron ?
Frontpage?
Allah Al Watan Al Malik
pi_39347970
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Frontpage?
thanks
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:44:45 #9
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:46:42 #10
89730 Drugshond
pi_39348066
Deze actie lijkt me overkill, dit gaat van kwaad tot erger.
Er was toch een muur om de stijdende partijen uit elkaar te houden.... de rest is diplomatie.
pi_39348285
MIlitanten uit Gaza hebben overigens geclaimd een raket met chemische warhead op Israëlisch gebied te hebben afgevuurd. Reuters.
pi_39348441
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:54 schreef Disorder het volgende:
MIlitanten uit Gaza hebben overigens geclaimd een raket met chemische warhead op Israëlisch gebied te hebben afgevuurd. Reuters.
Iets wat puur voor de pats gezegd is, aangezien de Israelisch claimen niets te hebben gezien of gehoord.
Allah Al Watan Al Malik
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 juni 2006 @ 10:59:58 #13
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_39348461
In de bron heet het arresteren. Dat is zeker iets anders dan ontvoeren.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_39348523
In de bron staat ook gewoon ontvoert.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:04:29 #15
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_39348568
Belachelijke actie dit. Israel kent weer geen maat.
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:59 schreef Tokus het volgende:
Hoe kun je nu in andermans land iemand 'arresteren', als dat door de daar bevoegde autoriteiten niet is toegestaan? Onbevoegd arresteren = ontvoeren.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 juni 2006 @ 11:04:38 #16
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_39348573
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
In de bron staat ook gewoon ontvoert.
de bron die de FP hier gebruikt heeft, bedoel ik. Dus het NRC.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_39348621
Het übermenschengevoel van de Zionisten. Andere chocola kan ik er echt niet meer van maken.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_39348708
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:04 schreef Tokus het volgende:

[..]

de bron die de FP hier gebruikt heeft, bedoel ik. Dus het NRC.
Arresteren doe je op grond van iets.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator donderdag 29 juni 2006 @ 11:14:13 #19
8781 crew  Frutsel
pi_39348878
waar is het " CENTRALE ISRAEL / PALESTINA TOPIC" gebleven ????????????
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:16:29 #20
83951 rashudo
project 2501
pi_39348944
De derde wereldoorlog begint en lousewies blaast ons kabinet op! Wat nu?
Their eyes opaque.
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:16:30 #21
89730 Drugshond
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:17:46 #22
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_39348987
Hoeraaa voor Israel!

Ik hoop dat ze de facsistoide Palestijnse kliek lekker lang vasthouden, en hen net zo goed behandelt als Hamas, of een aftakking ervan, een gijzelaar behandelt.

Want zoals de Pallies en de moslims over ter wereld, inclusief Fok, al jaren roepen "er zijn geen burgers in Israel, alleen bezetters!".

Applaus voor Israel, moge ze de Palestijnen eens een koekje van eigen deeg geven.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  Moderator donderdag 29 juni 2006 @ 11:18:59 #23
8781 crew  Frutsel
pi_39349021
quote:
moet het dus niet daar?
pi_39349071
Ik denk dat dit wel zo belangrijk is dat het een apart topic verdient. De thread m.b.t de ontvoeren soldaat staat ook los.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:21:13 #25
89730 Drugshond
pi_39349094
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:18 schreef Frutsel het volgende:

[..]

moet het dus niet daar?
Ik ben net aan het denken... ik maak een nieuw deeltje aan, en we gaan mergen.
Mergen in het oude topic kan niet, dan gaan we over de 300 posts heen.
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:22:22 #26
89730 Drugshond
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:22:49 #27
83951 rashudo
project 2501
pi_39349143
Wat vinden jullie er trouwens van dat israelische gevechtsvliegtuigen gisteravond even een flyby deden bij het huis van de syrische president, terwijl hij thuis was?

Volgens mij hopen ze dat Syrie Israel aanvalt.
Their eyes opaque.
pi_39349219
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
Ten eerste zijn ze gearresteerd en ten tweede zijn het Hamas "politici" een erg schoon verleden zullen ze dus in ieder geval niet hebben.
Bovendien is de ontvoering door hun eigen militaire tak uitgevoerd, lijkt me logisch dat dan ook de politieke tak hier niet totaal los van staat.

Als bv de SP (om maar eens een leuk voorbeeld te geven) een politieke en militaire tak heeft en de militaire tak mensen ontvoerd/aanslagen pleegt kan de politieke tak natuurlijk niet zeggen hier volledig los van te staan.
pi_39349222
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:22 schreef rashudo het volgende:
Wat vinden jullie er trouwens van dat israelische gevechtsvliegtuigen gisteravond even een flyby deden bij het huis van de syrische president, terwijl hij thuis was?

Volgens mij hopen ze dat Syrie Israel aanvalt.
Pure provocatie en schending van Syrisch luchtruim. Eigenlijk hadden de Syriers meteen wat AA installaties kort moeten laten schieten. (wel express mis schieten natuurlijk)
Allah Al Watan Al Malik
pi_39349269
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:25 schreef wazzi_razzi het volgende:

[..]

Ten eerste zijn ze gearresteerd en ten tweede zijn het Hamas "politici" een erg schoon verleden zullen ze dus in ieder geval niet hebben.
Bovendien is de ontvoering door hun eigen militaire tak uitgevoerd, lijkt me logisch dat dan ook de politieke tak hier niet totaal los van staat.

Als bv de SP (om maar eens een leuk voorbeeld te geven) een politieke en militaire tak heeft en de militaire tak mensen ontvoerd/aanslagen pleegt kan de politieke tak natuurlijk niet zeggen hier volledig los van te staan.
Alleen is bij Hamas het wel vaak zo. De militaire tak doet vaak dingen waarvan de politieke tak helemaal niet gezegd heeft dat ze dat moesten doen. Waarom zouden deze politici geen schoon verleden kunnen hebben? De politieke tak is een tak apart.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:28:04 #31
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_39349315
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:25 schreef wazzi_razzi het volgende:

[..]

Arresteren is niet mogelijk, Israel is daar helemaal niet bevoegd toe.

Dit is een ontvoering en meer in het algemeen een oorlogsdaad.
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:29:07 #32
89730 Drugshond
pi_39349352
Er is een behoorlijke uprise met betrekking tot het nieuws israel en palastina. En er worden veel losse topics ontwikkeld die wel samenhang met elkaar vertonen.

Ofschoon #55 nog open is, worden de volgende topics in deel #56 samengevoegd.
  • Israël ontvoert 64 Palestijnse politici
  • Israelische soldaat gekidnapped in Gaza
    Omdat de gebeurtenissen vrijwel simultaan lopen. En de reakties daarop op.

Probeer bij het posten rekening te houden met het volgende:

# post serieuze inhoudelijke reakties
    # blijf ontopic
    # ga niet op elkaar inhakken maar respecteer elkaars mening
    # post nieuwsberichten
    # copy/past geen ellenlange elders gevonden "feiten" of plaatjes

* Probeer te discussiëren in plaats van one-liners en flames *
  • pi_39349386
    Tja, en dan maar miepen dat zo`n conflict nooit opgelost wordt
      Moderator donderdag 29 juni 2006 @ 11:30:29 #34
    8781 crew  Frutsel
    pi_39349390
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 11:22 schreef Drugshond het volgende:
    Hoewel M01 ook gelijk heeft, deze actie verdient ook een apart topic.
    Ik ben er nog niet uit.
    de reacties gaan echter weer terug op de oeroude discussie. Van wie het land is,wie er fout zit etc.. In het verleden zijn er topics gesloten die ook dan open bleven. Maar ja, maak er dan samen één topic van: "Ontvoeringen in Israel" .. en dan zet je deze twee topics daar in, met een link naar het centrale...
      donderdag 29 juni 2006 @ 11:30:39 #35
    83951 rashudo
    project 2501
    pi_39349394
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 11:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Pure provocatie en schending van Syrisch luchtruim. Eigenlijk hadden de Syriers meteen wat AA installaties kort moeten laten schieten. (wel express mis schieten natuurlijk)
    Hebben ze gedaan

Ik denk dat Israel op een excuus zat te wachten om hamas als regerende partij af te zetten, dat hebben ze nu in de vorm van een ontvoerde soldaat.
    Their eyes opaque.
    pi_39349442
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 11:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Alleen is bij Hamas het wel vaak zo. De militaire tak doet vaak dingen waarvan de politieke tak helemaal niet gezegd heeft dat ze dat moesten doen. Waarom zouden deze politici geen schoon verleden kunnen hebben? De politieke tak is een tak apart.
    De meeste "politici" hebben eerst een functie binnen de militaire tak gehad. Als ze niet geidentificeerd willen worden met de militaire tak is het misschien een goed idee om de naam te veranderen. Dan zou het op zijn minst nog lijken alsof ze verschillende organisaties met verschillende doelen zijn.
      donderdag 29 juni 2006 @ 11:32:22 #37
    89730 Drugshond
    pi_39349456
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 11:30 schreef Frutsel het volgende:

[..]

de reacties gaan echter weer terug op de oeroude discussie. Van wie het land is,wie er fout zit etc.. In het verleden zijn er topics gesloten die ook dan open bleven. Maar ja, maak er dan samen één topic van: "Ontvoeringen in Israel" .. en dan zet je deze twee topics daar in, met een link naar het centrale...
    Aanvraag loopt inmiddels... omdat het qua reakties toch niks uitmaakt. En het zijn simultane gebeurtenissen.
    pi_39349687
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 11:32 schreef wazzi_razzi het volgende:

[..]

De meeste "politici" hebben eerst een functie binnen de militaire tak gehad. Als ze niet geidentificeerd willen worden met de militaire tak is het misschien een goed idee om de naam te veranderen. Dan zou het op zijn minst nog lijken alsof ze verschillende organisaties met verschillende doelen zijn.
    Ik zou niet weten waarom de politieke tak van naam moet veranderen. Ook al zou je argument met betrekking tot de politici trouwens kloppen, Israel heeft niet het recht ze te arresteren.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_39349699
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 11:30 schreef rashudo het volgende:

[..]

Hebben ze gedaan

Ik denk dat Israel op een excuus zat te wachten om hamas als regerende partij af te zetten, dat hebben ze nu in de vorm van een ontvoerde soldaat.
    Hebben ze echt met AA geschoten?
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_39349773
    Hahaha, daar gaat de halve regering. Prima hoor, zaten wat militanten bij en je mag wat druk zetten. Daarnaast is arresteren iets anders dan ontvoeren. Palestijnen mogen blij zijn met zo'n vredelievende actie, Israel had ook de boel plat kunnen leggen (wat ze met een groot deel van de electriciteit ook hebben gedaan).
    pi_39349814
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 11:42 schreef -scorpione- het volgende:
    Hahaha, daar gaat de halve regering. Prima hoor, zaten wat militanten bij en je mag wat druk zetten. Daarnaast is arresteren iets anders dan ontvoeren. Palestijnen mogen blij zijn met zo'n vredelievende actie, Israel had ook de boel plat kunnen leggen (wat ze met een groot deel van de electriciteit ook hebben gedaan).
    Dus je vind het goed als een democratisch gekozen regering zomaar even door een andere macht opgepakt word (zonder daarbij enige gronden aan te geven). En ja, de infrastructuur is bij deze actie grotendeels verwoest, met name een aantal hoofdbruggen en de electriciteit. Het heeft er voor gezorgd dat complete steden niet meer aan bepaalde eerste levensbehoeften kunnen voldoen.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_39349878
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 11:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom de politieke tak van naam moet veranderen. Ook al zou je argument met betrekking tot de politici trouwens kloppen, Israel heeft niet het recht ze te arresteren.
    Lijkt me tamelijk logisch. De militaire tak en politieke tak zijn volgens jou totaal autonoom van elkaar. Waarom zouden ze dan doen alsof ze dezelfde organisatie zijn?

Echter ze staan beiden voor dezelfde doelen en zijn een en dezelfde organisatie daarom zullen ze de naam inderdaad niet veranderen. Dit levert natuurlijk de situatie op dat de politieke tak net zo goed onderdeel van de terroristische organisatie is.

En het is natuurlijk logisch dat Israel de verantwoordelijke organisatie aanpakt.
    pi_39349955
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 11:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus je vind het goed als een democratisch gekozen regering zomaar even door een andere macht opgepakt word (zonder daarbij enige gronden aan te geven). En ja, de infrastructuur is bij deze actie grotendeels verwoest, met name een aantal hoofdbruggen en de electriciteit. Het heeft er voor gezorgd dat complete steden niet meer aan bepaalde eerste levensbehoeften kunnen voldoen.
    de NSDAP was ook democratisch gekozen

Goede actie van de Israëliers, die Hamasregering aldaar is geen cent waard en belemmerd het vredesproces, deze actie versneld dat proces ook niet maar pakt het probleem wel bij de angel aan, terwijl de burgers worden ontzien zoek Israël naar een oplossing
    pi_39349994
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 11:46 schreef wazzi_razzi het volgende:

[..]

Lijkt me tamelijk logisch. De militaire tak en politieke tak zijn volgens jou totaal autonoom van elkaar. Waarom zouden ze dan doen alsof ze dezelfde organisatie zijn?

Echter ze staan beiden voor dezelfde doelen en zijn een en dezelfde organisatie daarom zullen ze de naam inderdaad niet veranderen. Dit levert natuurlijk de situatie op dat de politieke tak net zo goed onderdeel van de terroristische organisatie is.

En het is natuurlijk logisch dat Israel de verantwoordelijke organisatie aanpakt.
    Ze zijn niet bevoegd hen te arresteren. Ook al zou het een weet ik veel wat voor politieke organisatie zijn Volgens mij heb je voor dergelijke arrestaties toch wel een mandaat van de VN nodig.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_39350027
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 11:49 schreef Agrafes het volgende:

[..]

Goede actie van de Israëliers, die Hamasregering aldaar is geen cent waard en belemmerd het vredesproces, deze actie versneld dat proces ook niet maar pakt het probleem wel bij de angel aan, terwijl de burgers worden ontzien zoek Israël naar een oplossing
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 11:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Allah Al Watan Al Malik
    pi_39350240
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 11:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ze zijn niet bevoegd hen te arresteren. Ook al zou het een weet ik veel wat voor politieke organisatie zijn Volgens mij heb je voor dergelijke arrestaties toch wel een mandaat van de VN nodig.
    Dr ligt nog een resolutie of 37 van de VN. Israël heeft daar lak aan, dat lijkt me inmiddels wel duidelijk.
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    pi_39350276
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 11:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

'Ze zijn niet bevoegd' Dat is toch totaal niet interessant. Ik had hetzelfde gedaan. En democratie? Pfff, onzinargument, iets dat democratisch is hoeft niet meteen onaantastbaar te zijn.
    pi_39350305
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 11:58 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dr ligt nog een resolutie of 37 van de VN. Israël heeft daar lak aan, dat lijkt me inmiddels wel duidelijk.
    De VN, nog zo'n oninteressante organisatie.
    pi_39350586
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 11:49 schreef Agrafes het volgende:

[..]

Ja, de burgers worden door Israël steeds ontzien, dat weten we...
      donderdag 29 juni 2006 @ 12:12:07 #50
    79102 Pool
    Noord noch Zuid
    pi_39350654
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:00 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

'Ze zijn niet bevoegd' Dat is toch totaal niet interessant. Ik had hetzelfde gedaan. En democratie? Pfff, onzinargument, iets dat democratisch is hoeft niet meteen onaantastbaar te zijn.
    Kan best zo zijn, maar dan moet je als Israel wel beseffen dat op die manier wéér de halve wereld Israel als de 'bad guys' beschouwt. En dat ze misschien niet veel hulp hoeven te verwachten als landen als Syrië of Iran ooit eens bommetjes gaan gooien.

In elk geval is dit weer dodelijk voor het vredesproces, zowel de daden van die Palestijnse groeperingen als die van de staat Israel.
    pi_39351003
    Israel moet keihard aangepakt worden
    zij gebruiken nu Hitler praktijken tegen onschuldige mensen.

Israel = Zionisten
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
    pi_39351077
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:24 schreef Meki het volgende:
    Israel moet keihard aangepakt worden
    zij gebruiken nu Hitler praktijken tegen onschuldige mensen.

Israel = Zionisten
    zoiets als jezelf opblazen in een bus vol burgers bedoelje meki ?
    Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
      Moderator donderdag 29 juni 2006 @ 12:27:18 #53
    8781 crew  Frutsel
    pi_39351078
    lang leve het :"Ik heet meki en ik kan me weer uitleven topic"
    pi_39351131
    Meki nuanceert het in tegenstelling tot vele anderen mensen... he Frutsel..., hij heeft het tenminste over de Zionisten.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_39351159
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:27 schreef Frutsel het volgende:
    lang leve het :"Ik heet meki en ik kan me weer uitleven topic"
    ik ga het niet goedkeuren net als jij doet
    HAMAS wou Israel bijna erkennen en dan gaat die Israel weer Hamas-leden ontvoeren
      Moderator donderdag 29 juni 2006 @ 12:30:48 #56
    8781 crew  Frutsel
    pi_39351170
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:29 schreef Mutant01 het volgende:
    Meki nuanceert het in tegenstelling tot vele anderen mensen... he Frutsel..., hij heeft het tenminste over de Zionisten.
    die vergeleken worden met Hitler en Nazi's... nou wat een nuance...
    pi_39351178
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:27 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

zoiets als jezelf opblazen in een bus vol burgers bedoelje meki ?
    dat zijn terroristen net als het leger van Israel
    pi_39351228
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:30 schreef Frutsel het volgende:

[..]

die vergeleken worden met Hitler en Nazi's... nou wat een nuance...
    dat komt overeen
    ken jij iemand die zonder pardon democratische Hamasleden ontvoert ???
    Ken jij iemand die zomaar de elektriciteit bombardeert en waardoor ziekenhuizen niet kunnen draaien ??

Ik wel en ik ken 2 personen daarvoor
      Moderator donderdag 29 juni 2006 @ 12:32:51 #59
    8781 crew  Frutsel
    pi_39351232
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:30 schreef Meki het volgende:

[..]

ik ga het niet goedkeuren net als jij doet
    HAMAS wou Israel bijna erkennen en dan gaat die Israel weer Hamas-leden ontvoeren
    Hamas heeft dagen de tijd gehad om dat met die ontvoerde Soldaat op te lossen, maar ze keurden het zelfs goed dat dit gebeurd is. Mooie regering ben je dan... Daarop valt Israel Gaza binnen... tja, en terecht...dan halen ze hem zelf...
      Moderator donderdag 29 juni 2006 @ 12:33:41 #60
    8781 crew  Frutsel
    pi_39351253
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:32 schreef Meki het volgende:

[..]

dat komt overeen
    Ken jij iemand die zomaar de elektriciteit bombardeert en waardoor ziekenhuizen niet kunnen draaien ??

Wat een vergelijking...
    pi_39351270
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:32 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Hamas heeft dagen de tijd gehad om dat met die ontvoerde Soldaat op te lossen, maar ze keurden het zelfs goed dat dit gebeurd is. Mooie regering ben je dan... Daarop valt Israel Gaza binnen... tja, en terecht...dan halen ze hem zelf...
    Hoe doen ze dat
    elektricteit afsluiten met welke gevolgen ???

en hoe doen ze dat nog een keer
    met het ontvoeren van 65 onschuldige mensen

Nou van mij mogen ze nog 64 Israelische soldaten ontvoeren
      donderdag 29 juni 2006 @ 12:34:32 #62
    105919 Pracissor
    Semi-intellectueel
    pi_39351277
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:32 schreef Meki het volgende:

[..]

dat komt overeen

Dus ik ben ook een Nazi/Hitler? Ik had precies hetzelfde gedaan, ik weet ook zeker dat de Palestijnen precies hetzelfde/ of erger had gedaan wanneer zij de macht daarvoor hadden.
    Of denk je van niet?
    A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
    Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
    pi_39351289
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:33 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Wat een vergelijking...
    jah en dat is zeer terechte vergelijking
      donderdag 29 juni 2006 @ 12:35:10 #64
    105919 Pracissor
    Semi-intellectueel
    pi_39351295
    Die ontvoerde 18 jarige jongen is inmiddels al vermoord, legitiem doelwit, niet waar?
    A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
    pi_39351296
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:32 schreef Frutsel het volgende:

[..]

En daarbij zorgen we er ook nog even voor dat de Palestijnse bevolking niet maar aan haar eerste levensbehoeften kan voldoen.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_39351303
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef Pracissor het volgende:
    Die ontvoerde 18 jarige jongen is inmiddels al vermoord, legitiem doelwit, niet waar?
    Daar kan je over twijfelen, het was wel een bezetter. Deel uitmakend van de bezettingsmacht.
    Allah Al Watan Al Malik
      Moderator donderdag 29 juni 2006 @ 12:35:36 #67
    8781 crew  Frutsel
    pi_39351305
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:34 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoe doen ze dat
    elektricteit afsluiten met welke gevolgen ???

en hoe doen ze dat nog een keer
    met het ontvoeren van 65 onschuldige mensen

Nou van mij mogen ze nog 64 Israelische soldaten ontvoeren
    Ga een klachtenbrief schrijven zou ik zeggen... en kom terug als je groot bent...
    pi_39351324
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:34 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Dus ik ben ook een Nazi/Hitler? Ik had precies hetzelfde gedaan, ik weet ook zeker dat de Palestijnen precies hetzelfde/ of erger had gedaan wanneer zij de macht daarvoor hadden.
    Of denk je van niet?
    dus jij had ook zomaar de elektriciteitcentrale opgeblazen en zo daarmee alle Palestijnen aanpakken ??

Heb jij ooit gelezen dat Palestijnse terroristen de elektriciteitcentrale van Israel hebben opgeblazen ??
      Moderator donderdag 29 juni 2006 @ 12:38:26 #69
    8781 crew  Frutsel
    pi_39351375
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En daarbij zorgen we er ook nog even voor dat de Palestijnse bevolking niet maar aan haar eerste levensbehoeften kan voldoen.
    Ik ga de discussie niet eens meer aan, al vaak genoeg gedaan in het Israel/Palestina topic... elke keer als er 'bijna' een akkoord is , is er een PALESTIJN of een PALESTIJNSE GROEP, die roet in het eten gooit met een bomaanslag, een raketaanval of nu weer een ontvoering... Laat ze het eerst intern oplossen, want intern maken ze elkaar ook al af...
      donderdag 29 juni 2006 @ 12:38:28 #70
    105919 Pracissor
    Semi-intellectueel
    pi_39351376
    quote:

[..]

Daar kan je over twijfelen, het was wel een bezetter. Deel uitmakend van de bezettingsmacht.
    Het was geen soldaat..

Daarnaast mag je krijgsgevangenen niet doden... maar het was wel een bezetter, deel uitmakend van de bezettingsmacht...
      donderdag 29 juni 2006 @ 12:39:26 #71
    105919 Pracissor
    Semi-intellectueel
    pi_39351403
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:36 schreef Meki het volgende:

[..]

dus jij had ook zomaar de elektriciteitcentrale opgeblazen en zo daarmee alle Palestijnen aanpakken ??

Heb jij ooit gelezen dat Palestijnse terroristen de elektriciteitcentrale van Israel hebben opgeblazen ??
    Ze blazen de electriciteitcentrale op, om de Hamas te verkreupelen en de zoektocht te versoepelen.
    Lijkt mij een goede reden.
    pi_39351412
    quote:

[..]

en daar ligt nu het twistpunt jij vindt het een bezetter en ik niet.
    1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
    "Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
      donderdag 29 juni 2006 @ 12:40:09 #73
    54837 nixxx
    NIET broer van TD
    pi_39351421
    quote:

[..]

En de palestijnen claimen een chemisch wapen gelanceerd te hebben.. inzet van massavernietingswapens zou een gelijke reactie van israels kant rechtvaardigen... Maar daar hadden ze zeker niet aan gedacht..
    ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
    gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
    pi_39351427
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:38 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik ga de discussie niet eens meer aan, al vaak genoeg gedaan in het Israel/Palestina topic... elke keer als er 'bijna' een akkoord is , is er een PALESTIJN of een PALESTIJNSE GROEP, die roet in het eten gooit met een bomaanslag, een raketaanval of nu weer een ontvoering... Laat ze het eerst intern oplossen, want intern maken ze elkaar ook al af...
    Die ontvoering was ook een reactie op een raketaanval heur. Maargoed, kip ei verhaal.
    Allah Al Watan Al Malik
      Moderator donderdag 29 juni 2006 @ 12:40:57 #75
    8781 crew  Frutsel
    pi_39351441
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:40 schreef nixxx het volgende:

[..]

En de palestijnen claimen een chemisch wapen gelanceerd te hebben.. inzet van massavernietingswapens zou een gelijke reactie van israels kant rechtvaardigen... Maar daar hadden ze zeker niet aan gedacht..
    wie is er nou aan het vergassen dan? wie zijn dan de nazi's ineens?
      donderdag 29 juni 2006 @ 12:41:08 #76
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_39351444
    ik zie Mutant_01 als een bezetter die deel uitmaakt van een bezettingsmacht... volgens zijn logica mag ik hem met alle gemak de keel doorsnijden, want hij is een legitiem doel.

hey Mutant_01 zullen we eens gaan mini-meeten?
    Hunger I want it so bad I can taste it.
    it drives me mad to see it wasted,
    when I need it so bad that it's burning me.
    I'm hungry!
    pi_39351446
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

en daar ligt nu het twistpunt jij vindt het een bezetter en ik niet.
    Kolonisten zijn in mijn ogen zeker een bezetter, want laten we wel wezen het was een kolonist. Het doden is niet goed te keuren, maar een ontvoeringsactie zou ik nog best rechtmatig vinden.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_39351450
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:39 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ze blazen de electriciteitcentrale op, om de Hamas te verkreupelen en de zoektocht te versoepelen.
    Lijkt mij een goede reden.

noem jij dat een goede reden
    dat is een terroristische aanslag en dat noem jij een goede reden

Israel heeft dat express gedaan om de onschuldige Palestijnen express niet te voorzien van elektriciteit en wat dacht je van ziekenhuizen ????
      Moderator donderdag 29 juni 2006 @ 12:41:52 #79
    8781 crew  Frutsel
    pi_39351466
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die ontvoering was ook een reactie op een raketaanval heur. Maargoed, kip ei verhaal.
    bedoel je de raketaanval op het strand waar achteraf weer werd gezegd dat het geen raket was?
      donderdag 29 juni 2006 @ 12:42:14 #80
    105919 Pracissor
    Semi-intellectueel
    pi_39351476
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kolonisten zijn in mijn ogen zeker een bezetter, want laten we wel weten het was een kolonist. Het doden is niet goed te keuren, maar een ontvoeringsactie zou ik nog best rechtmatig vinden.
    Ontvoeren en doden hé, dat vind je rechtvaardig? Walgelijk.
    pi_39351484
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:41 schreef Frutsel het volgende:

[..]

bedoel je de raketaanval op het strand waar achteraf weer werd gezegd dat het geen raket was?
    Nee er was er nog 1 tussentijds meen ik hoor, maar goed er gebeurd daar zoveel op 1 dag. Zoals ik al zei, kip ei verhaal.
    Allah Al Watan Al Malik
      donderdag 29 juni 2006 @ 12:42:37 #82
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_39351487
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:36 schreef Meki het volgende:

Nee, maar wel dat de Arabische landen een stuk of vijf oorlogen tegen Israël begonnen zijn.
    Giallo e nero è il tuo colore,
    giallo e nero Roda nel cuore.
    pi_39351493
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:42 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ontvoeren en doden hé, dat vind je rechtvaardig? Walgelijk.
    Kan je niet lezen ofzo.
    Allah Al Watan Al Malik
      donderdag 29 juni 2006 @ 12:43:22 #84
    105919 Pracissor
    Semi-intellectueel
    pi_39351510
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:41 schreef Meki het volgende:

[..]

noem jij dat een goede reden
    dat is een terroristische aanslag en dat noem jij een goede reden

Israel heeft dat express gedaan om de onschuldige Palestijnen express niet te voorzien van elektriciteit en wat dacht je van ziekenhuizen ????
    Ziekenhuizen hebben nood-generatoren.
    pi_39351512
    maar vergeet niet dat de soldaat is ontvoert na de massamoord op het Palestijnse strand door Israelische terroristen
    pi_39351521
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:43 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ziekenhuizen hebben ambulances, die kunnen niet vliegen over kapotte bruggen.
    Allah Al Watan Al Malik
      Moderator donderdag 29 juni 2006 @ 12:44:05 #87
    8781 crew  Frutsel
    pi_39351532
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee er was er nog 1 tussentijds meen ik hoor, maar goed er gebeurd daar zoveel op 1 dag. Zoals ik al zei, kip ei verhaal.
    dat ben ik met je eens..we horen niet eens alles...ik blijf er bij dat het jammer is, want er zat eindelijk schot in... (beetje rare formulering nu)... maar zo zal het altijd wel blijven gaan
    pi_39351534
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 10:59 schreef Tokus het volgende:
    Als de Palestijnen het doen is het ontvoeren
    doen de Israeliers het dan is het arresteren.

zoals het potje thuis poept, poept het nergens
    _-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
    ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
    Fiets
      donderdag 29 juni 2006 @ 12:44:19 #89
    105919 Pracissor
    Semi-intellectueel
    pi_39351537
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kan je niet lezen ofzo.
    quote:

[..]

Hoe moet ik dat anders opvatten, wanneer ik vraag op het ontvoeren en vermoorden van een 18jarige kolonist legitiem is.
    pi_39351543
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:43 schreef Pracissor het volgende:

[..]

en die werken maar voor een bepaalde tijd
    het gaat mij om dat je dat terecht vind om Miljoenen Palestijnen daardoor te lijden
    pi_39351546
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:38 schreef Frutsel het volgende:

[..]

dat is het mooie israel hoeft niet eens meer iets te doen
    1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
    "Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
      Moderator donderdag 29 juni 2006 @ 12:44:47 #92
    8781 crew  Frutsel
    pi_39351554
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:43 schreef Meki het volgende:
    maar vergeet niet dat de soldaat is ontvoert na de massamoord op het Palestijnse strand door Israelische terroristen
    ook dat is nog niet bewezen....
      donderdag 29 juni 2006 @ 12:44:57 #93
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_39351560
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:43 schreef Meki het volgende:
    Het is nog maar zeer de vraag of Israël daar verantwoordelijk voor was.
    Giallo e nero è il tuo colore,
    giallo e nero Roda nel cuore.
    pi_39351563
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:44 schreef Pracissor het volgende:

[..]

[..]

Hoe moet ik dat anders opvatten, wanneer ik vraag op het ontvoeren en vermoorden van een 18jarige kolonist legitiem is.
    Ik nuanceerde het al nog voordat je daarop kon antwoorden. Lees maar verder eronder.
    Allah Al Watan Al Malik
      donderdag 29 juni 2006 @ 12:45:41 #95
    105919 Pracissor
    Semi-intellectueel
    pi_39351583
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ziekenhuizen hebben ambulances, die kunnen niet vliegen over kapotte bruggen.
    Hadden ze allemaal van te voren kunnen bedenken, ikzelf vind deze maatregelen ook wat drastisch, maar het valt allemaal in het niets bij de acties van de Palestijnen die jongens ontvoeren en vermoorden.
    pi_39351591
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:44 schreef Pracissor het volgende:

[..]

[..]

jij vindt de terroristische op de elektriciteitcentrale terecht
    en dit vindt jij weer niet terecht
    jij meet met 2 maten
      donderdag 29 juni 2006 @ 12:46:24 #97
    105919 Pracissor
    Semi-intellectueel
    pi_39351612
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik nuanceerde het al nog voordat je daarop kon antwoorden. Lees maar verder eronder.
    Achteraf nuanceer je het, ik hoop maar dat je dat ook meent.
    pi_39351628
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:45 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Hadden ze allemaal van te voren kunnen bedenken, ikzelf vind deze maatregelen ook wat drastisch, maar het valt allemaal in het niets bij de acties van de Palestijnen die jongens ontvoeren en vermoorden.
    De israeliers noemen dat arresteren,

tjah, wat is legitiem.
    zoals het potje thuis poept, poept het nergens
    _-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
    ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
    Fiets
    pi_39351629
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:45 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Had Israel maar beter moeten nadenken na hun massamoord in de Palestijnse strand waar kinderen de dood vonden
    pi_39351644
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 12:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]

ook dat is nog niet bewezen....
    nee dat kwam uit de lucht
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')