64 politici nog welquote:Bron : Israël ontvoert 64 Palestijnse politici
Het Israëlische leger heeft gisteravond naar verluidt 64 Palestijnse bewindslieden en parlementariërs ontvoert. Met zwaar geschut waren de Israeli's de bezette Westelijke Jordaanoever binnengetrokken, nadat een Israëlische soldaat was ontvoerd door een Palestijnse groepering, Volks Verzet Comités (PRC) genaamd. De Volksverzetscomités wilden de Israelische soldaat ruilen tegen Palestijnse vrouwen en kinderen die in Israelisch gevang zitten. De Israelische premier Olmert ging hier niet op in, "wij voeren geen onderhandelingen met terroristen".
Onder de 64 ontvoerden zit in elk geval vice-premier Nasser al-Shaher, minister van Arbeid Mohammed Barghouthi, minister van Religieuze Zaken Nasser Nayef Rajoub en minister van Financiën Omar Abdel Razek. Het is opmerkelijk dat het Israëlische leger lieden van de regerende Hamas partij oppakt, aangezien zij primair opriepen tot de vrijlating van de soldaat en secundair tot een goede behandeling van hem.
Ondertussen is een 18-jarige Israelische kolonist gedood. De Volksverzetscomités zegt achter zijn dood te zitten. Aangezien zij ook de Israelische soldaat hadden ontvoerd, rest er weinig hoop voor zijn leven. Ze hadden al gedreigd hem te vermoorden als Israël zijn militaire actie niet zou afbreken.
* note++ *quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
Dus in reactie op het ontvoeren van 1 soldaat (militair doel), worden 64 burgers ontvoert.
Frontpage?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:37 schreef BobRooney het volgende:
Wat is je bron ?
Iets wat puur voor de pats gezegd is, aangezien de Israelisch claimen niets te hebben gezien of gehoord.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:54 schreef Disorder het volgende:
MIlitanten uit Gaza hebben overigens geclaimd een raket met chemische warhead op Israëlisch gebied te hebben afgevuurd. Reuters.
Hoe kun je nu in andermans land iemand 'arresteren', als dat door de daar bevoegde autoriteiten niet is toegestaan? Onbevoegd arresteren = ontvoeren.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:59 schreef Tokus het volgende:
In de bron heet het arresteren. Dat is zeker iets anders dan ontvoeren.
de bron die de FP hier gebruikt heeft, bedoel ik. Dus het NRC.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
In de bron staat ook gewoon ontvoert.
Arresteren doe je op grond van iets.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:04 schreef Tokus het volgende:
[..]
de bron die de FP hier gebruikt heeft, bedoel ik. Dus het NRC.
[Centraal] Conflict Palestina & Israel #54quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:14 schreef Frutsel het volgende:
waar is het " CENTRALE ISRAEL / PALESTINA TOPIC" gebleven ????????????
moet het dus niet daar?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[Centraal] Conflict Palestina & Israel #54
Ik ben net aan het denken... ik maak een nieuw deeltje aan, en we gaan mergen.quote:
Ten eerste zijn ze gearresteerd en ten tweede zijn het Hamas "politici" een erg schoon verleden zullen ze dus in ieder geval niet hebben.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
Dus in reactie op het ontvoeren van 1 soldaat (militair doel), worden 64 burgers ontvoert.
Pure provocatie en schending van Syrisch luchtruim. Eigenlijk hadden de Syriers meteen wat AA installaties kort moeten laten schieten. (wel express mis schieten natuurlijk)quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:22 schreef rashudo het volgende:
Wat vinden jullie er trouwens van dat israelische gevechtsvliegtuigen gisteravond even een flyby deden bij het huis van de syrische president, terwijl hij thuis was?
Volgens mij hopen ze dat Syrie Israel aanvalt.
Alleen is bij Hamas het wel vaak zo. De militaire tak doet vaak dingen waarvan de politieke tak helemaal niet gezegd heeft dat ze dat moesten doen. Waarom zouden deze politici geen schoon verleden kunnen hebben? De politieke tak is een tak apart.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:25 schreef wazzi_razzi het volgende:
[..]
Ten eerste zijn ze gearresteerd en ten tweede zijn het Hamas "politici" een erg schoon verleden zullen ze dus in ieder geval niet hebben.
Bovendien is de ontvoering door hun eigen militaire tak uitgevoerd, lijkt me logisch dat dan ook de politieke tak hier niet totaal los van staat.
Als bv de SP (om maar eens een leuk voorbeeld te geven) een politieke en militaire tak heeft en de militaire tak mensen ontvoerd/aanslagen pleegt kan de politieke tak natuurlijk niet zeggen hier volledig los van te staan.
Arresteren is niet mogelijk, Israel is daar helemaal niet bevoegd toe.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:25 schreef wazzi_razzi het volgende:
[..]
Ten eerste zijn ze gearresteerd en ten tweede zijn het Hamas "politici" een erg schoon verleden zullen ze dus in ieder geval niet hebben.
Bovendien is de ontvoering door hun eigen militaire tak uitgevoerd, lijkt me logisch dat dan ook de politieke tak hier niet totaal los van staat.
Als bv de SP (om maar eens een leuk voorbeeld te geven) een politieke en militaire tak heeft en de militaire tak mensen ontvoerd/aanslagen pleegt kan de politieke tak natuurlijk niet zeggen hier volledig los van te staan.
de reacties gaan echter weer terug op de oeroude discussie. Van wie het land is,wie er fout zit etc.. In het verleden zijn er topics gesloten die ook dan open bleven. Maar ja, maak er dan samen één topic van: "Ontvoeringen in Israel" .. en dan zet je deze twee topics daar in, met een link naar het centrale...quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:22 schreef Drugshond het volgende:
Hoewel M01 ook gelijk heeft, deze actie verdient ook een apart topic.
Ik ben er nog niet uit.
Hebben ze gedaanquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pure provocatie en schending van Syrisch luchtruim. Eigenlijk hadden de Syriers meteen wat AA installaties kort moeten laten schieten. (wel express mis schieten natuurlijk)
De meeste "politici" hebben eerst een functie binnen de militaire tak gehad. Als ze niet geidentificeerd willen worden met de militaire tak is het misschien een goed idee om de naam te veranderen. Dan zou het op zijn minst nog lijken alsof ze verschillende organisaties met verschillende doelen zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen is bij Hamas het wel vaak zo. De militaire tak doet vaak dingen waarvan de politieke tak helemaal niet gezegd heeft dat ze dat moesten doen. Waarom zouden deze politici geen schoon verleden kunnen hebben? De politieke tak is een tak apart.
Aanvraag loopt inmiddels... omdat het qua reakties toch niks uitmaakt. En het zijn simultane gebeurtenissen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de reacties gaan echter weer terug op de oeroude discussie. Van wie het land is,wie er fout zit etc.. In het verleden zijn er topics gesloten die ook dan open bleven. Maar ja, maak er dan samen één topic van: "Ontvoeringen in Israel" .. en dan zet je deze twee topics daar in, met een link naar het centrale...
Ik zou niet weten waarom de politieke tak van naam moet veranderen. Ook al zou je argument met betrekking tot de politici trouwens kloppen, Israel heeft niet het recht ze te arresteren.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:32 schreef wazzi_razzi het volgende:
[..]
De meeste "politici" hebben eerst een functie binnen de militaire tak gehad. Als ze niet geidentificeerd willen worden met de militaire tak is het misschien een goed idee om de naam te veranderen. Dan zou het op zijn minst nog lijken alsof ze verschillende organisaties met verschillende doelen zijn.
Hebben ze echt met AA geschoten?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:30 schreef rashudo het volgende:
[..]
Hebben ze gedaan![]()
Ik denk dat Israel op een excuus zat te wachten om hamas als regerende partij af te zetten, dat hebben ze nu in de vorm van een ontvoerde soldaat.
Dus je vind het goed als een democratisch gekozen regering zomaar even door een andere macht opgepakt word (zonder daarbij enige gronden aan te geven). En ja, de infrastructuur is bij deze actie grotendeels verwoest, met name een aantal hoofdbruggen en de electriciteit. Het heeft er voor gezorgd dat complete steden niet meer aan bepaalde eerste levensbehoeften kunnen voldoen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:42 schreef -scorpione- het volgende:
Hahaha, daar gaat de halve regering. Prima hoor, zaten wat militanten bij en je mag wat druk zetten. Daarnaast is arresteren iets anders dan ontvoeren. Palestijnen mogen blij zijn met zo'n vredelievende actie, Israel had ook de boel plat kunnen leggen (wat ze met een groot deel van de electriciteit ook hebben gedaan).
Lijkt me tamelijk logisch. De militaire tak en politieke tak zijn volgens jou totaal autonoom van elkaar. Waarom zouden ze dan doen alsof ze dezelfde organisatie zijn?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom de politieke tak van naam moet veranderen. Ook al zou je argument met betrekking tot de politici trouwens kloppen, Israel heeft niet het recht ze te arresteren.
de NSDAP was ook democratisch gekozenquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus je vind het goed als een democratisch gekozen regering zomaar even door een andere macht opgepakt word (zonder daarbij enige gronden aan te geven). En ja, de infrastructuur is bij deze actie grotendeels verwoest, met name een aantal hoofdbruggen en de electriciteit. Het heeft er voor gezorgd dat complete steden niet meer aan bepaalde eerste levensbehoeften kunnen voldoen.
Ze zijn niet bevoegd hen te arresteren. Ook al zou het een weet ik veel wat voor politieke organisatie zijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:46 schreef wazzi_razzi het volgende:
[..]
Lijkt me tamelijk logisch. De militaire tak en politieke tak zijn volgens jou totaal autonoom van elkaar. Waarom zouden ze dan doen alsof ze dezelfde organisatie zijn?
Echter ze staan beiden voor dezelfde doelen en zijn een en dezelfde organisatie daarom zullen ze de naam inderdaad niet veranderen. Dit levert natuurlijk de situatie op dat de politieke tak net zo goed onderdeel van de terroristische organisatie is.
En het is natuurlijk logisch dat Israel de verantwoordelijke organisatie aanpakt.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:49 schreef Agrafes het volgende:
[..]
de NSDAP was ook democratisch gekozen![]()
Goede actie van de Israëliers, die Hamasregering aldaar is geen cent waard en belemmerd het vredesproces, deze actie versneld dat proces ook niet maar pakt het probleem wel bij de angel aan, terwijl de burgers worden ontzien zoek Israël naar een oplossing![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus je vind het goed als een democratisch gekozen regering zomaar even door een andere macht opgepakt word (zonder daarbij enige gronden aan te geven). En ja, de infrastructuur is bij deze actie grotendeels verwoest, met name een aantal hoofdbruggen en de electriciteit. Het heeft er voor gezorgd dat complete steden niet meer aan bepaalde eerste levensbehoeften kunnen voldoen.
Dr ligt nog een resolutie of 37 van de VN. Israël heeft daar lak aan, dat lijkt me inmiddels wel duidelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze zijn niet bevoegd hen te arresteren. Ook al zou het een weet ik veel wat voor politieke organisatie zijnVolgens mij heb je voor dergelijke arrestaties toch wel een mandaat van de VN nodig.
'Ze zijn niet bevoegd'quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze zijn niet bevoegd hen te arresteren. Ook al zou het een weet ik veel wat voor politieke organisatie zijnVolgens mij heb je voor dergelijke arrestaties toch wel een mandaat van de VN nodig.
De VN, nog zo'n oninteressante organisatie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dr ligt nog een resolutie of 37 van de VN. Israël heeft daar lak aan, dat lijkt me inmiddels wel duidelijk.
Ja, de burgers worden door Israël steeds ontzien, dat weten we...quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:49 schreef Agrafes het volgende:
[..]
de NSDAP was ook democratisch gekozen![]()
Goede actie van de Israëliers, die Hamasregering aldaar is geen cent waard en belemmerd het vredesproces, deze actie versneld dat proces ook niet maar pakt het probleem wel bij de angel aan, terwijl de burgers worden ontzien zoek Israël naar een oplossing![]()
Kan best zo zijn, maar dan moet je als Israel wel beseffen dat op die manier wéér de halve wereld Israel als de 'bad guys' beschouwt. En dat ze misschien niet veel hulp hoeven te verwachten als landen als Syrië of Iran ooit eens bommetjes gaan gooien.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:00 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
'Ze zijn niet bevoegd'Dat is toch totaal niet interessant. Ik had hetzelfde gedaan. En democratie? Pfff, onzinargument, iets dat democratisch is hoeft niet meteen onaantastbaar te zijn.
zoiets als jezelf opblazen in een bus vol burgers bedoelje meki ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:24 schreef Meki het volgende:
Israel moet keihard aangepakt worden
zij gebruiken nu Hitler praktijken tegen onschuldige mensen.
Israel = Zionisten
ik ga het niet goedkeuren net als jij doetquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:27 schreef Frutsel het volgende:
lang leve het :"Ik heet meki en ik kan me weer uitleven topic"
die vergeleken worden met Hitler en Nazi's... nou wat een nuance...quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:29 schreef Mutant01 het volgende:
Meki nuanceert het in tegenstelling tot vele anderen mensen... he Frutsel..., hij heeft het tenminste over de Zionisten.
dat zijn terroristen net als het leger van Israelquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
zoiets als jezelf opblazen in een bus vol burgers bedoelje meki ?
dat komt overeenquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die vergeleken worden met Hitler en Nazi's... nou wat een nuance...
Hamas heeft dagen de tijd gehad om dat met die ontvoerde Soldaat op te lossen, maar ze keurden het zelfs goed dat dit gebeurd is. Mooie regering ben je dan... Daarop valt Israel Gaza binnen... tja, en terecht...dan halen ze hem zelf...quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:30 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ga het niet goedkeuren net als jij doet
HAMAS wou Israel bijna erkennen en dan gaat die Israel weer Hamas-leden ontvoeren![]()
Wat een vergelijking...quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:32 schreef Meki het volgende:
[..]
dat komt overeen
ken jij iemand die zonder pardon democratische Hamasleden ontvoert ???
Ken jij iemand die zomaar de elektriciteit bombardeert en waardoor ziekenhuizen niet kunnen draaien ??
Ik wel en ik ken 2 personen daarvoor
Hoe doen ze datquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hamas heeft dagen de tijd gehad om dat met die ontvoerde Soldaat op te lossen, maar ze keurden het zelfs goed dat dit gebeurd is. Mooie regering ben je dan... Daarop valt Israel Gaza binnen... tja, en terecht...dan halen ze hem zelf...
Dus ik ben ook een Nazi/Hitler? Ik had precies hetzelfde gedaan, ik weet ook zeker dat de Palestijnen precies hetzelfde/ of erger had gedaan wanneer zij de macht daarvoor hadden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:32 schreef Meki het volgende:
[..]
dat komt overeen
ken jij iemand die zonder pardon democratische Hamasleden ontvoert ???
Ken jij iemand die zomaar de elektriciteit bombardeert en waardoor ziekenhuizen niet kunnen draaien ??
Ik wel en ik ken 2 personen daarvoor
jah en dat is zeer terechte vergelijkingquote:
En daarbij zorgen we er ook nog even voor dat de Palestijnse bevolking niet maar aan haar eerste levensbehoeften kan voldoen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hamas heeft dagen de tijd gehad om dat met die ontvoerde Soldaat op te lossen, maar ze keurden het zelfs goed dat dit gebeurd is. Mooie regering ben je dan... Daarop valt Israel Gaza binnen... tja, en terecht...dan halen ze hem zelf...
Daar kan je over twijfelen, het was wel een bezetter. Deel uitmakend van de bezettingsmacht.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef Pracissor het volgende:
Die ontvoerde 18 jarige jongen is inmiddels al vermoord, legitiem doelwit, niet waar?
Ga een klachtenbrief schrijven zou ik zeggen... en kom terug als je groot bent...quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat
elektricteit afsluiten met welke gevolgen ???
![]()
en hoe doen ze dat nog een keer
met het ontvoeren van 65 onschuldige mensen
![]()
Nou van mij mogen ze nog 64 Israelische soldaten ontvoeren
dus jij had ook zomaar de elektriciteitcentrale opgeblazen en zo daarmee alle Palestijnen aanpakken ??quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:34 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dus ik ben ook een Nazi/Hitler? Ik had precies hetzelfde gedaan, ik weet ook zeker dat de Palestijnen precies hetzelfde/ of erger had gedaan wanneer zij de macht daarvoor hadden.
Of denk je van niet?
Ik ga de discussie niet eens meer aan, al vaak genoeg gedaan in het Israel/Palestina topic... elke keer als er 'bijna' een akkoord is , is er een PALESTIJN of een PALESTIJNSE GROEP, die roet in het eten gooit met een bomaanslag, een raketaanval of nu weer een ontvoering... Laat ze het eerst intern oplossen, want intern maken ze elkaar ook al af...quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En daarbij zorgen we er ook nog even voor dat de Palestijnse bevolking niet maar aan haar eerste levensbehoeften kan voldoen.
Het was geen soldaat..quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar kan je over twijfelen, het was wel een bezetter. Deel uitmakend van de bezettingsmacht.
Ze blazen de electriciteitcentrale op, om de Hamas te verkreupelen en de zoektocht te versoepelen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:36 schreef Meki het volgende:
[..]
dus jij had ook zomaar de elektriciteitcentrale opgeblazen en zo daarmee alle Palestijnen aanpakken ??
Heb jij ooit gelezen dat Palestijnse terroristen de elektriciteitcentrale van Israel hebben opgeblazen ??
en daar ligt nu het twistpunt jij vindt het een bezetter en ik niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar kan je over twijfelen, het was wel een bezetter. Deel uitmakend van de bezettingsmacht.
En de palestijnen claimen een chemisch wapen gelanceerd te hebben.. inzet van massavernietingswapens zou een gelijke reactie van israels kant rechtvaardigen... Maar daar hadden ze zeker niet aan gedacht..quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die ontvoering was ook een reactie op een raketaanval heur. Maargoed, kip ei verhaal.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ga de discussie niet eens meer aan, al vaak genoeg gedaan in het Israel/Palestina topic... elke keer als er 'bijna' een akkoord is , is er een PALESTIJN of een PALESTIJNSE GROEP, die roet in het eten gooit met een bomaanslag, een raketaanval of nu weer een ontvoering... Laat ze het eerst intern oplossen, want intern maken ze elkaar ook al af...
wie is er nou aan het vergassen dan? wie zijn dan de nazi's ineens?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
En de palestijnen claimen een chemisch wapen gelanceerd te hebben.. inzet van massavernietingswapens zou een gelijke reactie van israels kant rechtvaardigen... Maar daar hadden ze zeker niet aan gedacht..![]()
Kolonisten zijn in mijn ogen zeker een bezetter, want laten we wel wezen het was een kolonist. Het doden is niet goed te keuren, maar een ontvoeringsactie zou ik nog best rechtmatig vinden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en daar ligt nu het twistpunt jij vindt het een bezetter en ik niet.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:39 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ze blazen de electriciteitcentrale op, om de Hamas te verkreupelen en de zoektocht te versoepelen.
Lijkt mij een goede reden.
bedoel je de raketaanval op het strand waar achteraf weer werd gezegd dat het geen raket was?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die ontvoering was ook een reactie op een raketaanval heur. Maargoed, kip ei verhaal.
Ontvoeren en doden hé, dat vind je rechtvaardig? Walgelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kolonisten zijn in mijn ogen zeker een bezetter, want laten we wel weten het was een kolonist. Het doden is niet goed te keuren, maar een ontvoeringsactie zou ik nog best rechtmatig vinden.
Nee er was er nog 1 tussentijds meen ik hoor, maar goed er gebeurd daar zoveel op 1 dag. Zoals ik al zei, kip ei verhaal.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
bedoel je de raketaanval op het strand waar achteraf weer werd gezegd dat het geen raket was?
Nee, maar wel dat de Arabische landen een stuk of vijf oorlogen tegen Israël begonnen zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:36 schreef Meki het volgende:
Heb jij ooit gelezen dat Palestijnse terroristen de elektriciteitcentrale van Israel hebben opgeblazen ??
Kan je niet lezen ofzo.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:42 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ontvoeren en doden hé, dat vind je rechtvaardig? Walgelijk.![]()
Ziekenhuizen hebben nood-generatoren.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:41 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
noem jij dat een goede reden
dat is een terroristische aanslag en dat noem jij een goede reden
Israel heeft dat express gedaan om de onschuldige Palestijnen express niet te voorzien van elektriciteit en wat dacht je van ziekenhuizen ????
Ziekenhuizen hebben ambulances, die kunnen niet vliegen over kapotte bruggen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:43 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ziekenhuizen hebben nood-generatoren.
dat ben ik met je eens..we horen niet eens alles...ik blijf er bij dat het jammer is, want er zat eindelijk schot in... (beetje rare formulering nu)... maar zo zal het altijd wel blijven gaanquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee er was er nog 1 tussentijds meen ik hoor, maar goed er gebeurd daar zoveel op 1 dag. Zoals ik al zei, kip ei verhaal.
Als de Palestijnen het doen is het ontvoerenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:59 schreef Tokus het volgende:
In de bron heet het arresteren. Dat is zeker iets anders dan ontvoeren.
quote:
Hoe moet ik dat anders opvatten, wanneer ik vraag op het ontvoeren en vermoorden van een 18jarige kolonist legitiem is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
en die werken maar voor een bepaalde tijdquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:43 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ziekenhuizen hebben nood-generatoren.
dat is het mooie israel hoeft niet eens meer iets te doenquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ga de discussie niet eens meer aan, al vaak genoeg gedaan in het Israel/Palestina topic... elke keer als er 'bijna' een akkoord is , is er een PALESTIJN of een PALESTIJNSE GROEP, die roet in het eten gooit met een bomaanslag, een raketaanval of nu weer een ontvoering... Laat ze het eerst intern oplossen, want intern maken ze elkaar ook al af...
ook dat is nog niet bewezen....quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:43 schreef Meki het volgende:
maar vergeet niet dat de soldaat is ontvoert na de massamoord op het Palestijnse strand door Israelische terroristen
Het is nog maar zeer de vraag of Israël daar verantwoordelijk voor was.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:43 schreef Meki het volgende:
maar vergeet niet dat de soldaat is ontvoert na de massamoord op het Palestijnse strand door Israelische terroristen
Ik nuanceerde het al nog voordat je daarop kon antwoorden. Lees maar verder eronder.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:44 schreef Pracissor het volgende:
[..]
[..]
Hoe moet ik dat anders opvatten, wanneer ik vraag op het ontvoeren en vermoorden van een 18jarige kolonist legitiem is.![]()
Hadden ze allemaal van te voren kunnen bedenken, ikzelf vind deze maatregelen ook wat drastisch, maar het valt allemaal in het niets bij de acties van de Palestijnen die jongens ontvoeren en vermoorden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ziekenhuizen hebben ambulances, die kunnen niet vliegen over kapotte bruggen.
jij vindt de terroristische op de elektriciteitcentrale terechtquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:44 schreef Pracissor het volgende:
[..]
[..]
Hoe moet ik dat anders opvatten, wanneer ik vraag op het ontvoeren en vermoorden van een 18jarige kolonist legitiem is.![]()
Achteraf nuanceer je het, ik hoop maar dat je dat ook meent.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik nuanceerde het al nog voordat je daarop kon antwoorden. Lees maar verder eronder.
De israeliers noemen dat arresteren,quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:45 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hadden ze allemaal van te voren kunnen bedenken, ikzelf vind deze maatregelen ook wat drastisch, maar het valt allemaal in het niets bij de acties van de Palestijnen die jongens ontvoeren en vermoorden.
Had Israel maar beter moeten nadenken na hun massamoord in de Palestijnse strand waar kinderen de dood vondenquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:45 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hadden ze allemaal van te voren kunnen bedenken, ikzelf vind deze maatregelen ook wat drastisch, maar het valt allemaal in het niets bij de acties van de Palestijnen die jongens ontvoeren en vermoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |