En hier verder.quote:Kolonisten steken jongen dood
AP, Reuters
NABLUS - Joodse kolonisten hebben woensdag een 12-jarige Palestijnse jongen doodgestoken tijdens een ruzie in een dorp bij de Palestijnse stad Nablus. De jongen werd volgens artsen elf keer gestoken. De jongen liep volgens getuigen na een ruzie in een hinderlaag. Een woordvoerder van de Israëlische politie op de Westoever verklaarde dat de jongen door joodse jongeren neergestoken zou zijn. Hij stierf tijdens de behandeling van de steekwonden.
De vechtpartij met de Palestijnse jongen zou hebben plaatsgevonden na een mars van kolonisten naar diens dorp Qaryot. Kolonisten en sympathisanten hebben woensdag aangekondigd door te gaan met hun pogingen de nederzettingen in de Gazastrook te bereiken om de ontruiming daarvan tegen te gaan.
Kinderen tegen kinderen, niet dat dat iets goedmaakt.quote:Een woordvoerder van de Israëlische politie op de Westoever verklaarde dat de jongen door joodse jongeren neergestoken zou zijn.
Nu de terugtrekking uit Gaza een feit lijkt, en de ontmanteling van Joodse nederzettingen gaande, worden de kolonisten ook steeds radicaler.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Kinderen tegen kinderen, niet dat dat iets goedmaakt.
Tja ik kan me best voorstellen dat ze niet blij zijn met het beleid van de regering, maar elkaar uitmoorden is zeker niet de oplossing.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:57 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nu de terugtrekking uit Gaza een feit lijkt, en de ontmanteling van Joodse nederzettingen gaande, worden de kolonisten ook steeds radicaler.
Dit kan nog heel eng gaan worden. De beelden die ik zie op televisie voorspellen weinig goeds voor wat er te komen staat. Daarnaast zie ik nu wel weer een palestijnse reactie komen die wel eens heel bloedering zou kunnen uitpakken met zoveel mensen bij elkaar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:50 schreef kLowJow het volgende:
Kolonisten en sympathisanten hebben woensdag aangekondigd door te gaan met hun pogingen de nederzettingen in de Gazastrook te bereiken om de ontruiming daarvan tegen te gaan.
Daar waren de autoriteiten in Israel ook al bang voor, vooral omdat er de laatste paar weken veel Palestijnse kasaam raketten op die plek worden gericht.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit kan nog heel eng gaan worden. De beelden die ik zie op televisie voorspellen weinig goeds voor wat er te komen staat. Daarnaast zie ik nu wel weer een palestijnse reactie komen die wel eens heel bloedering zou kunnen uitpakken met zoveel mensen bij elkaar.
Nog radicaler? Vergeet niet dat de enige Israelische regeringsleider die ooit vermoord is door een kolonist is vermoord.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:57 schreef kLowJow het volgende:
Nu de terugtrekking uit Gaza een feit lijkt, en de ontmanteling van Joodse nederzettingen gaande, worden de kolonisten ook steeds radicaler.
Ja voor de gemiddelde pallestijn, en ondertussen winkelt mevrouw Arafat nog maar eens in de Chanel winkel te Parijs want ze moet toch wat met haar miljardenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ach die Palestijnen hebben geen drol aan de Gazastrook, alles wat er nu groeit en bloeit is straks allemaal weg als de Israeliërs klaar zijn met opruimen. Alles gat plat en weg.
Liever de Britse opgewektheid en stoïcijnse houdingquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:01 schreef Hallulama het volgende:
Het is hoog tijd voor Nederlandse nuchterheid, als je 't mij vraagt.
Misschien moeten we dat eens radicaal gaan verspreiden?
Mwah, 't gaat me vrij goed af hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:04 schreef Hallulama het volgende:
Indeed, we cannot exist as individuals without any responsibility for our fellow humans.
Ja, natuurlijk, maar jij bent dan ook DE L. Denninger !quote:
quote:
Was gelul dus, ze probeerden Joden de schuld te geven.quote:06:02 Police believe Palestinian boy stabbed in internal village feud (Israel Radio)
Arabs Attempt to Blame Jews for Fatal Family Feud
05:40 Jul 21, '05 / 14 Tammuz 5765
(IsraelNN.com) Arabs last night tried to place the blame for the stabbing death of a 13-year-old Arab boy on Jews, stating he was killed in an altercation with Jews from the nearby community.
As the investigation continued during the night it became apparent the boy was killed during a feud between two families in the village of Kariyut, near Shilo in Shomron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |